O Phil Spencer αναφέρεται στην αναγκαιότητα των first-party αποκλειστικών games
Η Microsoft δεν θα ακολουθήσει το μοντέλο της Sony.
O ισχυρός άνδρας της εταιρείας παραδέχτηκε ότι πρέπει να κάνουν περισσότερα βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση.
Η Αμερικάνικη εταιρεία έχει δεχθεί κριτική κατά το παρελθόν για την έλλειψη πολλών first-party exclusives όπως έχει σε πληθώρα, η ανταγωνίστριά της, Sony. Ο επικεφαλής του Xbox πιστεύει ότι αυτό δεν είναι πρόβλημα και ήδη η εταιρεία του έχει αποκτήσει διάφορες ομάδες ανάπτυξης όπως η Obsidian, η Double Fine, η Ninja Theory, ενώ δημιούργησε και ένα καινούργιο με τη συμμετοχή του σεναριογράφου του Red Dead Redemption. Η Microsoft αυτή τη στιγμή απαριθμεί 15 εταιρείες ανάπτυξης που εργάζονται αποκλειστικά για τις κονσόλες της και τα PC.
Οι αλλαγές και εξαγορές όλων αυτών των εταιρειών ανάπτυξης είχαν και το αντίστοιχο κόστος για την Microsoft και ο Spencer έπλεξε το εγκώμιο των ανώτερων στελεχών της, που πιστεύουν στο όραμά του. Κατά τη διάρκεια ενός Gamelab event ο Spencer δήλωσε: ‘’ Το first-party περιεχόμενο της εταιρείας μας είναι πολύ σημαντικό για τις κονσόλες, για το Game Pass και για τη γενικότερη στρατηγική που έχουμε χαράξει. δρόμο που έχουμε επιλέξει. Όταν πριν από μερικά χρόνια δημιουργήσαμε την ηγετική ομάδα της εταιρείας, αρχίσαμε το χτίσιμο της στρατηγικής μας η οποία μεταλαμπαδεύτηκε στο εσωτερικό της και ήταν πολύ ενθαρρυντικό, το να δεχόμαστε όλη αυτή την υποστήριξη από τα υψηλά κλιμάκια ώστε να αναπτύξουμε το first-party κομμάτι της εταιρείας.
Ο Spencer αποκάλυψε επίσης ότι πολλά από τα games που αναπτύσσονται δεν έχουν αποκαλυφθεί ακόμα, ενώ τόνισε ότι δεν θέλει να αντιγράψει το μοντέλο της Sony, όταν ρωτήθηκε ποια είναι τα αντίστοιχα God of War και Uncharted. Ο επικεφαλής της εταιρείας συνέχισε δηλώνοντας για τις αποκλειστικότητες: ‘’ Γνωρίζουμε ότι είναι σημαντικό και ότι είναι κάτι που και οι fans θέλουν. Στόχος μας όμως δεν είναι απλά να αντιγράψουμε την πολιτική των άλλων εταιρειών, αλλά να δημιουργήσουμε κάτι που θα είναι ισάξιο της ποιότητας του Xbox. Η gaming βιομηχανία δεν μπορεί να προοδεύσει αν απλά η μια εταιρεία αντιγράφει την άλλη στις κονσόλες, στις υπηρεσίες και στο περιεχόμενο’’.
H Microsoft δεν θέλει να αντιγράψει τη στρατηγική των Sony και Nintendo και ο Spencer είναι σίγουρος ότι οι εταιρείες ανάπτυξης θα δημιουργήσουν τίτλους που θα έχουν ανταπόκριση από μεγαλύτερο εύρος gamers. O Spencer δήλωσε: ‘’ Είμαι πολύ περήφανος για την ποικιλία του περιεχομένου που προκύπτει από τα Xbox Games Studios. Διαφορετικά είδη, αισθητική προσέγγιση, gameplay, single player, multiplayer, όλα αρχίζουν και παίρνουν σάρκα και οστά και πιστεύω ότι αυτό θα συνεχιστεί. Είναι μια στρατηγική που ήρθε για να μείνει και δεν θα ισχύει απλά για ένα είδος. Οι εταιρείες που έχουμε ενσωματώσει στο line up καθοδηγούνται από το δικό τους όραμα και πως θέλουν να το μετουσιώσουν’’.