Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Microsoft: Γενική συζήτηση

More
01 Jul 2020 12:58 #236129 by Giorgos Tsolaridis
Η Microsoft σταμάτησε να βάζει διαφημίσεις στο Facebook
Η πολιτική της συμπάθειας προς το Facebook Gaming θα συνεχιστεί.


Η Microsoft σταμάτησε να βάζει διαφημίσεις στο Facebook, σύμφωνα με το Bloomberg.

Η είδηση αυτή επικοινωνήθηκε εσωτερικά στην εταιρεία από τον επικεφαλής του τμήματος Marketing, Chris Capossela. Την ίδια στάση τηρούν από την προηγούμενη εβδομάδα και οι εταιρείες Coca-Cola, Honda, Unilever, Ford και Statbucks, τουλάχιστον για το προσεχές χρονικό διάστημα.

Ο λόγος φημολογείται ότι είναι η πολιτική του Facebook, η οποία επιτρέπει την δημοσίευση περιεχομένου μίσους στην πλατφόρμα, σε αντίθεση με άλλα social networks που έχουν απαγορεύσει τέτοιου είδους περιεχόμενο. Ωστόσο, η Microsoft δεν έχει ανακοινώσει την απόφασή της δημόσια.

Η Microsoft έκλεισε πρόσφατα την livestream πλατφόρμα Mixer και στρατηγικά τάσσεται στο πλευρό του Facebook Gaming. Για να δούμε πως θα συνεχίσει την πολιτική της στο εξής κι αν θα διατηρήσει αυτή την συμμαχία. Θυμίζουμε ότι τον Δεκέμβριο το Xbox Series X θα έχει να ανταγωνιστεί το PS5, επομένως μια καμπάνια στα social media θα είναι σίγουρα απαραίτητη.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Jul 2020 14:19 #236181 by Φίλιππος Κανελλόπουλος

O Phil Spencer αναφέρεται στην αναγκαιότητα των first-party αποκλειστικών games
Η Microsoft δεν θα ακολουθήσει το μοντέλο της Sony.
O ισχυρός άνδρας της εταιρείας παραδέχτηκε ότι πρέπει να κάνουν περισσότερα βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση.

Η Αμερικάνικη εταιρεία έχει δεχθεί κριτική κατά το παρελθόν για την έλλειψη πολλών first-party exclusives όπως έχει σε πληθώρα, η ανταγωνίστριά της, Sony. Ο επικεφαλής του Xbox πιστεύει ότι αυτό δεν είναι πρόβλημα και ήδη η εταιρεία του έχει αποκτήσει διάφορες ομάδες ανάπτυξης όπως η Obsidian, η Double Fine, η Ninja Theory, ενώ δημιούργησε και ένα καινούργιο με τη συμμετοχή του σεναριογράφου του Red Dead Redemption. Η Microsoft αυτή τη στιγμή απαριθμεί 15 εταιρείες ανάπτυξης που εργάζονται αποκλειστικά για τις κονσόλες της και τα PC.
Οι αλλαγές και εξαγορές όλων αυτών των εταιρειών ανάπτυξης είχαν και το αντίστοιχο κόστος για την Microsoft και ο Spencer έπλεξε το εγκώμιο των ανώτερων στελεχών της, που πιστεύουν στο όραμά του. Κατά τη διάρκεια ενός Gamelab event ο Spencer δήλωσε: ‘’ Το first-party περιεχόμενο της εταιρείας μας είναι πολύ σημαντικό για τις κονσόλες, για το Game Pass και για τη γενικότερη στρατηγική που έχουμε χαράξει. δρόμο που έχουμε επιλέξει. Όταν πριν από μερικά χρόνια δημιουργήσαμε την ηγετική ομάδα της εταιρείας, αρχίσαμε το χτίσιμο της στρατηγικής μας η οποία μεταλαμπαδεύτηκε στο εσωτερικό της και ήταν πολύ ενθαρρυντικό, το να δεχόμαστε όλη αυτή την υποστήριξη από τα υψηλά κλιμάκια ώστε να αναπτύξουμε το first-party κομμάτι της εταιρείας.


Ο Spencer αποκάλυψε επίσης ότι πολλά από τα games που αναπτύσσονται δεν έχουν αποκαλυφθεί ακόμα, ενώ τόνισε ότι δεν θέλει να αντιγράψει το μοντέλο της Sony, όταν ρωτήθηκε ποια είναι τα αντίστοιχα God of War και Uncharted. Ο επικεφαλής της εταιρείας συνέχισε δηλώνοντας για τις αποκλειστικότητες: ‘’ Γνωρίζουμε ότι είναι σημαντικό και ότι είναι κάτι που και οι fans θέλουν. Στόχος μας όμως δεν είναι απλά να αντιγράψουμε την πολιτική των άλλων εταιρειών, αλλά να δημιουργήσουμε κάτι που θα είναι ισάξιο της ποιότητας του Xbox. Η gaming βιομηχανία δεν μπορεί να προοδεύσει αν απλά η μια εταιρεία αντιγράφει την άλλη στις κονσόλες, στις υπηρεσίες και στο περιεχόμενο’’.

H Microsoft δεν θέλει να αντιγράψει τη στρατηγική των Sony και Nintendo και ο Spencer είναι σίγουρος ότι οι εταιρείες ανάπτυξης θα δημιουργήσουν τίτλους που θα έχουν ανταπόκριση από μεγαλύτερο εύρος gamers. O Spencer δήλωσε: ‘’ Είμαι πολύ περήφανος για την ποικιλία του περιεχομένου που προκύπτει από τα Xbox Games Studios. Διαφορετικά είδη, αισθητική προσέγγιση, gameplay, single player, multiplayer, όλα αρχίζουν και παίρνουν σάρκα και οστά και πιστεύω ότι αυτό θα συνεχιστεί. Είναι μια στρατηγική που ήρθε για να μείνει και δεν θα ισχύει απλά για ένα είδος. Οι εταιρείες που έχουμε ενσωματώσει στο line up καθοδηγούνται από το δικό τους όραμα και πως θέλουν να το μετουσιώσουν’’.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Jul 2020 17:21 #236844 by Giorgos Tsolaridis
Μετά το νέο Windows 10 update η σύνδεση με το Internet κόβεται σε εφαρμογές ορισμένων PC
Πως τους πετσόκοψες έτσι ρε Microsoft;


Ένα νέο Update στα Windows 10 που υλοποιήθηκε τον Μάιο, έχει ορισμένα bugs και ένα από αυτό αφορά το Internet που κόβεται σε ορισμένα άτομα και σε συγκεκριμένες εφαρμογές.

Σύμφωνα με το Windows Latest , το bug είναι περίεργο διότι οι ελάχιστοι χρήστες που αντιμετωπίζουν πρόβλημα, λαμβάνουν μήνυμα ότι "Η σύνδεσή τους δεν υπάρχει" (No Internet Access) παρότι έχουν κανονικά Internet. Επίσης, όσοι δουν αυτό το πρόβλημα και πάνε να ανοίξουν την Cortana της Microsoft, τους εμφανίζεται το μήνυμα "No internet connection".

Σύμφωνα επίσης με κάποιες άλλες αναφορές, ορισμένες εφαρμογές δεν συνεργάζονται με το νέο Windows update κι εμφανίζουν error όταν προσπαθούν να συνδεθούν στο Internet και να κάνουν update. Πέρα από την Cortana, προβλήματα εμφανίζονται και στο Microsoft Store και το Spotify. Η Microsoft γνωρίζει ήδη το θέμα και το κοιτάει, με στόχο να το επιλύσει στο επόμενο patch της 11ης Αυγούστου.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Jul 2020 22:15 #237047 by Φίλιππος Κανελλόπουλος
Microsoft: ‘’ To Xbox Game Pass δεν ήταν κίνηση για μεγάλα και εφήμερα κέρδη’’.
Ο Aaron Greenberg θέλει οι fans να λαμβάνουν αξιόλογα προϊόντα.


Το Xbox Game Pass όπως και η αντίστοιχη υπηρεσία για τα PCs είναι από τους καλύτερους τρόπους για να γεμίσετε την συλλογή σας με διάφορους τίτλους. Με ένα μικρό μηνιαίο αντίτιμο μπορείτε να έχετε στην κατοχή σας μια πληθώρα από games.

Η μόνιμη επωδός-απορία των fans για αυτή την προσοδοφόρα υπηρεσία της εταιρείας έχει να κάνει με το πως η Microsoft έχει κέρδος από όλο αυτό. Καταβάλλοντας ένα ποσό της τάξεως των 55 ευρώ μπορείτε να παίζετε όλα αυτά τα games τη στιγμή που ως retail θα χρειαζόσασταν τα τριπλάσια. Αυτή η διαφορά αφαιρείται ουσιαστικά από το κέρδος της ίδιας της Microsoft, αφού τον Απρίλιο η καταγραφή εγγεγραμμένων χρηστών ανερχόταν περίπου στα 10 εκατομμύρια.

O Aaron Greenberg, υπεύθυνος του τμήματος Marketing της εταιρείας δήλωσε σχετικά: ‘’ Είναι μια διαφορετική αντιμετώπιση. Μπορείς να σκεφτείς πως θα έχεις το μεγαλύτερο δυνατό κέρδος από τους fans ή αντίστοιχα να προσπαθήσεις να παραδίδεις προϊόντα και υπηρεσίες μεγαλύτερης αξίας από το αντίτιμο που καταβάλλουν οι καταναλωτές. Αν σκεφτείς και πράξεις με τον δεύτερο τρόπο χτίζεις σχέση εμπιστοσύνης με τους fans για μια ζωή. Και αν αυτό περνάει στους gamers, αυτοί με τη σειρά τους θα το πουν και σε άλλους φίλους τους θεμελιώνοντας έτσι ένα πολύ δυναμικό marketing, αυτό δηλαδή που μεταφέρεται από στόμα σε στόμα.

Πάντως η συγκεκριμένη στρατηγική φαίνεται να δουλεύει για την Microsoft αφού το Xbox Game Pass είναι μια από κινήσεις της εταιρείας η οποία αντιμετωπίζεται θετικά και προτείνεται σε non subscribers.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Jul 2020 09:44 #237050 by Ηλιας
Το gamepass ειναι μεγαλη ιστορια για οποιον παιζει πολλες ωρες και πολλα παιχνιδια, οταν θελει να το κανει με οσο λιγοτερα χρηματα μπορει.

Με δεκα ευρω το μηνα χοντρικα, εχεις ατελειωτες επιλογες. Ναι οκ, υπαρχουν και πολλα παιχνιδια "σαβουρες", αλλα υπαρχουν και πολλα διαμαντια μεσα στις επιλογες σου.

Εμενα δεν ειναι του γουστου μου αυτος ο τροπος, αλλα βοηθαει μεγαλο μερος της κοινοτητας.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 Aug 2020 13:11 #237687 by Giorgos Tsolaridis
"Έφυγε" ο Brett Schepf που έδωσε το όνομα στο Xbox "The Duke" controller
Το εμπνεύστηκε από τον γιο του.


Ο Brett Schepf, επί σειρά ετών υπάλληλος της Microsoft, "έφυγε" χθες από την ζωή.

Ο Schepf είχε σκεφτεί την ονομασία του Xbox controller ("The Duke"), που συνόδευσε την πρώτη κονσόλα της Microsoft. Εργάστηκε στην Αμερικάνικη εταιρεία για πολλά χρόνια. Εργάστηκε στο Microsoft Flight Simulator και η τραγική ειρωνεία είναι ότι η νέα του έκδοση κυκλοφορεί σήμερα.

Το αρχικό χειριστήριο του Xbox είχε ως ονομασία το "The Duke", καθώς ο Schepf το εμπνεύστηκε απ' το γιο του, ο οποίος ήταν πολύ νέος εκείνη την περίοδο. Ήταν ένα αρκετά μεγάλο και στιβαρό χειριστήριο. Το 2017 κυκλοφόρησε η επανέκδοσή του. Την είδηση μετέδωσε και ο Seamus Blackley, "πατέρας" του πρώτου Xbox.

Ο Brett Schepf εργάστηκε στο τμήμα των ποντικιών και των πλήκτρων όταν μετακόμισε στο Xbox με την δημιουργία της νέας κονσόλας. Ήταν πάντοτε χαμογελαστός και ευδιάθετος. Ο Phil Spencer, επικεφαλής του τμήματος Xbox, δήλωσε: "Τα συλληπητήριά μας στην οικογένειά του. Θυμάμαι τον Brett ως κάποιον που ξεπερνούσε κάθε πρόκληση με την ενέργειά του, το πάθος του και την επιθυμία του να κάνει ότι είναι σωστό".

Οι γιοι του, Duke και Jack, συγκεντρώνουν χρήματα για την κηδεία του στο GoFundMe , ενώ όσα χρήματα περισσέψουν θα πάνε για φιλανθρωπικό σκοπό στο Jack's college fund.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 Aug 2020 14:44 #237720 by Giorgos Tsolaridis
Η Microsoft θα σταματήσει την υποστήριξη των Internet Explorer και Edge Legacy το 2021
Τίτλοι τέλους για τον ιστορικό browser.


Η Microsoft ανακοίνωσε ότι θα πάψει να υποστηρίζει τον Internet Explorer 11 από την 17 Αυγούστου 2021 και την Legacy εκδοχή του Edge από τις 9 Μαρτίου 2021, σε μια προσπάθεια να ωθήσει τους χρήστες τους να μεταβούν αποκλειστικά στον νέο Edge.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Microsoft, η υποστήριξη για τον Internet Explorer 11 θα σταματήσει την 17 Αυγούστου 2021. Κατά το χρόνο αυτό, όλα τα προϊόντα υπό την ομπρέλα της Microsoft που μπορεί ακόμη να χρησιμοποιούν τον Internet Explorer, όπως τα Outlook, OneDrive και Office365 θα πάψουν να υποστηρίζουν τον browser. Η υποστήριξη του Internet Explorer εντός του διαδικτυακού app Microsoft Teams σταματά στις 30 Νοεμβρίου αυτού του έτους. Παράλληλα, η έκδοση Legacy του Edge είναι προγραμματισμένη να σταματήσει να δέχεται ενημερώσεις από την 9 Μαρτίου 2021.

Από το λανσάρισμά του τον Ιούλιο του 2015 για PC και τον επακόλουθο επανασχεδιασμό του ως Chromium-based browser το 2019, ο Microsoft Edge επαινέθηκε ως μια εξαιρετική εναλλακτική επιλογή αντί του Internet Explorer. Ωστόσο, πολλοί ιδιώτες χρήστες ήδη είχαν εναλλακτική αντί του Internet Explorer για χρόνια και δεν τον χρησιμοποιούσαν ούτως ή άλλως. Και για αυτό δεν φταίει αναγκαστικά το γεγονός ότι χρησιμοποιεί για engine το Blink.

Το μερίδιο αγοράς του browser είναι γενικά μικρό, πίσω από τον Firefox αλλά ακόμη και αρκετές παλιότερες εκδόσεις του Chrome, ο οποίος είναι και ο πιο διαδεδομένος browser εν γένει. Μέχρι και τον Ιούνιο, οι αναβαθμίσεις σε Windows 7, 8.1 και 10 εγκαθιστούσαν αυτόματα τον Edge και εισήγαγαν δεδομένα χρηστών σε αυτόν από άλλους browsers προτού καν λάβουν άδεια προς αυτό. Οι εναπομείναντες χρήστες του Internet Explorer είναι πλέον εταιρικοί πελάτες των οποίων η υποδομή βασίζεται στον συγκεκριμένο browser. Οι πελάτες αυτοί θα μπορούν ακόμη να έχουν πρόσβαση σε σελίδες που έχουν φτιαχτεί για Internet Explorer 11 χρησιμοποιώντας την Legacy έκδοση του Edge.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Sep 2020 10:52 #238871 by Φίλιππος Κανελλόπουλος
H Microsoft θα σας ενημερώνει για την data που θα συλλέγει στις κονσόλες
Θα ισχύει από τις 10 Νοεμβρίου και μετά.


Η Microsoft μέσω της vice president του Xbox Operations, δήλωσε ότι θα ενημερώνει τους κατόχους κονσολών τωρινής και επόμενης γενιάς για την data που θα συλλέγει από τις 10 Νοεμβρίου και μετά.

Η Dave McCarthy corporate vice president του Xbox Operations, αναφέρθηκε στις αλλαγές που θα πραγματοποιήσει η εταιρεία μέσω του Xbox Wire . Οι χρήστες των Xbox τωρινής αλλά και ερχόμενης γενιάς θα βλέπουν μια συνολική εικόνα των απαιτούμενων data προς διερεύνηση, όπως και τον τρόπο με τον οποίο αυτά θα χρησιμοποιούνται.

Επίσης οι gamers θα έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν αν θα μοιραστούν ή όχι, περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με την data, ανάλογα με το τι προτιμούν. Το συγκεκριμένο update θα είναι διαθέσιμο από τις 10 Νοεμβρίου, ημερομηνία κυκλοφορίας των Xbox Series S/X.

Τα απαιτούμενα στοιχεία data που θα συλλέγει η Microsoft είναι τα εξής:
• Λεπτομέρειες των προβλημάτων που εμποδίζουν την δυνατότητα της κονσόλας να τρέξει games και apps.
• Λεπτομέρειες του setup της κονσόλας και ανεπιτυχή διάγνωση των προβλημάτων που σας εμποδίζουν από την χρήση αυτής.
• Λεπτομέρειες προβλημάτων στα updates όπως και άλλα προβλήματα.

Η Microsoft επίσης θα σταματήσει να συλλέγει data από φωνητικές αναζητήσεις όπως και από αυτές που είναι speech-to-text.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 Sep 2020 11:46 #239270 by Φίλιππος Κανελλόπουλος
Microsoft: ‘’Μελλοντικά μπορεί να εξαγοράσουμε και άλλες εταιρείες ανάπτυξης’’
Η CEO Satya Nadella αναφέρθηκε στα επόμενα σχέδια της εταιρείας.


Η εξαγορά του ομίλου ZeniMax και όλων των developers που αυτή κατέχει (Arkane, Bethesda, id Software μεταξύ άλλων) από την Microsoft, ήταν όπως φαίνεται μόνο η αρχή για τα σχέδια αγοράς και άλλων developers από την Αμερικάνικη εταιρεία.

Η Satya Nadella, CEO της Microsoft δήλωσε σε συνέντευξή της : ‘’Πάντα ψάχνουμε τις ευκαιρίες αυτές στις οποίες μπορούμε να μοιραστούμε το κοινό όραμα και την κουλτούρα. Κοιτάμε πάντα να αναπτυσσόμαστε, όταν αυτό βέβαια έχει κάποια βάση και λόγο για να γίνει. Προφανώς και η Nadella δεν λέει κάτι καινούργιο αφού οι μεγάλες εταιρείες πάντα έχουν ανοιχτά τα μάτια τους για νέες ευκαιρίες μέσω εξαγοράς άλλων μικρότερων developers. Τρανό παράδειγμα η ίδια η Microsoft η οποία έχει διαθέσει πάνω από 10 δισεκατομμύρια δολάρια τα τελευταία χρόνια εξαγοράζοντας την ZeniMax (7.5 δις) , την Mojang (2.5 δις) και τις Double Fine, Ninja Theory, Compulsion, inXile και Obsidian.

Ο Phil Spencer το 2019 είχε δηλώσει εξάλλου την πρόθεση της Microsoft να εξαγοράσει μια εταιρεία ανάπτυξης που εδρεύει στην Ιαπωνία. Συγκεκριμένα δήλωσε ότι θα ήταν ωραίο να αποκτήσουν μια Ασιατική και συγκεκριμένα Ιαπωνική εταιρεία.

Ο Spencer είπε για την εξαγορά της ZeniMax: ΄΄Το περιεχόμενο είναι το βασικό συστατικό για την πλατφόρμα μας και θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε αυτό. Με την κίνηση αυτή, ουσιαστικά διπλασιάσαμε την δημιουργική μας ομάδα’’. Η Microsoft ενδυναμώνει και άλλο την λίστα με τα first party games της για να δώσει περαιτέρω ώθηση στο Xbox Game Pass το οποίο αυτή την στιγμή απαριθμεί 15 εκατομμύρια συνδρομητές.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Sep 2020 19:24 #239323 by Giorgos Tsolaridis
Η Microsoft απέκτησε πρόσβαση στην streaming τεχνολογία Orion
Η Bethesda την είχε παρουσιάσει στην E3 2019.


Η Microsoft εξαγόρασε την Bethesda και την μητρική της εταιρεία ZeniMax και στον απόηχο αυτής της κίνησης ακούγονται πολλά για το πώς αυτό θα επηρεάσει τις επερχόμενες κονσόλες νέας γενιάς της, μεταξύ αυτών και τον τομέα του streaming.

Η Microsoft διευκρίνισε ότι η εξαγορά δεν αφορά μόνο τις αποκλειστικότητες στα games και σταδιακά αυτό φαίνεται να αποδεικνύεται. Το Windows Central κάνει αναφορά ότι η με την εξαγορά που πραγματοποίησε η Microsoft αποκτά πρόσβαση στο Orion, την τεχνολογία streaming που είχε ανακοινώσει η Bethesda στην E3 2019. Η τεχνολογία αυτή είχε παρουσιαστεί ως “μη συνδεόμενη με συγκεκριμένα games ή format που θα βελτιστοποιήσει τις engines για streaming” αλλά τελικά μπορεί να αποδειχθεί λιγότερο ανοιχτή σε όλα τα format μετά από αυτή την εξαγορά.

Ο σκοπός του Orion είναι να επιτρέπει streaming σε χαμηλά bandwidth αλλά με υψηλές ρυθμίσεις. Κάτι τέτοιο θα σήμαινε ότι θα καταστήσει ευρύτερα διαθέσιμη την οπτική εμπειρία που υπό άλλες συνθήκες θα περιοριζόταν μόνο σε κατόχους ισχυρών PC. Η τεχνολογία αυτή φιλοδοξεί να μειώσει το latency και να οδηγήσει σε μια άρτια εμπειρία streaming.

Η Microsoft μόλις λάνσαρε το δικό της σύστημα streaming για το Game Pass με τίτλο xCloud. Εάν ωστόσο επιθυμεί να εξελίξει περισσότερο την τεχνολογία streaming της, η εξαγορά της Bethesda μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα χρήσιμη προς αυτό. Τα όποια αποτελέσματα θα χρειαστούν κάποιο χρόνο μέχρι να φανούν, αλλά πιθανολογείται ότι η απόκτηση του Orion έπαιξε ρόλο στην απόφαση της Microsoft.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.