Star Wars: The Old Republic gamescom preview
Παρουσίαση των raids και του...χιουμοριστικού PvP!
Το SWTOR είναι ένα MMORPG στο οποίο η EA έχει στηρίξει πολλά και σε κάθε έκθεση παρακολουθούμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον όσα μας παρουσιάζονται. Στην Gamescom, είδαμε με μεγάλη ικανοποίηση ότι τα γραφικά του παιχνιδιού βελτιώθηκαν αισθητά, ενώ παίζοντας το παιχνίδι μάθαμε αρκετές ακόμη πληροφορίες για τα instances και το PvP. Ας δούμε όμως πιο αναλυτικά τι θα ισχύσει.
Flashpoints
Τα Flashpoints θα είναι instances στα οποία θα μπορείτε να συμμετέχετε με το party σας. Όταν τα ολοκληρώνετε, εξοντώνοντας όλα τα mobs, θα σας δίνουν ως αντάλλαγμα rewards αλλά και social points, τα οποία θα ξοδεύετε σε vendors για να αγοράζετε τον ανάλογο εξοπλισμό.
Hutball
Όσο για το PvP, στο παιχνίδι θα υπάρχουν ειδικά PvP Warzones όπου εκεί θα επιτρέπεται η μάχη με άλλους παίκτες. Μία από αυτές τις ζώνες είναι το Hutball, ένα ιδιόρυθμο παιχνίδι που θυμίζει κάτι σαν...ράγκμπι, συνδυασμένο με PvP.
[youtube:2usu77xv]
[/youtube:2usu77xv]
Στο hutball θα μπορείτε μαζί με την Clan σας ή απλά με τυχαίους παίκτες, να δώσετε μία μάχη, πολεμώντας και προσπαθώντας παράλληλα να μεταφέρετε μία σφαίρα στο αντίπαλο στρατόπεδο. Θα επιτρέπεται φυσικά και η μάχη με παίκτες ίδιου
race
(jedi εναντίον jedi ή sith εναντίον sith).
Η πίστα όπου διεξάγεται η μάχη θα έχει τον τίτλο "The Pitt" και κατά την διάρκεια του αγωνίσματος η μουσική και η περιγραφή θα θυμίζει κάτι από τους παλιούς καλούς American Gladiators. Γενικά σκοπός του αγωνίσματος αυτού είναι οι παίκτες να διασκεδάσουν και να γνωρίσουν την ευχάριστη πλευρά του PvP.
Operation Eternity Vault
Πρόκειται για αποστολές PvE στις οποίες όσο περισσότερα άτομα συμμετέχουν τόσο θα αυξάνεται η δυσκολία των εχθρών (κάτι σαν το σύστημα του Guild Wars 2). Δοκιμάσαμε μία αποστολή 8 ατόμων και το gameplay θύμισε για άλλη μια φορά World of Warcraft. Το boss ήταν ζόρικο και διέθετε όπλα σε κάθε χέρι, ενώ μπορούσε κι έκανε lock target πάνω σε παίκτες, στέλνοντας τηλεκατευθυνόμενες οβίδες. Βέβαια, λόγω της δυναμικής των χαρακτήρων και με την βοήθεια των spells, ο εχθρός κάμφθηκε σχετικά εύκολα. Γενικά ήταν λίγες οι φορές που κάποιοι χρειάστηκαν revive.
Όπως και στο WoW έτσι και εδώ, κάθε χαρακτήρας σε ένα party έχει τον ρόλο του. Ένας θα είναι healer, άλλος θα παίζει melee, κάποιος θα χρησιμοποιεί jetpacks για να τοποθετεί εκρηκτικά, άλλος θα πυροβολεί εξ αποστάσεως κ.ο.κ. Γενικά οι αρμοδιότητες έχουν καθοριστεί ανάλογα με τον κόσμο του Star Wars. Για τους spellcasters αξίζει να σημειωθεί ότι υπάρχει το μεγάλο cooldown για το spell που castάρεται την δεδομένη στιγμή, αλλά και γενικό cooldown για όλα τα spells, ώστε να μην έχουμε button mashing. Επίσης, κάποια spells που είναι πιο ισχυρά (όπως το Force storm) εμφανίζουν μπάρα
loading
στην οθόνη με τον χρόνο που απομένει για το cast.
Στο τέλος κι αφού το boss πήγε στα θυμαράκια, ήρθε η ώρα του
loot
. Ένας παίκτης κάνει κλικ στο
loot
, αλλά τα items είναι ορατά με την ένδειξη group
loot
και κάθε παίκτης μπορεί να επιλέξει αν χρειάζεται ή όχι κάποια συγκεκριμένα αντικείμενα.
Γραφικά
Σε σύγκριση με τα όσα είδαμε πέρυσι, στον τομέα των γραφικών η BioWare έχει κάνει σημαντικές βελτιώσεις. Τα
textures
αποδίδονται πλέον καλύτερα, με την καρτουνίστικη μορφή τους να συνεχίζει να υφίσταται. Οι καιρικές συνθήκες δείχνουν πιο ρεαλιστικές, καθώς παρατηρήσαμε φαινόμενα όπως χιόνι ή ομίχλη στις οθόνες μας. Τέλος, το
HUD
είναι λίγο ιδιόμορφο στο σχεδιασμό και δείχνει ελαφρώς απαρχαιωμένο, τουλάχιστον στην ένδειξη των άλλων χαρακτήρων του party.
Κυκλοφορία
Το Star Wars: The Old Republic είναι προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει στα τέλη του 2011, αποκλειστικά για
PC
. Μέχρι στιγμής τα πηγαίνει πολύ καλά στα pre-orders ενώ φιλοδοξεί να συγκεντρώσει ένα μεγάλο ποσοστό παικτών του από την ήδη υπάρχουσα database της Blizzard.
Μάνος Γρυπάρης