Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Microsoft: Γενική συζήτηση

More
25 Nov 2020 15:25 #241518 by Φίλιππος Κανελλόπουλος
Phil Spencer: ''Η Microsoft και η Sony είναι πολύ δυσαρεστημένες με τα προβλήματα των προπαραγγελιών''
Θεωρεί ότι η διαδικασία πρέπει να γίνεται διαφορετικά στο μέλλον.



Ο Phil Spencer, πρόεδρος του Xbox αναφέρθηκε στα προβλήματα που συνάντησαν οι καταναλωτές κατά τις προπαραγγελίες τόσο των Xbox Series X/S αλλά και του PS5.

H αναμονή στα online καταστήματα, τα προβλήματα με τις παραδόσεις των retailers και των κλεμμένων κονσολών ήταν μόνο μερικά από τα προβλήματα που συνάντησαν οι καταναλωτές κατά την κυκλοφορία των Xbox Series X/S και PS5.

Ο Spencer μίλησε σχετικά με το θέμα σε podcast του The Verge : "Τόσο για εμάς όσο και για την Sony – τρέφω μεγάλο σεβασμό για τον Jim Ryan – είδαμε τα προβλήματα που υπήρξαν κατά τις προπαραγγελίες και είμαστε πολύ δυσαρεστημένοι με αυτό και εν τέλει έχουμε πολλούς δυσαρεστημένους καταναλωτές που δεν μπόρεσαν να αποκτήσουν την κονσόλα που ήθελαν. Νομίζω ότι όλο αυτό πρέπει να μας κάνει να δούμε νέους τρόπους, όπως το να δίνεται η δυνατότητα να εξασφαλίζεται μια θέση για τον κάθε ενδιαφερόμενο, ή γενικά να υπάρχει μεγαλύτερη αμεσότητα με τον καταναλωτή. Οι retailers θα ολοκληρώνουν την παραγγελία αλλά οι καταναλωτές θα έχουν πιο ξεκάθαρη άποψη για χρονοδιάγραμμα που θα συμβεί αυτό. Είναι κάτι στο οποίο δουλεύουμε".

Επίσης ο ισχυρός άνδρας του Xbox αναφέρθηκε και στην κίνηση των δυο εταιρειών να στείλουν stock από τις κονσόλες στα καταστήματα πλέον αυτών που είχαν προορισμένες για τις προπαραγγελίες. Ο Spencer σημείωσε: " Θέλουμε οι καταναλωτές να έχουν την αίσθηση ότι υπάρχουν γενικά κονσόλες στα καταστήματα τις οποίες μπορούν να αποκτήσουν και όχι μόνο αυτές που θα παραλάβουν ως μέρος των προπαραγγελιών. Αυτή η τακτική δεν ξέρω αν είναι η σωστή για την εποχή που ζούμε και η λογική του να περιμένω στην ουρά έξω από τα καταστήματα για να αγοράσω την κονσόλα είναι περασμένης δεκαετίας. Είναι αυτός ο σωστός τρόπος να προμηθεύουμε τα προϊόντα μας στον πελάτη; Εξάλλου σχετικά με αυτό μιλήσαμε και με τους retailers με τους οποίους συνεργαζόμαστε.

Στην μακροσκελή συνέντευξή του στο The Verge, ο Phil Spencer αναφέρθηκε και στα exclusives, στο cloud gaming αλλά και στο app της Microsoft για games. O Spencer επίσης είπε ότι η Microsoft σκέφτεται να δημιουργήσει ένα Xbox app για τηλεοράσεις, το οποίο δεν θα χρειάζεται κάποιο ξεχωριστό hardware και το οποίο λογικά θα δούμε μέσα στον επόμενο χρόνο. Συγκεκριμένα είπε: " Δεν νομίζω ότι υπάρχει τίποτα που θα μας αποτρέψει από το να κάνουμε το Xbox app για smart TV. Πλέον οι τηλεοράσεις είναι πιο κοντά στην λογική της κονσόλας με δυνατότητα για streaming, πολλά apps και Bluetooth. Είναι απλά μια τηλεόραση ή είναι ο φορέας που θα τρέχει όλα αυτά που θέλουμε; "

Τέλος, ο Spencer αναφέρθηκε και στα fanboys και την τοξικότητα μεταξύ των "οπαδών" των δυο εταιρειών: "Ειδικά στις κονσόλες υπάρχει πολύ ισχυρός πυρήνας που φτάνει σε επίπεδα του τύπου θέλω ο άλλος να αποτύχει γιατί έτσι πιστεύω ότι αυτό που αγόρασα εγώ θα είναι πιο επιτυχημένο. Το λέω και για τις δυο πλευρές και γενικά δεν πιστεύω ότι πρέπει να βλέπουμε τους άλλους να αποτυγχάνουν για να θεωρήσουμε τους εαυτούς μας επιτυχημένους. Βρισκόμαστε στο χώρο της ψυχαγωγίας και αυτό είναι που μετράει τελικά. Προσπαθούμε μέσω cross-play και άλλων τρόπων να ευχαριστήσουμε τον κόσμο που είναι κλεισμένος σπίτι του λόγω πανδημίας, αλλά υπάρχει ένας πυρήνας οπαδών που σιχαίνεται το προϊόν των άλλων εταιρειών.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
25 Nov 2020 19:08 #241584 by Giorgos Tsolaridis
Microsoft: "Επικροτούμε την Sony για το χειριστήριο DualSense"
Ο Phil Spencer άφησε θετικά σχόλια.


Το DualSense αποτελεί το highlight του PS5, σε βαθμό που ο Phil Spencer, επικεφαλής του Xbox, αποφάσισε να επικροτήσει την Sony δημόσια.

Το haptic feedback Και τα adaptive triggers είναι τα δυνατά του σημεία. Ο Spencer δήλωσε με αφορμή την κυκλοφορία του DualSense ότι: "Η καινοτομία σε οποιονδήποτε κατασκευαστή κονσολών μπορεί να είναι καλή για την βιομηχανία".

Ο Spencer πρόσθεσε: "Εκτιμώ όσα έκαναν με το χειριστήριο, όχι για τις προδιαγραφές αλλά για το κάτι παραπάνω. Πολλοί από εμάς στη βιομηχανία των games θα πρέπει να μάθουμε ο ένας τον άλλο και την καινοτομία που προωθούμε, είτε πρόκειται για μοντέλο διανομής, όπως το Game Pass ή μία τεχνολογία χειριστηρίου, είτε από το Wii, που είχε αντίκτυπο όταν στη Microsoft φτιάχναμε το Kinect και στη Sony το PS Move (σ.σ. βέβαια και τα τρία περιφερειακά πήγαν άπατα).

Ο Spencer κατέληξε ότι η καινοτομία στην κονσόλα και οι προδιαγραφές της μπορούν να είναι μία ευχάριστη προσθήκη για άλλους.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Dec 2020 19:27 #242568 by Giorgos Tsolaridis
Sony, Nintendo και Microsoft συνεργάζονται για να προσφέρουν ασφαλέστερη εμπειρία gaming στους παίκτες

Καθώς όλο και περισσότερα games υποστηρίζουν cross-play.

Η Sony ξεκίνησε μία συνεργασία με τις Nintendo και Microsoft με σκοπό να κάνουν την gaming εμπειρία των παικτών ασφαλέστερη τώρα που όλο και περισσότερα games μοιράζονται τις ίδιες κοινότητες, μέσω του cross-play.

Σύμφωνα με μία ανάρτηση του Xbox Wire, οι τρεις εταιρείες πιστεύουν ότι όλοι οι παίκτες έχουν δικαίωμα να έχουν τις καλύτερες κοινωνικές gaming εμπειρίες, όπου ο σεβασμός και η ασφάλεια τους αφορούν όλους. Το εγχείρημα θα γίνει με την βοήθεια προηγμένης τεχνολογίας, υποστήριξη του community και επίβλεψη.
Ο αντιπρόεδρος των επιχειρήσεων Xbox, Dave McArthy είπε ότι η συνεργασία αυτή έχει τρεις σκοπούς:

- Οι γονείς και οι παίκτες να μπορούν να καταλάβουν και να ελέγξουν τις gaming εμπειρίες.

- Δεσμευόμαστε στο να συνεργαστούμε με την βιομηχανία, το νομικό σύστημα και τις κοινότητές μας για να βελτιώσουμε την ασφάλεια των χρηστών.

- Αναλαμβάνουμε την ευθηνή να κάνουμε τις πλατφόρμες μας όσο το δυνατόν ασφαλέστερες για όλους τους παίκτες.

"Η προστασία των παικτών είναι δύσκολη σε έναν ψηφιακό και άμεσα συνδεδεμένο κόσμο. Η συνεργασία αυτή κάνει επίσημη την δέσμευσή μας στο να δουλέψουμε μαζί για να βελτιώσουμε την ασφάλεια και επιβεβαιώσουμε ότι το gaming είναι για όλους. Η βιομηχανία του gaming έχει κάνει πολλές προσπάθειες στο να προστατέψει τους παίκτες, όμως καταλαβαίνουμε ότι καμία εταιρεία δεν μπορεί να ξεπεράσει αυτές τις δυσκολίες μόνη της".

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Jan 2021 19:06 #244841 by Giorgos Tsolaridis
Τα κεντρικά της Microsoft στις ΗΠΑ θα γίνουν κέντρα εμβολιασμού για τον κορωνοϊό
Ένα μέρος τους θα αφιερωθεί για τον εμβολιασμό του ευρύ κοινού.


Τα κεντρικά γραφεία της Microsoft στις ΗΠΑ που βρίσκονται στο Ρέντμοντ της πολιτείας Γουάσινγκτον, θα μετατραπούν σε κέντρα εμβολιασμού για τον κορωνοϊό. Η ανακοίνωση έγινε από τον κυβερνήτη της Γουάσινγκτον, Jay Inslee, και αφορά το πρόγραμμα εμβολιασμού που στοχεύει τους 45.000 εμβολιασμούς ημερησίως.

Ο ρόλος της Microsoft είναι να προσφέρει την τεχνολογική της γνώση και στήριξη στην τοπική κυβέρνηση και να διαθέσει μέρος των εγκαταστάσεών της για τον εμβολιασμό. Ο πρόεδρος της Microsoft, Brad Smith, δήλωσε ότι "Επικροτούμε τα σημερινά βήματα που ωθούν στην ταχύτερη διανομή των εμβολίων. Η Microsoft είναι μια από τις πολλές εταιρείες στην περιοχή που θα βοηθήσουν, και ελπίζουμε πως μαζί θα καταφέρουμε να νικήσουμε τον ιό πιο γρήγορα."


Το GeekWire ανέφερε σε συνέντευξή του με τον Brad Smith ότι το κέντρο δε θα εξυπηρετεί μόνο υπαλλήλους της εταιρείας. “Δε θα είναι κέντρο που θα εξυπηρετεί μόνο τους υπαλλήλους της εταιρείας, θα είναι ανοιχτό για τους κατοίκους της περιοχής.» δήλωσε ο πρόεδρος της Αμερικανικής εταιρείας. Επίσης δήλωσε ότι η Microsoft θα προσπαθήσει να κρατήσει το κόστος των εμβολίων χαμηλό και προσπαθεί να βοηθήσει τους πολίτες που δεν έχουν ασφάλιση.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Jan 2021 01:33 #245228 by Giorgos Tsolaridis
Τα έσοδα της Microsoft το τελευταίο τρίμηνο ήταν διπλάσια απ' το ποσό που πλήρωσε για την Zenimax
Είχε καθαρό κέρδος 15.5 δις δολάρια.


Τα έσοδα της Microsoft το τελευταίο τρίμηνο αρκούν για να βγάλει τα χρήματα που πλήρωσε για την εξαγορά της Bethesda και μάλιστα εις διπλούν.

Με τις πωλήσεις των κονσολών Xbox Series X/S, η άνοδος που παρατηρήθηκε γενικά στις κονσόλες Xbox ήταν 86% (σκεφτείτε να υπήρχαν κι επαρκή αποθέματα). Ο Spencer ζήτησε συγγνώμη για τα προβλήματα αποθεμάτων και πρόσθεσε ότι η Microsoft θα τα αναπληρώσει το συντομότερο δυνατό. Τα συνολικά έσοδα που περιλαμβάνουν κονσόλες και games, ανέβηκαν κατά 51% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο.

Η Microsoft δεν ανέφερε τα ακριβή νούμερα, ωστόσο, σε σχέση με τα αντίστοιχα νούμερα του 2019, τα έσοδα για το τελευταίο τρίμηνο του 2020, προκύπτουν (σύμφωνα με τους δείκτες αύξησης) σε 43,1 δις δολάρια (+17%) και το καθαρό κέρδος σε 15.5 δις δολάρια (+33%), άρα ποσό διπλάσιο σε σχέση με τα 7,5 δις που έδωσε η Microsoft για να εξαγοράσει την Zenimax (η οποία περιλαμβάνει την Bethesda).

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Jan 2021 18:53 #245264 by Γιάννης Παπαργυρίου
Η Microsoft είχε εξετάσει το ενδεχόμενο κυκλοφορίας φορητής κονσόλας Xbox
Την οποία οι υπάλληλοι αποκαλούσαν Xboy.


Ο Robbie Bach, πρώην επικεφαλής του τμήματος Xbox αποκάλυψε ορισμένους από τους λόγους για τους οποίους η εταιρεία δεν κατασκεύασε ποτέ μια φορητή κονσόλα, παρά την πίεση προς αυτό από αρκετές ομάδες μέσα στην Microsoft.

Ο Bach,ο οποίος έφυγε το 2010 από την Microsoft έχοντας ηγηθεί του τμήματος Χbox από την δημιουργία του το 2001, αποκάλυψε σε πρόσφατη συνέντευξή του κατά την διάρκεια των New York Game Awards ότι απέρριψε κάθε πρόταση φορητού Xbox διότι η εταιρεία απλά δεν είχε την δυναμική να υποστηρίξει κάτι τέτοιο.

Οι τρεις προτάσεις για φορητό Xbox που έγιναν κατά την διάρκεια της θητείας του Bach στην Microsoft αναφέρονταν όλες στην κονσόλα ως “Xboy”, κάτι που μάλλον θα οδηγούσε σε προβλήματα πνευματικής ιδιοκτησίας, αστειεύτηκε.

“Όσο ήμουν στο τμήμα του Xbox, υπήρχαν τουλάχιστον τρεις ομάδες που παρουσίασαν προτάσεις για φορητό Xbox. Πάντα λεγόταν Xboy, για κάποιο λόγο. Είμαι σίγουρος ότι θα δημιουργούσε προβλήματα στο κομμάτι της πνευματικής ιδιοκτησίας. Και τις τρεις φορές αποφασίσαμε να μην το κάνουμε” είπε.

Ο Bach ανέφερε ότι τρέφει “μεγάλο σεβασμό” για την Sony και την Nintendo, δύο γίγαντες του gaming που έχουν καταφέρει να λανσάρουν σταθερές και φορητές συσκευές με επιτυχία. Σημείωσε ότι πολλοί υποθέτουν πως είναι εύκολο να πετύχει κανείς ταυτόχρονα και στις δύο αγορές, αλλά κάτι τέτοιο δεν ισχύει.

“Έχω μεγάλο σεβασμό για την Sony και την Nintendo που μπόρεσαν να υπάρξουν και στις δύο αυτές αγορές. Γιατί όλοι λένε πως [οι κονσόλες και οι φορητές συσκευές] σχετίζονται και υπάρχει πολλή μόχλευση κι είναι εύκολο να μεταπηδήσεις από το ένα στο άλλο. Και νομίζω ότι είναι, τουλάχιστον τώρα, γιατί το Switch έχει αλλάξει τα πάντα, αλλά κατά τον χρόνο εκείνο ήταν αρκετά διαφορετικά. Και θα σήμαινε ότι θα έπρεπε να ξεκινήσουμε άλλη μία ομάδα. Θα ήταν σαν να ξεκινούσαμε το Xbox [ξανά] μόνο που τώρα θα φτιάχναμε φορητή κονσόλα. Και απλά δεν είχαμε την δυναμική να το κάνουμε” ανέφερε.

Ο Bach συνέχισε, επισημαίνοντας ότι οι εσωτερικές προτάσεις για φορητή κονσόλα Xbox “απλά δεν έλεγαν να πεθάνουν” με ομάδες να έρχονται σε αυτόν ξανά και ξανά, προσπαθώντας να το κάνουν να συμβεί. Ωστόσο ο Bach δεν υπέκυψε κι είπε όχι κάθε φορά.

Το 2017, ο τρέχων επικεφαλής του Xbox, Phil Spencer, συζήτησε για τις προσπάθειες της Microsoft όσον αφορά το gaming σε φορητές συσκευές. Είχε αναφέρει ότι η Microsoft είχε όντως δημιουργήσει κάποια πρώτα σχέδια για φορητό Xbox, αλλά η εταιρεία ποτέ δεν προχώρησε από αυτά τα πρωτότυπα στην υλοποίησή τους ως πραγματικό προϊόν.

Σε κάθε περίπτωση, και η Sony έχει εγκαταλείψει την αγορά των φορητών κονσολών μετά την απόφαση να μην συνεχίσει την κατασκευή και υποστήριξη του PS Vita, ενώ η Nintendo φαίνεται ότι οδεύει προς κλείσιμο των δραστηριοτήτων της που αφορούν το 3DS προκειμένου να εστιάσει στο Switch.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Jan 2021 19:15 #245273 by Ερμής Δερβίσης
Η Microsoft πουλάει Xbox Series X υπογεγραμμένο από τον Phil Spencer
Τα έσοδα θα πάνε σε φιλανθρωπικό σκοπό.




Ένα Xbox Series X το οποίο είναι υπογεγραμμένο από τον Phil Spencer, βγήκε σε δημοπρασία και τα έσοδα τα οποία είναι προς το παρών πάνω από 2.600 δολάρια, θα βοηθήσουν τους μαθητές στο Bronx και το νότιο τομέα της Νέας Υόρκης.

Η κονσόλα είναι καινούργια και το κουτί της έχει ανοιχτεί μόνο για να υπογράψει ο Spencer. Το ενδιαφέρον του κόσμου στο eBay για το συγκεκριμένο κομμάτι είναι μεγάλο, καθώς έχουν υπάρξει πάνω από 50 ψήφοι και φτάνοντας το τελικό ποσό πάνω από 2.600 δολάρια. Η περιγραφή αναφέρει ότι η κονσόλα θα συσκευαστεί και θα σταλθεί προσεκτικά στον νικητή της δημοπρασίας, η οποία ολοκληρώνεται στις 2 Φεβρουαρίου.

Ο Spencer δώρισε την κονσόλα στο πλαίσιο των New York Game Awards 2020 που πραγματοποιήθηκαν στις 26 Ιανουαρίου.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Jan 2021 20:32 #245275 by Γιάννης Παπαργυρίου
Η Microsoft είχε εξετάσει το ενδεχόμενο κυκλοφορίας φορητής κονσόλας Xbox
Την οποία οι υπάλληλοι αποκαλούσαν Xboy.


Ο Robbie Bach, πρώην επικεφαλής του τμήματος Xbox αποκάλυψε ορισμένους από τους λόγους για τους οποίους η εταιρεία δεν κατασκεύασε ποτέ μια φορητή κονσόλα, παρά την πίεση προς αυτό από αρκετές ομάδες μέσα στην Microsoft.

Ο Bach,ο οποίος έφυγε το 2010 από την Microsoft έχοντας ηγηθεί του τμήματος Χbox από την δημιουργία του το 2001, αποκάλυψε σε πρόσφατη συνέντευξή του κατά την διάρκεια των New York Game Awards ότι απέρριψε κάθε πρόταση φορητού Xbox διότι η εταιρεία απλά δεν είχε την δυναμική να υποστηρίξει κάτι τέτοιο.

Οι τρεις προτάσεις για φορητό Xbox που έγιναν κατά την διάρκεια της θητείας του Bach στην Microsoft αναφέρονταν όλες στην κονσόλα ως “Xboy”, κάτι που μάλλον θα οδηγούσε σε προβλήματα πνευματικής ιδιοκτησίας, αστειεύτηκε.

“Όσο ήμουν στο τμήμα του Xbox, υπήρχαν τουλάχιστον τρεις ομάδες που παρουσίασαν προτάσεις για φορητό Xbox. Πάντα λεγόταν Xboy, για κάποιο λόγο. Είμαι σίγουρος ότι θα δημιουργούσε προβλήματα στο κομμάτι της πνευματικής ιδιοκτησίας. Και τις τρεις φορές αποφασίσαμε να μην το κάνουμε” είπε.

Ο Bach ανέφερε ότι τρέφει “μεγάλο σεβασμό” για την Sony και την Nintendo, δύο γίγαντες του gaming που έχουν καταφέρει να λανσάρουν σταθερές και φορητές συσκευές με επιτυχία. Σημείωσε ότι πολλοί υποθέτουν πως είναι εύκολο να πετύχει κανείς ταυτόχρονα και στις δύο αγορές, αλλά κάτι τέτοιο δεν ισχύει.

“Έχω μεγάλο σεβασμό για την Sony και την Nintendo που μπόρεσαν να υπάρξουν και στις δύο αυτές αγορές. Γιατί όλοι λένε πως [οι κονσόλες και οι φορητές συσκευές] σχετίζονται και υπάρχει πολλή μόχλευση κι είναι εύκολο να μεταπηδήσεις από το ένα στο άλλο. Και νομίζω ότι είναι, τουλάχιστον τώρα, γιατί το Switch έχει αλλάξει τα πάντα, αλλά κατά τον χρόνο εκείνο ήταν αρκετά διαφορετικά. Και θα σήμαινε ότι θα έπρεπε να ξεκινήσουμε άλλη μία ομάδα. Θα ήταν σαν να ξεκινούσαμε το Xbox [ξανά] μόνο που τώρα θα φτιάχναμε φορητή κονσόλα. Και απλά δεν είχαμε την δυναμική να το κάνουμε” ανέφερε.

Ο Bach συνέχισε, επισημαίνοντας ότι οι εσωτερικές προτάσεις για φορητή κονσόλα Xbox “απλά δεν έλεγαν να πεθάνουν” με ομάδες να έρχονται σε αυτόν ξανά και ξανά, προσπαθώντας να το κάνουν να συμβεί. Ωστόσο ο Bach δεν υπέκυψε κι είπε όχι κάθε φορά.

Το 2017, ο τρέχων επικεφαλής του Xbox, Phil Spencer, συζήτησε για τις προσπάθειες της Microsoft όσον αφορά το gaming σε φορητές συσκευές. Είχε αναφέρει ότι η Microsoft είχε όντως δημιουργήσει κάποια πρώτα σχέδια για φορητό Xbox, αλλά η εταιρεία ποτέ δεν προχώρησε από αυτά τα πρωτότυπα στην υλοποίησή τους ως πραγματικό προϊόν.

Σε κάθε περίπτωση, και η Sony έχει εγκαταλείψει την αγορά των φορητών κονσολών μετά την απόφαση να μην συνεχίσει την κατασκευή και υποστήριξη του PS Vita, ενώ η Nintendo φαίνεται ότι οδεύει προς κλείσιμο των δραστηριοτήτων της που αφορούν το 3DS προκειμένου να εστιάσει στο Switch.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Feb 2021 14:53 #245627 by Giorgos Tsolaridis
Η Microsoft ήθελε να εξαγοράσει τις Nintendo, EA, Square Enix και Midway
Εξέταζε όλα τα ενδεχόμενα.


Στην συνέντευξη που έδωσε ο Robbie Rach, πρώην πρόεδρος του τομές ψυχαγωγίας και συσκευών της εταιρείας, στο Bloomberg, δήλωσε ότι η Microsoft έψαχνε συνεργάτες και εξέταζε όλα ενδεχόμενα και επιπλέον η Nintendo βρίσκεται ακριβώς απέναντι από τα κεντρικά της εταιρείας στο Redmond στην Washington.

Ο ίδιος δήλωσε: "Στον πρώτο καιρό του Xbox concept, η Microsoft δεν ήθελε να κάνει την δύσκολη δουλειά, καθώς ήταν κάτι το οποίο δεν γνωρίζαμε και ψάχναμε για συνεργάτες. Μιλήσαμε σε αρκετούς κατασκευαστές PC, στην Sega και πήγαμε και στην Nintendo. Ήταν τα μεγάλα παιδιά της γειτονιάς και βρισκόντουσαν και στον ίδιο δρόμο με τα δικά μας γραφεία, οπότε δεν ήταν και μεγάλο το ταξίδι. Έτσι κάναμε μία συζήτηση η οποία κατέληξε όπως αναμέναμε, καθώς η Microsoft δεν είχε τότε πολλά να προσφέρει και η Nintendo πάντα ήταν μία αυτοσυντηρούμενη εταιρεία, καθώς φτιάχνει πάντα το δικό της περιεχόμενο".

Ο Bach εξήγησε ότι η κατασκευή κονσολών ήταν η τελευταία επιλογή για την Microsoft: "Τελικά στραφήκαμε στην κατασκευή hardware, η οποία ήταν η τελευταία επιλογή για εμάς, πράγμα που ξέρω ότι ακούγεται χαζό, όμως δεν ήμασταν τότε εταιρεία hardware και η κατασκευή τους ήταν μεγάλη δέσμευση για εμάς. Ο Bach δήλωσε επίσης ότι κάποιοι publishers ήθελαν η Microsoft να δημιουργήσει το δικό της hardware, ώστε να υπάρχει ανταγωνισμός με την Sony και την Nintendo: Η ειρωνεία είναι ότι όσοι μας έλεγαν να δημιουργήσουμε hardware ήταν οι third-party publishers. Εταιρείες όπως η Electronic Arts ή η Activision ήθελαν κάποιον να ανταγωνιστεί την Sony και την Nintendo, όχι όμως κάποιον όπως η 3DO η οποία έδινε το hardware της σε άλλες εταιρείες"

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Feb 2021 16:01 #245651 by Giorgos Tsolaridis
Η Microsoft ανακοίνωσε εορτασμούς για τον Black History Month
Θα διαρκέσουν όλο τον Φεβρουάριο.


Ο Φεβρουάριος έχει οριστεί ως Black History Month στις Ηνωμένες Πολιτείες και η Microsoft τον γιορτάζει με διάφορους τρόπους σε διάφορα games και το ευρύτερο οικοσύστημα του Xbox.

Καθ’ όλη τη διάρκεια του μήνα, η Microsoft θα δώσει έμφαση στις προσπάθειες μαύρων και αφροαμερικανών developers και προσωπικοτήτων. Ταυτόχρονα, θα συγκεντρώσει χρήματα και θα διαφημίσει σχετικές πρωτοβουλίες.

“Πιστεύουμε ότι μικρές δράσεις από μέλη της κοινότητας Xbox μπορούν να οδηγήσουν σε αλλαγές με διάρκεια στην βιομηχανία, όπως το να μιλήσουν και τα καταγγείλουν ρατσιστικά σχόλια, να μάθουν για την μαύρη ιστορία και κουλτούρα και να ενδυναμώσουν μαύρες επιχειρήσεις και δημιουργούς που υπερασπίζονται την διαφορετικότητα. Με την ενίσχυση των μαύρων φωνών, την συνεργασία με περισσότερους μαύρους δημιουργούς και το να συνεχίσουμε να αντιμετωπίζουμε την ρατσιστική αδικία, παλεύουμε να συνεισφέρουμε στην πραγματική αλλαγή στην βιομηχανία μας. Είμαστε αφοσιωμένοι στο να υποστηρίξουμε τα κοινά των μαύρων σε όλο τον πλανήτη μέσω προγραμμάτων που εστιάζουν σε θέματα που τους αφορούν.” έγραψαν σε σχετική ανάρτηση στο blog της Microsoft οι Q Muhaimin και James Lewis.

Κατά την διάρκεια του Φεβρουαρίου, η Microsoft θα εστιάσει σε games, ταινίες και τηλεοπτικές σειρές που επιβλέπουν κοινότητες μαύρων στο Xbox Store. Αυτά θα εστιάζουν ειδικά σε μαύρους δημιουργούς, εμπειρίες και πρωταγωνιστές. Η σελίδα του Xbox Store για το Black History Month προβάλλει games όπως το Watch Dogs 2, το Apex Legends: Lifeline Edition και το Mafia III, μεταξύ άλλων. Όσον αφορά την τηλεόραση και τις ταινίες η σελίδα της Microsoft για τον Black History Month προωθεί το lack Panther, το Hidden Figures, το Spider-Man: Into the Spider-Verse και το Insecure.

Το πρόγραμμα Xbox Ambassadors εμπλέκεται επίσης, με μέλη του να μοιράζονται ιστορίες σχετικά με το πώς games με αντιπροσώπευση της ταυτότητάς τους επηρέασαν τις ζωές τους. Η Microsoft θα φιλοξενήσει επίσης livestreams μέσω Twitch καθ’ όλη τη διάρκεια του Φεβρουαρίου, όπου οι οικοδεσπότες θα παίζουν games με μαύρους ήρωες και άλλα πολλά. Το πλήρες πρόγραμμα έχει ως εξής:

-1 με 7 Φεβρουαρίου – Εβδομάδα Μαύρων Ηρώων
“Ας παίξουμε κι ας παρακολουθήσουμε μαύρους ήρωες να είναι οι πρωταγωνιστές των δικών τους games”
-8 με 14 Φεβρουαρίου – Εβδομάδα Μαύρων Δημιουργών/Developers και των Games τους
“Συναντήστε Μαύρους Δημιουργούς & Developers και μάθετε περισσότερα για τις δημιουργίες τους”
-15 με 21 Φεβρουαρίου – Εβδομάδα Μαύρων Streamers
“Συναντήστε νέα & γνώριμα πρόσωπα σε gaming κοινότητες Μαύρων”
-22 με 28 Φεβρουαρίου – Εβδομάδα Μαύρων Streamers
“Συναντήστε νέα & γνώριμα πρόσωπα σε gaming κοινότητες Μαύρων”

Επιπλέον, η Microsoft παρέχει στους χρήστες Xbox την δυνατότητα να δωρίσουν τους πόντους Microsoft Rewards τους για την υποστήριξη των οργανώσεων NAACP, Black Girls Code και Gameheads.

H εκπαιδευτική έκδοση του Minecraft εντωμεταξύ προσφέρει τέσσερα μαθήματα και ένα δωρεάν demo σε μαθητές σχετικά με τον Dr. Martin Luther King Jr, το κίνημα Black Lives Matter και άλλα. Επιπλέον, το State of Decay 2 της Microsoft προσθέτει ένα μπλουζάκι "We Are Done Dying" για τους παίκτες ως δωρεάν DLC. Αντίστοιχο πραγματικό μπλουζάκι σε φυσική μορφή θα είναι επίσης διαθέσιμο μέσω του Xbox Gear Shop. Τέλος, το Halo: The Master Chief Collection πρόσθεσε ένα νέο nameplate Black History Month, το οποίο μπορεί να αποκτήσει οποιοσδήποτε απλά κάνοντας log in στο παιχνίδι. Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε την σχετική ανάρτηση στο Xbox blog κάνοντας κλικ εδώ.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.