Η Sony είχε απορρίψει πρώτη το Project Natal!
Όσο κι αν ακούγεται απίστευτο, η Sony είχε την δυνατότητα να συνεργαστεί με την εταιρεία 3DV Systems για την ανάπτυξη του Project Natal στο Playstation 3. Η Ισραηλινή εταιρεία, η οποία τώρα ανήκει στην Microsoft, είχε πλησιάσει την Sony και της είχε προτείνει συνεργασία για εφαρμογή της 3D κάμερας καταγραφής κινήσεων στο PS3, η οποία και απερρίφθη.
Ο Dr. Richard Marks, ένα από τα σημαντικότερα στελέχη της Sony που δουλεύει πάνω στο Playstation Move, αιτιολόγησε την απόρριψη αυτή. Δήλωσε ότι η Sony είχε δοκιμάσει πολλές 3D κάμερες και ότι είχε πειραματιστεί με το EyeToy, το οποίο χρησιμοποιεί μια παρόμοια 3D κάμερα. Η εφαρμογή της κάμερας στο gaming αποδείχθηκε τελικά ότι είχε υψηλό κόστος, ενώ δεν απέφερε την εμπειρία του gaming που θα ήθελαν. Πάντως, η 3DV Systems είχε μιλήσει και με την Nintendo (σ.σ. έπιασε και τους τρεις "μεγάλους" δηλαδή!) η οποία επίσης απέρριψε την ιδέα λόγω του υψηλού κόστους.
Η Microsoft ήταν η μόνη που συμφώνησε με την ιδέα, αλλά για να μειώσει το υψηλό κόστος, αποφάσισε να κάνει μετατροπές στο Project Natal, μεταφέροντας μέρος της κατανάλωσης ενέργειας στο Xbox 360. Έτσι, η κονσόλα αναμένεται να είναι κατά 15% ασθενέστερη στην λειτουργία του επεξεργαστή, όποτε χρησιμοποιείτε το Project Natal.
Μένει τελικά να δούμε στην πράξη, αν η Microsoft έπιασε το κελεπούρι ή αν η Sony και η Nintendo είχαν δίκιο στις επιλογές τους.
"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)