Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Ελλάδα: Γενική Συζήτηση/Επικαιρότητα

More
25 Oct 2006 02:23 #21475 by L33t H@xx0r
Η βάση του 10 είναι ολόσωστο μέτρο, και αν θεωρείται ΤΟΣΟ δύσκολο να πιαστεί, το πρόβλημα είναι καθαρά στους άθλιους καθηγητές. Το θέμα λοιπόν είναι η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ των Καθηγητών. Σε αυτό αντιδρούν οι καθηγητές, γιατί ουσιαστικά ξεβολεύονται και χάνουν την μονιμότητά τους, και τα ζώα φοιτητές και μαθητές τους στηρίζουν στις αντιδράσεις τους!

Αν αξιολογούνται οι καθηγητές δεν θα μπορούν να κάθονται ολημερίς χωρίς να κάνουν τίποτα και αναγκαστικά θα κάνουν καλύτερο μάθημα γιατί αλλιώς απλά θα χάσουν την θέση τους. Με την αναβάθμηση του μαθήματος, σταδιακά τα φροντηστήρια θα καταστούν περιττά. ΕΤΣΙ θα περιοριστούν τα φροντηστήρια, όχι με χαζές προτάσεις του στυλ "πρέπει να τεθούν εκτός νόμου γιατί μας τρώνε τα λεφτά που αναγκαζόμαστε να τους σκάμε!"

Όλοι εξεγείρονται, αλλά μονίμως για ΛΑΘΟΣ λόγους.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • a Guest
  • Visitor
  • Visitor
25 Oct 2006 08:16 #21477 by a Guest
Πάντως το πράγμα έχει παραγίνει...Εδώ συναντήθηκε ο πρωθυπουργός με τους δασκάλους,λές και δεν υπάρχει υπουργός παιδείας,για να τους πεί..τί;
Οτι τους εκτιμάει αλλά...δεν υπάρχει φράγκο
Δηλαδή το μόνο πρόβλημα της παιδείας είναι οτι δεν πληρώνονται αρκετά οι εκπαιδευτικοί?!!!?!?!?!?Μάλιστα...
Βλέπω επίσης οτι όσοι είστε μαθητές,κανένας δε συμφωνεί με τις καταλήψεις.
Γιατί τότε αφήνετε 5-10 ρεμάλια να κλείνουν το σχολείο σας?
Τί άλλο να πώ,ελπίζω να τελειώνει αυτό το θέμα ,για σκεφτείτε και τα παιδάκια του δημοτικού,που ακόμα δεν έχουν κάνει καθόλου μάθημα στην ουσία..Πώς θα προσαρμοστούν?
Άσε που τόσο καιρό οι γονείς δεν έχουν τί να τα κάνουν και αναγκάζονται να τα παίρνουν μαζί στη δουλειά,ή να τα φορτώνουν στη γιαγιά,στη γειτόνισσα κλπ

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Oct 2006 11:47 #21542 by Kleanthis
Λοιπόν, επειδή πολύς λόγος (παρα)έγινε για τις Καταλήψεις, και έχουν ακουστεί πολλά:
Αυτά τα 5-10 ρεμάλια -αν όχι όλα, τουλάχιστον τα 3-4- πρέπει να 'χουν ιδέα ΓΙΑΤΙ γίνεται αυτό που γίνεται. Αλλιώς δεν επρόκειτο να γίνει απολύτως τίποτα. Όπως και στη μεταρύθμιση Αρσένη, έτσι και τώρα, λένε ότι "5-10 ρεμάλια υποκινούν τις καταλήψεις" -άσχετα αν αυτά τα 5-10 ρεμάλια υποκινούνται κι από ...άλλους. Η μόνη απάντηση που τους δίνεται είναι οι πορείες...Όταν βλέπεις 100+ άτομα πίσω από ένα πανό με το όνομα του σχολείου, να κατεβαίνουν διαδηλώνοντας, δε μπορεί να υποκινούνται από 5-10. Εκτός κι αν πάχυναν τόσο πολύ αυτοί οι 5-10 και δημιουργήθηκε τέτοιος όγκος...
Δεν είναι τόσο εύκολα τα πράγματα. Τα αιτήματα είναι -στη βάση τους- ορθά, το θέμα όμως, είναι ότι δεν είναι άμεσα υλοποιήσιμα.
Είναι κι άλλα, αλλά δεν έχω το χρόνο τώρα...
Πάμε μερικά έτσι, επιγραμματικά:

Το θέμα του χαβαλέ:

Όποιος αρκείται στο να λέει "οι καταλήψεις γίνονται για το χαβαλέ", απλά δε μπαίνει καν στον κόπο να διαβάσει κάποια απ' τα αιτήματα των σχολείων. Δε διαφωνώ ότι τα περισσότερα είναι κοινότυπα, αλλά διαφωνώ κάθετα ότι είναι για το χαβαλέ. Αυτά είναι τα αιτήματα όλης της χώρας, τι να κάνουμε? Όσο κοινότυπα κι αν είναι, αυτά είναι. Δηλαδή οι Δάσκαλοι, που -με το δίκιο τους- ζητάνε άυξηση, έχουν κοινότυπο αίτημα?

Δάσκαλοι:
Επειδή όλοι ξέρουμε ότι η Ελληνική Επανάσταση έγινε το 1821, ότι 5+5=10 και ότι το "αι", αν δεν έχει διαλυτικά, προφέρεται "ε" , δε σημαίνει ότι και το παιδί 6 χρονών, που πάει για πρώτη φορά στο σχολείο, είναι υποχρεωμένο να το ξέρει...Κάποιος πρέπει να του το μάθει. Και είναι πιο δύσκολο να μεταβιβάζεις γνώσεις σε παιδιά 6-10 ετών, παρά σε 10-18.

Και επειδή πολύς λόγος γίνεται επαυτού... Πάμε στην περιβόητη "υποκίνηση":
Βγαίνοντας ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, διαβάζει μια σειρά αιτημάτων ενός σχολείου, προσπαθώντας να πείσει ΟΛΟ τον κόσμο να εθελοτυφλήσει και να αποδεχτεί τη "σαθρότητα" των επιχειρημάτων αυτών.
Λέει, λοιπόν, ότι το κείμενο ξεκινάει ως εξής "το 1998 τους σταματήσαμε". Συνεχίζει ο κ. Ρουσόπουλος: "Ποιοι είναι αυτοί που τους σταμάτησαν το 1998? Οι σημερινοί μαθητές Λυκείων τότε ήταν 3η δημοτικού".
Άρα, ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος καταλήγει στο συμπέρασμα: "Κάποιος βρίσκεται πίσω απ' όλα αυτά και μάλλον είναι πολιτικά κόμματα".
Δηλαδή, για την Επανάσταση του 1821 δε δικαιούμαστε να λέμε "εμείς νικήσαμε", γιατί δεν πολεμήσαμε στη μάχη στα Δερβενάκια...Και για να το πάμε για ποδοσφαιρικά: Μιλάμε με έναν Παναθηναϊκό, ο οποίος μας επισημαίνει τα εξής: "εμείς έχουμε πάει και στο Γουέμπλεϊ". Έχουμε το δικαίωμα να του πούμε ότι δεν έχει δικαίωμα να το λέει, αφού δεν ήταν στην εντεκάδα της εν λόγω ομάδας?

Τα παιδιά έχουν ωριμάσει, μην υποτιμάτε τη νοημοσύνη τους...Αφήστε τα να μάθουν να διεκδικούν τα δικαιώματά τους από τώρα, για να μην τους τα παίρνουν ετσιθελικά αύριο...

ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΑΚΑΡΙΖΟΥΝ.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • a Guest
  • Visitor
  • Visitor
27 Oct 2006 12:52 #21544 by a Guest
@person: Φαντάζομαι ότι ξέρεις πως ο εκπαιδευτικός εργάζεται όσες ώρες εργάζεται στο σχολείο και στο σπίτι του έτσι; Επίσης φαντάζομαι οτι συνυπολογίζεις ότι δουλεύει με παιδιά και ότι ως εκ τούτου έχει και μεγάλη ευθύνη σωστά; Και επίσης να ξέρεις ότι αν έπαιρνε τα ίδια χρήματα με κάποιους άλλους δημόσιους υπαλλήλους δεν θα είχε κανένα πρόβλημα να έχει τον μαθητή και 10ώρες στο σχολείο 11μήνες το χρόνο. Τώρα δεν ξέρω για τον μαθητή αν θα άντεχε αλλά ενδιαφέρει κανέναν αυτό;

@Headless, όχι το πρόβλημα της παιδείας δεν είναι ότι δεν πληρώνονται αρκετά οι εκπαιδευτικοί, σίγουρα όχι μόνο αυτό. Το ζήτημα αφορά την διακίνηση χρημάτων στη χώρα. Δηλαδή αν υπολογιστεί ο τζίρος που κάνουν διάφορες οικονομικές δραστηριότητες στην Ελλάδα, μεγαλύτερος είναι αυτός του πετρελαίου, ακολουθεί το εμπόριο ναρκωτικών και με μικρή διαφορά η παραπαιδεία, case closed.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Oct 2006 13:06 #21545 by Δημήτρης Σκιάννης
CTT,δεν ξέρω αν έχεις γονέα ή συγγενή εκπαιδευτικό,αλλά μπορώ να σου πώ ότι οι εκπαιδευτικοί δεν πάυουν να είναι από τους λιγότερο εργαζόμενους Δ.Υπαλ.Για το πόσο δουλεύουν στο σπίτι το ξέρουμε...Άντε και μερικοί φιλολογοι να πρέπει να διορθώσουν καμιά έκθεση μια στο τόσο...3 ώρες κατά μ.ό. την ημέρα και μάλιστα ξεκινόντας πολλές φορές στις 10 αντί για τις 8 το πρώι είναι λίγες...Και για την ευθύνη...μπορώ μόνο να χαμογελάσω...9 στους 10 εκπαιδευτικούς που γνώρισα τόσα χρόνια δεν ξέρουν τι θα πεί παιδική ψυχολογία και δεν φέρονται καθόλου σωστά...Η κατάσταση καλυτερεύει λίγο με τους δασκάλους αλλά σε Γυμνάσια-Λύκεια είναι ανεπίτρεπτη...Επειδή παρακολουθούν λίγες ώρες παιδοψυχολογία μετά το πτυχίο τους,αυτό σημαίνει ότι είναι κατάλληλοι να διαδάξουν??Διαμορφώνουν μερικώς τον χαρακτήρα των μαθητών και αυτό είναι σοβαρό...Έχω γνωρίσει ουκ ολίγους ανισόρροπους καθηγητές...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • a Guest
  • Visitor
  • Visitor
27 Oct 2006 13:48 #21546 by a Guest
Είμαι ο ίδιος, μάλλον είμαι και εκπαιδευτικός, όχι στο δημόσιο πάντως. Τότε i-VTec είσαι μάλλον άτυχος γιατί εγώ πλην ελαχίστων εξαιρέσεων έτυχε να γνωρίσω πολύ καλούς εκπαιδευτικούς σε όλη μου την μαθητική καριέρα. Τώρα για το πόση ώρα εργάζονται στο σπίτι επέτρεψε μου να μιλάω εξ' ιδίας πείρας και να σου πώ ότι κάνεις λάθος. Πιθανόν αυτό που λές να ισχύει για εκπαιδευτικούς με 20 χρόνια προυπηρεσίας αλλά σίγουρα όχι για τους νεότερους.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Oct 2006 15:03 #21549 by Χριστόφορος

CTT\ wrote: @person: Φαντάζομαι ότι ξέρεις πως ο εκπαιδευτικός εργάζεται όσες ώρες εργάζεται στο σχολείο και στο σπίτι του έτσι; Επίσης φαντάζομαι οτι συνυπολογίζεις ότι δουλεύει με παιδιά και ότι ως εκ τούτου έχει και μεγάλη ευθύνη σωστά; Και επίσης να ξέρεις ότι αν έπαιρνε τα ίδια χρήματα με κάποιους άλλους δημόσιους υπαλλήλους δεν θα είχε κανένα πρόβλημα να έχει τον μαθητή και 10ώρες στο σχολείο 11μήνες το χρόνο. Τώρα δεν ξέρω για τον μαθητή αν θα άντεχε αλλά ενδιαφέρει κανέναν αυτό;

@Headless, όχι το πρόβλημα της παιδείας δεν είναι ότι δεν πληρώνονται αρκετά οι εκπαιδευτικοί, σίγουρα όχι μόνο αυτό. Το ζήτημα αφορά την διακίνηση χρημάτων στη χώρα. Δηλαδή αν υπολογιστεί ο τζίρος που κάνουν διάφορες οικονομικές δραστηριότητες στην Ελλάδα, μεγαλύτερος είναι αυτός του πετρελαίου, ακολουθεί το εμπόριο ναρκωτικών και με μικρή διαφορά η παραπαιδεία, case closed.


CTT...Στα 9 χρόνια που πάω σχολείο ζήτημα είναι να έχω γνωρίσει 4 εκπαιδευτικούς που αξίζουν την ονομασία τους...Όλοι οι υπόλοιποι ειρωνεύονται με το παραμικρό,είναι υπερβολικά αυταρχικοί,έχουν παράλογες απαιτήσεις σε παράλογα μαθήματα,δείχνουν αδυναμίες σε συγκεκριμένα άτομα(τη στιγμή που πρέπει να είναι παραδείγματα αμεροληψίας) και πάνω από όλα αυτά παρόλο που εσύ ξέρεις οτί προσπαθείς να ανταπεξέλθεις στην ήδη δύσκολη,πίστεψε με,ζωή του μαθητή(πέρα από το σχολείο,έχουμε και άλλα πράγματα ποπυ ΠΡΕΠΕΙ να γίνουν)αυτοί σε παραβλέπουν και σου πετούν έναν βαθμό που σε καταρακώνει...


Τώρα όσον αφορά τις ώρες που οι δάσκαλοι-καθηγητές δουλευόυν σπίτια τους, η κατάσταση είναι διχασμένη:Από τη μία πλευρά υπάρχουν καθηγητές που πραγματικά δουλεύουν για το καλύτερο (και το πιστεύω),και από την άλλη υπάρχουν καθηγητές που ασχολούνται με το πως θα διορθώσουν διαγωνίσματα,και δεν ασχολούνται με τίποτα άλλο'παίρνουν την ίδια τάξη για πολλά χρόνια και εφαρμόζουν την ίδια τακτική που ακολουθούσαν όταν ήταν αρχάριοι(αυτό στο λέω γιατί εκ προσωπικής πείρας το ξέρω).


Αυτά είχα να πω.Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις ένα 15χρονο βέβαια αγόρι,μα πίστεψε με είναι μία από τις πολλές πικρές αλήθειες...

PSN: personGR

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Nov 2006 23:28 #22155 by Panagiotis Koutelidakis
Δεν ανοίγω υπό φυσιολογικές συνθήκες τέτοιες συζητήσεις, αλλά ο κόμπος κάπου πλησιάζει στο χτένι: ενώ οι βουλευτές μας πέρνουν, πέραν άλλων ελαφρύνσεων, €30.000 μεικτά, ή περίπου €6.000 καθαρά, το μήνα και οι δικαστικοί €10.000 μεικτά το μήνα, η κυβέρνησή μας πήγε πρόσφατα να ψηφίσουν δικαίωμα συνταξιοδότησης στα 3 χρόνια θητείας, που, ευτυχώς, καταψηφίστηκε χάρη στην παρέμβαση των υπόλοιπων παρατάξεων, και τώρα οι δικαστικοί ζήτησαν αύξηση της τάξης του 75%!

Δεν είμαι ο μόνος που βλέπει το λάκο στη φάβα, αλλά γιατί δε ρίχνουμε φόκο, μου λέτε;!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Nov 2006 23:35 #22156 by Δημήτρης Σκιάννης
Γιατί πολύ απλά η κυβέρνηση χρειάζεται την στήριξη των δικαστικών...Αλληλοστήριξη... :wink: Ας φάνε όσα θέλουνε,να σκάσουνε να ησυχάσουμε,βαρέθηκα πιά να φωνάζω.Με τον μισθό ενός βουλευτή ή δικαστή πληρώνεις 40 συνταξιούχους...Μετά λένε ότι δεν μπορούν να δώσουν άλλες αυξήσεις,χώρια που θέλουν να δουλεύουμε μέχρι να ψοφήσουμε (στα 67 μας)... :x

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Nov 2006 14:21 #22164 by Βασίλης

i-VTec\ wrote: βαρέθηκα πιά να φωνάζω.Με τον μισθό ενός βουλευτή ή δικαστή πληρώνεις 40 συνταξιούχους...Μετά λένε ότι δεν μπορούν να δώσουν άλλες αυξήσεις,χώρια που θέλουν να δουλεύουμε μέχρι να ψοφήσουμε (στα 67 μας)... :x

καλά τα λες στο περίπου.. Βαρέθηκες, ναι.. Να φωνάζεις; Δε νομίζω... Δεν έχεις μαυρίσει τα κόμματα της εξουσίας, δεν έχεις συζητήσει/μιλήσει/μαλώσει με άλλους συνανθρώπους σου για πολιτικά θέματα, δεν προσπαθείς να δείξεις σε καμμία περίπτωση την αντίθεσή σου στους κυβερνώντες για τα χρόνια που πέρασαν από τότε που έχεις το δικαίωμα του εκλέγειν και του εκλέγεσθαι.

Εκτός αν κάνω λάθος, οπότε ζητάω χίλια συγγνώμη. Εξάλλου, καταλαβαίνεις ότι δεν το λέω για σένα προσωπικά, αλλά για όλους μας

Please Log in or Create an account to join the conversation.