Electronic Arts: "Με το AI θα έχουμε μεγαλύτερες πωλήσεις"
Υπονόησε ταχύτερους χρόνους ανάπτυξης των games.
Η Electronic Arts πιστεύει πολύ στην τεχνητή νοημοσύνη και με αφορμή αυτό, ο Διευθύνων Σύμβουλος Andrew Wilson
δήλωσε κατά τη διάρκεια ομιλίας της Morgan Stanley
αυτή την εβδομάδα ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να συμβάλει σε μια σειρά από αποδοτικές διεργασίες για την εταιρεία που θα μπορούσαν να την βοηθήσουν να αναπτύξει και να κυκλοφορήσει games πιο γρήγορα και να κερδίσει περισσότερα χρήματα από αυτά.
Ο Wilson έδωσε αυτή την ομιλία λίγο μετά την απόλυση 670 ατόμων από την EA. Πολλοί έχουν εκφράσει ανησυχίες ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να επηρεάσει αρνητικά τους ανθρώπους που φτιάχνουν games και τις δουλειές τους, αλλά ο Wilson μίλησε μόνο για τα θετικά. Δεν συζήτησε πώς τα σχέδια της EA για την τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσαν να επηρεάσουν τις ανθρώπινες θέσεις εργασίας. Τόνισε ότι τα games της EA χρησιμοποιούν ήδη generative AI, λέγοντας μάλιστα ότι "Η τεχνητή νοημοσύνη είναι κάτι που υποστηρίζουμε". Είπε ότι τα μεγάλα games χρειάζονται περίπου 6-7 χρόνια για να κατασκευαστούν και η φιλοδοξία της EA είναι να κάνει τη διαδικασία ανάπτυξης των games πιο αποτελεσματική.
Ο Wilson συνέχισε λέγοντας ότι η EA διεξήγαγε μια μελέτη σε όλες τις διαδικασίες ανάπτυξής της και διαπίστωσε ότι το 60% των διαδικασιών ανάπτυξης έχουν «υψηλή σκοπιμότητα» να επηρεαστούν θετικά από το generative AI.
Για παράδειγμα, ο Wilson είπε ότι: "Στο παρελθόν ότι χρειάστηκαν έξι μήνες για να δημιουργηθεί ένα γήπεδο σε ένα από τα Sports games της εταιρείας και τώρα χρειάζονται έξι εβδομάδες. Στο μέλλον, μπορεί να χρειαστούν έξι ημέρες".
Η φιλοδοξία της EA, είπε ο Wilson, είναι να χρησιμοποιήσει το generative AI για να κάνει τις διαδικασίες ανάπτυξής της κατά 30% πιο αποτελεσματικές. Ο Wilson είπε ότι οι ομάδες ανάπτυξης της EA οδηγούνται από την επιθυμία να «κυκλοφορήσουν τα games πιο γρήγορα, άρα και να φτάσουν έτσι ταχύτερα στους στόχους διασκέδασης που έχουν τεθεί».
"Το Generative AI θα μπορούσε επίσης να βοηθήσει τα games να γίνουν πιο συναρπαστικά", είπε ο Wilson. Ως παράδειγμα, είπε ότι το FIFA 23 έχει 12 "run cycles" ή
animations
για το πώς τρέχουν οι παίκτες στο παιχνίδι. Στο FC 24 έχει 1.200 τέτοια animations. Κάθε φορά που ένα παιχνίδι EA γίνεται "μεγαλύτερο" ή "βαθύτερο", ο Wilson είπε ότι περισσότεροι άνθρωποι έρχονται στα games της EA και περνούν περισσότερο χρόνο όταν τα παίζουν.
"Αυτήν τη στιγμή, η EA έχει μια βάση παικτών 700 εκατομμυρίων παικτών", είπε ο Wilson, και ο στόχος στο μέλλον είναι να προσθέσει 50% περισσότερους με την πάροδο του χρόνου.
Όσον αφορά τη δημιουργία εσόδων, ο Wilson είπε ότι το generative AI μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία «εξατομικευμένου» και «κατά παραγγελία» περιεχομένου για το οποίο οι παίκτες θα ενδιαφέρονται περισσότερο να ξοδέψουν χρήματα. Είπε ότι η EA έχει τη δυνατότητα να αποφέρει 10%-20% περισσότερα έσοδα από
μικροσυναλλαγές
με generative AI (σ.σ. άλλο ένας τρόπος αύξησης των εσόδων).
Τέλος, ο Wilson είπε ότι εάν η EA καταφέρει να πετύχει με τις φιλοδοξίες της για τεχνητή νοημοσύνη, τα games της θα μπορούσαν ενδεχομένως να προσεγγίσουν ένα δίκτυο περισσότερων από 3 δισεκατομμυρίων ανθρώπων και αυτοί οι άνθρωποι θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη για να «επεκτείνουν και να βελτιώσουν» τα games της EA με περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες. Εάν το όραμα της EA υλοποιηθεί, η εταιρεία θα γίνει «ο δικαιούχος των economics της gaming βιομηχανίας», είπε.
Ο Wilson ολοκλήρωσε την ομιλία του για την τεχνητή νοημοσύνη τονίζοντας ότι το AI βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο, λέγοντας πως φαίνεται ότι προβλήματα με την τεχνητή νοημοσύνη εμφανίζονται σε καθημερινή βάση. Παρόλα αυτά, ο Wilson είπε ότι η EA είναι "πιο ενθουσιασμένη από ποτέ" για την τεχνητή νοημοσύνη. Ωστόσο προειδοποίησε ότι η πρόοδος στην τεχνητή νοημοσύνη θα οδηγούσε σε απώλεια θέσεων εργασίας.