Ο Jamie Keen μιλάει για το Far Cry 3
Ο επικεφαλής σχεδιασμού του Far Cry 3 μιλάει στο GW.
Αν κοιτάξει κάποιος το φετινό lineup της Ubisoft τότε το μάτι του θα πέσει με τη μία σε δύο μεγάλα games τα οποία ξεχωρίζουν με μεγάλη διαφορά από τα υπόλοιπα. Αναφερόμαστε φυσικά στο Assassin’s Creed: Revelations και το Far Cry 3.
Για το πρώτο ξέρουμε ήδη πολλά. Για το δεύτερο όμως έχουμε δει μόλις ένα gameplay video στην E3. Γι’ αυτό το λόγο, το GW εισέβαλε στο περίπτερο της Ubisoft στην E3 και μίλησε με τον Jamie Keen, lead developer του Far Cry 3, ώστε να μπορέσουμε να βγάλουμε πιο ασφαλή συμπεράσματα για την τρίτη έκδοση του δημοφιλούς FPS που αναμένεται στα μέσα του 2012.
[youtube:2hqvbv91]
[/youtube:2hqvbv91]
GW: Από πότε αναπτύσσετε το Far Cry 3;
JK: Από την στιγμή που κυκλοφόρησε το Far Cry 2 (σ.σ. 2008).
GW: Τι ισχύει σχετικά με το σενάριο και πως βρέθηκε ο πρωταγωνιστής σε ένα νησί με μανιακούς;
JK: Ουσιαστικά ελέγχετε τον Jason Brody, έναν τουρίστα ο οποίος βρίσκεται για διακοπές με την κοπέλα του. Μια μέρα η βάρκα καταστρέφεται, επικρατεί ένας πανικός, η κοπέλα του και όλοι οι γύρω του εξαφανίζονται και πλέον ο ήρωας προσπαθεί να μάθει τι συμβαίνει.
GW: Ποιο είναι το προφίλ του πρωταγωνιστή;
JK: Είναι ένας νεαρός, ο οποίος στη ζωή του έχει μία εμπειρία από μάχες αλλά τώρα καλείται να αντιμετωπίσει μία μεγαλύτερη πρόκληση.
GW: Υπάρχει περίπτωση να ελέγξουμε και άλλους χαρακτήρες στο Far Cry 3;
JK: Όχι, θα ελέγχετε μόνο τον Jason Brody.
GW: Η αποστολή που είδαμε σε ποιο χρονικό σημείο του παιχνιδιού διαδραματίζεται;
JK: Είναι μία από τις πρώτες αποστολές του παιχνιδιού.
GW: Ποια engine χρησιμοποιήσατε σε αυτή την έκδοση;
JK: Την Dunia engine που είχαμε και στο Far Cry 2, με τη διαφορά ότι τώρα έχουμε κάνει σημαντικές αναβαθμίσεις.
GW: Στα πόσα frames θα τρέχει το παιχνίδι;
JK: Στα 30 fps.
GW: Στο voice acting τι cast ηθοποιών θα έχουμε;
JK: Ο μόνος σίγουρος μέχρι στιγμής είναι ο ηθοποιός που υποδύεται τον μανιακό που είδατε στο gameplay demo. Αυτός είναι ένας ρόλος που του ταιριάζει άλλωστε. Γενικά έχουμε μία πλειάδα καλών voice actors, κάτι που θεωρούμε πολύ σημαντικό.
GW: Το pathfinding στο Far Cry 2 ήταν ανά διαστήματα προβληματικό, δηλαδή υπήρχαν σημεία όπου δεν γνωρίζαμε που πρέπει να προχωρήσουμε. Έχει βελτιωθεί αυτό στο Far Cry 3;
JK: Σκοπεύουμε να σχεδιάσουμε καλύτερα την καθοδήγηση για το που θα πρέπει να πάτε. Φυσικά θα έχετε παράλληλα την επιλογή να εξερευνήσετε ελεύθερα τον κόσμο του παιχνιδιού. Τώρα όμως θα σας δώσουμε την δυνατότητα να καταλάβετε όχι μόνο που βρίσκεστε κάθε φορά αλλά και ποιες είναι οι διαθέσιμες επιλογές σας.
GW: Θα υπάρχει σύστημα οικονομίας στο παιχνίδι;
JK: Ναι, θα κερδίζετε χρήματα και θα μπορείτε να αγοράσετε νέα όπλα. Επίσης, όπως είδατε θα υπάρχει experience, άρα ο χαρακτήρας σας θα αναπτύσσεται και με τα χρήματα θα μπορεί να αγοράσει νέα skills.
GW: Σε ποιον τομέα δουλεύετε περισσότερο αυτή την περίοδο;
JK: Βασικά αφιερώνουμε πολύ χρόνο στην διαμόρφωση των χαρακτήρων, τομέας όπου θα δείτε σημαντικές διαφορές. Οι χαρακτήρες δεν έχουν απλά έναν παθητικό ρόλο, αλλά θέλουμε να βγάζουν ένα χαρακτηριστικό πρόσωπο κάθε φορά. Γι’ αυτό και στο casting είμαστε πολύ προσεκτικοί στις επιλογές μας. Το ψάχνουμε αρκετά μέχρι να πούμε ότι: “Αυτός είναι ο ηθοποιός που πραγματικά θέλουμε για τον ρόλο”.
GW: Σκοπεύετε να βελτιώσετε και το lipsync; Γιατί είδαμε μερικούς χαρακτήρες να μην συγχρονίζουν σωστά την ομιλία τους.
JK: Ναι, ακόμα το παιχνίδι είναι υπό ανάπτυξη. Ότι βλέπετε εδώ σε λίγο καιρό θα είναι πολύ καλύτερο. Θα προσπαθήσουμε να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή ποιότητα σε όλες τις πλατφόρμες.
GW: Μπορείτε να μας δώσετε μια εκτίμηση για το gameplay time;
JK: Αυτή τη στιγμή είναι δύσκολο γιατί δεν έχει ολοκληρωθεί η ανάπτυξη. Αλλά σε διαβεβαιώνω ότι επειδή ο κόσμος είναι ανοιχτός προς εξερεύνηση, η διάρκεια του παιχνιδιού θα είναι αναλόγως μεγαλύτερη.
GW: Πέρα από το Single-player mode θα έχουμε και Multiplayer, όπως και στις προηγούμενες εκδόσεις;
JK: Ναι, περισσότερα για το multiplayer θα μπορέσουμε να σας δείξουμε στο μέλλον.
Μάνος Γρυπάρης