GameWorld Blogs

Γράψτε τα άρθρα σας στα blogs και δείτε τα να δημοσιεύονται στην κεντρική σελίδα του GameWorld.gr, στην ενότητα Blogs, στο κάτω μέρος. Κάθε κείμενό σας θα πρέπει να έχει μέγεθος κατ' ελάχιστο 2-3 παραγράφους και να αφορά προσωπική άποψη και όχι είδηση. Παράλληλα, με την συμμετοχή σας στα blogs λαμβάνετε μέρος και στο διαγωνισμό Users του μήνα, κερδίζοντας video games. Για περισσότερα, δείτε το μενού "Διαγωνισμοί".

Dreamcast- Η πιο αδικοχαμένη κονσόλα

Το Dreamcast είναι μια κονσόλα που κυκλοφόρησε από την Sega το Νοέμβριο του 1998 στην Ιαπωνία και αργότερα το 1999 σε Ευρώπη και Αμερική. Ήταν η πρώτη εισαγωγή στην έκτη γενιά κονσολών, η οποία προηγήθηκε των αντιπάλων της, το Playstation 2, το Xbox και το GameCube. Το Dreamcast ήταν η τελευταία home console της Sega μέχρι σήμερα.                                                

b2ap3_thumbnail_dreamcast.jpg

A little history...

Η Sega προσπάθησε να ξεκινήσει την κονσόλα σαν ένα δυναμικό comeback μετά από τη προηγούμενη προσπάθειά της, το Sega Saturn που δυστυχώς απέτυχε. Με μια ισχυρή εκστρατεία μάρκετινγκ και με μεταρρυθμίσεις των studio της για την ανάπτυξη νέου δημιουργικού περιεχομένου, το Dreamcast είχε εξαρχής πολύ επιτυχημένο launch και αρκετές πωλήσεις. Ωστόσο, όταν η Sony ανακοίνωσε το PlayStation 2, οι πωλήσεις του Dreamcast έπεσαν κατακόρυφα και αυτό πιστεύω πως οφείλεται σε μικρό ποσοστό στην αδυναμία της κονσόλας να αναπαράγει ταινίες. Ήταν η περίοδος που ξεκίνησε το νέο format (DVD) και το Playstation 2 -πέρα από κονσόλα- θα χρησίμευε και ως DVD player. Η Sega συνειδητοποίησε ότι δεν έχει τους οικονομικούς πόρους για να ανταγωνιστεί τη Sony με αποτέλεσμα η εταιρεία να διακόψει την διάθεση του Dreamcast στη Βόρεια Αμερική στις αρχές Μαρτίου του 2001 και στη συνέχεια αποφάσισε την απόσυρσή της από τη δημιουργία κονσολών και ταυτόχρονα την αναδιάρθρωσή της σαν third-party developer. 

Η υποστήριξη του συστήματος συνεχίστηκε στην Ευρώπη και στην Αυστραλία μέχρι το τέλος του 2002, ενώ στην Ιαπωνία νέα παιχνίδια συνέχισαν να κυκλοφορούν.

Συνολικά 10,6 εκατομμύρια κονσόλες πουλήθηκαν σε όλο τον κόσμο. 

Παρά τη σύντομη διάρκεια της ζωής του, το Dreamcast ήταν ευρέως διαδεδομένο και χαρακτηρίστηκε από αρκετό κόσμο πως ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του. Κυκλοφόρησαν αρκετά και πολύ πρωτοποριακά και καινοτόμα παιχνίδια, όπως τα Crazy Taxi, Jet Set Radio και Shenmue, το πιο ακριβό παιχνίδι που κατασκεύασε ποτέ η Sega. Επίσης, η κονσόλα εισήγαγε πολλές αισθητικές καινοτομίες όσον αφορά το λογισμικό και το σχεδιασμό της που αργότερα ήταν παράδειγμα προς μίμηση. Ήταν η πρώτη κονσόλα παιχνιδιών που μπορούσε να παρέχει πλήρη καρέ (σε αντίθεση με μόνο interlaced) σε VGA λειτουργία με 640 X 480 και ήταν η πρώτη κονσόλα που περιλάμβανε ένα ενσωματωμένο modem και υποστήριξη Internet για online gaming!

Το Dreamcast χαίρει μεγάλης εκτίμησης και η επιρροή του μπορεί να φανεί σε μεγάλο βαθμό στο Xbox της Microsoft, όπου η Sega συνεργάστηκε με την εταιρεία πριν από την κυκλοφορία αλλά και κατά την ανάπτυξή του. Το 2009, το Dreamcast ήταν ταξινομημένο στο # 8 στη λίστα των Top 25 video game consoles όλων των εποχών της IGN.

Dream on!!!

Τα τελευταία Dreamcast παιχνίδια που κυκλοφόρησαν από τη Sega Japan ήταν το 2007 με τα Trigger Heart Exelica και Karous, εννέα χρόνια μετά την κυκλοφορία της κονσόλας.

Το Dreamcast εξακολουθεί να υποστηρίζεται από μικρούς ανεξάρτητους προγραμματιστές.  Χιλιάδες δωρεάν games και εφαρμογές ανοικτού κώδικα έχουν κυκλοφορήσει μετά το τέλος της παραγωγής του και μπορεί να τα βρει κανείς και στο www.isozone.com. Νέα εμπορικά παιχνίδια κυκλοφόρησαν (τώρα σε CD-ROM αντί GD-ROM και χωρίς την επίσημη άδεια της Sega), όπως τα Rush Rush Rally Racing και Last Hope .

Μέχρι σήμερα, η κονσόλα εξακολουθεί να υποστηρίζεται μέσω διαφόρων ανεξάρτητων MIL-CD κυκλοφοριών. Από το 2014, το Dreamcast εξακολουθεί να υποστηρίζεται μέσω μικρών ανεξάρτητων εκδοτών όπως η GOAT Store Publishing και η RedSpotGames.

Am I Still Dreaming?

Το Xbox έχει χαρακτηριστεί ως «πνευματικός διάδοχος» του Dreamcast καθώς σ'αυτό είδαμε συνέχειες παιχνιδιών συμπεριλαμβανομένων των Shenmue 2, Jet Set Radio Future, Crazy Taxi 3, The House Of The Dead 3, Sega GT 2002 και Project Gotham Racing (η πνευματική συνέχεια του Metropolis Street Racer). Επιπλέον, δημοφιλείς τίτλοι του Xbox όπως το Fable και το Ninja Gaiden ξεκίνησαν αρχικά σαν παιχνίδια που ήταν προγραμματισμένα για το Dreamcast. Ομοιότητες μεταξύ του Xbox 360 και του Dreamcast έχουν επίσης αναφερθεί.

Από το Νοέμβριο του 2007, το Dreamcast έχει 688 επίσημα παιχνίδια που είναι διαθέσιμα στη βιβλιοθήκη του ενώ ανεπίσημα παιχνίδια συνεχίζουν να κυκλοφορούν από ορισμένες εταιρείες.                                                           

b2ap3_thumbnail_1680287-dreamcast_logo.jpgΠέρασα πολλές ώρες με αυτή τη κονσόλα και ομολογώ ότι ακόμα και τώρα ενοχλήθηκα που κατέληξαν έτσι τα πράγματα. Το μηχάνημα είχε πολλές δυνατότητες... Anyway, παρακάτω σας αναφέρω αγαπημένα μου games που τα παίζω ακόμα και σήμερα:

-Ikaruga

-Shenmue

-Spawn: In the Demon's Hand

-Marvel VS Capcom 2

-Dead or Alive 2

-Rez

-Soul Calibur

-The House of the Dead 2

-San Fransisco Rush 2049

-Fighting Vipers 2

Αναμένω απορίες και απαντήσεις σας στις ακόλουθες ερωτήσεις:

Πέρασε ποτέ από τα χέρια σας; Αν ναι, τι σας είχε κάνει εντύπωση και ποια games σας άρεσαν;

Μέχρι το επόμενο blog να έχετε ένα υπέροχο καλοκαίρι και don't stop playing!!!                                                       

b2ap3_thumbnail_sega-682_1330171a.jpg

Continue reading
  1656 Hits

Adododo!!!

Καλησπέρα σε όλους σας!!!

Αυτή εδώ είναι η πρώτη δημοσίευση μου στο blog και ομολογώ ότι είμαι φαν του site από τον Μάρτιο όταν και ανακάλυψα την εκπομπή Game Maniacs στην οποία εμφανίστηκα κιόλας στο επεισόδιο 19Α. 

Ονομάζομαι Μάρκος Ασκανιάν (Mr.Dododi) και μου αρέσουν τα games, η metal μουσική, οι ταινίες, τα anime και τα comics. Με ότι καλό και κακό αυτό συνεπάγεται.  :-P

Η πρώτη μου επαφή με τα games ήταν το 1990 όταν ο πατέρας μου έκανε το λάθος να μου αγοράσει ένα GameBoy στο αεροδρόμιο. Η συνέχεια είναι λογική και αναμενόμενη. Atari 2600, Magnavox Odyssey, NES, Mega Drive, Game Gear, Playstation, Dreamcast, Playstation 2, Gameboy Advance, PC, PSP, PS3 & Xbox 360 είναι οι θησαυροί που πέρασαν από τα χέρια μου. Δεν έχω παράπονο, με θεωρώ τυχερό που είχα αυτή τη δυνατότητα. Έχω περάσει από αρκετές δουλειές και πολλά σκαμπανεβάσματα αλλά δε μπορώ με τίποτα να αποβάλλω αυτό το μικρόβιο που λέγεται gaming.

H καθημερινότητά μου περιλαμβάνει πλέον αραλίκι, βόλτες, φίλους και πάνω απ'όλα το κορίτσι μου. Δυστυχώς, λόγω του ότι προέκυψε ένα θέμα υγείας, απολύθηκα από την εργασία μου και αυτό είχε αντίκτυπο και στο hobby μου γιατί δυσκολεύομαι πλέον να κρατήσω χειριστήριο. Εύχομαι σύντομα να πάνε όλα καλά και να ξεμπερδέψω μ'αυτό. Όσο για τους πρώην εργοδότες μου τους εύχομαι να βρουν τα λάθη που κάνουν συνεχώς μπροστά τους...

Αυτά για αρχή.Όποιος θέλει μπορεί να ακολουθεί το blog μου στο οποίο θα αναφέρω διάφορα θέματα όπως games που μου αρέσουν (retro και μη) και να συζητάμε για αυτά. Επιπλέον, μπορείτε να ακούσετε και διάφορα τραγούδια που έχω φτιάξει χωρίς να έχω μουσικές γνώσεις στο κανάλι μου στο Youtube και να βοηθήσετε στη προσπάθειά μου στο Jumping Fish.

https://www.youtube.com/user/MrDododi/videos

http://www.jumpingfish.gr/mark.askanian

Continue reading
  1038 Hits

Grey Goo: Part 4 Gameplay Experience

Τελικά το καθιέρωσα να το βγάζω Τετάρτη - Σάββατο, οπότε θα το κρατήσω έτσι! Επειδή

Continue reading
  950 Hits

Battlefield 4 vs Call of Duty: Ghosts

Ως κάτοχος του Call Of Duty: Ghosts και πρώην κάτοχος του Battlefield 4 στην κονσόλα PS3, πιστεύω πως και τα δύο αυτά games είναι καλά και μπορούν να σε κρατήσουν για αρκετό καιρό παίζοντας 'τα. Βέβαια το ποιο από τα δύο είναι καλύτερο είναι διαφορετικό για τον καθένα!

Ας αρχίσουμε από την ρεαλιστικότητα των δύο games. Το Battlefield 4 έχει μεγαλύτερα στοιχεία ρεαλισμού στα τοπία αλλά δεν είναι εντελώς καλοφτιαγμένο. Προσέχοντας τα κτίρια στο Battlefield 4 είναι κακοφτιαγμένα και μονότονα κάτι που πρέπει να διορθωθεί στα επόμενα παιχνίδια της σειράς. Βέβαια στο Battlefield 4 μπορούμε να πούμε αρκετά πράγματα για την ρεαλιστικότητα του όπως όχι μόνο των τοπίων αλλά και το στοιχείο του κατεδαφισμού των τοίχων, των κτιρίων ακόμα και του εδάφους.

Επίσης το Battlefield 4 έχει μεγάλα maps σε πεδιάδες αλλά και σε πόλεις. Στις Next-Gen Consoles και στο PC οι players φτάνουν μέχρι τους 64 ενώ στο PS3 και στο XBOX360 οι players φτάνουν στους 24. Αντίθετα με το Battlefield 4 το Call Of Duty: Ghosts είναι αρκετά ρεαλιστικότερο στο θέμα των όπλων, των ήχων του περπατήματος και των τζαμιών. Βέβαια το Call Of Duty: Ghosts δεν έχει πολύ ωραία χρώματα και είναι σκουρόχρωμο σαν game σε αντίθεση με το Battlefield 4.

Το Call Of Duty: Ghosts έχει καλύτερο ήχο και στα όπλα και γενικότερα είναι αρκετά καλοφτιαγμένο αντίθετα με το Battlefield 4. Μην ξεχνάμε όμως τα προβλήματα και τα bugs του Battlefield 4. Tα προβλήματα του Battlefield 4 είναι αρκετά και εκνευριστικά, ιδιαίτερα στο Multiplayer και πιο πολύ στο PS3. Αυτό το λέω από προσωπικής άποψης, γιατί μετά από λίγη ώρα παίζοντας το παιχνίδι της DICE στο PS3 παθαίνει ένα crash και κολλάει όλο το PS3 μέχρι να το κλείσεις. Στην αρχή νόμιζα πως έφταιγε το PS3 μου αλλά μετά που το έψαξα είδα ότι φταίει το game.

Το Battlefield 4 έχει καλύτερα γραφικά από το Call Of Duty: Ghosts αλλά στο PS3 το Battlefield φτάνει τα 720p ενώ το game της Ιnfinity Ward στα 1080p. Το Campaign των δύο παιχνιδιών είναι εκπληκτικό από διαφορετικές απόψεις! Το Battlefield 4 έχει ένα απίστευτα μαγευτικό και συγκινητικό Campaign που δεν περιμέναμε να δούμε κάτι τέτοιο και το μυστικό όπλο του εκτός από της φανταστικής ιστορίας είναι το στοιχείο του stealth! Αντίθετα το Call Of Duty: Ghosts έχει ένα μέτριο Story στο Campaign του με ψιλοβαρετό shooting, αλλά αυτό που το κρατάει είναι μερικά σημεία που σε εκπλήσουν όπως το ένα από τα δύο endings που κερδίζει ο Rorke μετά από την σφαίρα που έφαγε και σε σύρει στην άμμο να για να σε πάρει μαζί του κ.α.

Ένα άλλο προτέρημα του Call Of Duty: Ghosts είναι τo Extinction. To Extinction σε καλεί να καταστρέψεις όλα τα hive (φωλιές) εξωγήινων και να φύγεις ζωντανός από εκεί και αυτό μας έκανε εντύπωση γιατί δεν είναι survival co-op όπως τα παιχνίδια της Treyarch. Και τα δύο αυτά games είναι πολύ ωραία και γίνονται καλύτερα αν παίζεις και με φίλους!

 

Continue reading
  956 Hits

Grey Goo: Part 3 Beta Buildings

Επόμενο μέρος του Insider έχει να κάνει με τα κτίρια των Beta. Ενώ στο προηγούμενο είχα παραλείψει τους χρόνους κατασκευής των Units, σήμερα θα τον συμπεριλάβω, γιατί σε ένα strategy game ο χρόνος είναι ένας σημαντικός παράγοντας.

Continue reading
  941 Hits

Grey Goo: Part 2 Gameplay και Beta Units

Όπως είχα πει στο προηγούμενο μέρος, σήμερα θα πω μερικά πράγματα για το Gameplay και θα παρουσιάσω και τα Units της Faction Beta. Συγνώμη αν κουράσει πολύ, θα είναι αρκετά μεγάλο ποστ, αλλά θα ήθελα να έχω 2 μέρη για κάθε Faction, Units και Buildings αντίστοιχα.

Continue reading
  1005 Hits

Grey Goo: Part 1 Back to the Basics through Evolution

Θα ξεκινήσω μια σειρά από Insiders για το παιχνίδι Grey Goo που αναμένεται να κυκλοφορήσει στο Q4 του 2014, ίσως Νοέμβριο. Για αρχή τα βασικά.

Όσοι παίζουν Real Time Strategy έχουν προσέξει το κενό που άφησε η διάλυση της Westwood από την ΕΑ στο πλαίσιο του RTS με την μορφή που είχε θέσει η εταιρία. Η αναζωογόνηση του σκηνικού στο είδος έρχεται από την αναμορφωμένη Westwood, χρόνια πλέον γνωστή ως Petroglyph

Μετά από συμπαθητικές προσπάθειες και πειραματισμούς επιστρέφει στα παλιά καλά λημέρια, δημιουργώντας το Grey Goo.

Ο πόλεμος εξελίσσεται.

500 χρόνια αφότου οι άνθρωποι έφυγαν από την Γη, 3 πλευρές προσπαθούν να αποκτήσουν τον έλεγχο του πλανήτη Ecosystem 9. Οι άνθρωποι, οι Beta και οι Goo. Ο παίκτης αναλαμβάνει να ελέγξει μια από τις factions του παιχνιδιού, παίζοντας campaign ή εναντίον άλλων παικτών μέσω Steam ή LAN.

Το βασικό concept του παιχνιδιού είναι να προσφέρει στους παίκτες το παλιό στυλ gameplay που γνωρίσαμε μέσα από την Westwood, προσφέροντας όμως κάτι καινούριο.

Τέλος του Part 1. Στο επόμενο θα σας πω λίγα πράγματα για το Gameplay και θα σας παρουσιάσω τα βασικά Units του faction Beta.

Part 2
Part 3

Continue reading
  967 Hits

steam machine, θεωρητική κατασκευή

Θέλω να γράψω δυο λογάκια για τις «ατμομηχανές» που πιστεύω θα δούμε στο όχι πολύ μακρυνό μέλλον και τουλάχιστον το υλικό με βάσει τουλάχιστον τις σημερινές επιλογές.

 

Από αυτά που καταλαβαίνω πιστεύω ότι ειδικά με βάση την κάρτα γραφικών μπορώ να χωρίσω τα μηχανήματα σε τρεις κατηγορίες. Κανονικά, Μεγάλα, Μικρά.


α) Κανονικά

Η προφανέστατη επιλογή για κάρτα γραφικών είναι η Nvidia GeForce GTX 750 Ti. Αυτή η κάρτα βγήκε φέτος τον Φεβρουάριο (οπότε δεν υπήρχε σαν επιλογή στα πρωτότυπα) και φαίνεται ιδανική επιλογή. Είναι αρκετά οικονομική, με χαμηλή κατανάλωση ενέργειας, σχετικά μικρή σε μέγεθος και παίζει τα πάντα. Την χαμηλή κατανάλωση την θεωρώ πολύ σημαντικό πλεονέκτημα γιατί σημαίνει πολλά πλεονεκτήματα (πχ χαμηλότερη απαίτηση σε τροφοδοτικό). Είναι ισχυρότερη από του PS4! Αυτό το λέω για να προλάβω αυτούς που θα ισχυριστούν ότι είναι για τα σκουπίδια για μια «παιχνιδομηχανή». Με πιθανότατα 8GB RAM (τα 4 θα τα έλεγα σήμερα λίγα και τα 16 μού φαίνονται ακόμα υπερβολή) i5 επεξεργαστή (και μικρότερος μια χαρά κάνει, i7 όμως είναι υπερβολή), βάλτε και τα υπόλοιπα, δεν χρειαζόμαστε άδεια λειτουργικού νομίζω μπορούμε να έχουμε ένα μηχάνημα σε τιμή ανταγωνιστική τών ps4 και xbone αλλά πολύ καλύτερο ως υλικό! Ισχυρό, αθόρυβο, χαμηλής κατανάλωσης, απλά το ανοίγεις και παίζεις, δεν σκέφτεσαι ιούς, δεν πέφτει η απόδοση, παίζεις με όποιο χειριστήριο θέλεις κλπ.

Πλεονεκτήματα: Παίζει τα πάντα (για λίνουξ μιλάμε, διαφορετικά μπορείς να στρημάρεις ή να εγκαταστήσεις Windows), λογικό κόστος, αθόρυβο, μικρότερο μέγεθος

Μειονεκτήματα: -


β) Μεγάλα

Υπάρχει φυσικά η επιλογή για ακόμα ισχυρότερες κάρτες γραφικών.

Πλεονεκτήματα: Υψηλότερες επιδόσεις (ανώτερες ρυθμίσεις στα απαιτητικά παιχνίδια)

Μειονεκτήματα: Κόστος, θόρυβος, μέγεθος

Προσωπικά θα έλεγα ότι αυτά που κερδίζεις δεν αξίζουν αυτά που χάνεις για μια παιχνιδομηχανή. Επιπλέον έχεις πάντα την επιλογή να έχεις στο γραφείο ένα μηχάνημα «τέρας» με Windows και κάρτα γραφικών AMD και από εκεί να στρημάρεις τα παιχνίδια στο σαλώνι. Δεν βλέπω ότι μια παιχνιδομηχανή «τέρας», ακόμα περισσότερο με SteamOS έχει πραγματικά νόημα.

 

δ) Μικρά

Μιλάω για κάρτες γραφικών intel

Πλεονεκτήματα: Απίστευτα χαμηλή ενεργειακή κατανάλωση, απίστευτα μικρό μέγεθος, χαμηλότερο κόστος

Μειονεκτήματα: Δεν παίζει τα πάντα (παίζει όμως σχεδόν τα πάντα), Χαμηλότερες επιδόσεις



Αυτήν την στιγμή λείπουν δύο πράγματα για να φτιάξει κάποιος εδώ και τώρα ένα τέτοιο μηχάνημα. Το ένα είναι προφανώς το steam controller το οποίο είναι ακόμα στον σχεδιασμό (αλλά μπορεί κάποιος να χρησιμοποιήσει άλλα χειριστήρια όπως πχ τού xbox) και το ποιο γελοίο κατά μένα, δεν βλέπω κουτιά κατάλληλα. Τουλάχιστον η ίδια η Valve θα δώσει τα δικά της CAD αρχεία ελεύθερα και αυτό δημιουργεί ασφαλώς αισιοδοξία. Οι «μεγάλες» όμως εταιρείες επέδειξαν μνημειώδη προχειρότητα και ανοησία στο θέμα τού σχεδιασμού. Δείξανε ενδεχόμενα "steam machines" χωρίς καν να μπουν στον κόπο να δούνε ποιο υλικό είναι συμβατό. Έχω μείνει άναυδος από την ανικανότητά τους.
 Τέλος το ίδιο το SteamOS αν και ελεύθερα διαθέσιμο είναι ακόμα σε beta.

 

Υπάρχει βέβαια το ερώτημα αν μπορεί ένας "gamer" να κάνει χωρίς windows. Κατ' αρχήν ούτε οι «κονσόλες» έχουν windows. Αυτό μόνο του το απαντάει σαν θεωρητικό ερώτημα. Σχεδόν όλα τα παιχνίδια τής Valve (Dota2, TF2, L4D2, HL2 κλπ) υποστηρίζουν σήμερα λίνουξ (και πιστεύω σχετικά σύντομα όλα). Υπάρχει ένας τεράστιος πλούτος από ανεξάρτητα (indie) παιχνίδια (super meat boy, fez, avnt, don't starve κλπ). Παιχνίδια εξομοίωσης όπως το euro track simulator 2. Παιχνίδια στρατηγικής όπως EU4, CK2, Civ5. Κάθε μέρα έρχονται στο λίνουξ όλο και περισσότερα παιχνίδια. Έλειψη προς το παρόν βλέπω σε δύο κατηγορίες. Στα σπορ υπάρχει έλλειψη (υποστηρίζει όμως το FM2014 για τούς υποψήφιους μανατζαραίους) και στα racing επίσης υπάρχει έλλειψη. Σε κάθε περίπτωση όλοι θα έπρεπε να χαιρετίζουν την ιδέα έστω ότι η Microsoft δεν θα έχει εσαεί το μονοπώλειο σε ένα νευραλγικό τομέα τεχνολογίας.

 

Πότε θα μπει δυναμικά στο παιχνίδι;

Προσωπικά έχω αναφέρει αρκετές φορές και το ξαναλέω και εδώ ότι ως ορίζοντα βάζω το τέλος τού 2015. Δεν πιστεύω ότι θα γίνει οποιαδήποτε σοβαρή προσπάθεια πριν από τότε.

Continue reading
  1445 Hits

δίνω τρεις κωδικούς steam δώρο

Μού έχουν περισσέψει τρεις κωδικοί από προηγούμενο humble bundle και τούς κάνω δώρο σε όποιον ενδιαφέρεται.

 

Είναι για τα παιχνίδια

 

Dear Esther

Little Inferno

Awesomenauts

 

όποιος θέλει να μού γράψει μήνυμα. Θα ήθελα μόνο όταν τούς παραλάβει να απαντήσει ότι τούς παρέλαβε.

Continue reading
  1190 Hits

Η δυσκολία των σύγχρονων παιχνιδιών

Αφορμή γι αυτό το blog post πήρα από το topic του lampadas στο forum αλλά αποφάσισα να το γράψω εδώ λόγω μεγέθους.

Από μια μεγάλη μερίδα παιχτών, ειδικά πιο μεγάλων σε ηλικιά, υπάρχει το συχνό παράπονο ότι τα παιχνίδια είναι πια πολύ εύκολα. Πάνε οι παλιές καλές εποχές που έπρεπε να ιδρώσεις για να τελειώσεις ένα παιχνίδι και όταν τα κατάφερνες η ικανοποίηση που ένιωθες ήταν τεράστια. Τώρα πια ο τερματισμός είναι δεδομένος εκτός αν βαρεθείς και σταματήσεις να παίζεις. Είναι πιο πολύ interactive εμπειρία παρά παιχνίδι αφού χάνεται το νόημα του κερδίζω, όλοι κερδίζουν.

Η παραπάνω άποψη έχει μια δόση αλήθειας αλλά δε λέει ολόκληρη την ιστορία. Γι αυτό θα πρέπει να εξετάσουμε και τις δύο πλευρές του ζητήματος. Ας ξεκινήσουμε με την πλευρά που είναι απογοητευμένη με τη δυσκολία των σύγχρονων παιχνιδιών.

Σχεδόν κάθε παλιός παίχτης θα συμφωνήσει ότι τα παιχνίδια είναι γενικά πιο εύκολα. Μπορεί να υπάρχουν μεμονομένα παραδείγματα που κρατάνε τη δυσκολία ψηλά αλλά ο μέσος όρος όχι. Αυτό συμβαίνει γιατί όσο περνάει ο καιρός, όλο και περισσότερος κόσμος ασχολείται με το gaming. Οι εταιρίες θέλει αυτοί οι νέοι χρήστες που προέρχονται από παιχνίδια σε κινητά, από social games και από παιχνίδια βασισμένα σε franchises, να μην απογοητευτούν από συνεχείς αποτυχίες. Αν ένα παιχνίδι είναι πολύ δύσκολο το πιο πιθανό είναι να μην ασχοληθούν. Η κατάσταση είναι το λεγόμενο “catering to the lowest common denominator”.

Κάτι τέτοιο δεν είναι πρωτόγνορο. Είδαμε κάτι παρόμοιο, όταν την εποχή του PS2 και κυρίως των PS3 και Xbox 360, κάποια παραδοσιακά PC franchises άρχισαν να βγαίνουν σε κονσόλες. Οι προερχόμενοι από κονσόλες παίχτες ήταν συνηθισμένοι σε πιο απλά παιχνίδια, σε πιο απλά πράγματα γενικότερα. Άλλωστε ο καθένας μπορεί να συνδέσει μια κονσόλα στην τηλεόραση και να παίξει αλλά δεν μπορεί ο καθένας να στήσει και να χειριστεί ένα PC. Αυτό συμβαίνει σήμερα που υποτίθεται ότι ο κόσμος μεγαλώνει με την τεχνολογία, πόσο μάλλον πίσω στο 2000 που δεν είχαμε ακόμα smart phones. Έτσι λοιπόν είδαμε παιχνίδια που γίνονταν πιο εύκολα αλλά κυρίως αφαιρούσαν πολυπλοκότητα. Τότε ήταν που εισχώρησαν κάποια στοιχεία στο gaming που δυστυχώς μας ταλαιπωρούν ακόμα, πχ. quest markers, fast travel, αυτόματο health regeneration, γραμμικές πίστες στα shooter κλπ. Αυτά τα στοιχεία μπορεί να μην έχουν άμεση σχέση με την δυνατότητα ενός παίχτη να τερματίσει το παιχνίδι αλλά έχουν σχέση με το πόσο εύκολο είναι για τον παίχτη να ασχοληθεί και να μάθει τους μηχανισμούς. Οφείλονται επίσης, αλλά και συμβάλουν, στην έλλειψη υπομονής του σύγχρονουν ανθρώπου που αν δεν μπορεί να μάθει κάτι σε ένα λεπτό, αρνείται να το κάνει. Δεν είναι τυχαίο το πόσο σημαντικά θεωρούνται τα πρώτα 15 λεπτά σε ένα παιχνίδι όταν αυτά μπορεί να είναι μόνο 1% του συνολικού χρόνου ολοκλήρωσης.

Ένας άλλος λόγος που οι εταιρίες σταδιακά ευκόλυναν τα παιχνίδια είναι επειδή συνειδητοποίησαν ότι το ποσοστό των παιχτών που τερματίζουν ένα παιχνίδι, οποιοδήποτε παιχνίδι, είναι πάρα πολύ χαμηλό σε σχέση με όσους το παίζουν. Οι δημιουργοί θέλουν ο παίχτης να δει αυτά που με κόπο και ιδρώτα φτιάξανε, οπότε πέφτουν στην παγίδα να κάνουν το παιχνίδι πιο εύκολο ελπίζοντας ότι έτσι θα φτάσουν περισσότεροι μέχρι το τέλος.

Εδώ θα πει κάποιος, γι αυτό υπάρχουν τα επίπεδα δυσκολίας. Θα απαντήσω ότι κατ' αρχήν δεν υπάρχουν παντού. Κατά δεύτερον έχουμε χάσει πια τον μπούσουλα. Παλιά ήξερες ότι αν παίξεις ένα παιχνίδι στο normal θα ίδρωνες για να το τελειώσεις και δεν ήταν ντροπή να παίξεις κάτι στο easy. Σήμερα το normal είναι πιο εύκολο από το παλιό easy. Για παράδειγμα το normal του Baldur's Gate απαιτούσε από τον παίχτη τακτική, στρατική και πονηριά. Το hard του Dragon Age: Origins έβγαινε με ευκολία χωρίς να παίζεις καν βέλτιστα. Ένα άλλο παράδειγμα, όχι τόσο χαρακτηριστικό καθώς τα Elder Scrolls ήταν όλα εύκολα, είναι το Skyrim που στο ψηλότερο επίπεδο δυσκολίας γινόταν βαρετό καθώς εκτός αν προσπαθούσες, ήταν δύσκολο να χάσεις αφού είχες χτίσει τον χαρακτήρα σου.

Εδώ προκύπτουν δύο ακόμα ζητήματα. Το πρώτο είναι ότι δεν ξέρουμε πλέον σε τι δυσκολία να παίξουμε ένα παιχνίδι. Για όσους παίζαν παλιά στο normal το στάνταρ πλέον έχει γίνει το hard. Υπάρχουν, όμως, τρεις προβληματικές κατηγορίες. Η μία είναι τα παιχνίδια που είναι υπερβολικά δύσκολα στο hard. Η δεύτερη είναι αυτά που γενικά έχουν καλή δυσκολία στο hard αλλά έχουν ένα- δύο σημεία με τέτοια difficulty spikes που είναι σχεδόν αδύνατο να τα περάσεις. Η τρίτη κατηγορία είναι αυτά που έχουν σχεδιαστεί για να παίζονται στο normal και ανεβάζοντας τα στατιστικά των εχθρών για το hard γίνονται δυσανάλογα δύσκολα. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι το Dragon Age 2. Είναι φτιαγμένο για να έχει μάχες γρήγορες και με δράση. Στο hard, όμως, πρέπει να παίξεις αργά και με προσοχή. Θες να κάνεις συχνά pause και να μελετάς το πεδίο της μάχης. Λόγω, της γρήγορης ταχύτητας του παιχνδιού πρέπει να σταματάς το χρόνο πολύ πιο συχνά απ' ότι στο Dragon Age: Origins, πράγμα που γίνεται κουραστικό και ενοχλητικό. Υπάρχει τέλος το εξής πρόβλημα: αν αυτοί που παλιά παίζαν στο normal τώρα παίζουν στο hard, αυτοί που επιθυμούνε ακόμα μεγαλύτερα επίπεδα δυσκολίας και παλιά παίζαν στο hard τώρα τι κάνουν; Για παράδειγμα το Kingdoms of Amalur: Reckoning ήταν αρκετά εύκολο στο hard. Για κάποιον που ήθελε μια πρόκληση απλά δεν υπήρχε επιλογή.

Το δεύτερο ζήτημα είναι με τις απόψεις για τα παιχνίδια, και δη τα review. Όταν λοιπόν στο μέσο επίπεδο δυσκολίας το παιχνίδι είναι ιδιαίτερα εύκολο, τότε σε ποιο θα έπρεπε να το βαθμολογούν οι συντάκτες των κριτικών; Το ιδανικό θα ήταν να δοκιμάσουν μερικά επίπεδα δυσκολίας αλλά ποιος έχει χρόνο και όρεξη για κάτι τέτοιο. Ίσως θα μπορούσαν να γράφουν ότι βαθμολογούν το τάδε παιχνίδι στην τάδε δυσκολία. Αυτό όμως κάνει να φαίνεται ελλειπές το review κι επίσης σε αρκετά παιχνίδια δεν έχει τόσο σημασία η διαφοροποίηση. Έτσι όμως βλέπουμε καταστάσεις όπως να διαμαρτύρεται ο κόσμος ότι το Bioshock: Infinite είναι πολύ εύκολο κι εγώ να φωνάζω στην οθόνη μου: “Παίξτε το 1999 mode, αυτό είναι το σωστό επίπεδο δυσκολίας για το παιχνίδι”. Σε αυτή την περίπτωση βοηθάει που το όνομα του επιπέδου δυσκολίας παραπέμπει στο System Shock 2 που βγήκε το 1999. Δε βοηθάει ότι είναι κρυφή επιλογή και χρειάζεται κωδικός για να το ξεκλειδώσεις.

Δεν έχει γίνει, όμως, τίποτα θετικό; Σε άλλα κομμάτια ενός παιχνιδιού όπως σενάριο ή gameplay που πολλοί γκρινιάζουμε ότι έχουμε πισωγυρίσματα, τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει και πολλά βήματα μπροστά σε σημείο που δεν είναι ξεκάθαρο αν τα πράγματα ήταν καλύτερα παλιά ή τώρα. Τι γίνεται λοιπόν με την δυσκολία; Ας δούμε και την άλλη πλευρά του θέματος εξετάζοντας συγκεκριμένα σημεία που τα πράγματα είναι καλύτερα.

Είναι γνωστό ότι η μεγάλη δυσκολία πολλών παλιών παιχνιδιών οφείλεται στο ότι η διάρκειά τους ήταν μικρή και η δυσκολία πρόσθετε στην αντοχή τους. Είναι όμως αυτό κάτι καλό, κάτι που θέλουμε; Πλέον τα παιχνίδια είναι φτηνά και μερικά από αυτά είναι πολύ μεγάλα. Γιατί να αυξάνεται τεχνητά ο χρόνος ολοκήρωσης όταν μπορεί να δοθεί περισσότερο περιεχόμενο ή στην περίπτωση παιχνιδιού που είναι μόνο 3 ώρες, να το πουλήσεις σε χαμηλή τιμή, κάτι που δεν ήταν δυνατό παλιότερα, και να προχωρήσεις. Γι αυτούς που θέλουν την τεράστια δυσκολία ως πρόκληση, υπάρχουν παιχνίδια για να τους ικανοποιήσουν και σήμερα αλλά στημένα πολύ πιο έξυπνα. Για παράδειγμα το Dark Souls είναι φτιαγμένο γύρω από την ιδέα ότι θα πεθάνεις σίγουρα και θα χάσεις χρόνο περνόντας τις ίδιες περιοχές ξανά και ξανά αλλά δε σε κάνει να νιώθεις ότι είναι μάταιο. Ανεβάζεις επίπεδα τον χαρακτήρα σου, βρίσκεις αντικείμενα, ανοίγεις πιο σύντομες διαδρομές. Ένα άλλο παράδειγμα είναι το Binding of Isaac. Κάθε φορά που πεθαίνεις ξεκινάς από την αρχή αλλά ξεκλειδώνεις αντικείμενα που μπορεί να σου εμφανιστούν σε μετέπειτα προσπάθειες κι έτσι νιώθεις μια αίσθηση πρόοδου.

Ας αφιερώσω μερικές παράγραφους στα adventure games. Δεν τα παίζουν τόσοι πολλοί πια αλλά είναι αγαπημένο είδος. Τα adventures γενικά έχουν γίνει πολύ πιο εύκολα. Προσωπικά μου αρέσει αυτό γιατί δε μου άρεσε να κολάω κάπου για μέρες ψάχνοντας οθόνη μετά από οθόνη για να βρω τι έχασα. Αμέσως, αμέσως έχουμε δύο λόγους που η μικρότερη δυσκολία δεν είναι τόσο κακή. Ο πρώτος είναι ότι δεν κολάει ο παίχτης για πολύ καιρό σε ένα σημείο. Το παιχνίδι έχει ροή και δίνει μεγαλύτερο κίνητρο να κάτσει να ασχοληθεί κάποιος μέχρι τέλους. Επίσης δεν είναι εύκολο να απαιτήσεις από τον παίχτη να ασχοληθεί με τις ώρες με το γρίφο σου. Δε θα το κάνει. Όχι μόνο γιατί δεν έχουμε πλέον υπομονή αλλά γιατί η απάντηση είναι μερικά κλικ μακριά στο internet. Είναι πολύ δύσκολο να πεις “όχι” όταν έχεις κολήσει για ώρες και έχεις τον πειρασμό δίπλα σου. Γιατί να αναγκαστεί ο παίχτης να το κάνει αυτό και να νιώσει και την απογοήτευση ότι δεν μπορεί να τερματίσει το παιχνίδι βασιζόμενος στις δικιές του δυνάμεις μόνο; Κατανοώ βέβαια τους φανατικούς του είδους που απογοητεύονται από κάτι τέτοιο, όπως κι εγώ απογοητεύομαι όταν απλοποιούν RPG για οικονομικούς λόγους και όχι για να προσθέσουν κάτι στο παιχνίδι (πχ Oblivion, Morrowind). Υπάρχουν, όμως και άλλοι παράγοντες που μειώνουν τη δυσκολία ενός adventure πέρα από την εκούσια διευκόλυνση των παιχτών, παράγοντες που μόνο ως θετική πρόοδος μπορούν να χαρακτηριστούν.

Πάμε, λοιπόν, στο δεύτερο λόγο, στην εξάλειψη του λεγόμενου pixel hunting, δηλαδή στην αναζήτηση στην οθόνη αντικειμένων που μπορεί να είναι χρήσιμα για τον παίχτη αλλά κρυμμένα με τρόπο που μπορεί να μην τα βρεις όσο κι αν ψάχνεις. Δεν είναι η ουσία των adventures να ψάχνεις pixel pixel για το τι έχασες. Η ουσία είναι οι γρίφοι, τα παζλ και το σενάριο. Γι αυτό δεν κατηγορώ παιχνίδια όπως το Gray Matter που σου επέτρεπαν να δεις όλα τα αντικείμενα της οθόνης με τα οποία μπορείς να αλληλεπιδράσεις.

Μιας και μιλάμε για γρίφους, ένα πρόβλημα παλιών παιχνιδιών περιπέτειας ήταν οι παράλογοι γρίφοι. Σίγουρα ήταν πιο δύσκολοι από τους σημερινούς που βασίζονται σε απλά λογικά βήματα. Δεν μπορεί να θεωρείται, όμως, θετικό στοιχεία η δυσκολία ενός γρίφου ο οποίος για να δουλέψει πρέπει να ακολουθήσεις ακριβώς τα βήματα όπως τα έχει σκεφτεί ο σχεδιαστής του, ακόμα κι αν υπάρχει πιο προφανής και πιο λογικός τρόπος. Αυτό μου θυμίζει τους φιλολόγους μου στο λύκειο αλλά και τον γρίφο με την πλαστική πάπια στο Longest Journey. Βέβαια, εδώ να διαχωροποιήσουμε παιχνίδια όπως το Zork the Grand Inquisitor όπου οι γρίφοι ήταν τελείως παράλογοι αλλά επίτηδες και με πολύ έξυπνο τρόπο.

Ας δούμε και ένα θέμα σε RPG. Σε παλιότερα παιχνίδια ρόλων μπορούσες να καταστρέψεις τον χαρακτήρα σου, είτε όταν τον έφτιαχνες, είτε με τις επιλογές σου μες στο παιχνίδι. Προσωπικά εμένα αυτό μου άρεσε καθώς γινόταν minigame η προσπάθεια να βελτιστοποιήσεις τον χαρακτήρα σου. Γενικά, όμως, το να παίξεις 20 ώρες από κάποιο παιχνίδι, για να συνειδητοποιήσεις ότι δεν υπάρχει καμία περίπτωση να το τερματίσεις, δε θεωρείται ιδανικό στο σύγχρονο σχεδιασμό παιχνιδιών. Μερικά παιχνίδια επέλεξαν να γίνουν εύκολα ή οι διαφοροποιήσεις στον χαρακτήρα να είναι μικρές ή ανύπαρκτες. Υπάρχει όμως και η άλλη λύση που δε συνοδεύεται με dumb down του παιχνιδιού. Κατ' αρχήν ο σωστός σχεδιασμός επιτάσει ότι ο παίχτης ξέρει ακριβώς τι σημαίνει το κάθε χαρακτηριστκό και πώς επηρεάζει το παιχνίδι του. Πρέπει, δηλαδή, να είναι πλήρως πληροφορημένος για το τι συνέπεια θα έχει ο τρόπος που θα διαθέσει τους πόντους του. Στη συνέχεια δεν πρέπει ο σχεδιαστής να δίνει στον παίχτη άχρηστες επιλογές για τον χαρακτήρα του. Για παράδειγμα σε ένα παιχνπίδι που οι ικανότητες του πολεμιστή επηρεάζονται από το Strength και Endurance μόνο, γιατί να μπορεί ο παίχτης να ξοδέψει πόντους στο Intelligence. Μια τελική λύση είναι να έχεις μια προτεινόμενη διασπορά πόντων στο level up και αν ο χρήστης επιθυμεί να χτίσει τον χαρακτήρα με το δικό του τρόπο, να παίρνει την ευθύνη.

Τέλος ένα από τα προβλήματα των παλιών παιχνιδιών ήταν το λεγόμενο trial and error. Το παιχνίδι βασίζονταν στο ότι την πρώτη φορά που θα παίξεις ένα κομμάτι θα χάσεις αλλά θα το ξέρεις για την επόμενη φορά. Σκεφτείτε για παράδειγμα εχθρός σε πλατφόρμα που δε φαίνεται ή μάχη σε RPG που θες ένα συγκεκριμένο σπαθί ή ένα συγκεκριμένο μαγικό για να τη νικήσεις. Αυτό είναι κακός σχεδιασμός γιατί ο παίχτης χάνει, όχι από δικό του σφάλμα, αλλά επειδή τον οδηγεί εκεί το παιχνίδι. Κοινώς, το παιχνίδι είναι άδικο, κάτι που πρέπει να αποφεύγεται οπωσδήποτε. Εδώ δένει και το παραπάνω: Στο System Shock 2, παραδείγματος χάριν, αν ανέβαζες μόνο τα energy weapons, γιατί οι εχθροί που έβρισκες σχεδόν σε όλο το παιχνίδι ήταν αδύναμοι σε αυτά και επίσης το παιχνίδι σε ενθάρυνε να εμβαθύνεις σε λίγα skills, τότε στο τελευταίο κομμάτι του παιχνιδιού που τα energy weapons είναι σχεδόν άχρηστα μπορεί να βρισκόσουν σε αδυναμία να το τελειώσεις, χωρίς να φταις ο ίδιος.

Μετά από όλα αυτά, ποιο είναι το τελικό συμπέρασμα; Ναι, πολλά παιχνίδια έχουν γίνει πιο εύκολα από τους προκατόχους τους σε σημείο που να γίνεται ενοχλητικό και να κάνει τα ίδια τα παιχνίδια χειρότερα. Τα χρόνια εμπειρίας, όμως, έχουν γεννήσει και πολλές καλές πρακτικές που αντιμετωπίζουν σφάλματα του παρελθόντος. Ρίχνουν μεν τη δυσκολία, αλλά μια δυσκολία που οφείλεται σε κακό σχεδιασμό και όχι σε πρόθεση. Βέβαια αυτές οι πρακτικές δεν εφαρμόζονται σε όλα τα σύγχρονα παιχνίδια. Με την άνοδο των indie games, όμως, πλέον υπάρχει κάτι για τον καθένα. Από τα πολύ δύσκολα παιχνίδια μέχρι τα καλά σχεδιασμένα.

Continue reading
  2078 Hits

League of Legends: All-Stars

Σύντομα θα λάβει χώρα το All-Star game του League of Legends με παίκτες που ο κόσμος ψήφισε από όλον τον κόσμο να αναμειγνύονται σε 2 ομάδες,την Ice και τη Fire,παίζοντας διάφορα game modes τα οποία μας είναι ιδιαίτερα γνωστά καθώς μπορέσαμε να τα παίξουμε κι εμείς παροδικά,όπως για παράδειγμα το Hexakill και το U.R.F.Σε αυτό το entry θα ρίξω λίγο φως στις ομάδες αυτές και στο ποιοι θα είναι τα "ατού" κάθε ομάδας.

Πρωτού όμως αναφερθούμε στα συγκεκριμένα ονόματα,πρέπει να υπενθυμίσουμε πως θα υπάρχει φέτος τουρνουά ανάμεσα στις ομάδες που κέρδισαν το Ανοιξιάτικο Πρωτάθλημα των περιοχών τους.Από αυτές τις ομάδες δεν θα υπάρχουν συμμετοχές στις ομάδες Ice και Fire,αλλά ο νικητής του τουρνουά που θα διεξαχθεί αναμεταξύ τους θα κερδίσει 50.000 δολάρια.Συνοπτικά,οι ομάδες που κέρδισαν τα πρωταθλήματα τους και θα συμμετέχουν σε αυτή τη διοργάνωση θα είναι:

Από Ευρώπη:Fnatic

Από Αμερική:Cloud 9

Από Κίνα:OMG

Από Νοτιοανατολική Ασία:Taipei Assassins

Από Κορέα:Oι παγκόσμιοι πρωταθλητές,SKT T1 K

Στο θέμα μας τώρα,ξεκινώντας από την ομάδα Ice:

Αρχηγός:Froggen


O midlaner των Alliance και για πολλούς ο καλύτερος Ευρωπαίος παίκτης όλων των εποχών.Βασιλιάς του midlane στο Season 2 και ο καλύτερος παίκτης Anivia παγκοσμίως.Μετά από ένα πολύ μέτριο Season 3,στο Season 4 μας απέδειξε ποιος πραγματικά είναι και κουβάλησε την ομάδα του στις πλάτες του σε πολλούς αγώνες.

Doublelift

Αναμφισβήτητα το καλύτερο ad carry της Αμερικής,ο αρχηγός των CLG ο Doublelift δεν μπορούσε να λείπει από αυτό το event.Πέρα από το πόσο "φιγουρατζής" μπορεί να είναι παίζοντας Vayne,Caitlyn και πρόσφατα Lucian,έγινε ιδιαίτερα γνωστός για την φράση του "Everyone else is trash".Έχοντας τεράστιο fanbase βρίσκεται δίκαια στο All-Star Challenge και περιμένουμε πολλά plays από εκείνον.

Madlife

Δεν υπάρχει support στον κόσμο πιο γνωστό από τον Madlife των CJ Entus Frost.Έχοντας περάσει το support σε άλλο επίπεδο,παίζοντας οτιδήποτε μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε αυτήν τη θέση,είναι το καλύτερο support του κόσμου αφήνοντας τους υπόλοιπους εποχές πίσω.Παλαιότερα γνωστός για τον Blitzcrank του,πλέον ο Thresh του κάνει τους αντιπάλους να τρέμουν με τα απίστευτα hook που μπορεί να πιάσει και το playmaking ability του όταν χρησιμοποιεί το lantern.Για πολλούς το duo

Madlife-Doublelift είναι το πιο ισχυρό δίδυμο του κόσμου,και ελπίζουμε να δούμε και ένα exhibition 5 v 5 στο Summoner's Rift για να μας το αποδείξουν.

Archie

To πολύπειρο ad carry των Saigon Jokers θα παρευρίσκεται και αυτός στα All-Stars!Με αγαπημένο champion τον Ezreal,για τον οποίο έχει κάνει και προσωπικό Pro Player Pick Video με την Riot,θα προσπαθήσει να μας δείξει για ποιο λόγο βρίσκεται τόσο καιρό στο επαγγελματικό League of Legends,καθώς και γιατί ο Ezreal του ήταν και είναι ο φόβος και ο τρόμος των αντίπαλων botlane.

CaoMei

Ο Top laner των World Elite,που έγινε ιδιαίτερα γνωστός για ένα backdoor που έκανε στο IPL5 ενάντια στους CLG παίζοντας Rengar,αφού είχε καταφέρει να κάνει stall το game για 69 ολόκληρα λεπτά!Πέρυσι ζήτησε από τον κόσμο να μην τον ψηφίσει γιατί πίστευε ότι η Κινέζικη ομάδα θα ήταν καλύτερη χωρίς αυτόν,φέτος όμως έχει την αυτοπεποίθηση του πίσω και περιμένουμε πολλά από αυτόν!

Την ομάδα των Fire θα τη συμπληρώσει ο Misaya,retired επαγγελματίας και πρώην midlaner των World Elite.Έγινε γνωστός για τον Twisted Fate του και τον πρωτοποριακό τρόπο που έπαιζε αυτόν τον champion.Ανήκει στην παλιά καραβάνα των midlaner όπως ο Froggen,ο Rapidstar και ο Alex_Ich και θα συμμετέχει μόνο στο event του Hexakill.

Αντίπαλη ομάδα των Ice θα είναι η ομάδα Fire,η οποία θα αποτελείται από:

Αρχηγός:Diamondprox


Ο Jungler των Gambit Gaming και ο καλύτερος jungler του κόσμου θα είναι ο αρχηγός της ομάδας Fire.Με τις πρωτοποριακές του κινήσεις στον χώρο του jungle,όπως για παράδειγμα την δημιουργία του counter-jungling στις αρχές του Season 2,φέρνοντας στην επιφάνεια παίκτες που κανείς δεν έπαιζε πιο πριν,δίνοντας σχήμα στο metagame του jungling,παίζοντας Shyvana στο Season 2,Nasus,Volibear και Evelynn στο Season 3,καθώς και Udyr όταν όλοι οι υπόλοιποι τον είχαν ξεγραμμένο.Τα mechanics του είναι πολύ καλά,και το απέδειξε στο περυσινό All-Star Challenge κερδίζοντας τον Troll σε 1 vs 1 παίζοντας Caitlyn (!) εναντίον Caitlyn.Γενικά,πολύ δυνατός παίκτης και ήρθε για να αποδείξει για ποιον λόγο θεωρείται ο βασιλιάς του jungle σε αυτή τη διοργάνωση.

Bjergsen

Ο Ευρωπαίος midlaner των Αμερικάνων Team Solo Mid θα βρίσκεται στην ομάδα του Diamond για τα φετινά All-Stars.Μόλις 18 χρονών,ενώ ήταν από τους καλύτερους midlaners της Ευρώπης έφυγε στην Αμερική για να γίνει ο καλύτερος εκεί.Ο Zed του είναι φονικός και μην ξεγελιέστε από το baby face!Ο Bjergsen είναι φονιάς και το απέδειξε στο περυσινό Spring Split του LCS,καθώς ενώ έλειπε από την διοργάνωση λόγω ηλικίας οι Copenhagen Wolves είχαν 9 ήττες και καμία νίκη,και με την επιστροφή του έκαναν 14 νίκες και μόνο 1 ήττα!

Shy

Ο Κορεάτης top-laner των CJ-Entus Frost ανήκει στους αστέρες της ομάδας του.Πραγματικός βράχος στο top-lane,με πολύ μεγάλο champion pool,παίζοντας από Rengar και Riven μέχρι τα pick του σημερινού metagame,Shyvana και Renekton.Ο Singed του στο Season 2 ήταν απλά τρομακτικός,και στον αγώνα ενάντια στους SK Gaming για το παγκόσμιο πρωτάθλημα του Season 2,είχε διαλύσει τον Kev1n που έπαιζε Irelia,ενώ παράλληλα διαρκώς επιτιθόταν μόνος του ενάντια στους 5 των SK Gaming και τους κέρδιζε κατά κράτος.Έχοντας κάνει πολύ καλά Season 2,3,4 στα All-Stars θα μας δείξει για ποιο λόγο από όλους τους Κορεάτες αστέρες ο ίδιος άνηκε στην δυάδα που θα εκπροσωπούσε τη χώρα του στα All-Stars!

WeiXiao

Ένα από τα καλύτερα ad carry του κόσμου,ο WeiXiao των World Elite θα βρίσκεται και αυτός στην ομάδα Fire.Πολλοί θεωρούν ότι ο Doublelift και αυτός έχουν παρόμοιο skill level,καθώς παίζουν τους ίδιους champion,με παρόμοιο τρόπο.Η κόντρα θα λυθεί στα All-Stars,όταν ο WeiXiao θα βρεθεί αντίπαλος με τον Doublelift και εκεί ο νικητής θα αποδείξει πραγματικά ποιος είναι ανώτερος.Στα περυσινά All-Stars στους αγώνες 2 v 2,o Doublelift και ο Xpecial ξεφτίλισαν κυριολεκτικά τον Weixiao και των XiaoXiao,αποτελειώνοντας τους σε λιγότερο από 2 λεπτά!Άραγε,θα πάρει ο Weixiao τη ρεβάνς,ή ο Doublelift θα βγει για άλλη μια φορά νικητής;

QTV

Ο QTV είναι ο toplaner των Saigon Jokers.Ιδιαίτερα γνωστός για το πολύ επιθετικό του στυλ στο toplane παίζοντας Kennen,Irelia,Rengar,Shen και Shyvana,μάζεψε πολλούς ψήφους και οι υποστηριχτές του τον στέλνουν Παρίσι για να δείξει τις δυνατότητες της Νοτιοανατολικής Ασίας,του πιο απομονωμένου region του κόσμου.

Αντίστοιχα με τον Misaya,την ομάδα Fire θα την συμπληρώσει ο Toyz,πρώην αρχηγός των Taipei Assassins όταν εκείνοι κέρδισαν το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του Season 2.Και αυτός μέλος της παλιάς καραβάνας των midlaner,ανίκητος στο lane του όταν έπαιζε ενεργά πριν αποσυρθεί για ένα διάστημα λόγο ενός προβλήματος υγείας,θα δώσει μια άλλη νότα στην ομάδα των Fire και θα φέρει μνήμες στα μυαλά όσων θυμούνται τις κόντρες του με τον Rapidstar και τον Alex_Ich στο Season 2.

Ολοκληρώνοντας,το event θα είναι τεράστιο και περιμένουμε επικές μάχες!

Continue reading
  1578 Hits

Τεχνολογία - Εξέλιξη - Ρυθμοί

Όπως ξέρετε η εξέλιξη της τεχνολογίας αυξάνει με γεωμετρικούς ρυθμούς και όχι με αριθμιτικούς. Ο Άνθρωπος όμως για πολλους και διαφόρους λόγους έχει "καταδικάσει" την εξέλιξη αυτή σε αριθμητικούς ρυθμούς. Κύριος λόγος? Το κέρδος. Αλλος ένας είναι για να παραμένουν οι εταιρίες ζωντανές, πλασσαροντάς μας, σιγα-σιγά, ένα-ενα τα αναβαθμισμένα προϊόντα τους. Η Γεωμετρική πρόοδος της τεχνολογίας όμως θα επέτρεπε καινούργιες ιδέες να "βγούν απο το συρτάρι". Άστε που θα έκανε την ζωή μας πολύ πιο ευκολη. Και η υπόθεση αυτή έχει πολύ ψωμί. Πολλά ενδιαφέροντα πραγματα θα ήταν ήδη διαθέσιμα στο ευρύ κοινό. Οι τιμές?? Ταπεινή μου άποψη: Η τιμή, τιμή δεν έχει...

 Θα επανέλθω με άρθρο γύρω απο τις απόψεις μου για το θέμα:

 

Αξίζει τελικά η "βήμα-βήμα" αναβάθμιση υπηρεσιών-προϊόντων ή μήπως χρειάζεται μια ριζική αναβάθμιση σε κάτι εντελώς νεο και απίστευτα καινοτόμο?

 

Ρίξτε μια ματιά στα comments.. Ειπώθηκαν 2-3 πραματάκια. 

1ο blog-entry: Να τα εκατοστήσω! :) ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ.

Continue reading
Tags:
  2055 Hits

H Nintendo κλείνει τις online δυνατότητες στο Wii και το DS

Τέλος φαίνεται να βάζει η Nintendo στην online δυνατότητα του Wii και του DS, μέχρι τις 20 Μαΐου 2014.

Πιο συγκεκριμένα, ενώ τα online store θα παραμείνουν, οι δυνατότητα online παιχνιδιού και βαθμολογίας (leaderboard) θα πάψουν να λειτουργούν.

ΗPΗ ανακοίνωση έχει ως εξήςP

Από τις 20 Μαΐου 2014, η υπηρεσία Nintendo Wifi Connection δεν θα είναι διαθέσιμη, και ως αποτέλεσμα δεν θα είναι δυνατή η χρήση των online υπηρεσιών του Nintendo DS/DSi και Wii, όπως το online παιχνίδι, το matchmaking και τα leaderboards.

Το Wii Shop Channel και το Nintendo DSi Shop δεν θα επηρεαστούν από αυτό, και θα είναι προσβάσιμα και μετά τις 20 Μαΐου.

Η κίνηση αυτή, αφορά το software και όχι το hardware, καθώς δεν θα είναι δυνατή η χρήση του ούτε αν έχετε 3DS κονσόλα και παιχνίδια DS.

Επηρεάζεται ένας μεγάλος αριθμός παιχνιδιών και στις δυο κονσόλες, από το Mario Kart, το Smash Bros. μέχρι το Pokemon.P

Η πλήρης λίστα με τις υπηρεσίες που κλείνουν είναι η παρακάτω:P

  • Internet ChannelP
  • Nintendo DS BrowserP
  • Nintendo DSi BrowserP
  • Nintendo DSi ShopP
  • Nintendo Wi-Fi Connection Pay & PlayP
  • Wii Shop ChannelP
  • YouTubeP
Continue reading
  1263 Hits

Crash Bandicoot 3:Warped

Crash Bandicoot 3 Warped

PSX-PS1

Το παιχνίδι δημιουργήθηκε από την Naughty Dog το 1998.
Πιο συγκεκριμένα στην Αμερική βγήκε στις 31 Οκτωβρίου
και Ευρώπη με Ιαπωνία στις 17 Δεκεμβρίου.Το παιχνίδι είναι
3D Platform,published(δημοσιευμένο) από την Sony Computer Entertaiment και produced από την Universal Interactive Studios.

Η ιστορία συνεχίζεται από το προηγούμενο
Crash Bandicoot της σειράς (
http://www.gameworld.gr/reviews/item/14469-crash-bandicoot-2-cortex-strikes-back).

Όσον αναφορά το Gameplay έχει πολύ πλάκα!
Σκοπός είναι να μαζέψετε τα πάντα από Crystals,
Gems,Relics παίζοντας απίθανες πίστες σαν Crash
ή Coco!Τέλος για κάθε πέντε πίστες έχει και μία
Bonus όπου πολεμάτε και από έναν
"Κακό"(Tiny Tiger,Dingodile,Dr N.Gin,Doctor Nefarius και Doctor Neo Cortex.Δεν θέλω να πω περισσότερα για αυτούς που δεν έχουν παίξει ακόμα το παιχνίδι!
Το παιχνίδι το προτείνω ανεπιφύλακτα!

Ακόμα μπορείτε να δείτε τα καλύτερα και ολοκληρωμένα 
Reviews (αυτό ήταν το πρώτο μου Review,αν έχω λάθη παρακαλώ μην με φάτε :D ) των υπόλοιπων Crash παιχνιδιών από τον Σπύρο Μπλιάγκο!
http://www.gameworld.gr/reviews/item/14398-crash-bandicoot
http://www.gameworld.gr/reviews/item/14469-crash-bandicoot-2-cortex-strikes-back

http://www.gameworld.gr/reviews/item/14711-crash-bandicoot-3warped
http://www.gameworld.gr/reviews/item/15203-crash-team-racing



Continue reading
  1184 Hits

Τηλεδιάσκεψη με τον κ. Σφακιανάκη

Είμαι μέλος της μαθητικής κοινότητας και μου δόθηκε η ευκαιρία μέσω ενός project να βρεθώ σε τηλεδιάσκεψη με τον Ταξίαρχο της Δίωξης Οικονομικού και Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, κ. Μανώλη Σφακιανάκη και επειδή η ομάδα μου έχει αναλάβει το θέμα ''<<Εθισμός>> στα Ηλεκτρονικά Παιχνίδια'' θα ήθελα από κάτω στα σχόλια να γράψετε κάποιες ερωτήσεις (παρακαλώ πολύ όχι καφρίλες) που θα θέλατε να μεταφέρω :) 

Δημήτρης Μόφορης

IG FallenAngel

Continue reading
  1146 Hits

Βιβλιοκριτική #1

ΣΚΕΨΟΥ ΕΝΑΝ ΑΡΙΘΜΟ



Σκέψ6υ έναν αρι8μό. Έναν οποιονδήποτ3. Δες πόσο καλά γνωρίζω όλα σου τα
 μυστικά.

Αυτός ήταν οι τελευταίες λέξεις στο γραμμα που έλαβε μυστηριωδώς ο Μαρκ. Και ήταν μόνο η αρχή, Μια σειρά από παράξενα στιχάκια με αμφίσημα μηνύματα και γρίφου οδηγούν τον Μαρκ να ζητήσει βοήθεια από τον παλιό του συμμαθητή και διάσημο ντετέκτιβ, Ντέιβ Γκάρνεϊ . Ο Ντειβ, 47χρονος συνταξιούχος αστυνομικός με εξαιρετικές επιτυχίες στην εξιχνίαση εγκλημάτων με κατά συρροή δολοφόνους, Προσπαθεί να προσαρμοστεί στους ήρεμους πια ρυθμούς της νέας του ζωής. Όμως, μπροστά στην έκκληση του φίλου του το αστυνομικό δαιμόνιο ενεργοποιείται, οδηγώντας τον ξανά σε απρόβλεπτες καταστάσεις.
   Ο Μαρκ βρίσκεται νεκρός και δυο ακόμη δολοφονίες περιπλέκουν πιο πολύ την υπόθεση. Η ζωή του Ντειβ απειλείται...

 

Το εξώφυλλο του βιβλίου είναι ανάγλυφο κάτι που το κάνει πολύ εντυπωσιακό. επίσης έχει πάρα πολλές περιγραφές οι οποίες πάγωναν την ιστορία (ολόκληρα κεφαλαία). κατά τα άλλα ήταν ένα πολύ κάλο βιβλίο που αξίζει να το διαβάσει κάποιος. 

 

 Βαθμός: 7/10

 

επόμενο : The Hunger Games αγώνες πεινάς & φωτιά 

Continue reading
  1226 Hits

League of Legends: Basic Skills

Το σημερινό entry αφορά τα skill που πρέπει να κατέχει κάποιος για να πετύχει σε οποιαδήποτε θέση του League of Legends.Ας ξεκινήσουμε λοιπόν από το βασικό:farming!

Το να μπορεί κάποιος να κάνει καλό last-hitting είναι από τα μεγαλύτερα προτερήματα κάποιου παίκτη.Αν μπορείς να farmάρεις καλά,τότε έχεις τον έλεγχο της ροής του lane σου.Με απλά λόγια,αν νιώθεις πως ο αντίπαλος σου στο 1 v 1 ή 2 v 2 θα βγει από πάνω,αναγκαστικά θα παίξεις παθητικά για να μην πεθάνεις.Αν καταφέρεις να κάνεις καλό farm υπό πίεση και ειδικά κάτω από το turret σου,τότε στο mid-game θα είσαι ίσος με τον αντίπαλο σου,ενώ με τη βοήθεια του jungler μπορείς να βγεις μπροστά και ανά πάσα στιγμή.Υπάρχουν match-up,όπως πχ Karthus vs Leblanc που δεν μπορείς να παίξεις επιθετικά,γιατί απλά αν δώσεις το περιθώριο στην Leblanc να σε σκοτώσει,θα το κάνει.Και θα το κάνει σχετικά εύκολα.Farmάρωντας σωστά,το late game σου είναι κλάσης ανώτερο από το δικό της,κι έτσι η συνολική σου παρουσία είναι ανώτερη!

 

Ο καλύτερος τρόπος να βελτιώσετε το last-hitting σας είναι τα custom games ενάντια σε bots.Πάρτε τον χαρακτήρα που σας αρέσει και προπονηθείτε στο farm!Όταν φτάσετε στο 10λεπτο να έχετε 75 minions,τότε θα έχετε φτάσει σε πολύ ικανοποιητικό επίπεδο.Για extra δυσκολία,πάρτε κάποιον champion που το last-hitting του μέσω auto-attack είναι δύσκολο.Κοινώς Vladimir,Leblanc και Anivia.(Μην χρησιμοποιείτε τα skill σας με αυτούς τους champion όσο προπονείστε στο custom,δεν θα σας οφελήσει και κάπου :P).Ο στόχος είναι να μπορείτε να βγάζετε μεγάλο αριθμό last-hit με τους παραπάνω παίκτες που έχουν δύσκολο auto-attack,έτσι ώστε όταν έρθει η ώρα να παίξετε κάποιον άλλο champion το δικό του last-hitting να σας φαίνεται πανεύκολο)

 

Άλλο βασικό skill που πρέπει να έχει οποιοσδήποτε laner είναι να ξέρει πότε πρέπει να  pushάρει το lane και πότε πρέπει να το freezάρει.Ως γνωστόν,το farming γίνεται μέσω last-hitting,ώστε να μην επηρεαστεί η ροή των minion.Υπάρχουν όμως φορές που πρέπει είτε να κάνεις push,δηλαδή θα πρέπει να εξαφανίσεις όλα τα αντίπαλα minion όσο το δυνατόν πιο γρήγορα χρησιμοποιώντας και τα skills σου,είτε να κάνεις freeze,δηλαδή να παίρνεις οριακά το creep χτυπώντας το όταν έχει μείνει με κάτω από 60 hp.Pushing κάνουμε όταν:

 

1)Θέλουμε να κάνουμε recall και έτσι εξαφανίζοντας τα αντίπαλα minion,και εμείς παίρνουμε κάποια έξτρα gold,ενώ παράλληλα το δικό μας wave χτυπάει στο αντίπαλο turret και αν ο αντίπαλος laner δεν είναι εκεί,χάνει το xp και gold.

 

2)Όταν ο αντίπαλος laner δεν έχει καθόλου pushing power και δεν μπορεί να farmάρει εύκολα κάτω από το turret του,αναγκάζοντας τον είτε να ξεμείνει από mana,είτε να χάσει πολλά gold.Τέτοιοι champions είναι ο Ryze (Pre 6),Nidalee(Pre 6),Leblanc.

 

Προσοχή όμως,όσο pushάρεις το lane,μπορεί ο αντίπαλος jungler να σου κάνει gank εύκολα.Αν αγοράζεις όμως wards και χρησιμοποιείς το trinket σου,τότε δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα!

 

Freezing από την άλλη,κάνουμε όταν θέλουμε να κρατήσουμε το σημείο κρούσης των minion κοντά μας,είτε επειδή είμαστε πιο δυνατοί από τον αντίπαλο laner και σε περίπτωση που πάει για κάποιο minion εμείς μπορούμε να του κάνουμε καλό poke,είτε για να στήσουμε το lane έτσι ώστε ο jungler μας να μπορεί να κάνει εύκολα κάποιο gank.

 

Άλλο βασικό skill που πρέπει να έχει κάποιος είναι το map-awareness.Αν ξέρεις που βρίσκονται οι αντίπαλοι παίκτες,τότε μπορείς να παίξεις πολύ πιο επιθετικά και πολύ πιο άνετα.Ειδικά αν είσαι jungler,αν δεις τον αντίπαλο jungler να gankάρει κάποιο lane,πήγαινε από το jungle του και πάρε του κάποιο camp!Θα βγάλεις περισσότερα gold από αυτόν σε περίπτωση που το gank του αποτύχει.Σαν laner από την άλλη,αν δεις κάποιο gank στην άλλη άκρη του χάρτη,μην φοβηθείς να παίξεις επιθετικά!Και φυσικά,κράτα το trinket σου και πέτα το 1 λεπτό αφότου τελειώσει το gank .Η διάρκεια του είναι μόνο 60 δευτερόλεπτα στην αρχή,γι αυτό όσο πιο προσεκτικά το πετάξεις τόσο πιο πολύ θα σε βοηθήσει!

Επιπλέον,προσοχή στο mini-map!Σταμάτα να στηρίζεσαι στα ss και στα ping των συμπαικτών σου!Βλέπε το χάρτη,και όταν λείπει κάποιος από οποιοδήποτε lane pingαρε το εσύ!Αν λείπουν και οι 5 αντίπαλοι από το map και έχεις pushάρει πολύ βαθιά top ή bot,λογικά έρχονται να σε gankάρουν.Και αν δεν έχεις wards που να καλύπτουν τα σημεία που pushάρεις,μπορεί να κοστίσεις το παιχνίδι για την ομάδα σου!Δεν είναι και λίγα τα παιχνίδια που κάποιος πιάστηκε μόνος σε κάποιο lane,τον σκότωσαν,πήραν baron αφού 4 v 5 δεν μπορούσαμε να κάνουμε κάποιο fight και το παιχνίδι τελείωσε για εμάς!

Επιπρόσθετα,το καλό warding είναι ένα skill που πρέπει να το έχουν όλοι οι παίκτες.Σταμάτα να ζεις υπό την οφθαλμαπάτη "Τι είμαι εγώ για να παίρνω wards,support;".Πλέον,ο κάθε παίκτης μπορεί να έχει μέχρι 3 ward ενεργά στο map.Αυτό σημαίνει πως το support σου δεν μπορεί να καλύψει μόνο του ούτε το ένα τέταρτο του jungle σου όπως γινόταν πιο παλιά.Όταν σου περισσεύουν τα 75G,μην πάρεις 2 potions,πάρε ένα ward.Έτσι,προστατεύεις και εσένα και την ομάδα σου πολύ πιο αποτελεσματικά από το να έπινες 2 health potions!

Τέλος,από τα πιο βασικά skill που πρέπει να έχει κάποιος,το οποίο αποκτάται μόνο από προσωπική εμπειρία είναι γνώση πάνω στο lane match-up.Κάθε σωστός παίκτης θα πρέπει να είναι έτοιμος να εκτιμήσει σωστά το damage που μπορεί να ρίξει και να δεχτεί ταυτόχρονα,ώστε να κρίνει πως θα περάσει το laning.Ενδεικτικό παράδειγμα:

Παίζω στο midlane Katarina και ο αντίπαλος μου είναι Zyra.Κοιτώντας τα stats της,βλέπω πως δεν έχει πολύ magic resist στα runes της,αλλά έχει βάλει πολύ ability power.Οπότε κρίνω:Αν αποφύγω το combo της χρησιμοποιώντας την E μου πηδώντας πάνω της όταν πετάξει αυτή την E της,τότε θα αποφύγω σχεδόν όλο το damage της ενώ θα κάνω το full-combo μου πάνω της.Οπότε,αυτό είναι ένα trade το οποίο θα πρέπει να το επιδιώκω όσο πιο συχνά γίνεται στο lane καθώς θα το κερδίζω πάντα.Είμαι manaless,εκείνη είναι champion που χρειάζεται πολύ προσοχή με το mana early.Συνεπώς,παίζω πολύ επιθετικά και τη διώχνω από το lane με την πρώτη ευκαιρία.

Αντίθετα,ένα άλλο παράδειγμα.

Παίζω πάλι Katarina και ο αντίπαλος μου είναι η Kayle.Κοιτάω τα stats της και βλέπω πως έχει και εκείνη παρόμοιο set-up με την Zyra που ανέφερα παραπάνω.Όμως,η Kayle έχει δαιμονικό early game,κάτι το οποίο υστερώ αφάνταστα.Αν με πετύχει με Q στο lvl 2 και είμαι εκτεθειμένος,ίσως χρειαστεί να χρησιμοποιήσω και flash για να γλιτώσω από τα πολύ δυνατά ranged auto attacks της.Επίσης,η ulty τηις στο lvl 6 μπορεί να μπλοκάρει σχεδόν όλο το damage από την δική μου ulty,ενώ εκείνη μπορεί να κάνει και heal το poke που της κάνω.Αλλά και poke να της κάνω,θα βρεθώ στο range για την Q της,και έτσι αν δεν έχω να πηδήξω κάπου με την E για να δημιουργήσω απόσταση,θα φάω πολλή ζημιά.

Σε αυτήν την περίπτωση,farmάρω προσεκτικά κάτω από το turret μου,ζητάω gank από τον jungler μου και στο lvl 6 του ζητάω να καθίσει στο lane μου ώστε να κάνω κάποιο roam στο bot και να βοηθήσω έτσι την ομάδα μου.Αν δεν κάνω overextend στο lane και δεν πεθάνω ή μείνω πολύ πίσω στο farm,τo midgame μου θα είναι εντάξει.

Όπως προανέφερα,το συγκεκριμένο skill χτίζεται μόνο από προσωπική εμπειρία και θέλει χρόνο για να το μάθετε,αλλά όταν το καταφέρετε θα αυξήσετε κατά πολύ την παρουσία σας στο παιχνίδι.

Ως τελευταία λόγια,θα ήθελα να προσθέσω ένα mentality που θα μπορούσατε να δοκιμάσετε να ακολουθήσετε.Όταν κάνετε ήττα,προσπαθήστε να αγνοήσετε flamers/feeders κλπ,και σκεφτείτε το εξής:"Τι έκανα λάθος και δεν μπόρεσα να κάνω εγώ carry το παιχνίδι;".Το να ρίχνουμε το φταίξιμο στην υπόλοιπη ομάδα δεν μας κάνει καλύτερους παίκτες,η αυτοκριτική όμως κάνει θαύματα!

 

Continue reading
  1489 Hits

Οι πιο μισητοί χαρακτήρες ταινιών/σειρών Ε1

θα σας παρουσιάσω του 5 πιο μισητούς χαρακτήρες ταινιών/σειρών κατά την προσωπική μου άποψη.

Game Of Thrones

No5 Sansa Stark

Η Sansa πρόδωσε τον οίκο της γιατί ο Joffrey σκότωσε τον πατέρα της και εκείνη συνέχισε να μένει στο  King's Landing(αν και είχε πολλές ευκτήριες να φύγει). Αυτό με συνδυασμό το ατέλειωτο κλάμα την κάνουν αρκετά αντιπαθητική .

No4 Varys

O Varys είναι ο δικηγόρος του διαβόλου και Αρκετά φλύαρος. η ιστορία του για τον ευνουχισμό του με συγκίνησε  αλλιώς θα ήταν στην θέση. 

No3  Cersei Lannister

 

Αρκετά άπληστη και αντιπαθητική.  Η εχθρότητα που δείχνει στον αδερφό της Tyrion και η κάκια απέναντι  στην sansa την κάνουν μισητή στο κοινό.

No2 Theon Greyjoy 

Η προδοσία και η εναντίωση του στους Stark μαζί με την αλαζονεία του τον κάνουν να είναι αρκετά μισητός.

No1 Joffrey Baratheon

 

Μπορεί και να είναι ο πιο μισητός χαρακτήρας στον κόσμο. Ο μικρός Joffrey δείχνει από την πρώτη μέρα της στέψης του πως θα είναι μισητός σκοτώνοντας τον Ned Stark. Τέλος η άθλια συμπεριφορά του  απέναντι στην Sansa τον κάνει αρκετά αντιπαθητικό.  

Continue reading
  1502 Hits

Αριστερά 4 Νεκροί 2 (L4D2) #1

Εδώ θα σας μιλάω για τις εμπειρίες και τις κριτικές  μου στο Left 4 Dead 2 σε διάφορα maps/modes.

  Helms Deep Reborn

 

Το συγκεκριμένο Map αναφέρεται στην μάχη του Helm's Deep (Lord Of The Rings). Είναι ένας survival map οπου υπεράσπιζες το Helm's Deep. Έχει πάρα πολύ κάλο φτιαγμένο περιβάλλον  και έχει πολλές ομοιότητες με την κανονική μάχη στην ταινία. 

 

Παίζοντας

Είναι ένα map μέτρια δυσκολίας και πάρα πολύ διασκεδαστικο (ειδικά αν παίζεις με παίκτες όπως ο geololj). Έμενα με εντυπωσίασε η ομοιότητα που είχε με το Helm's Deep της ταινίας και το story του.  Αρχικά επιλέγετε τα όπλα με τα οποία θα ξεκινήσετε και αμέσως μετά ρίχνεστε στη μάχη όπου θα πρέπει να αμυνθείτε ενάντια σε άπειρες ορδές από zombies.

Σας προτείνω να το δοκιμάσετε

Download : http://www.l4dmaps.com/details.php?file=7302

 

 

 

 

Continue reading
  1235 Hits

Video Games και Λογοκρισία

Από την αρχή των βιντεοπαιχνιδιών οι κυβερνήσεις επηρέασαν με πολλούς τρόπους την βιομηχανία. Η πιο κοινή τακτική τους είναι η λογοκρισία με την δικαιολογία της προστασίας του κοινού από σκηνές βίας και φρίκης ή την προστασία των ανηλίκω από ακατάλληλες σκηνές. Ας δούμε όμως μερικά παραδείγματα λογοκρισίας στην βιομηχανία παιχνιδιών.

Continue reading
  1178 Hits