Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Electronic Arts: Γενική συζήτηση

More
18 Mar 2024 11:41 #275356 by Nikos Georgopoulos
Πρώην director του Battlefield δεν έχει να πει κάτι θετικό για την EA




Οι δηλώσεις του πρώην CEO της Ridgeline Games, Marcus Lehto.

Ο Marcus Lehto – co-creator του Halo universe και πρώην επικεφαλής της Ridgeline Games που έκλεισε πρόσφατα – λέει ότι δεν έχει τίποτα θετικό να πει για την Electronic Arts . Στα τέλη Φεβρουαρίου, ο Lehto επιβεβαίωσε ότι είχε φύγει από την EA με τη θέλησή του και τώρα θα απομακρυνόταν για ένα χρονικό διάστημα από τα video games για να βρει τι θέλει να κάνει στη συνέχεια. Ο director παραδέχτηκε αργότερα ότι αισθάνθηκε χτυπημένος όταν είδε την EA να απολύει την ομάδα του και τους χαρακτήρισε ως τόσους πολλούς ταλαντούχους developers που ήταν απίστευτα πολύτιμοι για το franchise του Battlefield.

Στην τελευταία δήλωση που δημοσιεύτηκε στο X/Twitter, ο Lehto είπε απλώς: «Δεν λέω πολλά εδώ, αφού δεν έχω κάτι θετικό να πω για την EA, από όπου πρόσφατα αποχώρησα και το πόσο πολλοί, συμπεριλαμβανομένης της ομάδας μου, υποφέρουν λόγω των απολύσεων».


Not been saying much here since I don’t have anything positive to say about EA, my recent departure, and how so many, including my team, are suffering due to the industry sweeping layoffs.

— Marcus Lehto ?? (@game_fabricator) March 15, 2024

Τα νέα για τη Ridgeline διέρρευσαν ως μέρος ενός περαιτέρω κύματος απολύσεων στην EA, με το 5% της εταιρείας - περίπου 670 άτομα – να χάνουν τη δουλειά τους. Όταν ανακοινώθηκε η είδηση, ο επικεφαλής της EA, ο Andrew Wilson είπε ότι η εταιρεία απομακρύνεται από τα «μελλοντικά αδειοδοτημένα πνευματικά δικαιώματα» για να επικεντρωθεί στα «κατόχημενα πνευματικά δικαιώματα, τα sports και τα online communities». Οι τίτλοι Black Panther και Iron Man βρίσκονται σε development . Ωστόσο, ένα Star Wars shooter που αναπτυσσόταν από την εταιρεία ανάπτυξης των Apex Legends και Titanfall, την Respawn Entertainment, ένα Mandalorian game έχει ακυρωθεί, σύμφωνα με πληροφορίες.

Η Ridgeline Games εργαζόταν σε ένα Battlefield campaign . Το project θα ολοκληρωθεί πλέον από το τους developers του Need for Speed, την Criterion Games.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Mar 2024 09:52 #275382 by Nikos Georgopoulos
Η αντιπρόεδρος παραγωγής του PlayStation που απολύθηκε από την Sony, πήγε στην EA




Είχε βοηθήσει στη δημιουργία της Naughty Dog και άλλων εταιρειών ανάπτυξης της Sony.

Η Connie Booth, η οποία εργαζόταν από το 1989 στη Sony και ήταν αντιπρόεδρος παραγωγής στο τμήμα Product Development του PlayStation, έφυγε από την Sony το 2023 κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες και πλέον δουλεύει στην Electronic Arts , ως Group Manager στα Action RPG.

Η Connie Booth θα επιβλέπει τις εταιρείας ανάπτυξης BioWare, EA Motive και Cliffhanger , στούντιο που είναι υπεύθυνα για νέα games όπως τα Dragon Age, Mass Effect, Black Panther κ.α. Η επικεφαλής της EA Laura Miele δήλωσε ότι ο Booth είναι «γνωστή για το ότι δημιούργησε μια απίστευτη κουλτούρα για τους developers και υποστηρίζει το δημιουργικό όραμα ενώ οδηγεί την καινοτομία».

Στα 30+ χρόνια της στη Sony, η Booth βοήθησε στη δημιουργία των εσωτερικών στούντιο του PlayStation και καθοδήγησε την ανάπτυξη τίτλων όπως τα Spider-Man 1 και 2, The Last of Us, Ghost of Tsushima, Uncharted και Ratchet & Clank, μεταξύ άλλων. Η Miele πρόσθεσε: «Έχει μια άψογη φήμη στο development community και αναμφίβολα θα έχει θετικό αντίκτυπο στα games μας».

Ο David Scott Jaffe, δημιουργός του Twisted Metal και συνδημιουργός του God of War, είχε δηλώσει το 2023: "Την απέλυσαν. Δεν την άφησαν να φύγει. Δεν παραιτήθηκε. Απολύθηκε. Απλά κάπως συνέβη". Ο λόγος που έγινε αυτό, σύμφωνα με τον Jaffe, είναι γιατί ο Jim Ryan έδωσε εντολή στις ομάδες του PlayStation να δημιουργήσουν περισσότερα live as service games. "Η Connie πήρε το φταίξιμο για αυτό" είπε ο Jaffe.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Apr 2024 10:41 #275598 by Nikos Georgopoulos
Η Electronic Arts αύξησε τις τιμές του EA Play




Από τον Μάιο.

Η Electronic Arts θα αυξήσει τις τιμές της συνδρομής EA Play από τον Μάιο. Οι νέες τιμές αναγράφονται ήδη στο site της.

Η Αμερικάνικη εταιρεία έστειλε email στους συνδρομητές της ότι οι νέες τιμές θα ξεκινήσουν στις 10 Μαΐου. Η βασική συνδρομή του EA Play θα αυξηθεί κατά 1 ευρώ, δηλαδή από 5 ευρώ το μήνα θα κοστίζει πλέον 6 ευρώ.
Το ετήσιο κόστος από 30 ευρώ θα κοστίζει 40 ευρώ. Αυτό το επίπεδο συνδρομής, επιτρέπει στους συνδρομητές να έχουν πρόσβαση σε pre- release trials για τα νέα games της EA, καθώς και σε παλαιότερα games.

Για τους συνδρομητές του EA Play Pro, η τιμή θα ανέβει από τα 15 ευρώ στα 17 ευρώ το μήνα και το ετήσιο πρόγραμμα θα πάει από τα 100 ευρώ στα 120 ευρώ. Αυτό το επίπεδο επιτρέπει στους συνδρομητές να παίζουν premium εκδόσεις επιλεγμένων games που κυκλοφόρησαν πρόσφατα και μάλιστα πριν από την κυκλοφορία τους. Σύμφωνα με το GamesIndustry.biz, οι αλλαγές στις τιμές συνδρομής έγιναν λόγω των ανακοινώσεων αύξησης του πληθωρισμού στην Αμερική.

Οι συνδρομητές του Xbox Game Pass έχουν επίσης πρόσβαση στο EA Play, επομένως δεν είναι σαφές πώς η νέα αύξηση της τιμής θα επηρεάσει αυτούς που έχουν το Game Pass.

Θυμίζουμε ότι η Microsoft αύξησε επίσημα την τιμή του Game Pass τον Ιούνιο του 2023 και η Sony ακολούθησε με το PlayStation Plus τον Αύγουστο του 2023. 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 May 2024 10:33 #275826 by Nikos Georgopoulos
Δύο μη ανακοινωμένα games της Electronic Arts θα κυκλοφορήσουν μέσα στον επόμενο χρόνο




Το ένα πιθανότατα είναι το Dragon Age: Dreadwolf.

Σύμφωνα με δηλώσεις της Electronic Arts προς τους επενδυτές τη, μέσα στο τρέχον οικονομικό έτος, το οποίο τελειώνει στις 31 Μαρτίου 2025, θα κυκλοφορήσουν δύο μη ανακοινωμένα games της.



Το ένα είναι πολύ πιθανό να είναι το αναμενόμενο Dragon Age: Dreadwolf, ενώ στο άλλο η EA θα εκτελέσει απλώς χρέη publisher . Φυσικά υπάρχει το ενδεχόμενο να μιλούσε και για τους Sports τίτλους της, όπως το FC 25 και το Madden 25.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 May 2024 10:33 #275829 by Nikos Georgopoulos
Νέες σκέψεις για υλοποίηση!



Δύο χρόνια μετά την αρχική της δήλωση, η Electronic Arts φαίνεται ότι ετοιμάζει όντως διαφημίσεις στα games.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της EA, Andrew Wilson, δήλωσε ότι η διαφήμιση εντός των games θα μπορούσε να γίνει ένας «ουσιώδης μοχλός ανάπτυξης» για το τελικό αποτέλεσμα της εταιρείας. Μιλώντας κατά τη διάρκεια της πιο πρόσφατης ενημέρωσης κερδών της εταιρείας, ο Wilson είπε ότι «είναι νωρίς ακόμη σε αυτό το θέμα» και αν αυτό είναι κάτι που η EA αποφασίσει να προχωρήσει περαιτέρω, η εταιρεία θα «σκεφτεί πως θα το υλοποιήσει».

Το 2008, η εκστρατεία του Μπαράκ Ομπάμα πλήρωσε την EA για να τοποθετήσει πολιτικές διαφημίσεις στο Burnout Paradise για να προσπαθήσει να κάνει τον κόσμο να τον ψηφίσει. Πριν από αυτό, το Battlefield 2142 του 2006 και το Need for Speed Carbon παρουσίαζαν διαφημίσεις εντός του παιχνιδιού. Το 2007, η EA υπέγραψε συμφωνία με μια εταιρεία διαφημίσεων για να φέρει διαφημίσεις εντός των games Madden, Tiger Woods PGA Tour, NHL και NASCAR, καθώς και στο Skate.

Ο Wilson είπε κατά τη διάρκεια του meeting κερδών με τους επενδυτές ότι, για οποιεσδήποτε μελλοντικές διαφημιστικές καμπάνιες εντός παιχνιδιού, η EA θα προσπαθήσει να είναι "πολύ προσεκτική" σχετικά με τον τρόπο εφαρμογής τους, καθώς δήλωσε: «Καθώς σκεφτόμαστε τα πολλά, πολλά δισεκατομμύρια ώρες που ξοδέψαμε, παίζοντας, δημιουργώντας, παρακολουθώντας και συνδέοντας και όπου μεγάλο μέρος αυτής της δέσμευσης τυγχάνει να είναι στα όρια μιας παραδοσιακής εμπειρίας παιχνιδιού, προσδοκούμε ότι η διαφήμιση έχει την ευκαιρία να ένας ουσιαστικός μοχλός ανάπτυξης για εμάς. Θα είμαστε πολύ προσεκτικοί καθώς προχωράμε σε αυτό, αλλά έχουμε ομάδες εσωτερικά στην εταιρεία αυτή τη στιγμή που εξετάζουν πώς μπορούμε να κάνουμε πολύ προσεκτικές υλοποιήσεις μέσα στις εμπειρίες των games μας».

Ο Wilson συζητούσε συγκεκριμένα τις διαφημίσεις εντός παιχνιδιού στο πλαίσιο των "πιο παραδοσιακών AAA games" και όχι απαραίτητα για κινητά, όπου οι διαφημίσεις κάθε είδους είναι πιο συνηθισμένες.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 May 2024 09:25 #275990 by Nikos Georgopoulos
Bug στα EA games έβγαζε μήνυμα ότι "τα games σας έχουν αφαιρεθεί"




Τελικά λύθηκε.

Οι κάτοχοι των EA games στα PC, όπως τα Apex Legends, FC 24 και The Sims 4, έβλεπαν τις προηγούμενες ημέρες ένα bug που εμφάνιζε μήνυμα: "Τα games σας έχουν αφαιρεθεί από την library σας. Δείτε λεπτομέρειες για να μάθετε περισσότερα". Αλλά όποιος έκανε κλικ για περισσότερες πληροφορίες, δεν έβλεπε τίποτα.

Πολλοί gamers τρόμαξαν μετά από αυτό, αφού μπορεί να νόμιζαν ότι έχουν κάνει κάτι κακό στο online multiplayer κι ότι η EA αφαίρεσε τα games τους. Τελικά η Electronic Arts αναγνώρισε το bug και δήλωσε στο X/Twitter: "Διορθώσαμε το πρόβλημα με τις υπηρεσίες EA στα PC. Αποσυνδεθείτε και συνδεθείτε ξανά για να αποκτήσετε πρόσβαση στα games σας".

Ωστόσο, οι χρήστες του EA app (πλέον έτσι ονομάζεται η εφαρμογή αντί για Origin) δήλωσαν μετά ότι το πρόβλημα με το bug παραμένει. Λογικά μέχρι τώρα θα έχει πλέον διορθωθεί και εκεί.

Στα social media υπήρχαν πολλά παράπονα από τους PC gamers, αφού ουσιαστικά τα games της Electronic Arts δεν έτρεχαν! Κάποιοι gamers διαμαρτυρήθηκαν επίσης, όταν είδαν ότι ενώ η πρόσβαση στα games τους είχε αποκατασταθεί, δεν είχαν ακόμα τη δυνατότητα να φορτώσουν τα DLC.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Jun 2024 09:44 #276307 by Nikos Georgopoulos
Οι διευθυντές της Electronic Arts έβγαλαν 60 εκατομμύρια δολάρια σε ένα έτος




Ο CEO 25 εκατομμύρια μόνος του!

Σε μία περίοδο όπου οι απολύσεις της gaming βιομηχανίας έχουν ξεπεράσει τις 10.000 για το 2024 και είμαστε ακόμα στο πρώτο εξάμηνο, οι CEOs και τα άλλα διευθυντικά στελέχη των εταιρειών βάζουν στην τσέπη τους...εκατομμύρια δολάρια!

Αυτό συνέβη στην Electronic Arts όπου οι διευθυντές έβγαλαν...60 εκατομμύρια δολάρια για το οικονομικό έτος της εταιρείας που έληξε το Α' τρίμηνο του 2024 ! Μόνος του ο CEO Andrew Wilson εισέπραξε 25 εκατομμύρια δολάρια! Ποια κρίση;

Μάλιστα ο Wilson επαινέθηκε για την εκτέλεση "βασικών στρατηγικών και λειτουργικών στόχων". Αυτοί οι στόχοι περιλαμβάνουν: «Αναδιοργάνωση της επιχείρησης σε EA Entertainment και EA Sports. Βελτιστοποίηση του χαρτοφυλακίου, των επενδύσεων και των πόρων για την υποστήριξη των στρατηγικών μας προτεραιοτήτων και των αναπτυξιακών πρωτοβουλιών ως μέρος ενός σχεδίου αναδιάρθρωσης, την πρόοδο του μακροπρόθεσμου σχεδίου στρατηγικής της εταιρείας που επικεντρώνεται στην προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης, των ισχυρών ταμειακών ροών και των αποδόσεων των μετόχων· και την επίβλεψη ενός έτους συνεχιζόμενων βαθμολογιών ικανοποίησης των εργαζομένων πάνω από τα κριτήρια αναφοράς του κλάδου που περιελάμβανε ρεκόρ σε υψηλή διατήρηση ταλέντων». 

Σε ελεύθερη μετάφραση: Επαινέθηκε για τις απολύσεις, την μείωση εξόδων και την διατήρηση νεότερων στελεχών.

Ο Wilson κέρδισε 1,3 εκατομμύρια δολάρια από τον βασικό του μισθό, συν περισσότερα από 20 εκατομμύρια δολάρια σε πληρωμές μέσω μετοχών, κάτι λιγότερο από 3,5 εκατομμύρια δολάρια από ένα πρόγραμμα κινήτρων εκτός μετοχικού κεφαλαίου και 500.000 δολάρια σε «άλλη» αποζημίωση. Αυτό, συνολικά, ήταν περίπου 5 εκατομμύρια δολάρια περισσότερο από τις προηγούμενες χρονιές.

Η Laura Miele, πρόεδρος της EA Entertainment, κέρδισε συνολικά 12 εκατομμύρια δολάρια, για την ηγεσία της στην EA Entertainment, ενώ μεταξύ άλλων επέβλεψε την κυκλοφορία του Star Wars Jedi: Survivor. Εν τω μεταξύ, ο οικονομικός διευθυντής Stuart Canfield κέρδισε συνολικά 6,5 εκατομμύρια δολάρια, μεταξύ άλλων.

Αντίθετα, ένας μέσος υπάλληλος της EA κέρδισε 148.704 δολάρια, 12.392 δολάρια το μήνα, που σημαίνει ότι ο Wilson κέρδισε 172 φορές περισσότερα από τον μέσο υπάλληλο της EA.

Μπορείτε να διαβάσετε την πλήρη έκθεση εδώ .

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Jul 2024 09:21 #276497 by Nikos Georgopoulos
Η Electronic Arts βάζει τέλος στα Battlefield 3, 4 και Hardline




Οι servers θα κλείσουν τον Νοέμβριο.

Η Electronic Arts θα σταματήσει να πουλάει τρία ακόμη Battlefield games και σε λίγους μήνες θα διακόψει και την λειτουργία των servers τους.

Η EA ανακοίνωσε ότι θα αφαιρέσει από την πώληση τρία ακόμη παλαιότερα Battlefield games, λόγω κλεισίματος των online υπηρεσιών τους.

Συγκεκριμένα, οι εκδόσεις για PlayStation 3 και Xbox 360 των Battlefield 3, Battlefield 4 και Battlefield: Hardline (κυκλοφόρησαν το 2011, το 2013 και το 2015 αντίστοιχα) θα διαγραφούν όλες από όλα τα online shops την Τετάρτη, 31 Ιουλίου. Από αυτό το σημείο και μετά, δεν θα είναι πλέον δυνατή η αγορά των games ή του αντίστοιχου DLC τους.

Επιπλέον, το online multiplayer και για τους τρεις τίτλους δεν θα είναι πλέον διαθέσιμο από τις 7 Νοεμβρίου του τρέχοντος έτους. Η EA σημειώνει, ωστόσο, ότι το single-player mode θα παραμείνει προσβάσιμο. Κάτι είναι κι αυτό.

Επίσης η EA τονίζει ότι η σημερινή ανακοίνωση ισχύει μόνο για τις εκδόσεις PS3 και Xbox 360. Το Battlefield 3 θα εξακολουθεί να είναι διαθέσιμο στα PC, ενώ το Battlefield 4 και το Battlefield: Hardline θα παραμείνουν διαθέσιμα σε PC, Xbox One και PlayStation 4.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Aug 2024 00:38 #276955 by Nikos Georgopoulos
CEO Electronic Arts: "Η απεργία των voice actors δεν θα μας επηρεάσει σύντομα"




Δήλωσε ότι θα επηρεαστούν μόνο projects που ξεκίνησαν την ανάπτυξη το 2023.

Ο CEO της Electronic Arts, Andrew Wilson δήλωσε ότι η απεργία των voice actors της SAG-AFTRA δεν θα επηρεάσει την εταιρεία βραχυπρόθεσμα.

Συγκεκριμένα ο Wilson δήλωσε: "Εκτιμούμε πολύ τους ταλαντούχους ηθοποιούς σας, οι οποίοι είναι σημαντικό κομμάτι της δουλειάς που κάνουμε για να παρέχουμε τις υπέροχες ψυχαγωγικές εμπειρίες που αγαπούν οι παίκτες μας από όλο τον κόσμο. Δουλεύουμε πολύ κοντά, αυτή η κατάσταση δεν αφορά μόνο την ΕΑ, αφορά όλη την βιομηχανία, και δουλεύουμε πολύ στις διαπραγματεύσεις. Αυτό που γίνεται τώρα, όσον αφορά τα δικά μας προϊόντα, είναι ότι η απεργία αφορά games που ξεκίνησαν την παραγωγή τους μετά τον Σεπτέμβριο του 2023, συμπεριλαμβανομένων και των live service games. Οπότε δεν αναμένουμε κάποια βραχυπρόθεσμη διακοπή για τα games που έχουμε σε ανάπτυξη, η τα live service games που τρέχουμε τώρα. Παρόλα αυτά, δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να διαπραγματευόμαστε καλοπροαίρετα και ελπίζουμε οι πλευρές να λύσουμε τα προβλήματά μας. Όμως δεν αναμένουμε κάποια βραχυπρόθεσμη επίπτωση στην EA."

Η SAG-AFTRA ψήφησε την προηγούμενη εβδομάδα να ξεκινήσει απεργία, μετά από ανησυχίες για την χρήση A.I. στα video games. Το σωματείο βρισκόταν σε διαπραγματεύσεις με μεγάλες εταιρίες, όπως η ΕΑ, όμως δεν κατέληξαν σε κάποια συμφωνία. Ο πρόεδρος της SAG-AFTRA, Fran Drescher δήλωσε: "Δεν αποδεχόμαστε ένα συμβόλαιο, το οποίο θα επιτρέπει στις εταιρίες να κάνουν κατάχρηση του A.I. εις βάρος των μελών μας. Αρκετά. Όταν αυτές οι εταιρίες σοβαρευτούν και αποφασίσουν να προσφέρουν μία συμφωνία με την οποία τα μέλη μας θα μπορούν να δουλέψουν και να ζήσουν, θα είμαστε εκεί, έτοιμοι για διαπραγμάτευση."

Διάφοροι παραγωγοί video games έκαναν την εξής δήλωση: "Είμαστε απογοητευμένοι που το σωματείο επέλεξε να απομακρυνθεί, όταν ήμασταν τόσο κοντά σε συμφωνία και παραμένουμε προετοιμασμένοι να συνεχίσουμε τις διαπραγματεύσεις. Ήδη έχουμε βρει κοινά εδάφη για 24 από τις 25 προτάσεις, συμπεριλαμβανομένων των αυξήσεων αμοιβών και έξτρα μέτρων ασφαλείας. Η πρότασή μας ανταποκρίνεται στις ανησυχίες της SAG-AFTRA και προσφέρει σημαντικές προστασίες από το Α.Ι., οι οποίες περιλαμβάνουν την απαίτηση συγκατάθεσης και δίκαιης αμοιβής για όλους τους ηθοποιούς. Αυτοί οι όροι είναι από τους πιο δυνατούς στην βιομηχανία της ψυχαγωγίας."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Sep 2024 10:15 #277510 by Nikos Georgopoulos
Electronic Arts: "Το generative AI είναι στον πυρήνα της επιχείρησής μας"




Το 2021 είχε αναφερθεί στη σημαντικότητα των NFTs.

Ο διευθύνων σύμβουλος της EA, Andrew Wilson, μίλησε στη σκηνή του φετινού επενδυτικού συνεδρίου και δήλωσε ότι το generative AI είναι "στον πυρήνα της επιχείρησής μας". Αυτή η θέση συμπίπτει τυχαία σχεδόν τρία χρόνια μετά τη δήλωσή του για τη σημασία των NFTs στο μέλλον της βιομηχανίας των video games.

Η δήλωση του Wilson για το AI έρχεται σε μια ενδιαφέρουσα περίοδο για τις επενδύσεις στην τεχνολογία, όπου η ανάπτυξη του AI έχει οδηγήσει σε μια άνθηση της αγοράς που εκτείνεται στη βιομηχανία των video games και πέρα από αυτή. Ωστόσο, η EA σίγουρα γνωρίζει ότι οι επενδυτές γίνονται ανυπόμονοι περιμένοντας τις εταιρείες που χρησιμοποιούν AI να δείξουν το νικηφόρο χέρι τους, ιδιαίτερα καθώς γίγαντες του AI, όπως η OpenAI, μπορεί να χάσουν περίπου πέντε δισεκατομμύρια δολάρια φέτος, σύμφωνα με αναλυτές.

Το demo του publisher με θέμα "Από τη Φαντασία στη Δημιουργία", που παρουσιάστηκε στους επενδυτές, περιλάμβανε αφήγηση που θυμίζει την κορυφαία εποχή του E3, λαβύρινθους από τυχαία δημιουργημένα χαρτόκουτα, και γενικά σχεδιασμένους χαρακτήρες από την κοινότητα, οι οποίοι κρατούσαν διάφορα όπλα από IPs video games της EA. Μετά, δύο παίκτες τρέχουν γύρω, ρίχνουν χειροβομβίδες ο ένας στον άλλον, πυροβολούν κουτιά και διασκεδάζουν, πριν κάνουν τα πράγματα πιο επικά, δημιουργώντας μια μεγάλη πυραμίδα από χαρτόκουτα.

Ο Chief Strategy Officer της EA, Mihir Vaidya, εξήγησε ότι το βίντεο είναι περισσότερο μια εικονογράφηση, παρά ένα πραγματικό παιχνίδι. Στη συνέχεια, μίλησε εκτενώς για το πόσο τεχνικά εντυπωσιακό είναι αυτό το καθαρά εικονογραφικό demo, πώς οι παίκτες μπορούσαν να δημιουργήσουν τον κόσμο σε λίγα δευτερόλεπτα, να πάρουν assets από άλλα παιχνίδια της EA από μια κοινή βάση δεδομένων και πώς όλο αυτό έγινε σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα.


“Make it more epic.”

⁰EA Chief Strategy officer Mihir Vaidya demonstrates how EA plans to super-charge user-created game content with AI in this concept video "Imagination to Creation" from EA’s Investor Day event in NYC today. pic.twitter.com/sgBnawF7rK

— Geoff Keighley (@geoffkeighley) September 17, 2024

Παρόλα αυτά, τέτοια εικονογραφικά βίντεο κάνουν λίγα για να εκφράσουν πραγματικά αινίγματα. Είναι αρκετά δύσκολο να μεταφερθούν assets από μια μηχανή σε μια άλλη, αφού συχνά χρησιμοποιούν εντελώς διαφορετικές γλώσσες προγραμματισμού. Στο βίντεο υπάρχουν χαρακτήρες από το Apex Legends και το Plasma Cutter από το Dead Space. Το Apex Legends δημιουργήθηκε στην Source Engine , ενώ το Dead Space Remake είναι παιχνίδι της Frostbite. Θα έχει η EA μια ομάδα που θα μεταφέρει τα assets χειροκίνητα σε μία ενιαία μηχανή παιχνιδιού; Ή θα χρησιμοποιήσει η εταιρεία τη χωρίς όρια δύναμη του generative AI για να το κάνει αυτό; Αν ισχύει το δεύτερο, θα εξασφαλίσει η εταιρεία ότι οι λεπτομέρειες είναι σωστές σε αυτά τα generated assets; Πώς θα ισορροπηθούν τα όπλα;

Όλη αυτή η παρουσίαση είναι για να... γλυκαθούν οι επενδυτές, καθώς η EA ελπίζει να φέρει χρήματα για μελλοντικά projects. Είναι άγνωστο αν κάποια από αυτά τα χρήματα θα πάνε σε projects σχετικά με το AI και αν αυτά θα δουν το φως της ημέρας. Η EA δεν κυκλοφόρησε ποτέ παιχνίδια με NFTs ή ενσωμάτωση NFTs στους δημοφιλείς τίτλους της, παρά μόνο ανακοίνωσε μια συνεργασία με τη Nike για τα Swoosh NFTs. Παρόλα αυτά, δεν υπάρχει καμία είδηση για αυτό από τότε που έγινε η ανακοίνωση. Η τιμής της μετοχής της EA έχει αυξηθεί σχεδόν κατά 7% από την αρχή του έτους και ένα σημαντικό κομμάτι αυτής της ανάπτυξης προέρχεται από την παρακολούθηση των τάσεων και την προσέγγιση σε «καυτούς» επενδυτικούς στόχους.

Please Log in or Create an account to join the conversation.