Δεν αποτελεί πια μυστικό πως τα games που κρατάνε τους παίκτες για πολύ καιρό είναι και τα πιο κερδοφόρα αυτήν τη στιγμή, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει χώρος για πιο “παραδοσιακά” games που έχουν ως γνώμονα την ιστορία, σύμφωνα με τον Phil Spencer της Microsoft.
Σε μια πρόσφατη συνέντευξη στη The Guardian, ο επικεφαλής του Xbox αποκάλυψε πώς τα games με αφηγηματικό χαρακτήρα και single-player, αποτελούν μέρος της στρατηγικής του Xbox. “Πιστεύω πως αναπτύσσουμε περισσότερα τέτοιου είδους games από ποτέ”, αναφέρει ο Spencer, δίνοντας έμφαση στην ανάγκη να υποστηριχθούν τέτοια project, τα οποίο με τη σειρά τους θα υποστηρίζεται από μια ευρύτερη διαθεσιμότητα σε demos και early access, μέσω του Xbox Game Pass και του xCloud. Η Xbox σκοπεύει να το πετύχει αυτό, χωρίς να ωθήσει τις ομάδες ανάπτυξης στο να κάνουν ένα και μόνο συγκεκριμένο είδος παιχνιδιού.
"Δεν έχουμε κατεύθυνση ή εντολή που να λέει ότι κάθε παιχνίδι πρέπει να είναι ένα παιχνίδι που να συνεχίζεται για καιρό", δήλωσε ο επικεφαλής της Microsoft Studios, Matt Booty. “ Πάρτε για παράδειγμα το Psychonauts. Μπορεί να υπάρξει Psychonauts 3, αλλά δεν θα αναγκάσω τον δημιουργό να το αναπτύξει. Γνωρίζοντας την ιστορία των παιχνιδιών που κάνει, δεν νομίζω ότι θα κάνει ένα παιχνίδι που έχει seasons και συνεχίζεται για πέντε χρόνια”, συμπλήρωσε.
Τόσο ο Spencer όσο και ο Matt Booty τόνισαν επίσης την ανάγκη διεύρυνσης των περιοχών όπου θα μπορούσε να εδρεύει μια πετυχημένη ομάδα ανάπτυξης, επεκτείνοντας έτσι τους τύπους ιστοριών που μπορεί να πει η Microsoft στο μέλλον. Για το σκοπό αυτό, όλες οι ομάδες ανάπτυξης που βρίσκονται σε περιοχές που δεν φημίζονται για το gaming, θα πάρουν τις ευκαιρίες τους. “Θα μου κάνει εντύπωση αν αυτό δεν συμβεί”, είπε ο Spencer, σχολιάζοντας τις δυνατότητες απόκτησης εταιριών ανάπτυξης από περιοχές με μικρότερη αναπτυξιακή αγορά. “Απλά γνωρίζοντας το ταλέντο που είναι διαθέσιμο και τα εργαλεία, όπως οι μηχανές παιχνιδιών Unity και Unreal που είναι πολύ πιο προσιτές, θα ήταν έκπληξη αν τα επόμενα τρία έως πέντε χρόνια, δεν υπήρχαν πολλές ομάδες ανάπτυξης σε μέρη που δεν είναι οι παραδοσιακοί κόμβοι ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών”, δήλωσε ο Phil Spencer.
Εσείς συμφωνείτε με τον Phil Spencer;