Myrmidon wrote: Αλλά μη τα λες έτσι απότομα και τους τρομάζεις περισσότερο.
Αν και «ιδεολογικά» είμαι τελείως αντίθετος με τις «κονσόλες», στην συγκεκριμένη περίπτωση το είπα σχετικά ευνοϊκά για το ps4 και xb1.
linux, ps4 και xb1 εμφανίστηκαν το 2013 και οι κάποιοι μήνες διαφοράς ανάμεσα σε στατιστικές έχουν αρκετή σημασία σχετικά με την υποστήριξή τους από παιχνίδια. (το linux εννοώ εμφανίστηκε το 2013 ως πλατφόρμα εμπορικών παιχνιδιών υποστηριζόμενη από την Valve, προφανώς είναι παλιότερο αλλά καμμία σχέση με την μετά το 2013 εποχή σε σχέση με τα παιχνίδια)
Το steamos τώρα θα φαινόταν δεύτερο πιο πάνω από το xbox360, ενώ τα ps4 και xb1 χωρίς να δω αριθμούς εικάζω θα έχουν κάπου 500.
Είναι εντυπωσιακή επίσης και η συνεχιζόμενη ανάπτυξη τού steam και στα windows.
Mystique wrote: Μπορει το steam να εχει χιλιαδες παιχνιδια αλλα τα περισσοτερα ειναι για πεταμα οποτε δεν μετρανε στην τελικη λιστα. Το θεμα ειναι ποσα σοβαρα παιχνιδια εχει ο pc και οι κονσολες αντιστοιχα. Ενας συγκριτικος πινακας θα βοηθουσε να καταλαβουμε αν τελικα τα pc πεθαινουν η βρισκονται κοντα σ'αυτο το σημειο. Μπορει να γινει και το αντιθετο ανετα.
Και έτσι να το δούμε δεν βλέπω πώς μπορεί να αμφιβάλει κάποιος ότι τα xb, ps επίσης χάνουν με τεράστια διαφορά.
Και φυσικά κανείς πρέπει να εξετάσει και τον σκοπό τών όποιων «αποκλειστικοτήτων» και αν αυτές τελικά είναι ωφέλιμες για το κοινό. Γιατί αν φυσικά δεν οφείλονται σε τεχνικούς λόγους είναι καθαρά εναντίων μας.
Ως τώρα να δεχθώ υπήρχαν και τεχνικοί λόγοι που αφορούσαν τα εξειδικευμένα API πάνω στο υλικό τών κονσολών. Μόνο που με τα νέας γενιάς API τα πράγματα άλλαξαν και σε αυτό ντε φάκτο λόγω Vulkan, DX12, ειδικά στην περίπτωση τού xbox είναι ακόμα πιο τρανταχτό αφού το API τού xbox είναι πλέον το DX12.