Μιλήσαμε με τρεις σημαντικούς developers και συγκεκριμένα τους επικεφαλείς των παιχνιδιών Kinect Sports, Dance Central και Joy Ride, τα οποία θα συνοδεύσουν το Kinect στην πρώτη του εμφάνιση.
Το Kinect είναι το μεγάλο όπλο της Microsoft για τον φετινό Νοέμβριο και όπως είναι αναμενόμενο, οι κάτοχοι του Xbox 360 που θα το αποκτήσουν θα κληθούν να επιλέξουν ανάμεσα στα πρώτα games που θα το συνοδεύσουν. Το GW βρίσκεται στην Κολωνία και μίλησε με τους Lead Designers των παιχνιδιών Kinect Sports, Joy Ride και Dance Central. Είναι ίσως από τα πιο ενδιαφέροντα games του Kinect και πραγματικά αξίζουν της προσοχής σας.
Kinect Sports
O Nick Burton, επικεφαλής της προγραμματιστικής ομάδας της Rare που εργάζεται για το Kinect Sports, είχε πολλά και ενδιαφέροντα πράγματα να μας πει. Άλλωστε, ένας τέτοιος τίτλος είναι λογικό να στρέψει τα βλέμματα πολλών casual gamers πάνω του, όταν θα κυκλοφορήσει το Kinect στην αγορά στις 10 Νοεμβρίου.
[youtube:1l7635vi]
[/youtube:1l7635vi]
GW: Πόσο καιρό αναπτύσσετε το Kinect Sports;
NB: Γενικά πειραματιζόμαστε με το Kinect για περίπου δύο χρόνια. Το Kinect Sports όμως, το αναπτύσσουμε εδώ κι ενάμιση χρόνο.
GW: Πως και σας ήρθε η ιδέα;
NB: Δεν υπήρχαν μέχρι τώρα ανάλογα games με τα οποία να μπορείς να γυμνάσεις όλο σου το σώμα. Το ποδόσφαιρο στο Kinect Sports για παράδειγμα, είναι μια καλή ευκαιρία για να το κάνεις.
GW: Εμπνευστήκατε από το Wii Sports για το όνομα του παιχνιδιού;
NB: Όχι, καθόλου. Απλά επειδή το παιχνίδι περιλαμβάνει διάφορα αθλήματα, όλοι στην εταιρεία είχαμε σκεφτεί απ’ την πρώτη στιγμή να ταιριάξουμε το όνομα “Sports”.
GW: Πόσα αθλήματα περιλαμβάνει το Kinect Sports;
NB: Έξι. Τα Track n Field, Soccer, Beach Volleyball, Boxing, Bowling και Table Tennis.
GW: Θα μπορεί κάποιος να παίξει online;
NB: Ναι, εκτός του ότι θα παίζουν δύο παίκτες σε μία κονσόλα, θα μπορεί κάποιος να παίξει online στο ένας εναντίον ενός.
GW: Υπάρχει όμως δυνατότητα να προσθέσετε περισσότερους παίκτες online σε ένα άθλημα, έτσι δεν είναι;
Ναι, για παράδειγμα στο ποδόσφαιρο θα είχε πλάκα να ελέγχουν οι παίκτες όλη την ομάδα. Δεν θελήσαμε όμως να το κάνουμε γιατί θα έπρεπε ο καθένας να περιμένει πολύ μέχρι να έρθει η σειρά του να παίξει. Ετοιμάζουμε όμως κι ένα νέο χαρακτηριστικό στο Kinect Sports, με το οποίο θα μπορείτε να παίξετε όσοι παίκτες θέλετε! Για αυτό όμως θα πρέπει να περιμένετε για να μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες.
Joy Ride
Το νέο αυτό racing αναπτύσσεται από την νέα εταιρεία BigPark εδώ και μόλις ένα χρόνο. Παρότι δεν έχει σύγχρονα γραφικά, χαρακτηρίζεται από το πρωτότυπο gameplay του, καθώς οι κάτοχοι Xbox 360 και Kinect, θα χρειάζεται απλά να σταθούν μπροστά στην κάμερα, να σχηματίσουν ένα τιμόνι με τα χέρια τους και να πάρουν τις στροφές…στρίβοντας την μέση τους! Απλό, κατανοητό και διασκεδαστικό. Ας δούμε λοιπόν τι μας είπε ο Mike McCartney για το Joy Ride.
[youtube:1l7635vi]
[/youtube:1l7635vi]
GW: Θα γίνει ποτέ διαθέσιμο το παιχνίδι και για το απλό χειριστήριο του Xbox 360, έστω ως DLC;
MM: Όχι, είναι μόνο για το Kinect.
GW: Πόσα αυτοκίνητα θα περιλαμβάνει η τελική έκδοση;
MM: Γύρω στα 50. Δεν θα είναι όλα διαθέσιμα από την αρχή, αλλά στην πορεία θα μπορείτε να ξεκλειδώσετε νέα αυτοκίνητα.
GW: Σχετικά με τα avatars των οδηγών, θα μπορούμε να αλλάξουμε την εμφάνιση του χαρακτήρα μας;
MM: Ναι, βασικά είναι τα ίδια avatars που έχετε δημιουργήσει για το Xbox gamertag σας.
GW: Πόσα modes θα περιλαμβάνει το παιχνίδι;
MM: Τα τέσσερα ήδη γνωστά, δηλαδή Race Pro, Stunt, Drag και Battle Race, καθώς και δύο ακόμη νέα που θα ανακοινωθούν αργότερα.
GW: Θα έχει online modes;
MM: Ναι, όλα τα modes που προανέφερα θα παίζονται και online, με 2-8 παίκτες, είτε από οκτώ μεμονωμένους παίκτες, είτε από ζευγάρια παικτών, ανάλογα με το ποιοι έχουν συνδεθεί κάθε φορά.
Dance Central
Τι άλλο θα μπορούσε να έχει στο ρεπερτόριό του το Kinect, από ένα παιχνίδι για χορό! Καιρός λοιπόν να μάθετε να χορεύετε, με το Dance Central, το οποίο δημιούργησε η Harmonix, εταιρεία που έχει αναπτύξει τα πρώτα Guitar Hero και πλέον το Rock Band. Ο Kasson Crooker, επικεφαλής του project, μίλησε στο GameWorld σχετικά με όσα θα πρέπει να περιμένουμε απ' το παιχνίδι στο μέλλον. Εμπρός λοιπόν, ας χορέψουμε!
[youtube:1l7635vi]
[/youtube:1l7635vi]
GW: Πόσο καιρό αναπτύσσετε το Dance Central;
KC: Εδώ και πέντε χρόνια, τον τελευταίο όμως χρόνο με το Kinect. Ο λόγος είναι ότι πάντοτε θέλαμε μία τεχνολογία που να ανιχνεύει τις κινήσεις σώματος του παίκτη. Έτσι, η Microsoft μας έδωσε το έναυσμα.
GW: Πόσα τραγούδια θα έχει η τελική έκδοση;
KC: Θα υπάρχουν πάνω από 30 τραγούδια. Συνολικά οι κινήσεις είναι περίπου 670, οι οποίες αναλύονται σε 90 ρουτίνες (τρεις για κάθε τραγούδι, όσα και τα επίπεδα δυσκολίας).
GW: Είναι εύκολο το παιχνίδι για κάποιον που δεν χορεύει, όπως εγώ για παράδειγμα που ήμουν τραγικός;
KC: Ναι, το παιχνίδι είναι για μη χορευτές. Γι’ αυτό υπάρχουν εύκολα επίπεδα, γι’ αυτό και τα τραγούδια είναι απλά στο χορό. Ώστε οποιοσδήποτε να δει τις κινήσεις και να τις αντιγράψει εύκολα.
GW: Θα υπάρχει Career Mode για να μπορέσετε να φτιάξετε τον χαρακτήρα σας και να του αλλάξετε την εμφάνιση;
KC: Έχουμε Career Mode, αλλά ο χαρακτήρας σας δεν θα αλλάζει. Υπάρχουν οκτώ έτοιμα πρότυπα χαρακτήρα, από τα οποία θα μπορείτε να επιλέξετε ένα κάθε φορά. Ουσιαστικά αυτό που κερδίζετε είναι βαθμοί, καθώς θα ξεκινάτε ως μη χορευτής και θα καταλήγετε…ο βασιλιάς της πίστας. Επίσης, θα ξεκλειδώνετε νέες εμφανίσεις, νέες τοποθεσίες, ενώ θα κερδίζετε achievements και θα συγκρίνετε τις επιδόσεις σας με άλλους χρήστες.
GW: Ποια θα είναι τα modes του παιχνιδιού; Θα παίζεται και Online;
KC: Καταρχήν δεν θα υπάρχει online mode, παρά μόνο Leaderboards και Achievements. Θα έχουμε λοιπόν το Career Mode και το Dance Battle, όπου δύο παίκτες θα κοντράρονται για το καλύτερο σκορ, αλλά ο ένας θα είναι κάθε φορά ενεργός και ο άλλος θα είναι σε ετοιμότητα στο background. Κι επειδή το Kinect υποστηρίζει μέχρι έξι παίκτες, στην ουσία μπορούν αν θέλουν να είναι κι άλλα άτομα στο background κι όποιος θέλει να χορέψει να βγαίνει μπροστά στην κάμερα.
GW: Σκέφτεστε στο μέλλον να κυκλοφορήσετε μία έκδοση όπου θα χορεύουν δύο άτομα μαζί;
KC: Ναι, απλά θέλουμε να βεβαιωθούμε καταρχήν ότι η βάση του παιχνιδιού είναι σωστή, γι’ αυτό και προς το παρόν στηριζόμαστε στον ένα παίκτη.