Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Microsoft: Γενική συζήτηση

More
05 Feb 2021 10:38 #245803 by Giorgos Tsolaridis
Η Microsoft στο δικαστήριο για το Xbox Elite Controller stick drift
Σύμφωνα με απόφαση των ΗΠΑ.


Ο Αμερικανός δικαστής Ricardo S. Martinez, αποφάσισε ότι η υπόθεση των Xbox stick drifts θα πρέπει να οδηγηθεί στα δικαστήρια.

Άλλωστε, αυτή ήταν και η εισήγηση της Microsoft, μιας και η Αμερικάνικη εταιρεία διαθέτει σχετικές αναφορές αποζημιώσεων στο συμφωνητικό της. Το θέμα είναι όμως ότι η Microsoft αναφέρει στον οδηγό της εντός της συσκευασίας του χειριστηρίου (τον οποίο υποτίθεται ότι έχουν αποδεχτεί οι κάτοχοι των χειριστηρίων) ότι αν έχουν οποιοδήποτε παράπονο, τότε θα πρέπει αυτό να λυθεί δικαστικά, υπό συγκεκριμένη διαδικασία, η οποία θα είναι φιλική προς τον καταναλωτή.

Οι ενάγοντες περίμεναν ότι θα είχαν μία εξωδικαστική αποζημίωση και ότι η υπόθεση δεν θα οδηγούνταν στο δικαστήριο, επειδή το manual του χειριστηρίου είχε ελάχιστες πληροφορίες και η Microsoft υποστηρίζει ότι όλες οι πληροφορίες που αναφέρουν ότι οι αποζημιώσεις λύνονται δικαστικά, βρίσκονται αναλυτικά στο επίσημο site της. Βέβαια οι μηνυτές υποστηρίζουν ότι δεν μετέβησαν στο site για να τις διαβάσουν και έπρεπε να αναγράφονται στο εγχειρίδιο.

Η αγωγή αναφέρει επίσης ότι η Microsoft είχε γνώση για τα θέματα drifting του Xbox controller και δεν ανέφερε τα προβλήματα αυτά στους αγοραστές, οι οποίοι παραπονιούνται από το 2014.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Feb 2021 19:28 - 16 Feb 2021 19:50 #246378 by Frazzle
Η Microsoft θα μιλήσει σε gaming event για A.I., κατανόηση παικτών και διαφορετικότητα

AI and Gaming Research Summit στα τέλη του μήνα.Η Microsoft ανακοίνωσε ότι θα διοργανώσει ένα gaming event στο οποίο θα μιλήσει για διάφορες πτυχές του gaming.Η εκδήλωση ονομάζεται "AI and Gaming Research Summit" και θα διεξαχθεί το διάστημα 23-24 Φεβρουαρίου. Σε αυτό θα μιλήσουν ο Phil Spencer, επικεφαλής του τμήματος Xbox και ο εμπορικός αντιπρόεδρος του Xbox Software Engineering, Kareem Choudhry.Το event θα επικεντρωθεί ανάμεσα σε τέσσερις θεματικές ενότητες:
- AI Agents για το gameplay και το game testing.
- Υπεύθυνο Gaming συμπεριλαμβανομένης και της ηθικής, της ασφάλειας και το inclusivity (συμμετοχικότητα, μη αποκλεισμός, απουσία διακρίσεων)
- Υπολογιστική δημιουργικότητα και δημιουργία περιεχομένου
- Η κατανόηση των παικτών, η προσέγγισή τους και αναλύσεις

Η παρουσίαση θα αποτελέσει συνεργασία μεταξύ ακαδημαϊκών και game developers , οι οποίοι θα μοιραστούν ιδέες.

Για να δηλώσετε συμμετοχή κάντε κλικ εδώ .

Μιλώντας για το inclusivity, δείτε το νέο διαφημιστικό σποτ της Microsoft με την γιαγιά που παίζει games με τον εγγονό της  και συζητήστε για το Xbox Series X στο παρακάτω forum topic .
Last edit: 16 Feb 2021 19:50 by Frazzle.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Feb 2021 18:16 - 19 Feb 2021 18:23 #246535 by Giorgos Tsolaridis
Η Microsοft συνεργάζεται με τις εταιρείες ανάπτυξης για να βελτιώσει τις επιλογές προσβασιμότητας

Κάνει και η ίδια βελτιώσεις ακούγοντας τις απόψεις του κόσμου.
Η Microsoft βελτιώνει το πρόγραμμα Xbox Accessibility Guidelines , στο οποίο προσκαλεί gamers με αναπηρίες να πουν τις απόψεις, για το πως να γίνουν τα παιχνίδια πιο προσβάσιμα.Το πρόγραμμα αρχικά ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2020 και με τις νέες βελτιώσεις θα είναι πιο εύκολο να αξιοποιηθεί από τους developers και τους gamers. Μερικές από τις αλλαγές είναι η επιλογή να αλλάξει η γλώσσα και να γίνει πιο κατανοητή, η προσθήκη ερωτήσεων για συγκεκριμένα θέματα και οι αναβάθμιση των στόχων για να είναι πιο απλοί. Η Microsoft μεγαλώνει την συνεργασία της με την κοινότητα Gaming & Disability με σκοπό να σιγουρέψει ότι οι gamers με οποιαδήποτε δυσκολία θα μπορούν να ακουστούν και οι περιορισμοί τους θα είναι σεβαστοί. Το αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας θα είναι να βρεθούν ακόμα περισσότεροι τρόποι ώστε τα video games να είναι ακόμα πιο προσβάσιμα στους 61 εκατομμύρια ανθρώπους με αναπηρίες.


Στα πλαίσια του σχετικού προγράμματος, οι developers και οι publishers μπορούν να τεστάρουν τα games τους προκειμένου να διαπιστώσουν πόσο προσβάσιμα είναι. Όσοι υποβάλλουν το παιχνίδι τους για το σχετικό τεστ θα λάβουν πληροφορίες για τυχόν ζητήματα, πώς αυτά μπορούν να αναπαραχθούν, screenshots και περισσότερες πληροφορίες για να τους βοηθήσουν να καταλάβουν γιατί το συγκεκριμένο κομμάτι μπορεί να είναι προβληματικό όσον αφορά άτομα με αναπηρίες."Μας έχει κάνει φοβερή εντύπωση το πόσο θετική ανταπόκριση είχαμε από τους developers που συνεργάστηκαν μαζί μας για το δοκιμαστικό μέρος του προγράμματος. Τα σχόλιά τους το διαμόρφωσαν. Γι' αυτόν τον λόγο έχουμε εμπιστοσύνη ότι είτε κάποιος developer μόλις ξεκινάει να ασχολείται με gaming accessibility είτε έχει προχωρήσει στο ταξίδι του ως προς την προσβασιμότητα στο gaming, αυτό το πρόγραμμα έχει κάτι να τους προσφέρει και εν τέλει να προσφέρει στους πελάτες τους. Συνεχίζουμε να δεχόμαστε σχόλια από τους developers αλλά και την κοινότητα Gaming & Disability. Είναι σημαντικό για εμάς να διασφαλίσουμε ότι διαρκώς βελτιωνόμαστε και ανεβάζουμε τον πήχη όσον αφορά το inclusive gaming. Αυτό είναι απλά ένα σημείο στο γενικότερο ταξίδι" έγραψε ο senior program manager του τμήματος gaming accessibility του Xbox, Brannon Zahand.


Η Microsoft προσπαθεί να κάνει τα games πιο προσβάσιμα εδώ και μερικά χρόνια. Το 2018 κυκλοφόρησε το Xbox Adaptive Controller που παρουσιάζει το παραπάνω βίντεο, το οποίο μπορεί να γίνει tweak ώστε άτομα με οποιαδήποτε σχετική δυσκολία να μπορούν να παίζουν games. Το χειριστήριο είχε γίνει δεκτό με θετικά σχόλια και φαίνεται ότι η Microsoft συνεχίζει προς την ίδια κατεύθυνση.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.
Last edit: 19 Feb 2021 18:23 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Mar 2021 14:49 #247588 by Giorgos Tsolaridis
Η Microsoft δοκιμάζει μία Chromium έκδοση του Edge στο Xbox Series X Με σκοπό να φέρει το xCloud στις κονσόλες της.Η Microsoft  κάνει δοκιμές  με μία Chromium έκδοση του Edge στις κονσόλες της με σκοπό αργότερα να κάνει διαθέσιμη σε αυτές την υπηρεσία xCloud.Η νέα αυτή έκδοση προς το παρών είναι διαθέσιμη μόνο σε Xbox Insider testers της Alpha Skip-Ahead. Μέσα σε αυτή την εβδομάδα η Microsoft θα σταματήσει την υποστήριξη του Edge στα PC για να αφοσιωθεί με την νέα Chromium έκδοση. Όσοι χρησιμοποιούν την τωρινή έκδοση του Edge θα λάβουν την δωρεάν αναβάθμιση στις 13 Απριλίου.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Mar 2021 18:39 #247779 by Giorgos Tsolaridis
Η Microsoft σχεδιάζει καλοκαιρινό event με θέμα το μέλλον της Bethesda Σύμφωνα με τον υπεύθυνο του marketing της εταιρείας.Ο υπεύθυνος marketing της Microsoft, Aaron Greenberg δήλωσε ότι η Microsoft σχεδιάζει ένα event, το οποίο θα διεξαχθεί το καλοκαίρι και θα αποκαλύψει νέες πληροφορίες για το μέλλον της Bethesda.Ο Greenberg δεν αποκάλυψε την συγκεκριμένη ημερομηνία που θα διεξαχθεί το event ούτε το πλήρες περιεχόμενό του, όμως επιβεβαίωσε ότι θα περιέχει μερικά ακόμα νέα για την Bethesda.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Mar 2021 19:02 - 13 Mar 2021 19:07 #247787 by Giorgos Tsolaridis
Phil Spencer: "Η engine του Doom, id Tech, θα χρησιμοποιηθεί σε περισσότερα Xbox Studios games στο μέλλον" Ο επικεφαλής του Xbox θεωρεί την engine της id Software κορυφαία.
Η εταιρεία ανάπτυξης του Doom, id Software έχει μία από τις πιο τελειοποιημένες, engines για την δημιουργία games, την id Tech. Πρόκειται για το λογισμικό στο οποίο αναπτύχθηκε το Doom  reboot  του 2016, το Doom Eternal, όπως και τα Wolfensttein games.Η id Tech είναι γνωστή για την παροχή λεπτομερειών στην απεικόνιση χωρίς να επιβαρύνει τις επιδόσεις των συστημάτων και αποτελεί έναν από τους λόγους για τους οποίους το Doom 2016 και Doom Eternal μπορούν να τρέξουν σε 60fps στις κονσόλες αλλά και σε πολύ υψηλά framerates στα PC.

Φαίνεται ότι ο επικεφαλής του Xbox, Phil Spencer είναι υποστηρικτής της id Tech ενώ κατά την διάρκεια του πρόσφατου roundtable στο οποίο συζητήθηκαν θέματα γύρω από την εξαγορά της Bethesda, αποκάλυψε την πρόθεσή του για την χρήση της στην ανάπτυξη περισσότερων games:"Δεν υπάρχει κάποια ομάδα ανάπτυξης η οποία να αξιοποιεί κάθε  pixel  της οθόνης και κάθε frame με τον τρόπο που το κάνει η id Software. Σκέφτομαι ότι θα μπορούσαν να συνεργαστούν και να μιλήσουν με ομάδες όπως η Coalition και η 343 Industries. Προφανώς όπως γνωρίζετε, έχουμε ένα σωρό ομάδες ανάπτυξης οι οποίες ασχολούνται με διαφορετικές δουλειές. Λατρεύω τον τρόπο που ο Marty Stratton, μίλησε για τον τρόπο που συνεργάστηκαν με άλλες ομάδες ανάπτυξης της Bethesda επάνω στην id Tech. Έτσι σκέφτηκα να το πάμε ένα βήμα παραπέρα. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε μέσα στον οργανισμό μας με την id Tech η οποία είναι μία από της καλύτερες game engines αυτή τη στιγμή, μπορούμε να την χρησιμοποιήσουμε ως εργαλείο για όλους τους  developers  μας που θέλουν να υλοποιήσουν το όραμά τους".Ο Phil Spencer δήλωσε ότι ενδέχεται η id Tech να χρησιμοποιηθεί σε περισσότερα Xbox games όσο οι προαναφερθείσες ομάδες ανάπτυξης συνεργάζονται με την id Software για να βελτιστοποιήσουν ακόμα περισσότερο την engine.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.
Last edit: 13 Mar 2021 19:07 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 Mar 2021 15:54 #248139 by Γιώργος Τσάκωνας
Η Microsoft απέρριψε τις φήμες που την ήθελαν να πρόκειται να κυκλοφορήσει το δικό της VR headset.

Οι φήμες αυτές είχαν ξεκινήσει λόγω ενός μηνύματος λάθους που είχε να κάνει με VR στο Xbox Wireless Headset. Η Αμερικάνικη εταιρεία έκανε την παρακάτω σχετική δήλωση: “Αυτό το μήνυμα λάθους είναι μη ακριβές και οφείλεται σε ένα bug που έχει να κάνει με την τοπική προσαρμογή του προϊόντος. Το VR για κονσόλες δεν αποτελεί στόχο μας αυτήν την περίοδο”. Η Microsoft δεν έχει ακόμα μπει στον χώρο του περιφερειακών VR και ο Phil Spencer είχε παλαιότερα δηλώσει πως δεν αποτελεί μέρος των σχεδίων για την επόμενη γενιά της κονσόλας, καθώς σύμφωνα με εκείνον “κανείς δεν το έχει ζητήσει αυτό”. Το πιθανότερο είναι πάντως πως παρά αυτήν την δήλωση, η εταιρεία πειραματίζεται σε έναν βαθμό με το VR αν και δεν βρίσκεται στα άμεσα πλάνα της.

Αντίθετα, η Sony ανακοίνωσε σχέδια για VR τελευταίας γενιάς με ένα ανάλογο headset να πρόκειται να κυκλοφορήσει για PS5. Ίσως η Microsoft περιμένει να δει πως θα τα πάει το headset της Sony στην αγορά πριν κάνει και αυτή κάποια κίνηση. Πάντως και αυτή δεν είναι τελείως εκτός του χώρου, μιας και η έκδοση για PC του Microsoft Flight Simulator είναι συμβατή με VR headsets, χάρη σε ένα περσινό update. Το Xbox Game Pass έχει επίσης μερικά games συμβατά με VR, ειδικά σχεδιασμένα ώστε να δουλεύουν καλά με headsets της Valve και της Oculus όπως για παράδειγμα τα No Man’s Sky, Subnautica, Tetris Effect: Connected και Ark: Survival Evolved. Αυτό θα μπορούσε να αποτελέσει την βάση για την άφιξη του VR στο Xbox.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Mar 2021 23:07 #248180 by Γιάννης Παπαργυρίου
Η Microsoft θα ανοίξει εν μέρει ξανά τα γραφεία της από τις 29 Μαρτίου
Με χρήση ενός υβριδικού μοντέλου εργασίας.


Η Microsoft περιέγραψε ορισμένα από τα σχέδιά της για την επιστροφή των υπαλλήλων της στα γραφεία τους και σε αυτά περιλαμβάνεται το άνοιγμα των κεντρικών γραφείων της στο Redmond της Washington από τις 29 Μαρτίου.

Οι υπάλληλοι της Microsoft ανά τον κόσμο εργάζονται από τα σπίτια τους ήδη από τον Μάρτιο του 2020, με την εξαίρεση όσων είναι απαραίτητο να βρίσκονται στις εγκαταστάσεις της με φυσική παρουσία. Πλέον όμως υπάρχουν αρκετά σημεία παγκοσμίως όπου η Αμερικάνικη εταιρεία έχει γραφεία που πληρούν ή και υπερβαίνουν τις ελάχιστες διοικητικές απαιτήσεις για επιστροφή στην εργασία με φυσική παρουσία. Ειδικότερα, η Microsoft έχει γραφεία σε 21 χώρες οι οποίες μπορούν να ξεκινήσουν ξανά να λειτουργούν με φυσική παρουσία των εργαζομένων σε αυτές, ακολουθώντας τα εκάστοτε μέτρα που εφαρμόζει κάθε χώρα. Συνολικά πρόκειται για περίπου 20% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της εταιρείας. Και από τις 29 Μαρτίου, τα κεντρικά γραφεία της Microsoft στο Redmond της Washington θα ανοίξουν ξανά για λειτουργία με φυσική παρουσία των εργαζομένων σε αυτά και τα παρακείμενα campuses.

Ο Kurt DelBene, αντιπρόεδρος της Microsoft, δήλωσε ότι κατά την διάρκεια της πανδημίας, η εταιρεία αφιέρωσε χρόνο στο να εξετάσει τον καλύτερο δυνατό τρόπο για να εξελίξει και να αναπτύξει τον υβριδικό εργασιακό χώρο: “Καθώς ορισμένοι εργαζόμενοι επιστρέφουν στα γραφεία μας παγκοσμίως και άλλοι προτιμούν ή είναι αναγκασμένοι να εργάζονται από απόσταση, βρίσκουμε πρόσθετους τρόπους να εφαρμόσουμε στην πράξη τον υβριδικό μας χώρο εργασίας. Σε κάθε μία από τις τοποθεσίες μας ανά τον κόσμο, το μοντέλο του υβριδικού εργασιακού χώρου αποζητά την ισορροπία, παρέχοντας περιορισμένες επιπρόσθετες υπηρεσίες στο campus για αυτούς που θα επιλέξουν να επιστρέψουν, όσο υποστηρίζει εκείνους που χρειάζονται να εργαστούν από απόσταση ή νιώθουν πιο άνετα να κάνουν κάτι τέτοιο. Ο σκοπός μας είναι να δώσουμε επιπλέον ευελιξία στους υπαλλήλους μας, ώστε να τους επιτρέψουμε να εργαστούν από εκεί όπου νιώθουν πιο άνετα και πιο παραγωγικοί ενώ ταυτόχρονα τους ενθαρρύνουμε να εργαστούν από τα σπίτια τους όσο ο ιός και οι μεταλλάξεις του παραμένουν ανησυχητικές.”

Αναφορικά με τα κεντρικά γραφεία στο Redmond, η Microsoft επέτρεψε στους εργαζόμενούς της να επιστρέψουν στα γραφεία τους, να συνεχίσουν να εργάζονται από τα σπίτια τους ή να εφαρμόσουν έναν συνδυασμό των δύο. Ο DelBene σχολίασε ότι: “Αν και δεν μπορούμε να προβλέψουμε όλα όσα θα φέρουν οι επόμενοι μήνες, είμαστε προετοιμασμένοι να τους αντιμετωπίσουμε με λογική ανάπτυξης, μαθαίνοντας, επανεκτιμώντας κι ενημερώνοντας την ανταπόκρισή μας όπως απαιτείται.”

Η Microsoft ανέπτυξε κάτι που ονομάζει "Hybrid Workplace Dial" με έξι καθορισμένα στάδια σε σχέση με την πανδημία. Η Αμερικανική εταιρεία δήλωσε ότι χρησιμοποίησε αυτό το μοντέλο αντί για συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα επειδή η πανδημία, τα αποτελέσματά της και οι κυβερνητικές ρυθμίσεις αλλάζουν με μεγάλη ταχύτητα.

Στην παρακάτω εικόνα μπορείτε να δείτε μια γραφική αναπαράσταση του Hybrid Workplace Dial. Αυτήν την στιγμή, η Microsoft βρίσκεται στο Stage 3 αλλά αναμένει ότι θα προχωρήσει στο Stage 4 στις 29 Μαρτίου, οπότε και θα παροτρύνει τους υπαλλήλους της να χρησιμοποιούν την τηλεργασία αλλά θα μπορούν να επιστρέψουν και στα γραφεία τους εφόσον το επιθυμούν. Για κάθε συγκρότημα γραφείων σε Stage 1-5, η Microsoft εφαρμόζει διάφορα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας, όπως την τήρηση αποστάσεων, την χρήση μάσκας, εκτεταμένα πρωτόκολλα καθαριότητας και καθημερινούς ελέγχους υγείας. Ο DelBene δήλωσε ότι: “Είτε οι εργαζόμενοι προτιμούν να δουλέψουν από το σπίτι τους, στα γραφεία τους ή χρησιμοποιούν πολλούς από τους εξωτερικούς χώρους συνεργασίας που διαθέτουμε στις εγκαταστάσεις μας, η προσέγγισή μας αποζητά να δημιουργήσει μια αίσθηση οικειότητας και βοηθά τις ομάδες να παραμείνουν συνδεδεμένες ασχέτως του τρόπου με τον οποίον επιλέγουν να εργαστούν.”

Επιπλέον, η Microsoft συνεργάζεται με ερευνητές, μηχανικούς και ειδικούς του real estate και των εγκαταστάσεων προκειμένου να σχεδιάσει “υβριδικούς χώρους συνάντησης” για τα κεντρικά της γραφεία και το campus της στο Ηνωμένο Βασίλειο. Ο DelBene εξήγησε ότι: “Η ομάδα διερευνά διαφορετικές διαρρυθμίσεις συνάντησης και τεχνολογίες όπως οι πολλαπλές οθόνες, κάμερες και σενάρια μικτής πραγματικότητας προκειμένου να καταλάβει τον πιο αποτελεσματικό και inclusive τρόπο υβριδικής εργασίας.”

Οι αναλυτικές πληροφορίες επί του ζητήματος είναι διαθέσιμες στο site της Microsoft και μπορείτε να διαβάσετε την σχετική ανάρτηση κάνοντας κλικ εδώ .

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Mar 2021 11:22 - 24 Mar 2021 11:23 #248257 by Giorgos Tsolaridis
Η Microsoft θα πραγματοποιήσει ένα Indie Showcase event στο Twitch Θα παρουσιάσουν περισσότεροι από 25 τίτλοι.
Την Παρασκευή 26 Μαρτίου η Microsoft θα πραγματοποιήσει ένα event στο Twitch στο οποία θα παρουσιάσει περισσότερους από 25 τίτλους.
Οι τίτλοι που θα παρουσιαστούν θα είναι από τις DrinkBox Studios, Curve Digital, Devolver Digital, Dear Villagers και άλλες. Μεταξύ άλλων θα μάθουμε πιθανότατα πληροφορίες για τα Second Extinction, The Ascent, The Wild at Heart και S.T.A.L.K.E.R. 2.


Το Indie Showcase θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26 Μαρτίου στο Twitch.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.
Last edit: 24 Mar 2021 11:23 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Apr 2021 12:11 - 05 Apr 2021 12:12 #248889 by Giorgos Tsolaridis
Η Microsoft έκλεισε συμφωνία με τον στρατό των ΗΠΑ για την πώληση AR headsets αξίας 22 δισεκατομμυρίων δολαρίων Ο Αμερικανικός στρατός θα προμηθευτεί 120.000 AR headsets μέσα σε 10 χρόνια.
Tο 2015 η Microsoft παρουσίασε τα HoloLens AR γυαλιά με ένα εντυπωσιακό Minecraft demo. Πλέον η Microsoft έκλεισε συμφωνία 22 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την πώληση παρόμοιας τεχνολογίας στον στρατό των ΗΠΑ.


Σύμφωνα με αναφορά του TechCrunch , οι δύο μεριές είχαν συμφωνήσει αρχικά σε μικρότερο πρόγραμμα επαυξημένης πραγματικότητας το 2018, κάτι το οποίο τελικά μετατράπηκε σε πλήρες πρόγραμμα πώλησης 120.000 headsets μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια. Τα headsets θα δώσουν στους στρατιώτες πρόσβαση σε όλων των ειδών τα συστήματα πλοήγησης, συστήματα επικοινωνιών και εργαλεία επίγνωσης μπροστά στα μάτια τους.

Τα headsets που συμπεριλαμβάνονται στην συμφωνία δεν είναι τα ίδια με το μοντέλο του 2015. Η Microsoft έχει ήδη κυκλοφορήσει τα HoloLens 2 όμως τα headsets της συγκεκριμένης θα διαφέρουν καθώς θα είναι της οικογενείας του πρώτου μοντέλου το οποίο είχε αναπτυχθεί για χρήση σε παιχνίδια, όπως το Minecraft, σε ψυχαγωγία, όπως παρακολούθηση ποδοσφαίρου αλλά και για την γενικότερη βοήθεια των ανθρώπων. 

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.
Last edit: 05 Apr 2021 12:12 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.