Η υπόλοιπη ομάδα της Κοινότητας και εγώ συνεργαστήκαμε με την ομάδα ανάπτυξης για να βελτιώσουμε τη συνεχή επικοινωνία μας με όλους εσάς. Οι αντιδράσεις σας στα blog post του Guild Wars 2 Live Summer 2021 , τα εβδομαδιαία προγράμματα εκδηλώσεων και οι αναρτήσεις σας σχετικά με τα skill and balance previews επιβεβαιώνουν ότι είμαστε στο σωστό δρόμο. Συνεχίζοντας αυτήν την τάση, έχουμε μερικές σημαντικές ενημερώσεις για να μοιραστούμε μαζί σας σήμερα.
Μία σύντομη εισαγωγή
Είμαι ο JT και είμαι υπεύθυνος για το franchise του Guild Wars® και της ArenaNet. Είμαι σκηνοθέτης στο στούντιο για λίγο πάνω από έξι χρόνια. Η ArenaNet όμως είναι διαφορετική, σε αντίθεση με οποιοδήποτε άλλο μέρος ήμουν ποτέ. Έχω την τιμή να είμαι μέρος αυτού του παιχνιδιού, της ομάδας και της κοινότητας.
Όταν μπήκα σε αυτόν τον ρόλο, σκέφτηκα πολλά για το τι κάναμε καλά και τι πρέπει να κάνουμε. Αυτή η αναδρομή με πήγε πίσω στις πρώτες μέρες του στούντιο. Η ArenaNet ιδρύθηκε με στόχο την επιδίωξη της καινοτομίας εστιάζοντας στην επίλυση προβλημάτων των παικτών πρώτα. Το Guild Wars και το Guild Wars 2 είναι άμεσα αποτελέσματα αυτής της επιδίωξης. Είναι σημαντική αυτή η πρώτη προσέγγιση για τον παίκτη ώστε να βρίσκεται στο επίκεντρο μπροστά σε όλα όσα κάνουμε.
Σήμερα θα μοιραστούμε μερικές σημαντικές ενημερώσεις σχετικά με το επερχόμενο expansio, το Guild Wars 2: End of Dragons ™ , το live game και μερικές αλλαγές που θα κάνουμε για να επαναπροσδιορίσουμε τα ιδανικά που διαμόρφωσαν το Guild Wars franchise από την αρχή . Πιστεύω ότι τα καλύτερα δεν έχουν έρθει ακόμα για το Guild Wars 2.
Καθώς η ανάπτυξη του expansion έχει προχωρήσει και οι πραγματικές προκλήσεις του προηγούμενου ενάμιση έτους έχουν αλλάξει τον τρόπο που ζούμε και εργαζόμαστε, καθίσταται σαφές ότι χρειαζόμαστε λίγο περισσότερο χρόνο για να προσφέρουμε το δημιουργικό μας όραμα για την Cantha. Ως αποτέλεσμα, καθυστερούμε την κυκλοφορία του Guild Wars 2: End of Dragons από τα τέλη του 2021 έως τις αρχές του 2022.
Εκτιμούμε την υπομονή σας καθώς αφιερώνουμε χρόνο για να δώσουμε στo expansion την προσοχή που τoy αξίζει. Είμαι απίστευτα περήφανος για το έργο που κάνει η ομάδα για να φέρει τη Cantha στη ζωή και δεν μπορούμε να περιμένουμε να το δείτε και να το ζήσετε μόνοι σας. Μην ξεχάσετε να συντονιστείτε στις 27 Ιουλίου sτo Livestream για μια πρώτη ματιά στο expansion Guild Wars 2: End of Dragons.
Ένα οικείο πρόσωπο επιστρέφει.
Ένα μεγάλο μέρος της δουλειάς μου είναι να σχεδιάζω το μέλλον. Έχουμε μερικά μεγάλα σχέδια για το Guild Wars 2 και τα φιλόδοξα σχέδια απαιτούν φιλόδοξους ηγέτες. Ήξερα ότι χρειαζόμουν έναν συνεργάτη για να μοιραστώ το φορτίο για να πετύχουμε τους μακροπρόθεσμους στόχους μας και να σας παραδώσουμε τις εμπειρίες παιχνιδιού που σας αξίζουν. Χρειαζόμουν κάποιον που να έχει καταλάβει στενά το franchise και, το πιο σημαντικό, τους παίκτες μας.Γι' αυτό, είμαι ενθουσιασμένος που ανακοινώνω ότι ο πρώην σκηνοθέτης του Guild Wars 2 Colin Johanson επέστρεψε στην ArenaNet για να με βοηθήσει και να ηγηθεί του στούντιο μαζί μου.
Τσου, Τσου!
Γεια, κοινότητα του Guild Wars! Κόλιν εδώ. Είμαι απίστευτα ενθουσιασμένος που επιστρέφω στην ArenaNet. Όταν αποφάσισα να φύγω από το στούντιο το 2016, ήταν μια από τις πιο δύσκολες αποφάσεις που έχω πάρει στην καριέρα μου. Πέρασα πάνω από 11 χρόνια δουλεύοντας στο franchise του Guild Wars ως σχεδιαστής και διευθυντής παιχνιδιών. Ένα από τα πρώτα έργα που δούλεψα ποτέ στην ArenaNet ήταν να φτιάξω ένα quest όπου βοηθήσατε ένα μικρό κορίτσι που ονομάζεται Gwen να βρει το χαμένο φλάουτο της και το τελευταίο έργο να ηγηθώ της ομάδας, μέσω της προπαραγωγής, που δημιούργησε το expansion Guild Wars 2: Path of Fire™. Το Guild Wars, αυτή η κοινότητα και η ομάδα της ArenaNet κατέχουν μια βαθιά θέση στην καρδιά μου και η επιστροφή μου είναι σαν να γυρίσω σπίτι μου.
Όταν ο JT μου έδωσε την ευκαιρία να βοηθήσω και να οδηγήσω το στούντιο μαζί του, περάσαμε πολύ χρόνο μιλώντας για το Guild Wars , το μέλλον του και το ενδιαφέρον μας για την ανανέωση του ενδιαφέροντος των παικτών μας στο παιχνίδι. Το να φέρουμε την προοπτική του παίκτη στη διαδικασία ανάπτυξης είναι ένα τεράστιο κομμάτι για εμάς και είναι αυτό που έκανε το Guild Wars ένα επιτυχημένο franchise από την αρχή. Πριν ξεκινήσουμε το Guild Wars και το Guild Wars 2, τα διαθέσαμε σε δημόσιες δοκιμές για να συγκεντρώσουμε τα σχόλιά σας και να κάνουμε βελτιώσεις. Αφού δημοσιεύτηκαν live, αξιολογήσαμε τα σχόλιά σας και τις ενέργειές σας στο παιχνίδι και χρησιμοποιήσαμε αυτά τα δεδομένα για να κάνουμε μια καλύτερη εμπειρία για την κοινότητά μας. Θέλουμε να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε αυτόν τον τομέα στο μέλλον.
Το να μιλάς είναι το εύκολο μέρος. Οι πράξεις είναι που έχουν σημασία. Ας μιλήσουμε λοιπόν για ένα συγκεκριμένο βήμα που κάνουμε για να βελτιωθούμε σε αυτό το μέτωπο. Το project του Guild Wars 2 είναι μεγάλο και περίπλοκο με πολλές μοναδικές εμπειρίες, όπως το Living World ™, το World vs. World, το Player vs. Player, το endgame PvE και άλλα. Παραδοσιακά, ο διευθυντής του παιχνιδιού είχε την προσοχή του χωρισμένη μεταξύ της εποπτείας της ανάπτυξης του live game και των expansions. Για να διασφαλίσουμε ότι το live game λαμβάνει την προσοχή που του αξίζει, ο JT και εγώ έχουμε δημιουργήσει έναν νέο ρόλο που επικεντρώνεται στην κορυφαία στρατηγική ανάπτυξης για το live game και έτσι διασφαλίζουμε ότι σας προσφέρουμε μια συνεπή, ποιοτική εμπειρία. Θεωρήσαμε ότι ήταν σημαντικό να βρούμε κάποιον για το ρόλο που γνώριζε το franchise μέσα και έξω και θα είναι ένας ακούραστος εκπρόσωπος για τους παίκτες. Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι ο Josh Davis (γνωστός και ως Grouch) επανήλθε στην ομάδα ως Επικεφαλής Ζωντανών Επιχειρήσεων!
Γεια! Είμαι ο Josh "Grouch" Davis. Η γεφύρωση του χάσματος μεταξύ παικτών και προγραμματιστών είναι ένα πάθος μου και είναι μέρος του γιατί (και πώς) μπήκα στον κλάδο για να ξεκινήσω. Όταν ο JT και ο Colin με ρώτησαν αν θα με ενδιέφερε να επανέλθω στο στούντιο για να βοηθήσω και να επαναλάβω τις προσπάθειές μας για την ανάπτυξη των παικτών, δεν θα μπορούσα να πω όχι. Είμαι πρόθυμος να συνεργαστώ με μια τόσο ταλαντούχα ομάδα προγραμματιστών για να γράψω το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία του Guild Wars 2 .Έχουμε περάσει μερικούς μήνες με τη live team, ξεκινώντας με την ανάρτηση για το Summer 2021 Live που δημοσιεύσαμε τον Απρίλιο. Είναι λίγο ενοχλητικό να δημοσιεύουμε λεπτομερείς ημερομηνίες κυκλοφορίας πολύ πριν καθώς η ανάπτυξη του παιχνιδιού μπορεί να είναι λίγο απρόβλεπτη. Ωστόσο, γενικά, πιστεύω ότι τα οφέλη υπερτερούν των κινδύνων και σκοπεύουμε να προωθήσουμε αυτό το επίπεδο επικοινωνίας όσο μπορούμε για να προχωρήσουμε. Είναι μια νέα περιοχή για την ArenaNet, αλλά είμαστε ενθουσιασμένοι για αυτήν την κατεύθυνση.
Εκτός από το Living World Return, αυτός ο οδικός χάρτης ανακοίνωσε μερικές σημαντικές προσθήκες που έρχονται στο παιχνίδι αυτό το καλοκαίρι, δηλαδή το Twisted Marionette και το Legendary Armory. Δώσαμε προτεραιότητα σε αυτές τις λειτουργίες, επειδή γνωρίζουμε ότι είναι σημαντικές για εσάς αφού μας έχετε πει πολλά σχετικά. Έχοντας αυτό κατά νου, θα θέλαμε να δώσουμε δύο ακόμη πολυαναμενόμενες ενημερώσεις που γνωρίζουμε ότι είναι σημαντικές για πολλούς από εσάς.
Συμμαχίες Πότε;
Αυτή την χρονιά.
Το World Restructuring (επίσης γνωστό ως Alliances) είναι ένα χαρακτηριστικό που στοχεύει στην παροχή μιας πιο ισορροπημένης εμπειρίας στο World vs. World δημιουργώντας δυναμικές αντιστοιχίσεις των servers, χρησιμοποιώντας συντεχνίες που έχουν οριστεί από το WvW, συμμαχίες (μια συλλογή από συντεχνίες που δημιουργούνται από παίκτες) και ενεργούς παίκτες του WvW ως οδηγούς. Αυτή είναι η εξέλιξη σε σύγκριση με το τρέχον σύστημα που βασίζεται στους κόσμους και στο world linking. Το σύστημα θα μας δώσει περισσότερη ευελιξία και λεπτομέρεια κατά τη δημιουργία νέων αγώνων και θα βοηθήσει στην αντιμετώπιση φυσικών διακυμάνσεων του πληθυσμού με την πάροδο του χρόνου. Θα δώσει επίσης στους παίκτες περισσότερη ευελιξία στην επιλογή του, με ποιον θέλουν να παίξουν σε συνεχή βάση.
Το World Restructuring είναι μια μεγάλη αλλαγή στο WvW και θέλουμε να το κάνουμε σωστά. Έχουμε διαβάσει πολλά από τα σχόλιά σας σχετικά με το σύστημα - χιλιάδες δημοσιεύσεις όλα αυτά τα χρόνια. Είναι σαφές ότι δεν υπάρχει απόλυτη συναίνεση για το πώς πρέπει να λειτουργεί αυτό το game mode. Είναι μια μεγάλη θεμελιώδης αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας του mode αυτού και αυτό μπορεί να είναι τρομακτικό. Στο παρελθόν, κάναμε μερικές φορές το λάθος να κυκλοφορήσουμε την «τελική» έκδοση μιας δυνατότητας και να διαπιστώσουμε ότι δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας, πράγμα που σημαίνει ότι χάσαμε χρόνο και πόρους. Για να το αποφύγουμε αυτό, θα κάνουμε τα πράγματα λίγο διαφορετικά αυτή τη φορά για να βεβαιωθούμε ότι η φωνή σας μπορεί να μας βοηθήσει να ενημερώσουμε την ανάπτυξη του World Restructuring.
Οι λειτουργίες του World Restructuring θα κυκλοφορήσουν σε beta πολλαπλών φάσεων. Αυτό σημαίνει ότι θα κυκλοφορήσουμε ένα μέρος του παγκόσμιου συστήματος αναδιάρθρωσης, θα το δοκιμάσουμε μαζί σας στο live game, θα συγκεντρώσουμε τα σχόλιά σας και, στη συνέχεια, θα το επανακυκλοφορήσουμε στην τελική του έκδοση. Τα στοιχεία του game mode θα είναι λειτουργικά, αλλά όχι τελικά, πράγμα που σημαίνει ότι μπορούμε πιο εύκολα να αντιδράσουμε στα σχόλιά σας χωρίς να χρειαστεί να ξαναγράψουμε μια δέσμη κώδικα. Μόλις συνεργαστούμε μαζί σας για να κλειδώσουμε το σχεδιασμό και την εφαρμογή, θα το ετοιμάσουμε και θα το βγάλουμε από το beta.
Θα επιστρέψουμε τον Αύγουστο για να μοιραστούμε μια επισκόπηση του τρόπου λειτουργίας του World Restructuring κατά τον χρόνο των πρώτων live beta events.Η επικοινωνία μας σχετικά με αυτό το χαρακτηριστικό τα τελευταία χρόνια έχασε το δρόμο της.
Στο παρελθόν, οι αναπτυξιακές προτεραιότητες απομακρύνθηκαν από το WvW και, δυστυχώς, τόσο το World Restructuring όσο και οι παίκτες μας που, ως αποτέλεσμα, υπέφεραν. Η νέα μας ηγετική ομάδα βλέπει το WvW ως ακρογωνιαίο λίθο του Guild Wars 2 , και θα είναι το επίκεντρο της δικής μας προόδου.
Client Performance Optimization
Σας ακούσαμε δυνατά και καθαρά - Το Guild Wars 2 χρειάζεται καλύτερα fps. Συμφωνούμε. Εργαζόμαστε ενεργά για την αναβάθμιση της μηχανής μας στο DirectX 11, και αναμένουμε να μπορέσουμε να το διαθέσουμε σε ένα beta opt-in αργότερα αυτό το έτος. Μια σημαντική σημείωση είναι ότι η αναβάθμιση στο ίδιο το DX11 δεν είναι μια μαγική επιδιόρθωση από μόνη της για τα ποσοστά των fps. Μερικοί παίκτες μπορεί να μην παρατηρήσουν καθόλου διαφορά. Ωστόσο, η αναβάθμιση σε DX11 ανοίγει πολλές πόρτες για τη βελτίωση της απόδοσης - για παράδειγμα το multithreading CPU. Ανοίγει επίσης το δρόμο για μερικές πιθανές αναβαθμίσεις γραφικών στη συνέχεια.
Επενδύουμε στην υποδομή, τη μηχανή και τα γραφικά μας επειδή κοιτάζουμε το μέλλον. Αυτή είναι μια μακροπρόθεσμη προσπάθεια.
Μέχρι την επόμενη φορά
Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι για το υπόλοιπο του 2021 και δεν μπορούμε να περιμένουμε να γιορτάσουμε μαζί σας στις 27 Ιουλίου κατά τη ζωντανή ροή του Guild Wars 2: End of Dragons First Look! Έχουμε ένα νέο τρέιλερ, αποκαλύψεις λειτουργιών και πληροφορίες, νέα σχετικά με elite specialization beta events και λεπτομέρειες σχετικά με την ιστορία, τους χαρακτήρες, την τέχνη, το σχεδιασμό των εκδηλώσεων και πολλά άλλα. Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι θα έχετε να ανακαλύψετε πολλά μυστικά όταν επισκέπτεστε την Cantha, οπότε ενώ δεν θέλουμε χαλάσουμε την έκπληξη, έχουμε ακόμα πολλά να μοιραστούμε μαζί σας τώρα και να τα κυκλοφορήσουμε! Έχουμε σχεδιάσει περισσότερα livestreams του Guild Wars 2: End of Dragons μέχρι το υπόλοιπο του 2021 που θα σας φέρουν περισσότερα νέα σχετικά με το expansion.Η κοινότητά μας είναι η ψυχή όλων όσων κάνουμε. Σας ευχαριστώ που συμμετέχετε ενεργά σε αυτό.
Εν αναμονή λοιπόν...
Μετάφραση – Επιμέλεια – Προσαρμογή: Η Ομάδα του Guild Wars 2 Greece