Επεισόδιο Watch Dogs στο "Resolutiongate"
Επιβεβαιώθηκαν τελικά από τη Ubisoft
οι αναλύσεις του επερχόμενου παιχνιδιου της στις next gen κονσόλες. Η έκδοση του
PS4 θα "τρέχει" στα
900p και η αντίστοιχη του
Xbox One στα
792p (ανάλυση που είδαμε και στο Titanfall στην ίδια κονσόλα). Το frame rate και στις δύο περιπτώσεις θα είναι 30fps.
Θα μου επιτρέψετε να καταγράψω μια μικρή ήττα της Sony σε επίπεδο δημοσίων σχέσεων βέβαια. Τις προηγούμενες ημέρες
διαφημιζόταν από την Ιαπωνική εταιρεία
η ανωτερότητα του Watch Dogs στο σύστημά της, το οποίο υποσχόταν ότι προσφέρει "τη βέλτιστη εμπειρία Watch Dogs στις κονσόλες". Προφανώς, δεδομένου ότι το PS4 για ακόμα μια φορά πετυχαίνει υψηλότερη ανάλυση από τον αντίπαλό του μπορεί να ερμηνευθεί ως εκπλήρωση της παραπάνω υπόσχεσης. Ωστόσο, οι μάλλον υπερφίαλες δηλώσεις της Sony δημιούργησαν την αίσθηση ότι το PS4 θα πετύχει το πολυδιαφημισμένο 1080p/60fps (το site της Sony για πολύ καιρό επέμενε ριδικά στο θέμα του frame rate του παιχνιδιού), κάτι που τελικώς δεν έγινε. Έτσι, βρισκόμαστε μπροστά σε μία από τις ελάχιστες φορές που οι αναδιπλώσεις τύπου "η ανάλυση και το frame rate είναι απλά αριθμοί και σημασία έχει η εμπειρία που προσφέρει το παιχνίδι" έχουν μεγαλύτερο αρνητικό αντίκτυπο στη Sony, γεγονός που οφείλεται βέβαια κυρίως σε δικούς της λάθος χειρισμούς κι όχι στην ποιότητα του προϊόντος της.
Αρκετά ασχολήθηκα με τις αναλύσεις και τα νούμερα...Άλλωστε είναι κάτι που με απασχολεί μεν, αλλά όχι τόσο όσο το gameplay και η ποιότητα του παιχνιδιού. Για το θέμα αυτό λοιπόν μάθαμε ότι οι previous gen εκδόσεις του παιχνιδιού θα είναι "κουτσουρεμένες". Δεν αναφέρομαι φυσικά στους λιγότερους NPCs που θα υπάρχουν σε κάποια σημεία του Chicago, αλλά στην απουσία του ανταγωνιστικού Multiplayer mode ονόματι Decryption και της free roaming δυνατότητας για πολλαπλούς παίκτες στα Xbox 360 και PS3. Αναμενόμενο το strip down για τις παλιές κονσόλες, αλλά η αφαίρεση του Decryption, που είχε φανεί ιδιαίτερα ενδιαφέρον σε πρόσφατο gameplay video, είναι δυνατό χτύπημα.