GameWorld Blogs

Γράψτε τα άρθρα σας στα blogs και δείτε τα να δημοσιεύονται στην κεντρική σελίδα του GameWorld.gr, στην ενότητα Blogs, στο κάτω μέρος. Κάθε κείμενό σας θα πρέπει να έχει μέγεθος κατ' ελάχιστο 2-3 παραγράφους και να αφορά προσωπική άποψη και όχι είδηση. Παράλληλα, με την συμμετοχή σας στα blogs λαμβάνετε μέρος και στο διαγωνισμό Users του μήνα, κερδίζοντας video games. Για περισσότερα, δείτε το μενού "Διαγωνισμοί".

Τα πειρατικά παιχνίδια που λατρέψαμε!

Τα πειρατικά παιχνίδια που λατρέψαμε! τα καλύτερα παιχνίδια σε πειρατικούς κόσμους Και να στα Προτείνω , εννοείται. Βάλε αυτό να παίζει  και σαλπάρουμε! 

Continue reading
Tags:
  1726 Hits

Shoot'em ups! Where r u?

b2ap3_thumbnail_VG-RP-Top10-Classic-Shoot-Em-Up-Games-480p30_480.jpg

Πρόσφατα σύνδεσα το Dreamcast, έπαιξα Ikaruga και ξαφνικά άρχισα να αναρωτιέμαι: Shoot'em ups! Που εξαφανίστηκαν;

Τι εννοώ shoot'em ups

Τα shoot 'em up (επίσης γνωστά ως shmup) είναι ένα υπο-είδος των shooter games που με τη σειρά του είναι ένα είδος παιχνιδιού δράσης . Αυτά τα παιχνίδια συνήθως τα βλέπουμε από τη σκοπιά πάνω-κάτω ή αριστερά-δεξιά, και οι παίκτες πρέπει να χρησιμοποιήσουν διάφορα όπλα για να αναλάβουν δράση από απόσταση. Ο παίκτης είναι συνήθως ένα όχημα υπό συνεχή επίθεση. Έτσι, ο στόχος του παίκτη είναι να πυροβολήσει όσο το δυνατόν γρηγορότερα οτιδήποτε κινείται ή που τον απειλεί. Σε ορισμένα παιχνίδια ο χαρακτήρας του παίκτη μπορεί να αντέξει κάποια βλάβη, σε άλλα όμως ένα μόνο χτύπημα μπορεί να τον οδηγήσει στην καταστροφή του.

b2ap3_thumbnail_49673_full.jpg

 Remember, remember the first shoot'em up ever...

Οι απαρχές του είδους προέρχονται από το Spacewar! , ένα από τα πολύ πρώτα παιχνίδια για υπολογιστή, που αναπτύχθηκε το 1961 και κυκλοφόρησε τελικά στις αίθουσες παιχνιδιών στις αρχές της δεκαετίας του 1970. Ωστόσο, ο Tomohiro Nishikado , δημιουργός του Space Invaders , θεωρείται γενικά ότι επινόησε το είδος. Το Space Invaders έκανε πρεμιέρα στην Ιαπωνία το 1978 και ήταν δημοφιλής τη δεκαετία του 1980 και στις αρχές της δεκαετίας του 1990. Στα μέσα της δεκαετίας του 1990, τα shoot'em ups έγιναν πολύ διάσημα και ξεκίνησε να δημιουργείται ενθουσιασμός στο κοινό, ειδικά στην Ιαπωνία.

           b2ap3_thumbnail_spaceinvaders.gif

The basics

Οι βασικές δεξιότητες που απαιτούνται στα shoot 'em ups είναι γρήγορες αντιδράσεις και απομνημόνευση της πατέντας επίθεσης του εχθρού  γι'αυτό και αυτά τα παιχνίδια ανήκουν στα είδη παιχνιδιών με γρήγορους ρυθμούς.  Σε ένα shoot 'em up, ο παίκτης συμμετέχει μόνος σε μια επίθεση, συχνά μέσα σε ένα διαστημικό σκάφος ή αεροσκάφος, εναντίον ενός μεγάλου αριθμού εχθρών αποφεύγοντας ταυτόχρονα τις επιθέσεις τους. Συνήθως εμφανίζεται μεγάλος αριθμός εχθρών που μπορεί να συμπεριφερθεί με ένα συγκεκριμένο τρόπο ανάλογα με τον τύπο τους, ή να επιτεθούν σε σχηματισμούς που ο παίκτης μπορεί να μάθει και να προβλέψει. Το βασικό gameplay τείνει να είναι απλό και πολλά παιχνίδια το αντισταθμίζουν αυτό με boss μάχες και μια ποικιλία από όπλα. Τα shoot 'em ups σπάνια έχουν ρεαλιστική φυσική. Οι χαρακτήρες μπορούν να αλλάξουν αμέσως κατεύθυνση χωρίς αδράνεια, και τα βλήματα κινούνται σε μια ευθεία γραμμή με σταθερή ταχύτητα. Ο χαρακτήρας του παίκτη μπορεί να συλλέξει ''power-ups", τα οποία μπορεί να προσφέρουν στο χαρακτήρα μεγαλύτερη προστασία, μια extra life ή ένα weapon upgrade. Διαφορετικά όπλα είναι συχνά κατάλληλα για διαφορετικούς εχθρούς, αλλά αυτά τα παιχνίδια σπάνια κοιτάνε το κομμάτι που αφορά τα πυρομαχικά. Ως εκ τούτου, οι παίκτες έχουν την τάση να πυροβολούν τα πάντα, ακόμα και χωρίς να υπάρχουν εχθροί στην οθόνη! 

b2ap3_thumbnail_the-red-star-ps2_1359860.jpg

Μια μικρή αναφορά στα είδη

Τα shoot 'em ups κατηγοριοποιούνται από τα στοιχεία του σχεδιασμού, ιδιαίτερα της προοπτικής και της κίνησης του παίκτη. Τα fixed shooters (όπως το Space Invaders ) αποτελούνται από επίπεδα που το καθένα χωράει σε μία οθόνη. Η κίνηση του πρωταγωνιστή είναι σταθερή σε ένα ενιαίο άξονα κίνησης και οι εχθροί επιτίθενται σε μία μόνο κατεύθυνση (από την κορυφή της οθόνης προς τα κάτω). Αυτά τα παιχνίδια ονομάζονται επίσης και gallery shooters.

Άλλα είδη είναι τα Rail shooters, τα Tube shooters, τα Scrolling  shooters, τα Multi-dimensional shooters, τα Bullet hell (τα οποία διαθέτουν άρρωστους αριθμούς εχθρικών βλημάτων), τα Cute 'em ups καθώς και τα Run 'n' gun.

                

Nostalgia describes a sentimentality for the past

Δυστυχώς από την εποχή που κυκλοφόρησαν τα PS3 και XBOX 360 αυτό το είδος παιχνιδιών έχει χάσει την αίγλη του αν και στην Ιαπωνία έχει ακόμη σταθερή πορεία. Κυκλοφόρησαν βέβαια κάποια games αλλά το 90% από αυτά μπορείτε να τα βρείτε είτε μέσω e-bay, Amazon κλπ είτε μέσω XBOX Live, Steam και PSN.

b2ap3_thumbnail_ikaruga-12.jpg

Αγαπημένα μου shoot'em up είναι τα εξής:

-Ikaruga

-G-Darius

-Zero Gunner 2

-R-Type Delta

-Μetal Slug 4

-Red Star

-Radirgy

-GigaWing II

-Strikers 1945

Εσείς έχετε παίξει κάποιο shoot'em up; 

Ποιο είναι το αγαπημένο σας;

Αναμένω τα σχόλιά σας!!!

b2ap3_thumbnail_12103881351776626180ufo_web_factory_space_invader.svg.hi.png

                                          

 

Continue reading
  1263 Hits

DLCs...DLCs everywhere

Οι περισσότεροι έχουν την άποψη ασπρόμαυρο ή πιο απλά βάζελοι-γαύροι στο θέμα DLC.Αυτό σημαίνει ότι οι περισσότεροι που θα ρωτήσετε θα σας πουν είτε ότι τα DLC είναι καλά και όλα ωραία με ουράνια τόξα or whatever είτε ότι είναι απαίσια και πρέπει να καούν στη κόλαση.Τα DLCs δεν είναι απαραίτητα κακά αντιθέτως είναι ο καλύτερος τρόπος να αποκτήσεις καινούριο content όταν χρησιμοποιηθεί σωστά.Παλιότερα υπήρχε η λογική και τότε μόδα των expansions.Έδινες δηλαδή ένα ικανό, θα έλεγα, ποσό και έπαιρνες πολύ...scratch that...πάρα xOVER 9000 πολύ content.Γι' αυτό το λόγο ο αριθμός των expansion ενός παιχνιδιού δεν πλησιάζει καν τον αριθμό των DLC  που βγάζει ένα παιχνίδι παρόλο που οι τιμές είναι αρκετά κοντά μεταξύ τους.Τί είναι όμως ένα DLC;Τα λεγόμενα downloadable contents είναι πολύ μικρά add-ons για το  εκάστοτε παιχνίδι.Και εδώ είναι το πρώτο λάθος που κάνουν οι εταιρίες.Φτιάχνουν ας πούμε ένα Weapon pack με 3 όπλα και κοστίζει 15 ευρώ.Υπενθυμίζουμε ότι ένα expansion κοστίζει περίπου 20.Αυτό ξεκίνησε σιγά-σιγά να γίνεται μόδα και τώρα σχεδόν κάθε παιχνίδι στις μέρες μας απλά πρέπει να βγάλει DLC για κάποιο λόγο.Τα DLCs είναι καλά αν και μόνο αν χρησιμοποηθούν σωστά.Για παραδείγμα το Payday 2 είχε ένα από τα καλύτερα DLC systems που έχω δει.Ένα Payday 2 DLC περιείχε η αποστολή ή όπλα και μαζί με τα περισσότερα ερχόταν και ένα μεγάλο update προς όλους.Τα Mission DLCs περιείχαν μια αποστολή που μόνο άν είχες το DLC μπορούσες να την κάνεις host ενώ όλοι μπορούσαν να κάνουν join.Αυτό είναι φοβερή ιδέα!Έτσι οι αποστολές αυτές πάντα θα έχουν κόσμο όσο το παιχνίδι έχει κόσμο.Τα weapon packs περιείχαν 4(συνήθως) καινούρια όπλα, 4(συνήθως) μάσκες κάτι extra ανάλογα το theme και καινούρια achievements όλα στην ίδια τιμή και μεταξύ τους και με τις αποστολές.Μιλάμε για 6 ευρώ εδώ.Παρόλα αυτά όμως πολλοί κατηγορούν την OVERKILL γιατί έχει βγάλει πολλά DLCs γιατί απλά κάνουν την εξής σκέψη:DLCs=Baaaaaaad.Ένα κακό παράδειγμα για DLC είναι το COD:Ghosts.3 ευρώ για  ένα camo(no comment on that).Ένα DLC όμως μπορεί να είναι στη κατάλληλη τιμή με το κατάλληλο content και παρόλα αυτά να είναι κακό.Για παράδειγμα τα DLC του Titanfall  αξίζουν τα λεφτά αλλά είναι χάρτες τους οποίους ήδη έχει σε αφθονία.Άρα πως πρέπει να έιναι τα DLCs για να είναι καλά;Η απάντηση είναι ότι πρέπει να έχουν όσο content λέει η τιμή τους και πάντα να συμπληρώνουν το παιχνίδι σε κάτι που ίσως να του λήπει από το developement ή να προσθέτει evenly σε κάθε τομέα.

 

Continue reading
  867 Hits

Τι κάνει ένα Singe-Player Game να αξίζει;

Αυτη την ερώτηση θα την ρωτούμε όσα παιχνίδια και να βγούν. Γιατί έτσι κι αλλιος στο τελος της ημέρας θα απορούμε τη κάνει ενα ενα Single player game τόσο καλό; Τα γραφικά του; το gameplay του; το Story; κτλπ

Στην πραγματικότητα είναι ένας συνδυασμό αυτών. Τον τελευταίο καιρό οι εταιρείες και προγραμματιστές έχουν χάσει τη δημιουργικότητά τους και δεν προσπαθούν πραγματικά να φτιάξουν ένα καλό παιχνίδι. Γιατί συμβαίνει αυτό άραγε; Ρωτάτε. Έχουν άφθονο λόγους για τους οποίους δεν κάνουν καλά παιχνίδια πλέον, όπως συνήθιζαν να είναι. Φυσικά εγώ δεν λέω καλά παιχνίδια δεν υπάρχουν πια, αλλά είναι πολύ λίγες και σχεδόν ανύπαρκτη. Αυτό είναι επειδή οι εταιρείες δεν λαμβάνουν πραγματικά τους κινδύνους και δεν τους νοιάζει τι λένε οι οπαδοί των σειρών.

Αυτό που τους ενδιαφέρει περισσότερο, είναι πώς να πάρουν περισσότερα χρήματα από την τσέπη των πελατών τους. Θα πρέπει να τους κατηγορήσουμε; Όχι .. αλλά είναι απαράδεκτο όταν χρησιμοποιούν φτηνά κόλπα και τρόπους για να μας ξεγελάσουν και να μας κάνουν να αγοράσουμε περιέχομενό για τα παιχνίδια τους που δεν αξίζει καν ένα cent. Για παράδειγμα υπάρχουν παιχνίδια τα οποια ο μόνος λόγος υπαρξέις τους είναι μια φτηνή και γρήγορή προσπάθεια των δημιουργον να πάρουν λεφτά απο έμας που αναρωτιέστε τι σκέφτοντουσαν όταν το κυκλοφορούσανε αυτό το παιχνιδι , Όμως υπάρχυν και άλλα παιχνιδια εκεί έξω που πραγματικά  μπορείτε να δείτε καθαρά ότι οι διμιουργοι νοιάζονται και δίνουν ένα ολοκληρωμένω προϊόν που αξίζει την προσοχή μας και τον χρόνο μας.

Ένα καλό παιχνίδι πρέπει να έχει ενα ενδιαφέρον Gameplay που να είναι διασκεδαστικό, να έχει βάθος και να μην είναι απλό και βαρετό. Επειδή υπάρχουν εκατομμύρια παιχνίδια εκεί έξω και τα περισσότερα από τα στυλ παιχνιδιού έχουν γίνει πριν από το πιο σημαντικό πράγμα είναι να δανείζεται στοιχεία από άλλα δημοφιλή παιχνίδια. Αυτό δεν είναι μια κακή ιδέα, και αν χρησιμοποιηθεί σωστά μπορεί να προσφέρει ένα πολύ ενδιαφέρον και διασκεδαστικό παιχνίδι. Υπάρχουν φορές, όταν παίζετε ένα παιχνίδι νομίζω, ό, τι και αν είχε κάποια στοιχεία από άλλα παρόμοια παιχνίδια που θα μπορούσε να προσφέρει περισσότερο βάθος και μπορεί να κάνει το παιχνίδι πιο διασκεδαστικό. Ατυχής περισσότερα παιχνίδια προσπαθούν να είναι διαφορετικά και αντί να πάρει κάτι που να λειτουργεί και να συνδυάσει τα καλύτερα μέρη εκείνα να κάνουν κάτι καλύτερα να πάρει κάτι και να αλλάξει τόσο πολύ που αδυνατούν τις περισσότερες φορές. Αν και να πάρει ένα παιχνίδι αντιγράψετε επικολλήσετε με διαφορετικό όνομα, δεν είναι καλό ούτε, υπάρχει μια διαφορετική μεταξύ δανεισμού και κλοπή. Ας δούμε τι κάνει ένα καλό παιχνίδι:

Μια ιστορία που κρατά το ενδιαφέρον του παίκτη και να τον κινητοποιεί να συνεχίσει να παίζει αυτό. Μια ιστορία που έχει ενδιαφέροντες χαρακτήρες που δεν έχουν πραγματικά να είναι περίπλοκη, αλλά μόλις πιστευτό και αρκετά ενδιαφέρον να σας τραβά στον κόσμο που προσπαθεί να δημιουργήσει. Ένα παιχνίδι χωρίς ιστορία είναι ένα θαμπό και βαρετό παιχνίδι, που τις περισσότερες φορές οι άνθρωποι θα το ξεχάσουμε και να προχωρήσουμε. Εκτός από τα παιχνίδια ότι ο στόχος τους είναι on-line μόνο αυτό είναι μια άλλη ιστορία (Ορισμένα παιχνίδια που είχαν τρομερή ιστορία είναι μια σειρά bioshock, τάφος αναβάτη, Metro 2033).

Τα γραφικά που φέρνουν στον κόσμο του παιχνιδιού ζωντανός, αν και τα γραφικά δεν είναι σημαντικό αν και θα πρέπει να υπάρχει ένα επίπεδο visuals που δεν τυγχάνουν ίσης με γραφικά είχαμε 5-10 χρόνια πριν (το περπάτημα νεκρούς ένστικτο επιβίωσης) ή έχουν πάνω από τα κορυφαία γραφικά και στερούνται το παιχνίδι ενέργεια και άλλα στοιχεία (Crysis 3 για παράδειγμα).

Ο ήχος και η μουσική του ένα παιχνίδι πολύ σημαντικό της κατά τη γνώμη μου, αν και ορισμένοι μπορεί να αγνοήσει και να πιστεύουν ότι δεν είναι σημαντικό, αλλά εγώ διαφωνώ, αυτό μπορεί να κάνει το παιχνίδι πιο ατμοσφαιρικό και πιο διασκεδαστικό και συναρπαστικό ειδικά σε παιχνίδι τρόμου. Στη συνέχεια, ένα ακόμη πράγμα που μπορεί να κάνει ένα καλό παιχνίδι είναι η αίσθηση της εξέλιξης, πολλά παιχνίδια δεν έχουν πραγματικά αυτό. Δεν χρειάζεται να είναι ένα RPG ώστε να έχουν αυτό το συναίσθημα. Αίσθηση της εξέλιξης μπορεί να σημαίνει την παρακολούθηση της Secret ξεκλειδώνει, τα επιτεύγματα, τα όπλα και στη θέση ξεκλειδώματος, η αίσθηση που έχετε μετά από κάποιο χρονικό διάστημα το παιχνίδι.

Αυτό είναι μερικά από τα σημαντικά στοιχεία ενός παιχνιδιού πρέπει να έχει προκειμένου να είναι καλό, αλλά φυσικά αυτό δεν είναι πάντα, αλλά ένα κρίσιμο μέρος. Αυτό είναι όλο για τώρα.

Continue reading
  1108 Hits

Tomb Raider XboxOne exclusive-πρέπει να εκνευριζόμαστε?

Ανακοινώθηκε λοιπόν πως το Tomb Raider θα είναι exclusive μόνο στο XboxOne και έγινε ΧΑ-ΜΟΣ. Μετά από χιλλιάδες Angry videos, blogs, whatever η εταιρία έβγαλε μια (sort of) απάντηση/έκθεση  της οποίας η μετάφραση είναι η εξής:
"Η Microsft μας έδωσε το θησαυρό του Μαυρογέννη για να το κάνουμε XBOX exclusive κι εμείς δεχτήκαμε"
Καταρχάς είναι καλό αυτό ή κακό;Αυτό είναι καλό για το Xbox αφού ο αριθμός των καλών exclusive ήταν......ήταν, ενώ ταυτόχρονα δεν πουλούσε...τουλάχιστον όχι όσο θα ήθελε.Παρ' όλα αυτά όμως είναι κακό για το  Tomb Raider γιατί έτσι θα χάσει αρκετούς low budget fans.
Γιατί όμως εκνευριζόμαστε τόσο?Το The Last of Us (PS3) ήταν αποκληστικό στη Sony αλλά δεν παραπονέθηκε κανείς...ή τουλάχιστον δεν μάθαμε κάτι τέτοιο.Το ίδιο και με το the Last of Us Remastered.Δεν έγινε τέτοιος σάλος παρόλο που και αυτό ήταν Sony exclusive.
Ως κάτοχος Xbox360 και μη κάτοχος καμίας next gen κονσόλας μπορώ να πω ότι υπάρχουν 3 κύριοι λόγοι που δεν έγινε ο ίδιος χαμός στα 2 παιχνίδια.
1.Το The Last of Us βγήκε προς στο τέλος εκείνης της γενιάς οπότε κανείς δεν θα έπαιρνε ούτως η άλλως κονσόλα στα "τελευταία" της εκτός από μια μικρή μερίδα.Έτσι το The Last of Us πέρασε απαρατήρητο από τους Xbox users.
2.Εντάξει το πρώτο The Last of Us...αλλά το Remastered γιατί πέρασε έτσι?.To The Last of Us Remastered(και κύριως λόγος για την αγορά PS4 για τους περισσότερους) βγήκε για μια κονσόλα που ξεπέρασε κατά πολύ σε πωλήσεις τις αντίπαλες άρα το κοινό που θα μπορούσε να παραπονεθεί ήταν μικρότερο.
3.Τέλος το Tomb Raider είναι μια σειρά που συνηθίζει να βγαίνει multiplatform σε αντίθεση με τη Naughty Dog που βγάζει χρόνια παιχνίδια αποκληστικά για την σειρά PS.
Τελικά λοιπόν είναι λογικό να εκνευριζόμαστε εφόσον ξέρουμε για ποιο πράγμα μιλάμε.Δεν πρέπει να εκνευριζόμαστε γιατί διάλεξαν το Xbox για να το κάνουν exclusive(όπως έχω δει πολλούς να λένε) γιατί αν το έκαναν θα την έβγαζαν "λαδάκι" αφού φέτος το PS4 έχει μεγαλύτερο κοινό.Πρέπει να εκνευριζόμαστε γιατί το έκαναν exclusive και όχι γιατί το έκαναν XboxOne exclusive.

Continue reading
  904 Hits

Tomb raider και Xone Exlusive(Rant)

Καλησπέρα σε όλους σήμερα θέλω να σας μιλήσω για κάτι που άκουσα και με έκανε εξω φρενών. Ως παλιος θαυμαστής τις σειράς TombRaider απο το πρώτο μέχρι και το τελευταίο και απο τα αγαπημένα μου TombRaider.  Το οποίο σου πρόσφερε απίστευτη ιστορία , γεμάτο αγωνία , συναίσθημα. Περίμενα πως και πως τη συνέχεια.

Ελά όμως που ήρθε αυτή ή είδηση σαν βόμβα που με έκανε να μισήσω τόσο την μια όσο και την άλλη εταιρία. Απο που και ως πού πας και βγάζεις έναν τίτλο που τόσο καιρό ήταν Multiplatform και μπορούσε τόσος κόσμος να το χαρεί ανεξαρτήτως σε ποια πλατφόρμα το επαιζε. Ρωτάω γαιτί να πάνε να κάνουν μια τόσο μεγάλη και ανόητη κίνησή. Θα σας πω εγώ γιατί. Επειδή πολύ απλά δεν τους ενδιαφέρουν καθόλου το τι πιστεύουν οι Fans και το Community του παιχνιδιού. Δίνει ένα χαστούκι σε όλους όσους δεν έχουν xone και το κάνουν όλο αυτό μονο και μόνο γιατι ήρθε μια Microsoft και τους γεμισε τις τσέπες τους πολλά χρήματα. Όλο αυτό γινεται γιατί η Microsoft είναι τόσο απεγνοσμένη να χτιπήσει το Uncharted και το PS4 το ίδιο που μονο οι ίδιοι ξέρουν πόσα λεφτά έδωσαν για αυτό.

Αν διαβάσετε την επίσημη ανακοινώσει της εταιρίας θα καταλάβετε ποσο μας λένε ψέματα  μες στα μούτρα μας. Αυτην την κίνηση τη θεωρώ απαράδεκτη και ελπίζω να ξυπνήσει η CrystalDynamic και να έρθει στα λογικά τις γιατί έχει ξεσηκώσει πολύ κόσμο με αυτό. Άντε γιατί βαρέθηκα με τα Exclusives και τα Exclusives και να μας αναγκάζουν να αγοράζουμε τις κονσόλες τους. Ακόμα και για το TombRaider δεν θα έπαιρνα xone να μου λύπη.

Αυτά ειχα να πω καλή σας ημέρα και καλό Gaming.

Δείτε το παρακάτω Video ,

 

 

 

 

 

 

Continue reading
  1109 Hits

Ύβρις Άτη Νέμεσις Τήσις

Στην αρχαία τραγωδία  πέραν της ιστορίας της κάθε μιας, πέρα από ήρωες, πράξεις, αρχή, μέση και τέλος, το βασικό νόημα σε γενικές γραμμές ήταν η τετράδα που έπρεπε να μάθει ο θεατής - μαθητής. Και το νόημα αυτής της τετράδας, ήταν ότι αν δεν μάθεις την ιστορία σου, αν δεν μάθεις από τα λάθη των άλλων, τότε είσαι αναγκασμένος να τα ξαναζήσεις.

 

Continue reading
  990 Hits

Arklay

Μια νέα σειρά έρχεται στις οθόνες μας και η ιδέα της προέρχεται από την σειρά παιχνιδιών Resident Evil, με το όνομα Arklay.

Όπως γνωρίζουν αυτοί που έχουν ασχοληθεί με το παιχνίδι, η έπαυλη του πρώτου παιχνιδιού όπως και τα εργαστήρια της Umbrella Corp. βρισκόταν στα βουνά Arklay, οπότε έτσι δικαιολογείται το όνομα της σειράς.

 

Η σειρά φημολογείται ότι θα ξεκινήσει την ιστορία από τα πρώτα κρούσματα, μέσα από τα μάτια ενός αστυνομικού, του James Reinhardt, o οποίος στην προσπάθεια του να εξιχνιάσει μια σειρά από θανάτους στην Racoon City, ανακαλύπτει ότι υπάρχει κάτι μεγαλύτερο πίσω από τα γεγονότα. Ένας ιός έχει εξαπλωθεί στην πόλη και ο ίδιος φαίνεται να έχει μολυνθεί. Έτσι ξεκινάει ένας αγώνας ενάντια στον χρόνο για να ανακαλύψει τι ακριβώς συμβαίνει και πως θα βρει την θεραπεία.

 

Η σειρά αναμένεται να προβληθεί το 2015,

Continue reading
  952 Hits

Grey Goo Part 5: Sample Face-off

Μετά από πολύ καιρό, επιστρέφω με το πέμπτο μέρος του αφιερώματος στο Grey Goo, αυτήν την φορά με ένα βίντεο με πραγματικό gameplay. Δεν έχω να γράψω πολλά, καθώς αφιέρωσα πολύ χρόνο στο παρακάτω:

 

Στο video που ακολουθεί μπορείτε να παρακολουθήσετε μια μάχη Beta εναντίον Ανθρώπων, με Αγγλικό σχολιασμό και Ελληνικούς υπότιτλους.

Continue reading
  953 Hits

Net Yaroze-Game Maker at Home!

Με αφορμή το άρθρο του Μιχάλη Παπαγαθαγγέλου για το Πως να φτιάξετε video games, θυμήθηκα αυτή τη κονσόλα που κατάφερε μόνο και μόνο σαν ιδέα να με συνεπάρει και να κάνει τη φαντασία μου να οργιάσει! Για πάμε λοιπόν...

Τι είναι το Net Yaroze; 

Το Net Yaroze είναι ένα development kit για το PlayStation. Ήταν μια προωθητική ενέργεια από τη Sony Computer Entertainment για αυτούς που είχαν σαν hobby το προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών το 1997.

b2ap3_thumbnail_NetYaroze.png

Για περίπου 750$, το πακέτο Net Yaroze (DTL-H300x) περιλάμβανε μια ειδική debugging κονσόλα PlayStation σε μαύρο χρώμα με πλήρεις οδηγίες, λογισμικό και χωρίς θέματα region lock-out. Ο χρήστης βέβαια έπρεπε να διαθέτει ένα desktop PC [ΙΒΜ-PC ή MAC (To NEC-PC 9801 υποστηρίχθηκε επίσης στην Ιαπωνία)] για να γράψει τον κώδικα υπολογιστή, να το συντάξει και στη συνέχεια να στείλει το πρόγραμμα  στο PlayStation.

Όταν κυκλοφόρησε εμείς πού ήμασταν;

Μπορεί η κονσόλα να μην έχει region lock-out αλλά για κάποιο περίεργο λόγο το Net Yaroze κυκλοφόρησε σε τρεις παραλλαγές. Μία για την Ιαπωνία, μία για τη Βόρεια Αμερική και μία για την Ευρώπη/Αυστραλία. Η έκδοση της Ευρώπης/Αυστραλίας ξεκινάει κάνοντας boot σε PAL λειτουργία ενώ οι άλλες κάνουν εκκίνηση σε NTSC mode. Υπάρχουν και άλλες διαφορές μεταξύ της ιαπωνικής έκδοσης και των άλλων βέβαια. Τα εγχειρίδια είναι στα ιαπωνικά, το software επίσης και οι δίσκοι, το αυτοκόλλητο καθώς και η κάρτα πρόσβασης έχουν διαφορετική εκτύπωση. Η ιαπωνική έκδοση  μερικές φορές αναφέρεται ανεπίσημα ως DTL-3000 αντί DTL-H3000.

Το Net Yaroze ήταν διαθέσιμο για αγορά μόνο μέσω mail-order αλλά η Sony το παρείχε και σε πανεπιστήμια στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία και την Ιαπωνία. 

Τι καλούδια περιλάμβανε το πακέτο;

Το κιτ του Ευρωπαϊκού Net Yaroze περιείχε τα ακόλουθα:

-1 Net Yaroze κονσόλα PlayStation (μαύρη με ματ υφή)

-2 χειριστήρια PlayStation (μαύρα με ματ υφή)

-1 καλώδιο AC power

-1 καλώδιο AV

-1 Ευρωπαϊκό προσαρμογέα AV

-1 δίσκο εκκίνησης Net Yaroze (PlayStation CD-ROM σε πράσινο χρώμα)

-1 δίσκο ανάπτυξης λογισμικού Net Yaroze (CD-ROM που περιείχε εργαλεία ανάπτυξης για PC)

-1 Access Card (μια μαύρη κάρτα μνήμης που απαιτείται για την εκκίνηση σε λειτουργία remote controlled mode), με αυτοκόλλητο

-1 ειδικό καλώδιο σύνδεσης που χρησιμοποιείται για να συνδέσει την κονσόλα και τον υπολογιστή μέσω serial communication

-1 εγχειρίδιο "Start Up Guide"

-1 εγχειρίδιο "Library Reference"

-1 εγχειρίδιο "User Guide"

                                                          b2ap3_thumbnail_net_yaroze_1155596369.gif

 Επιπλέον, το CodeWarrior, ένα πρόγραμμα που επιτρέπει τη δημιουργία λογισμικού που τρέχει σε μια σειρά ενσωματωμένων συστημάτων είχε μετατραπεί για το Net Yaroze, καθώς και το LightWave 3D, ένα πρόγραμμα δημιουργίας 3D γραφικών της NewTek που είναι ευρέως διαδεδομένο στο κινηματογράφο και γενικότερα στο marketing και τις διαφημίσεις.

Βέβαια, το Net Yaroze στερείται πολλά από τα χαρακτηριστικά των επίσημων Sony Software Developers που παρέχονται, όπως το προηγμένο debugging hardware, ειδικό software, ορισμένες libraries και την εκτεταμένη τεχνική υποστήριξη της Sony (συμπεριλαμβανομένης της BBS και της ζωντανής τηλεφωνικής υποστήριξης). Αφοσιωμένες ομάδες του Usenet με πρόσβαση μόνο για τα μέλη Net Yaroze, διατηρήθηκαν από τη Sony και το homepage hosting ήταν επίσης εφικτό. Η πρόσβαση βέβαια περιορίζεται ανάλογα με την περιοχή προέλευσης του kit, η οποία έκανε τη συνεργασία μεταξύ χρηστών σε διαφορετικές ηπείρους ανέφικτη.

Η κύρια RAM του Yaroze ήταν η ίδια με αυτή του κανονικού γκρι PlayStation (2 ΜΒ). Ο κώδικας του παιχνιδιού, τα γραφικά, τα audio samples και οι run-time libraries ήταν περιορισμένα να χωρέσουν στα 2 MB, καθώς η Sony δεν επέτρεπε στα μέλη του Net Yaroze να κάνει burn τα δεδομένα σε CD-ROM και να τα τρέξει στην κονσόλα. Αυτό, ωστόσο, δεν ήταν πρόβλημα για προγραμματιστές που είχαν άδεια και ανήκαν στο επίσημο SDK. Υπάρχουν πολλοί εμπορικοί τίτλοι του PlayStation (πχ Devil Dice), που ενώ μπορεί να είναι εντελώς RAM-resident και να έχουν αναπτυχθεί με τo Net Yaroze, χρησιμοποιούν το CD αυστηρά και μόνο για Red Book Audio (CD-DA), ότι αφορά δηλαδή τον ήχο στο παιχνίδι.

Έχουμε δει παιχνίδια δηλαδή από hobbyists;

Πολλά παιχνίδια δημιουργήθηκαν από hobbyists και κυκλοφόρησαν σε διάφορους τύπους δίσκων demo που έδινε το UK Official PlayStation Magazine (και άλλα επίσημα περιοδικά του PlayStation σε όλη την Ευρώπη) από το Δεκέμβριο του 1997 έως και τον Μάρτιο του 2004. Το τελευταίο επίσημο UK PlayStation Magazine τεύχος, με αριθμό 108, κυκλοφόρησε με δώρο μια συλλογή με πολλά παιχνίδια Net Yaroze. Ένας retail δίσκος του PlayStation, το οποίο διαθέτει μια σειρά από user-developed παιχνίδια, παρήχθη από την SCEE και στάλθηκε στους ιδιοκτήτες Yaroze της PAL ζώνης.

                                    b2ap3_thumbnail_psx_589-1.jpg

Μερικά από αυτά τα παιχνίδια βασίστηκαν σε κλασικά arcades, όπως το Mr.Do και το Puzzle Bobble, ενώ άλλα όπως το Time Slip ήταν απεικόνιση μιας νουβέλας. Το 1998 το Developer Game του Ηνωμένου Βασιλείου που διοργανώθηκε από την Scottish Enterprise , σε συνεργασία με την Scottish Games Alliance,τη Sony και περιοδικό Edge, αποδέχθηκε συμμετοχές και από το NetYaroze. Ο τελικός νικητής ήταν ο Chris Chadwick για το παιχνίδι του, Blitter Boy: Operation Monster Mall . Μια αναβαθμισμένη έκδοση του Time Slip κυκλοφόρησε και αργότερα για το Xbox Live Arcade τον Φεβρουάριο του 2011 και στα Windows τον Ιανουάριο του 2012.

Αρκετός κόσμος πίστευε ότι το Net Yaroze ήταν η πρώτη προσπάθεια για home console game development αλλά δεν ισχύει. Το PC-Engine Develo είχε εμφανιστεί νωρίτερα.

Άμεσοι διάδοχοι της κονσόλας δεν υπήρξαν αλλά με το Linux για το PlayStation 2 και τη YA-BASIC, η Sony κατάφερε να προσφέρει μια παρόμοια λειτουργία σε hobbyists και ερασιτέχνες προγραμματιστές για το PlayStation 2.

Εγώ θυμάμαι ότι είχα ασχοληθεί αρκετά με τα παρακάτω games:

-Pushy II

-Psychon

-Between the eyes

-Rocks 'n' Gems

-Super Bub

Εσείς έχετε παίξει κάποιο game από Νet Yaroze; 

Πώς είδατε γενικά το όλο project;

Αναμένω τις απόψεις και τα σχόλιά σας!!! 

          b2ap3_thumbnail_yarlogo.gif

 

Έτσι για να λέμε ότι κάτι ξέρουμε παραπάνω:

Yaroze σημαίνει "Ας το κάνουμε μαζί!''

 

Continue reading
  1375 Hits

Let's talk DayZ

DayZ:DayZ is a multiplayer open world survival horror video game in development by Bohemia Interactive
-wikipedia
Ας το αναλύσουμε:
Multiplayer:Αυτό σημαίνει ότι στο παιχνίδι θα σηναντήσετε κι άλλους players και θα έχετε μερικά από τα πιο περίεργα και fucked up interactions...πιστέψτε με...
Open World:Το DayZ θα σας πετάξει(στην κυριολεξία) σε ένα μεγάλο χάρτη χωρίς καμία βοήθεια και θα σας αφήσει να κάνετε ότι εσείς γουστάρετε.
Survival:Εδώ αρχίζει το καλό.Αυτό είναι το ψωμί του παιχνιδιού και ο λόγος που είναι τόσο καλό και τόσο κακό ταυτόχρονα.Στο παιχνίδι θα σας ζητηθεί να επιβιώσετε με όποιο τρόπο εσείς θεωρείτε καλύτερο.Θέλετε να μαζεύτε resources και να βοηθάτε κόσμο;Do it.Να κλέβετε ότι χρειάζεστε από άλλους;Do it.Να σκοτώνετε όποιον βρίσκετε μπροστά σας και να παίρνετε ότι χρειάζεστε από το κουφάρι του;Do it.
Στο κόσμο του DayZ δεν υπάρχει σωστό και λάθος.Είναι Zombie Apocalypse,everything is permitted.
Horror:Δυστηχώς αυτό δεν μπορώ να σας το περιγράψω αλλά θα προσπαθήσω.Προς το παρόν τα Zombies είναι άκακα και δεν θα σας τρομάξουν αλλά το horror του DayZ ξεπερνάει οποιοδήποτε horror game όταν θα σου ρίχνουν και δεν θα ξέρεις από που.Η αδρεναλίνη φτάνει....φτάνει...Vegeta λίγη βοήθεια...
Vegeta:OVER 9000!!!
αα μπράβο αυτό.Δεν ξέρω πως είναι να σου ρίχνουν κανονικά αλλά σίγουρα κάπως έτσι πρέπει να νιώθεις.
video game in Developement:Προς το παρόν το παιχνίδι είναι στην Alpha stage και έχει πολύ ψωμί μέχρι να φτάσει στο release.Αυτό δικαιολογεί bugs,missing features κλπ.
"Alpher"
-Dean Hall-
by Bohemia Interactive:Αυτό για το DayZ και τους devs σημαίνει το χειρότερο engine που θα μπορούσαν να διαλέξουν για αυτό που θέλουν να φτιάξουν για εμάς του παίκτες σημαίνει desync(όποιος κατάλαβε κατάλαβε)
Το DayZ έχει 2 θέματα τα οποία διχάζουν τη κοινότητα συνεπώς 4 πλευρές να δεις το παιχνίδι.
Θέμα 1:"Το παιχνίδι είναι χάλια,δεν έχει να κάνεις τίποτα,είναι running simulator,δεν είναι τελιωμένο το steam δεν θα έπρεπε να επιτρέπει μισοτελιωμένα παιχνίδια στο κατάστημά του!"(τα έψω διαβάσει όλα αυτά στο forum αυτή είναι η μετάφραση)
Λοιπόν όταν αγοράζεις,προσοχή αγοράζεις,ένα παιχνίδι σε Alpha stage σημαίνει ότι είσαι διατεθημένος να αντέξει και βρεις τα bugs του παιχνιδιού και να τα αναφέρεις στους devs για να τα φτιάξουν ενώ παράλληλα να δίνεις νέες ιδέες για καινούρια features του παιχνιδιού.Να λες λοίπουν πράγματα απο το παιχνίδι δε βοηθάει!Πιάσε το πληκτρολόγιο και δώσε ιδέες!
"Don't buy the game!"
-Dean Hall(pre-alpha livestream)-
Θέμα 2:KOS...μετάφραση; Kill On Sight .Προσπαθόντας να γίνω ένας hero οι συγκεκρημένοι τύποι είναι οι χειρότεροι εχθροί μου και έχω μάθει να τους αναγνωρίζω πια.Δεν είναι κατακρηταίο φυσικά γιατί όπως είπα και πριν "everything is permitted".
Θα αναρωτηθείτε λοιπόν που είναι το πρόβλημα λοιπόν;
2 είναι τα κακά με το KOS
1.Είναι εύκολο.
Το DayZ είναι αντικειμενικά ένα δύσκολο παιχνίδι και θέλει υπομονή για να το παίξεις.Ο πιο εύκολος τρόπος να παίξεις DayZ είναι να σκοτώνεις όποιον βρεις.Ο δύσκολος τρόπος είναι να παίρνεις hostages να κλέβεις και να βοηθάς.Γι'αυτο φυσικά και έχει τόση απήχηση το KOS αφού λόγω της επιτυχείας του παιχνιδιού το έχει πάρει και η κουτσή Μαρία...στην κυριολεξία..είδα μια τύπισα με σπασμένο πόδι και μου είπε ότι τη λένε Mary..anyway moving on...Δεν είναι κακό το KOS ίσα ίσα δίνει στους Bandits και τους Heroes κάτι να φοβούνται...αλλά με μέτρο...όταν έχεις ένα server me 40 άτομα εκ των οποίων 2 είναι Heroes,3 είναι Bandit και 35 KOS κάνει το παιχνίδι Team Deathmach οπότε φεύγει σε διαφορετικό genre.
2.Η γενικότερη αντίληψη που υπάρχει για το KOS είναι ότι αυτοί είναι bandits.Δεν ξέρω πως αλλιώς να το πω--->"OXI" -Μεταξάς-
KOS σημαίνει KOS όχι bandit!
Οι KOS προέρχονται από 3 κατηγορίες.Οι πρωτεργάτες είναι οι παλιοί του DayZ...αυτοί που έπαιζαν DayZ από τις πρώτες μέρες του mod.Με το καιρό βαρέθηκαν και τα "missing" features του DayZ σίγουρα βοήθησαν σε αυτό.Έτσι κατέληξαν να βαράνε στο ψαχνό γιατί βαριούνται.Η αποψή μου γι'αυτούς;Αφού βαρέθηκες το DayZ μην παίζεις DayZ!As simple as that.Μια ακόμη μειωνότητα είναι αυτοί δεν θα έπρπε να παίζουν το παιχνίδι.Όπως είπα και πριν θέλει υπομονή αν δεν την έχεις μην παίζεις.Βλέπουν διάφορους youtubers να παίζουν hero/bandit και προσπαθούν να κάνουν το ίδιο.Στην προσπάθειά τους μετά από λίγους θανάτους αντί να δουν τι έκαναν λάθος και να βελτιωθούν τα παρατάνε και ξεσπούν στο KOS.Και φτάνουμε στο πυλώνα του KOS.Αυτοί που δεν μπήκαν καν στο κόπο να διαβάσουν το genre.Δεν έχουν ιδέα ότι το DayZ  είναι survival και απλά παίζουν COD στο κόσμο του DayZ.
Πως όμως μπορεί να μειωθεί το KOS και να ξαναφτάσει στα κανονικά του επίπεδα;
1.Τα καινούρια features που θα επιτρέπουν τη κατασκευή βάσης δίγουρα θα βοηθήσουν...οποότε με το καιρό οι παλιοί του DayZ θα επανέλθουν σιγά σιγά στα πόστα τους.

2.Η επαναφορά του "Server=Charachter"...και γρήγορα.Στο mod αν έμπαινες σε διαφορετικό server είχες ένα διαφορετικό χαρακτήρα.Αυτό βοηθούσε γιατί έμπαινες σε 1 "σταντέ" server που τον ήξερες και ήξερες τί παίζει από KOS μέχρι και bandits heroes and stuff.Οπότε έψαχνες το server με την κατάλληλη αναλογία KOS/Heroes/Bandits και διασκέδαζες το παιχνίδι.Στη επερχόμενη Beta αυτό πρέπει να είναι πρώτο στη λίστα

3.Θα ακουστεί ρατσιστικό αλλά τί να κάνουμε..έξω όσοι θέλουν να παίξουν COD στο DayZ τέλος!

Welcome to DayZ!

-DestroyerGR

Continue reading
  1021 Hits

Tomb Raider:Legend

H σειρά παιχνιδιών Tomb Raider είναι μια ενδιαφέρουσα σειρά η οποία έχει προκαλέσει ενδιαφέρον εδώ και χρόνια,και έχουν κυκλοφορήσει διάφορες εκδόσεις.

Από το 1996 μέχρι το 2004 ανέλαβε τον προγραμματισμό της η core design και από το 2006 μέχρι σήμερα η Crystal Dynamics,

Βασικός χαρακτήρας της συγκεκριμένης σειράς είναι η Lara Croft,μια ηρωίδα η οποία κατά την διάρκεια του παιχνιδιού έχει ως σκοπό να λύσει διάφορους γρίφους,και να ερευνήσει διάφορα αρχαιολογικά μυστήρια.

Εγώ συγκεκριμένα έχω ασχοληθεί με το Tomb Raider:The Last Revelation (η αποστολή έχει να κάνει με την Αίγυπτο,αρκετά καλό παιχνίδι για τα δεδομένα γραφικών της εποχής που κυκλοφόρησε),το chronicles (που το σενάριο έχει να κάνει με διάφορες αναμνήσεις της Lara),το the angel of darkness και με το Legend.

Τώρα θα αναφερθώ στο Tomb Raider Legend που τερμάτισα πρόσφατα.

 

Το συγκεκριμένο παιχνίδι έχει μικρή διάρκεια συγκριτικά με τα προηγούμενα,αλλά και είναι συγκριτικά πιο εύκολο για να το τερματίσει κάποιος,αν και περιέχει διάφορους γρίφους αλλά δεν θα δυσκολέψουν ιδιαίτερα έναν gamer που έχει συνηθίσει τέτοιου είδους παιχνίδια.

Οι γρίφοι εκτός από την διάρκεια του παιχνιδιού σε μεγάλο βαθμό εμφανίζονται στην αντιμετώπιση των boss στο τέλος κάθε πίστας όπου τα boss ορισμένες φορές δεν εξολοθρεύονται με απλό πυροβολισμό. (Δεν αποκαλύπτω περισσότερα για αποφυγή spoiler,αν και οι περισσότεροι,το έχετε τερματίσει ήδη)

Οι διάφορες πίστες που περιέχει είναι,σε διαφορετικές χώρες με εξαίρεση την Βολιβία που περιλαμβάνεται στην αρχή και στο τέλος του παιχνιδιού.

Γενικότερα στο παιχνίδι ο gamer θα κλιθεί να παίξει στην Βολιβία,στο Περού,την Ιαπωνία,την Γκάνα,το Καζακστάν και το Νεπάλ.

Καλή φυσικά μουσική επένδυση,καλά γραφικά (για τα δεδομένα του 2006 που κυκλοφόρησε),επιπλέον η Lara φοράει διαφορετικές ενδυμασίες ανάλογα με την πίστα και υπάρχουν φορές που χρειάζεται να οδηγήσει και όχημα.

 

Γενικότερα,οι πίστες σε διαφορετικές χώρες,το σενάριο (που περιέχει μυστήριο όπως και σε προηγούμενα tomb raider) οι γρίφοι (που υπάρχουν αλλά από την άλλη δεν είναι και ιδιαίτερα δύσκολοι) αλλά και ο ευκολότερος χειρισμός συγκριτικά με τα προηγούμενα tomb raider,το καθιστούν ένα από τα καλύτερα tomb raider συγκριτικά με τους προκατόχους του αλλά και γενικότερα μια νέα αρχή για ευκολότερο χειρισμό καθώς σε αυτό τον τομέα πριν το legend έπασχαν αρκετά σε σημείο που λίγοι "ψαγμένοι" και φανατικοί της σειράς μπορούσαν να τα τερματίσουν.

 Tomb Raider Legend

 

Continue reading
  1171 Hits

Hearthstone:Arena vs. Naxxramas

Είναι γεγονός ότι το Naxxramas κάνει θραύση στο Hearthstone αλλά και η αρένα παραμένει ψηλά...΄Αρα,παίζουμε αρένα και φαρμάρουμε χρυσό και πακετάκια ή μπαίνουμε στο Naxxramas??Το Naxxramas δίνει αμοιβές οι οποίες μπορούν να στήσουν μία τράπουλα και να τινάξουν μια άλλη στον αέρα.Από την άλλη,η αρένα δίνει περισσότερες αμοιβές ΕΑΝ τα πάει καλά η τράπουλα που φτιάξατε από τυχαίες κάρτες.Από την άλλη το Naxxramas δίνει αμοιβές (μόνο κάρτες) όταν νικάτε τα boss...Απότι φαίνεται όμως με τις κάρτες του Naxxramas το meta του παιχνιδιού θα αλλάξει και θα συνεχίζει να αλλάζει με χιλιάδες νέους συνδυασμούς και πολλές νέες τράπουλες που προφανώς θα βάλουν τα παλιά καθιερωμένα Miracle,Zoo,Ηandlock etc. στο ράφι...

 

Η προσωπική μου άποψη είναι ότι το Naxxramas είναι προσεχώς καλύτερο με πολύ καλύτερες κάρτες από την αρένα αλλά η τιμή είναι πολύ υψηλή...Για αυτό θα πρότεινα την αρένα σε έναν νέο παίκτη ο οποίος σίγουρα μπορεί να μαζέψει 150 gold σε 1-2 μέρες παρά 700...Τουλάχιστον αν η αρένα πάει καλά,με 150 gold μπαίνεις στο Naxxramas από το gold που θα πάρεις από την αρένα ;)

Have fun playing :)

Continue reading
  921 Hits

Titanfall Frontier's Edge, αξίζει;Τί DLC χρειάζεται πραγματικά το Titanfall;

Πριν κάτι μερούλες ανακήνωσε η Respawn Entertainement το καινούριο dlc(drop pod 2) Frontier's Edge όπου θα περιλαμβάνει 3 ακόμα χάρτες.Από το προηγούμενο dlc(Expedition) η respawn μας έχει δείξει πως όταν φτιάχνει χάρτες τους φτιάχνει καλά αλλά ο τρόπος που βγάζει τα dlc της μέχρι τώρα ακολουθούν λίγο-πολύ τις υπόλοιπες εταιρίες κάτι λογικό λόγω της προέλευσης(εταιρικής) του περισσότερου προσωπικού της.Οι περισσότερες εταιρίες βγάζουν dlc με χάρτες οπότε ακολουθώντας αυτό το παράδειγμα το ίδιο κάνει και η Respwan.Όμως το Titanfall δεν έκανε επιτυχία επειδή η Respawn ακολούθησε τη "νόρμα" και αυτό πρέπει να θυμηθεί η Respawn.Παρόλο που 8 ευρώ είναι πολύ καλή τιμή για 3 χάρτες το ίδιο καλοφτιαγμένους τους προηγούμενους η Respawn πρέπει να δει τί λήπει από το παιχνίδι και όχι τί κάνουν οι υπόλοιπες εταιρίες.Σκανάροντας λίγο το forum για παράδειγμα βρήκα πολλούς που ήθελαν(όπως κι εγώ) περισσότερο customization τόσο στους Titans όσο και στους Pilots.Ένα DLC με πράγματα όπως κράνη,vests,camo's για Pilots ή ένα dlc με μικρές αλλαγές σε διάφορα κομμάτια των Titans όπως τους ώμους,πόδια κλπ. και κάποια χρώματα ή camos για Titans πιστεύω σίγουρα θα κινούσαν το ενδιαφέρον.
Απ' ότι φαίνεται δεν είμαι ο μόνος που θέλω να καλώ ένα Rainbow Titan μετά από λίγα λεπτά στο παιχνίδι...άρα αξίζει το Frontier's Edge;Σίγουρα θα αξίζει τα λεφτά του αλλά είναι ένα dlc σε κάτι που το Titanfall έχει ήδη σε αφθονία.Η Respawn πρέπει να συνεχίσει όπως ξεκίνησε βάζοντας καινούρια και προτότυπα πράγματα...

Continue reading
  911 Hits

Τα Pokemon ήταν κάτι το μαγικό...

Η τεράστια επιτυχία των παιχνιδιών έφερε φυσικά και επόμενες κασέτες. Ακολούθησαν οι Silver και Gold, με νέα θρυλικά Pokemon και νέες εξερευνήσεις για εμάς τους εκπαιδευτές. Ύστερα, ήρθε και η Crystal. Δε χορταίναμε με τίποτα! Θέλαμε κι άλλο… κι άλλο…

Continue reading
Tags:
  1738 Hits

The Last of Us Ταινία - Επίσημη ανακοίνωση

Πριν από λίγη ώρα, κατά την διάρκεια της παρουσίασης της στην San Diego Comic Con, η Sony ανακοίνωσε ότι θα υπάρξει ταινία The Last Of Us.

 

To σενάριο θα είναι του Neil Druckman ενώ την παραγωγή θα αναλάβει ο γνωστός σε όλους Sam Raimi.

 

Η ταινία θα αργήσει να βγει στους κινηματογράφους, καθώς δεν έχει επιλεγεί ακόμη ο σκηνοθέτης ούτε ο πρωταγωνιστής, όμως οι συντελεστές θεώρησαν ότι θα έπρεπε να ανακοινωθεί στην φετινή SDCC.

Continue reading
  972 Hits

YOU’VE BEEN CHOSEN: Nightmare

Ένα περίεργο mail κάνει τον γύρο του διαδικτύου τις τελευταίες ώρες, mail που έλαβα κι εγώ. Όπως φαίνεται η Bioware και η EA έχουν στα σκαριά ένα horror supernatural game. Εκτός των συνηθισμένων τους θα έλεγα!

 

Δείτε το teaser:



Continue reading
  895 Hits

Τι είναι το Linux

Ε: Τι είναι το Linux;

Α: Το Linux είναι ένας πυρήνας λειτουργικού συστήματος

Ε: Δηλαδή;

Α: Είναι το πρόγραμμα που αναλαμβάνει να χειρίζεται το υλικό τού υπολογιστή

Ε: Είναι το Linux δύσκολο στην χρήση;

Α: Η ερώτηση αυτή σημαίνει ότι δεν έγινε κατανοητή η προηγούμενη απάντηση. Κανένας δεν «χρησιμοποιεί» το Linux με κανέναν άμεσο τρόπο. Όλα όσα ξέρετε από την «χρήση» ενός υπολογιστή είναι άλλα προγράμματα, αλλιώς «εφαρμογές». Αυτό συμπεριλαμβάνει τα πάντα, ακόμα και στοιχεία που συνήθως θεωρούνται βασικά ενός «λειτουργικού συστήματος» όπως το γραφικό περιβάλλον. Γενικά ούτε ακόμα και οι προγραμματιστές επηρεάζονται συνήθως άμεσα από τον πυρήνα, αφού τα προγράμματα γενικά είναι οδηγίες τι να κάνει ο υπολογιστής και όχι για το πώς λειτουργεί το υλικό.

Ε: Τι διαφορά έχει η χρήση ενός διαφορετικού πυρήνα λειτουργικού στην χρήση τού υπολογιστή;

Α: Ο πυρήνας όπως εξηγήσαμε δεν επηρεάζει «άμεσα» την χρήση τού υπολογιστή είναι όμως πολύ σημαντικό στοιχείο τής τεχνολογίας τού λειτουργικού και επηρεάζει εμμέσως μεν αλλά πολύ σημαντικά την χρήση για τούς ακόλουθους λόγους: Από τον πυρήνα εξαρτάται αν θα «δουλεύει» το υλικό καθώς και οι διάφορες σχετικές τεχνολογίες από την μία άκρη τού υλικού και από την άλλη άκρη τών εφαρμογών οι διάφορες εφαρμογές αν διανέμονται για ένα λειτουργικό σύστημα και όχι για ένα άλλο θα υπάρξουν δυσκολίες για να τρέξουν στο άλλο.

Δηλαδή η μεγάλη διαφορά για τούς χρήστες (και για τούς προγραμματιστές επίσης) μεταξύ windows και linux είναι ότι γύρω από τα windows έχει αναπτυχθεί ένα «οικοσύστημα» υλικού και εφαρμογών που τα υποστηρίζουν και αντίστοιχα γύρω από το linux έχει αναπτυχθεί ένα άλλο οικοσύστημα υλικού και εφαρμογών που το υποστηρίζουν. Αυτά τα δύο οικοσυστήματα δεν είναι ξένα μεταξύ τους αλλά δεν είναι και κοινά.

Ε: Ποιος χρησιμοποιεί λίνουξ;

Α: Είτε το γνωρίζει είτε όχι, όλος ο κόσμος. Οι περισσότερες υπηρεσίες στο διαδίκτυο βασίζονται στο λίνουξ, έτσι όποτε σερφάρει κάποιος στο διαδίκτυο, έστω και εμμέσως, χρησιμοποιεί λίνουξ. Στην πραγματικότητα εδώ και πολλά χρόνια το λίνουξ είναι το λειτουργικό σύστημα με το μεγαλύτερο εύρος χρήσης. Χρησιμοποιείται σε όλη την γκάμα από τούς υπερυπολογιστές ως τα ενσωματωμένα συστήματα κρυμμένο κάτω από κάθε είδους «έξυπνη» συσκευή. Καθώς το (βασισμένο στο linux) Android είναι πλέον πολύ δημοφιλές στα κινητά τηλέφωνα μπορούμε πια με ασφάλεια να πούμε ότι το λίνουξ είναι τώρα το πιο διαδεδομένο λειτουργικό σύστημα.

Ε: Νόμιζα ότι τα Windows είναι το κυρίαρχο λειτουργικό σύστημα.

Α: Ο περισσότερος κόσμος όταν συνδέει την έννοια τού υπολογιστή με μια κατηγορία, τούς υπολογιστές γραφείου (επίσης desktop, υποκατηγορία είναι και οι φορητοί ή laptops). Εκεί τα windows εξακολουθούν να είναι κυρίαρχα. Το λίνουξ βρίσκεται στην τρίτη θέση (δεύτερα είναι τα mac). Μπορεί να είναι «μειοψηφία», αλλά το ποσοστό του δεν είναι καθόλου αμελητέο. Προσωπικά το εκτιμώ (2014) μεταξύ 2 και 3 επί τοις εκατώ γεγονός που μεταφράζεται σε πολλές δεκάδες εκατομμυρίων χρηστών. Αυτό είναι εξαιρετικά εντυπωσιακό αν αναλογιστούμε ότι όλος αυτός ο κόσμος «επιλέγει» λίνουξ (γενικά οι υπολογιστές πωλούνται με προεγκατεστημένα windows ή υποθέτοντας εγκατάσταση windows). Οι κατηγορία τών υπολογιστών γραφείου είναι περίπτωση που το «οικοσύστημα» που λέγεται παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο έναντι άλλων ποιοτικών χαρακτηριστικών. Αυτό ευνοεί στο να κλειδωθεί η αγορά σε μια μονοπωλιακή κατάσταση όπως έχει συμβεί με την Microsoft η οποία είναι δύσκολο να σπάσει καθώς έχουμε το λεγόμενο πρόβλημα τής κότας και τού αυγού. Δηλαδή οι χρήστες είναι κλειδωμένοι στο πιο ανεπτυγμένο οικοσύστημα και το οικοσύστημα αναπτύσσεται περισσότερο εκεί που είναι οι χρήστες.

Ε: Πώς συγκρίνεται το λίνουξ στην υποστήριξη υλικού;

Α: Το λίνουξ στην πραγματικότητα πια υπερέχει στην υποστήριξη υλικού σε σχέση με τα windows. Αναφερθήκαμε ήδη στο πολύ μεγαλύτερο εύρος χρήσης τού λίνουξ η υπεροχή όμως είναι γενικότερη. Συνήθως η υποστήριξη υλικού αναφέρεται σαν πλεονέκτημα τών windows όμως συχνά ισχύει το ανάποδο. Θα ήταν όμως πλάνη να αγνοηθούν και τα ισχυρά χαρτιά τών windows. Αν κάποιος δει την αγορά θα διαπιστώσει σαφή υπεροχή τών windows. Αυτό δεν μπορεί φυσικά να αγνοηθεί και σαφώς είναι σημείο υπεροχής τών windows. Από μόνο του όμως είναι επίσης παραπλανητικό. Οι επιλογές στην «αγορά» δεν είναι «τυχαίες». Σκεφτείτε για παράδειγμα να μπείτε σε ένα μαγαζί για mac. Θα διαπιστώσετε υποθέτω ότι το 100% τού υλικού υποστηρίζει mac. Παρομοίως αλλά σε πολύ μεγαλύτερη κλίμακα έχουμε την «φαινομενική» υπεροχή τών windows. Αυτή η υπεροχή καθιστά σαφώς τα windows την «εύκολη» λύση ως προς τις επιλογές τής αγοράς. Δεν το διαγράφω βεβαίως αυτό ως πλεονέκτημα τών windows σε σχέση με το λίνουξ. Από την άλλη αν έχετε κάπως πιο «τυχαίο» υλικό, τότε το λίνουξ υπερέχει και θα κάνατε την ζωή σας πολύ ευκολότερη αν το επιλέγατε (μια συνηθισμένη περίπτωση είναι αν έχετε παλιότερο υλικό). Επίσης αν κάποιος θέλει να κάνει μια αγορά η βραχυπρόθεσμα «εύκολη» λύση είναι τα windows ακριβώς λόγω τής υπεροχής τους στην αγορά. Η μακροπρόθεσμα «ισχυρή» επιλογή όμως είναι το λίνουξ.

Ε: Πώς συγκρίνεται το λίνουξ στην υποστήριξη σε εφαρμογές;

Α: Το λίνουξ έχει «ιστορικούς» δεσμούς με το unix (θα επανέλθω αργότερα στο θέμα) και γενικά το σχετικό με unix λογισμικό υποστηρίζεται καλύτερα στο λίνουξ. Το λίνουξ επίσης υποστηρίζει γενικά καλύτερα το ελεύθερο λογισμικό (θα επανέλθω αργότερα στο θέμα). Αυτά από μόνα τους είναι ένας τεράστιος πλούτος λογισμικού. Σήμερα η κυρίαρχη ανάγκη στην χρήση τών υπολογιστών είναι το διαδίκτυο. Από τούς πέντε δημοφιλέστερους φυλλομετρητές (browsers, δηλαδή εφαρμογές για σερφάρισμα στο διαδίκτυο), οι τρεις (firefox, google chrome, opera) υποστηρίζουν ιθαγενώς το λίνουξ (δεν το υποστηρίζουν ιθαγενώς οι internet explorer τής microsoft και safari τής apple). Το skype επίσης υποστηρίζει λίνουξ. Υπάρχουν επίσης σουΐτες γραφείου (με κυριότερη το libre office) και βεβαίως εφαρμογές για αναπαραγωγή πολυμέσων (όπως ο vlc). Στην πραγματικότητα ικανοποιούνται άριστα οι ανάγκες για την συντριπτική πλειοψηφία τού κόσμου. Μία κατηγορία που ίσως αρκετός κόσμος θα διαπιστώσει σχετικό μειονέκτημα είναι η επεξεργασία πολυμέσων. Ακόμα και εκεί υπάρχουν μη αμελητέες δυνατότητες και βεβαίως το σχετικό λογισμικό αναπτύσσεται και βελτιώνεται. Το είδος τού λογισμικού που το λίνουξ μειονεκτεί παραδοσιακά τρομερά συγκριτικά με τα windows είναι αυτό που θα το ονομάσω «εμπορευματικό».

Δεν χρησιμοποιώ την λέξη «εμπορικό», γιατί η λέξη αυτή έχει ένα γενικότερο νόημα και σαφώς το «ελεύθερο» και το «δωρεάν» λογισμικό μπορούν να σχετίζονται έντονα με το εμπόριο και άρα να τούς ταιριάζει ο χαρακτηρισμός «εμπορικό». Θέλω να διακρίνω δηλαδή το λογισμικό που προσπαθεί να λειτουργήσει ως εμπόρευμα το ίδιο. Μια προφανής περίπτωση είναι το microsoft office. Η προσωπική μου γνώμη βεβαίως είναι στην πραγματικότητα ο κόσμος δεν το χρειάζεται και θα μπορούσε να κάνει την δουλειά του με το ελεύθερο libre office χωρίς ούτε να ξοδευτεί, ούτε να μπει στην διαδικασία τής πειρατείας. Ομοίως μια άλλη γνωστή περίπτωση είναι το photoshop. Αλήθεια πόσοι πραγματικά το χρειάζονται; Επίσης πόσοι το έχουν νόμιμα; Πόσοι ξέρουν ότι υπάρχουν εφάμιλλες επιλογές ελεύθερου λογισμικού; (gimp)

Στην πραγματικότητα ένα είναι το κύριο είδος εμπορευματικού λογισμικού που πραγματικά επηρεάζει τον περισσότερο κόσμο. Τα παιχνίδια. Παραδοσιακά τα παιχνίδια ήταν το κύριο μειονέκτημα τού λίνουξ και ο κύριος λόγος που οι χρήστες λίνουξ συνήθως διατηρούν παράλληλα και windows. Οι πρώτη σοβαρή εμπορική προσπάθεια μεταφοράς παιχνιδιών στην πλατφόρμα τού λίνουξ έγιναν από την εταιρεία λογισμικού [url=http://en.wikipedia.org/wiki/Loki_Software]Loki[/url] το 1998-2001. Η εταιρεία απέτυχε εμπορικά αλλά άφησε ανεκτίμητη κληρονομιά. Ακολούθησε η δεκαετία τής παντοκρατορίας τών Windows XP. Προσωπικά στα τέλη τής δεκαετίας τού 2000 άρχισα να βλέπω σημάδεια τεχνολογικής ετοιμότητας τού λίνουξ να αναλάβει. Ένας σταθμός ήταν το 2010 με το humble bundle να προωθεί παιχνίδια που υποστήριζαν λίνουξ. Με τούς χρήστες λίνουξ να εμφανίζονται πολύ ισχυρή δύναμη υποστήριξης και να ξοδεύουν αναλογικά τα περισσότερα ανανεώθηκε σοβαρά το ενδιαφέρον υποστήριξης παιχνιδιών στο λίνουξ. Το 2011 η desura υποστήριξε το λίνουξ και το 2012 φάνηκε η Valve με την steam να κινείται. Από το 2013 κυρίως λόγω steam υπάρχει πλέον καταιγισμός υποστήριξης παιχνιδιών στο λίνουξ. Η Valve προχώρησε ακόμα παραπέρα ανακοινώνοντας λειτουργικού συστήματος (SteamOS) βασισμένου στο λίνουξ ειδικά προσαρμοσμένου στην παιχνιδοπλατφόρμα της με σκοπό να χρησιμοποιηθεί σε υπολογιστές προορισμένους ως παιχνιδομηχανές στο σαλονι (Steam Machines). Το 2014 ο καταιγισμός συνεχίζεται και το λίνουξ πλέον είναι αξιοσέβαστη παιχνιδοπλατφόρμα. Βεβαίως υπάρχει ακόμα αρκετός δρόμος για να φτάσει τα windows αλλά φαίνεται να βαδίζει σταθερά πάνω του και όπως λένε «Η Ρώμη δεν κτίστηκε σε μια μέρα».

Αυτό το δημοσιεύω σαν πρώτο μέρος που σκοπεύω να συμπληρώσω.

Άδεια: Creative Commons BY-NC-ND.

Continue reading
  1128 Hits

Καταργείται η Υποστήριξη τον Windows 7 στις αρχές του 2015!

Η προσπάθεια που καταβάλλει καθημερινά η Microsoft, για να αναγκάσει τους χρήστες των πολυαγαπημένων Windows 7, να μεταφερθούν στα Windows 8.x είναι γνωστή. Καταργότας, όμως, την υποστήρηξη ενός 6-χρονου λειτουργικού, το οποίο δεν έχει προβλήματα και χρησιμοποιείται καθημερινά, από επαγγελματίες και οικογένειες, είναι λίγο παρατραβηγμένο! Σκεφτήτε ότι τα Windows XP καταργήθηκαν μετά από 13 χρόνια λειτουργίας.

Continue reading
  1032 Hits

Η Activision έριξε πόρτα στην Naughty Dog για ασήμαντο λόγο όμως μπορεί να γίνει σημαντικός!

Η Naughty Dog, γνωστή εταιρία παιχνιδιών, κλείνει τα 30 χρόνια παρουσίας, και γιορτάζει το γεγονός με ένα διαγωνισμό fan art με θέμα προφανώς όλα της τα παιχνίδια. Η λίστα περιέχει το Last of Us, το Uncharted και το Jak and Daxter. 

Πολλοί συμμετέχοντες πρόσεξαν ότι από την λίστα έλειπε ο αγαπητός και άκρως επιτυχημένος Crash της σειράς Crash Bandicoot που ήταν από τις πρώτες επιτυχίες της εταιρίας στο Playstation (και του Playstation κατ επέκταση).

Η απάντηση της εταιρίας ήταν ότι δεν είχαν το δικαίωμα μιας και η εκδότρια εταιρία τότε ήταν η Activision. Τότε ένας διαγωνιζόμενος "πέταξε" την ιδέα να ζητήσουν την άδεια, μιας και ο Crash είναι αγαπημένο θέμα. Η απάντηση τους ήταν ότι ρώτησαν, το αίτημα όμως απορρίφθηκε.

Αυτό το φαινομενικά ασήμαντο γεγονός ήρθε λίγο καιρό μετά τις δηλώσεις του Andrew House, Sony Computer Entertainment CEO, ο οποίος σε σχετική ερώτηση με το franchise φάνηκε θετικός στην αναβίωση του στην καινούρια κονσόλα Playstation 4.  

Υ.Γ. Ο διαγωνισμός είναι πολύ καλός, προσφέρει σε 6 άτομα πολλά δώρα, όπως όλα τα παιχνίδια της Naughty Dog, συλλεκτικές εκδόσεις, χρήματα, έκθεση των δημιουργημάτων και ο πρώτος νικητής θα ταξιδέψει στα κεντρικά της εταιρίας για γνωρίμια και γεύμα, όμως απευθύνεται μόνο σε κατοίκους των ΗΠΑ.

Continue reading
  914 Hits