Glamorous wrote: Μα όσοι τα λένε αυτά ή είναι πολύ άτυχοι ή απλώς κάνουν κακή χρήση. Έχασες?Μην κοπανήσεις το ποντίκι γιατί θα χαλάσει, είναι απλή λογική! Εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένη από τα περιφερειακά της Razer αλλά και με την πολιτική της.
είπα να πω για το άθλιο support της
λοιπόν είχα ένα πρόβλημα με το mouse μου στο usb του
και τους έστειλα μήνυμα μήνυμα γράφοντας τους ότι έχω αυτό το πρόβλημα στο mouse και επειδή δεν είναι και ότι πιο φτηνό(έχω το ouroboros)
εάν θα μπορούσαν να μου στηλών κάποιο ανταλλακτικό ακόμα και με δικά μου έξοδα
και μου ζήτησαν αποδιξη και τέτοια τους στα έδωσα και μου λένε φυσικά θα το κοιτάξουμε και θα σας ενημερώσουμε και θα σας βοηθήσουμε..μετά από κάνα μηνα που δεν είχα άλλη ενημέρωση μίλησα με τη σελίδα τους στο facebook και μου είπαν ότι θα μου στείλουν e-mail
e-mail δεν ήρθε ποτε
έχω ξανά στήλη μήνυμα και δεν έχω ξανά πάρει απάντηση
αυτά λοιπόν για τη razer που παρόλο που την εμπιστευόμουν ξενέρωσα τελείως μαζί της