Σύμφωνα με δηλώσεις ενός εργαζομένου της Ubisoft
, το Watch Dogs ξεκίνησε να αναπτύσσεται ένα παιχνίδι της σειράς Driver.
Ο τελευταίος τίτλος της σειράς ήταν το Driver: San Francisco του 2011 το οποίο δεν ήταν μεγάλη επιτυχία εισπρακτικά. Το παιχνίδι της σειράς Driver που έμελλε να γίνει το Watch Dogs βρισκόταν υπό ανάπτυξη από την Ubisoft Montreal, την ίδια περίοδο που ολοκληρωνόταν το Driver: San Francisco από την Ubisoft Reflections. Ο εργαζόμενος της Ubisoft ανέφερε σχετικά με αυτό: “Εξελισσόταν στην σύγχρονη εποχή. Είχε παρκούρ, μάχες καθώς και οδήγηση, με όλα να διαδραματίζονται σε μία μεγάλη open-world πόλη και το κύριο στοιχείο που κέρδιζε τον κόσμο ήταν πάντα η μοντέρνα τεχνολογία και το hacking. Μετά από μερικές προσπάθειες να κάνουμε αυτό concept να ταιριάξει με το franchise Driver αποφασίσαμε να το μετατρέψουμε σε ένα δικό του, καινούριο franchise”.
Το παιχνίδι σε εκείνο το στάδιο της ανάπτυξής του δεν είχε καν textures για τα αυτοκίνητα. Αυτές οι μετατροπές από sequel σε νέο franchise δεν είναι σπάνιες στα games υψηλού κόστους, με το πιο γνωστό παράδειγμα να είναι το πρώτο Assassin’s Creed, το οποίο αρχικά ήταν να αποτελεί sequel του Prince of Persia. Η εμπορική αποτυχία του Driver: San Francisco λογικά αποτέλεσε τον λόγο που πάρθηκε οριστικά η απόφαση για την δημιουργία ενός νέου franchise για το υπό ανάπτυξη τότε Watch Dogs. Σύμφωνα με τον εργαζόμενο της Ubisoft, η Ubisoft Montreal έπεισε τον διευθύνων σύμβουλο Yves Guillemot πως θα μπορούσε να έχει το “δικό του GTA”, αντί για το αποτυχημένο εμπορικά Driver.