Fortnite: Η Epic Games σταματάει τις διαφημίσεις στο YouTube λόγω ανέχειας της Google σε παιδόφιλους
Οι οποίοι σχολιάζουν σεξουαλικά κορίτσια μικρής ηλικίας.
Η Epic Games αποφάσισε να παύσει προσωρινά τις διαφημίσεις (pre-roll ads) στο YouTube, καθώς σύμφωνα με έρευνα που έγινε, το YouTube επιτρέπει σε μικρά κορίτσια να ανεβάζουν βίντεο αλλά και σε παιδόφιλους να σχολιάζουν.
Σύμφωνα με τους κανονισμούς του YouTube, τα βίντεο για πολύ μικρές ηλικίες υπόκεινται σε περιορισμούς όσον αφορά στα σχόλια και υπάρχουν ηλικιακά όρια για κάθε χώρα (συνήθως από 13-16 ετών και πάνω).
Ο YouTuber Matt's What it is κατάφερε να ξεμπροστιάσει το YouTube και να αποδείξει ότι αν ψάξετε για οποιοδήποτε βίντεο στο YouTube με ημίγυμνο περιεχόμενο (π.χ. μπικίνι) μπορείτε με ένα νέο account όπου δεν έχετε κάνει subscribe πουθενά, να οδηγηθείτε με μόλις 2-5 κλικ μέσα σε ένα ατελείωτο loop γεμάτο με βίντεο από μικρά κοριτσάκια. Αν μπείτε σε αυτό το loop τότε βγαίνετε πολύ δύσκολα καθώς σας δίνονται προτεινόμενα βίντεο από ακόμη περισσότερα νεαρά κορίτσια.
Το πρόβλημα είναι ότι αφενός μεν στα βίντεο αυτά το YouTube δεν τηρεί τους ίδιους του τους κανονισμούς και επιτρέπει σχόλια από παιδόφιλους οι οποίοι κάνουν timestamp τα σημεία όπου τα μικρά κοριτσάκια αποκαλύπτουν το σώμα τους λίγο παραπάνω κι αφετέρου παίζουν διαφημίσεις στα βίντεο αυτά από μεγάλες εταιρείες.
Αυτό ανάγκασε την Epic Games να σταματήσει τις διαφημίσεις του Fortnite και να ζητήσει εξηγήσεις από το YouTube, ζητώντας παράλληλα την διακοπή των παραπάνω πράξεων από το site. Το 2017 θυμίζουμε ότι πάνω από 250 εταιρείες απέσυραν τις διαφημίσεις τους από το YouTube λόγω του ότι έπαιζαν παρά την θέλησή τους σε βίντεο ισλαμικών εξτρεμιστικών οργανώσεων, ακροδεξιών και σε τρέιλερ πορνογραφικών ταινιών.