Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Electronic Arts: Γενική συζήτηση

More
22 May 2022 10:01 #264418 by Nikos Georgopoulos
Φήμη: Η Electronic Arts θέλει να πουληθεί σε μία μεγάλη εταιρεία, όπως οι Amazon, Apple και Disney




Σύμφωνα με νέο άρθρο.

Η Electronic Arts  φέρεται να επιδιώκει το ενδεχόμενο να εξαγοραστεί ή να συγχωνευτεί με μια μεγάλη εταιρεία, όπως οι Amazon, Apple, Disney και NBCUniversal. Στην απόφασή της αυτή φαίνεται ότι «ενθαρρύνθηκε μετά τη συμφωνία Microsoft-Activision Blizzard», σύμφωνα με τα ρεπορτάζ.

Το ρεπορτάζ που φέρνει την φήμη στο προσκήνιο, αναφέρει ότι: «Τα τελευταία χρόνια, καθώς οι εταιρείες έχουν δείξει μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την ταχέως αναπτυσσόμενη βιομηχανία των games, ο CEO Andrew Wilson και η Electronic Arts είχαν συνομιλίες με διάφορους πιθανούς "μνηστήρες", όπως η Disney, η Apple και η Amazon, όπως μου είπαν σε συνομιλίες. Πολλές πηγές που είναι εξοικειωμένες με αυτές τις συνομιλίες λένε ότι η EA ήταν επίμονη στην επιδίωξη μιας πώλησης και ενισχύθηκε μόνο μετά τη συμφωνία Microsoft - Activision Blizzard. Άλλοι λένε ότι η EA ενδιαφέρεται πρωτίστως για μια συμφωνία συγχώνευσης που θα επέτρεπε στον Wilson να παραμείνει ως διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας που θα συγχωνευόταν», έγραψε ο δημοσιογράφος του Puck, Dylan Byers.

Δεν είναι σαφές εάν μια συμφωνία βρίσκεται επί του παρόντος σε διαπραγμάτευση, αλλά ο δημοσιογράφος άφησε να εννοηθεί ότι μια συμφωνία με την NBCUniversal είχε προχωρήσει περισσότερο. Ωστόσο, κατέρρευσε τον περασμένο μήνα αφού τα μέρη δεν μπόρεσαν να συμφωνήσουν για τη δομή ή την τιμή. Άρα μήπως για αυτό η EA αποφάσισε να παρατήσει το όνομα FIFA; Μήπως ήθελε να γλιτώσει έξοδα ώστε μία πώληση να είναι πιο εύκολη;



Ο εκπρόσωπος τύπου της EA, John Reseburg, αρνήθηκε να σχολιάσει τα δημοσιεύματα και πρόσθεσε: "Είμαστε περήφανοι που λειτουργούμε από μια θέση δύναμης και ανάπτυξης, με ένα χαρτοφυλάκιο καταπληκτικών games, που βασίζονται σε ισχυρές σειρές, φτιαγμένα από απίστευτα ταλαντούχες ομάδες και ένα δίκτυο με περισσότερους από μισό δισεκατομμύριο παίκτες. Βλέπουμε ένα πολύ λαμπρό μέλλον μπροστά μας."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Jun 2022 11:59 - 09 Jun 2022 00:52 #264764 by Nikos Georgopoulos
Electronic Arts: "Τα δικαιώματα των τρανς και των γυναικών είναι ανθρώπινα δικαιώματα. Στηρίζουμε τους LGBTQ+"



Οι εργαζόμενοι της Electronic Arts απειλούσαν με απεργία, καθώς όλος ο όμιλος της EA να πάρει θέση για τα δικαιώματα των LGBTQ+ και των γυναικών (σ.σ. ειδικά στο θέμα των εκτρώσεων). Τελικά η EA πήρε δημόσια θέση με αναρτήσεις στα social media, στηρίζοντας τα δικαιώματα των LGBTQ+ και των γυναικών. Έτσι, η πορεία διαμαρτυρίας των εργαζομένων ακυρώθηκε.


We stand united ? ?

Click the link to learn more. ? : t.co/BClpsUj2vJ pic.twitter.com/ZwQ7K64021

— Electronic Arts (@EA) June 3, 2022

Η πορεία των εργαζομένων της EA είχε προγραμματιστεί για τις 3/6 , όταν και έγινε η παραπάνω ανάρτηση. Η EA την απέτρεψε την τελευταία στιγμή.
Last edit: 09 Jun 2022 00:52 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Jun 2022 00:54 #264815 by Nikos Georgopoulos
Ορισμένοι παίκτες που έχουν EA accounts που χρειάζονται επαναφορά κωδικού, κλειδώνονται εκτός των PlayStation και Xbox accounts τους




Η EA προσπαθεί να διορθώσει το πρόβλημα.

Τα EA accounts που χρειάζονται επαναφορά κωδικού πρόσβασης κλειδώνουν console gamers εκτός των λογαριασμών τους στις κονσόλες PlayStation και Xbox.

Το πρόβλημα επικεντρώνεται στο γεγονός ότι πολλοί παίκτες δημιούργησαν EA account παλιότερα και τον σύνδεσαν με μια διεύθυνση email που έχει κλείσει εδώ και καιρό. Αν το σύστημα λογαριασμών της Electronic Arts ζητά επαναφορά κωδικού πρόσβασης, μπορεί να στείλει μόνο ένα email σε αυτήν τη χαμένη διεύθυνση.

Όλα αυτά δεν θα ήταν πρόβλημα αν μπορούσατε να αποσυνδέσετε έναν λογαριασμό EA από το προφίλ της κονσόλας σας και απλώς να δημιουργήσετε έναν νέο λογαριασμό EA για να παίξετε νέα games. Όμως, όπως είπε στους ανθρώπους η υποστήριξη πελατών της ίδιας της EA, αυτό δεν είναι δυνατό! 

Είναι μια κατάσταση που αφήνει όσους επηρεάζονται με λίγες επιλογές, εκτός από τη δημιουργία ενός εντελώς νέου προφίλ κονσόλας. Αυτό σημαίνει φυσικά ότι θα χάσουν...όλα τα games που έχουν αγοράσει και τα Trophies ή Achievements τους αντίστοιχα! Φυσικά η EA δήλωσε ότι έχει εντοπίσει το πρόβλημα και ότι δουλεύει διαρκώς στο να το επιλύσει.



Αυτό το πρόβλημα δεν είναι καινούργιο - υπάρχουν πολλά topics στο Forum της EA εδώ και καιρό που τονίζουν τα προβλήματα σε κονσόλες PlayStation και Xbox. Πιθανόν το επόμενο χρονικό διάστημα το πρόβλημα να γιγαντωθεί ακόμη περισσότερο. Άραγε μήπως...φταίει το ότι το FIFA 22 δόθηκε δωρεάν στο PS Plus και κάποιοι είχαν να το παίξουν για πολλά χρόνια και δοκίμασαν επαναφορά κωδικού στο EA account τους;

Ένας gamer δήλωσε στο Eurogamer ότι προσπάθησε να αποσυνδέσει τον παλιό λογαριασμό EA από το προφίλ της κονσόλας υποβάλλοντας ένα αίτημα του άρθρου 17 του GDPR  στην EA, σε μια προσπάθεια να αναγκάσει την EA να διαγράψει τα παλιά του δεδομένα. Δεν γνωρίζουμε ακόμη αν είχε επιτυχία.

Εκπρόσωπος της EA δήλωσε : "Έχουμε καθήκον να προστατεύσουμε τις πληροφορίες των παικτών μας και να διασφαλίσουμε ότι οι λογαριασμοί της EA δεν παραβιάζονται από κακόβουλα άτομα, γι' αυτό υπάρχουν ορισμένοι έλεγχοι ασφαλείας για την επαναφορά των κωδικών πρόσβασης. Γνωρίζουμε ότι, λόγω αυτών των ελέγχων ασφαλείας, ορισμένοι παίκτες μπορεί δυστυχώς να αντιμετωπίσουν δυσκολίες πρόσβασης στους λογαριασμούς EA τους όταν δεν έχουν πλέον πρόσβαση στις διευθύνσεις email που συνδέονται με αυτόν τον λογαριασμό. Κατανοούμε ότι αυτό είναι απογοητευτικό και εξετάζουμε ενεργά εναλλακτικές μεθόδους επαλήθευσης αυτών των παικτών για να διασφαλίσουμε ότι η πρόσβαση στους λογαριασμούς τους EA θα αποκατασταθεί το συντομότερο δυνατό",

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Oct 2022 12:10 #267041 by Nikos Georgopoulos
Η EA είχε ακυρώσει Plants vs Zombies spin-off για να υποστηρίξει ένα Star Wars project




Το οποίο ακυρώθηκε επίσης.

Η EA είχε ακυρώσει ένα Plants vs Zombies spin off για να υποστηρίξει ένα Star Wars project, το οποίο ακυρώθηκε επίσης.

Το 2015 μία ομάδα 30 ατόμων της EA Vancouver είχε ξεκινήσει την ανάπτυξη του εν λόγω Plants vs Zombies, το οποίο θα ήταν ένας Single player τίτλος με σύστημα μάχης παρόμοιο με της σειράς Batman Arkham. Πρωταγωνιστής θα ήταν ένας έφηβος οποίος θα συνεργαζόταν με τα φυτά για να αντιμετωπίσει τα zombies. Τελικά το project ακυρώθηκε ώστε η ομάδα ανάπτυξης να βοηθήσει την Visceral Games με το Star Wars Action Adventure που ανέπτυσσε, το οποίο επίσης ακυρώθηκε το 2017. Ο character/world artist Tom Bramall, ο οποίο δούλεψε σε δύο ακόμα Plant vs Zombies τίτλους, τα Garden Warfare 2 και Battle for Neighborville, μοιράστηκε concept arts από το ακυρωμένο project, το οποίο είχε τότε την κωδική ονομασία Project Hot Tub. Ο τίτλος λειτουργούσε ως αναφορά στην ταινία Hot Tub Time Machine και στο παιχνίδι θα υπήρχαν levels από το παρόν, ένα πειρατικό νησί, την άγρια δύση και το μακρινό μέλλον.

Η δομή του Project Hot Tub θα έμοιαζε με της σειράς Uncharted. Ο πρωταγωνιστής ονομαζόταν Eddie και θα γινόταν φίλος με ένα Peashooter μετά από ένα ατύχημα και θα αντιμετώπιζαν μαζί τα zombies που εισέβαλαν στο Neighborville. Τα skills του Eddie θα βασίζονταν στο φυτό που θα είχε μαζί του. Με το Peashooter θα μπορούσε να κάνει επιθέσεις από απόσταση και να το χρησιμοποιήσει ως glider, ενώ με το Chopmer θα έκανε melee επιθέσεις και θα το χρησιμοποιούσε ως grappling hook.
Η ανάπτυξη του Project Hot Tub είχε προχωρήσει αρκετά καθώς ήδη διέθετε ένα playable demo 20 λεπτών, ένα cinematic και είχε προγραμματισμένη περίοδο κυκλοφορίας το 2017. Τελικά η ομάδα ανάπτυξής του μεταφέρθηκε στο επίσης ακυρωμένο Star Wars και τελικά απλά χωρίστηκε σε διάφορα projects της ΕΑ.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Oct 2022 08:53 #267166 by Nikos Georgopoulos
Η Electronic Arts κλείνει σταδιακά τους servers αρκετών παλαιότερων games της




Συμπεριλαμβανομένων των Mirror’s Edge και Army of Two.

Η Electronic Arts ανακοίνωσε ότι κλείνει σταδιακά τους servers αρκετών παλαιότερων games τη.

Το πρώτο κλείσιμο θα αφορά το The Sims 4 Deluxe Edition στις 18 Οκτωβρίου, το οποίο όμως θα αντικατασταθεί από το EA Play Edition. Επιπλέον το The Sims 4 Bundle θα αντικατασταθεί από το EA Play Pro Edition. Στη συνέχεια θα κλείσουν οι online servers των Army of Two: The 40th Day και Army of Two: The Devil's Cartel στις 20 Οκτωβρίου. Την ίδια μέρα θα κλείσει και ο multiplayer server του Dragon Age Origins.

Στις 9 Νοεμβρίου θα κλείσουν οι online υπηρεσίες για το Command & Conquer Red Alert 3 στα PS3 και Xbox 360 και για το Command & Conquer 3: Tiberium Wars στο Xbox 360, συμπεριλαμβανομένου και του Kane’s Wrath DLC. Την ίδια μέρα θα κλείσουν και οι online servers του Mercenaries 2 για το PS3 και το Xbox 360. Στις 30 Νοεμβρίου θα κλείσουν οι servers του Racing Onrush. 15 Δεκεμβρίου κλείνουν οι servers των Super Mega Baseball: Extra Innings και Super Mega Baseball 3 για το Luna της Amazon. Τέλος, στις 19 Ιανουαρίου 2023 θα κλείσουν οι servers του αρχικού Mirror’s Edge του 2009, καθώς και των Shank 2, NBA Jam On Fire Edition και Gatling Gears.

Η EA δήλωσε ότι η απόφαση για να ληστέψει το online περιεχόμενο ή να το να αποσύρει games δεν είναι ποτέ εύκολη αλλά γίνεται απαραίτητη όσο έρχονται νέες κυκλοφορίες: "Οι ομάδες ανάπτυξης και το λειτουργικό προσωπικό βάζουν την ψυχή τους στα games μας, τα περιεχόμενά και τα modes, όσο και οι παίκτες και είναι δύσκολο όταν βλέπουμε κάποιο να αποσύρεται".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Oct 2022 12:44 #267212 by Nikos Georgopoulos
Electronic Arts: "Το να ακυρώνουμε games δεν πρέπει να είναι ταμπού"




Patrick Klaus, γενικός διευθυντής της EA Motive.

Ο Patrick Klaus, γενικός διευθυντής της EA Motive, έδωσε συνέντευξη στο Eurogamer στην οποία κατέθεσε μία άποψη για τις ακυρώσεις των video games.

Όταν ένα video game ακυρώνεται, δυσαρεστεί αρκετούς gamers. Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για πολυαναμενόμενο τίτλο, όπως είναι το P.T. (Silent Hills) του Hideo Kojima. Ο Patrick Klaus όμως δήλωσε:«Οι ακυρώσεις στην ανάπτυξη των video games δεν πρέπει να αποτελούν ταμπού. Δεν υπάρχει κανένα taboo σχετικά με αυτό. Είναι μέρος της δημιουργικής διαδικασίας και της αβεβαιότητας που έρχεται με την εξερεύνηση διαφορετικών πραγμάτων.

Το μόνο πράγμα που νόμιζα ότι ήταν πολύ σημαντικό εκείνη τη στιγμή είναι ότι δεν ήταν μια κλήση από τα κεντρικά γραφεία της EA. Ήταν η κλήση μας. Ήταν το κάλεσμά μας να πούμε, λαμβάνοντας υπόψη το που ήμασταν ως -σχετικά νέο- στούντιο, ως μια νέα ομάδα, ότι το παιχνίδι ήταν πολύ φιλόδοξο. Δεν θέλαμε να δαγκώσουμε περισσότερα από όσα μπορούσαμε να μασήσουμε. Και μια νέα σειρά με την οποία θα τα δώσουμε όλα (all-in) ως στούντιο... λαμβάνοντας υπόψη ότι έχουμε οικογένειες... και ότι θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι είμαστε βιώσιμοι και ότι έχουμε προετοιμάσει τις ομάδες των developers για επιτυχία και αναλαμβάνω την ευθύνη της υπολογισμένης ανάληψης ρίσκου σαν αυτό πολύ σοβαρά».

Η EA Motive ακύρωσε το open world Action game με τίτλο Gaia. 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Nov 2022 10:28 #267366 by Nikos Georgopoulos
Η Electronic Arts έκλεισε συμφωνία για τρία games με την Marvel και την Disney




Θα αρχίσει με το Iron Man.

Η Electronic Arts έκλεισε συμφωνία με την Marvel και την Disney για την ανάπτυξη τριών games.

Η αρχή θα γίνει με το Iron Man. Η EA δεν αποκάλυψε ωστόσο πόσα Marvel games έχει σε ανάπτυξη. Το Bloomberg ωστόσο ανέφερε ότι ετοιμάζει τρία games. Το Iron Man αναπτύσσεται από την EA Motive και είναι σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης, ενώ θα διοργανώσει ένα κλειστό playtesting αυτή την εβδομάδα.

Αν και τα άλλα δύο άλλα games δεν έχουν ακόμη αποκαλυφθεί, η Disney και η EA επιβεβαίωσαν ότι καθένα από αυτά τα παιχνίδια θα είναι μία δική τους πρωτότυπη ιστορία που θα διαδραματίζεται στο σύμπαν της Marvel και δεν θα αφορά κάποια ήδη γνωστή σσειρά.

Η διευθύντρια της EA, Laura Miele, δήλωσε: «Είμαστε για πολύ καιρό fans της Marvel και της εντυπωσιακής ηγεσίας της, επομένως αυτή είναι μια αξιοσημείωτη στιγμή για τους προγραμματιστές μας, καθώς και για τους παίκτες και τους θαυμαστές μας. Ανυπομονούμε να καλωσορίσουμε τη Marvel στην οικογένεια δημιουργών της EA και γνωρίζουμε ότι αυτή η συνεργασία θα δημιουργήσει εξαιρετικές εμπειρίες για τους παίκτες μας. Ανυπομονούμε να δούμε τις αντιδράσεις των παικτών όταν ως Iron Man θα κάνουν τα εκπληκτικά πράγματα που είναι αυτός ο υπερήρωας γνωστός».

Η προηγούμενη συνεργασία της EA με τη Disney την οδήγησε σε μια πολυετή συμφωνία για την αποκλειστική ανάπτυξη παιχνιδιών Star Wars, η οποία είχε ως αποτέλεσμα την κυκλοφορία δύο Star Wars: Battlefront και του Star Wars Jedi: Fallen Order. Από τότε, η Disney άλλαξε τη στρατηγική της και έχει χορηγήσει άδειες για σειρές σε πολλές εταιρείες.

Από την πλευρά της Marvel, η EA φημολογείται ότι εργάζεται σε ένα open world Black Panther, με την ανάπτυξη να ηγείται ενός νέου στούντιο που ιδρύθηκε από τον πρώην επικεφαλής της Monolith Productions. 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Nov 2022 22:02 #267482 by Nikos Georgopoulos
Η Electronic Arts κατοχύρωσε πατέντα για σύστημα που αλλάζει τα controls ανάλογα με το πόσο καλά ή άσχημα παίζετε




Είχε υποβάλει αίτηση πριν από δύο χρόνια.

Η Electronic Arts κατοχύρωσε δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για το οποίο υπέβαλε αίτηση στα τέλη του 2020, με την ονομασία "Automated controller configuration recommendation system", το οποίο περιγράφει ένα σύστημα με το οποίο ένα παιχνίδι θα προσαρμόζει τις ρυθμίσεις του χειριστηρίου ανάλογα με τις δεξιότητες του χρήστη.

Συνοπτικά, κάθε παιχνίδι θα περιελάμβανε "καθορισμό ενός προφίλ χρήστη, με βάση τις κινήσεις του στο χειριστήριο" και επίσης θα υπάρχει ένα user profile που θα περιέχει τουλάχιστον ένα προφίλ χρήστη και μία τάση του τι κουμπιά θα πατάει κάθε χρήστης, ενώ θα καθορίζει ένα επίπεδο δεξιοτήτων". Το software θα κάνει στη συνέχεια προσαρμογές στις ρυθμίσεις του χειριστηρίου που ρητά "προορίζονται να βελτιώσουν την απόδοσή σας σε ένα παιχνίδι. Οι ρυθμίσεις του χειριστηρίου περιλαμβάνουν τουλάχιστον ένα από τα controller sensitivity ή controller assigments".

Οι μηχανικοί από τις αρχές της δεκαετίας του '80 εργάζονταν σε συστήματα για να βοηθήσουν τους παίκτες που δυσκολεύονται σε ένα συγκεκριμένο παιχνίδι. Ένα αξιοσημείωτο παράδειγμα είναι το Zanac, ένα shooter που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά για τον MSX το 1986, το οποίο είχε ένα σύστημα που ονομαζόταν "Automatic Level of Difficulty Control" ή ALC, όπου το παιχνίδι έγινε βασικά ευκολότερο ή δυσκολότερο (δηλαδή αύξηση και μείωση του αριθμού των εχθρών) με βάση την απόδοση του παίκτη.

Τα games έχουν επίσης εδώ και δεκαετίες ενσωματώσει συστήματα που, μετά από έναν ορισμένο αριθμό θανάτων, θα ρωτούν τους χρήστες εάν θέλουν να δοκιμάσουν ένα διαφορετικό επίπεδο δυσκολίας. Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της EA είναι σύμφωνο με αυτό το πνεύμα και λέει ότι "θα περιλαμβάνει τη λήψη έγκρισης από τον χρήστη για την εφαρμογή των προτεινόμενων αλλαγών στις ρυθμίσεις του χειριστηρίου." Το ενδιαφέρον στοιχείο αυτού είναι η πρόταση ότι θα μπορούσε να παρέχει λύσεις κατά παραγγελία για κάθε χρήστη και να προτείνει συγκεκριμένες αλλαγές με βάση το στυλ με το οποίο παίζει ένας συγκεκριμένος χρήστης.

Επειδή έχει κατοχυρωθεί πατέντα, αυτό δεν σημαίνει ότι η EA θα την υλοποιήσει κιόλας. Πολλές πατέντες καταχωρούνται αλλά δεν υλοποιούνται.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Nov 2022 11:24 #267780 by Nikos Georgopoulos
Η Electronic Arts κατοχύρωσε πατέντα AI που θα τιμωρεί gamers που συμμαχούν με αντίπαλους παίκτες




Θα σας ανιχνεύει ακόμα και στα social media!

Η Electronic Arts κατοχύρωσε μία πατέντα ευρεσιτεχνίας που αφορά σύστημα τεχνητής νοημοσύνης (AI) το οποίο θα εντοπίζει και θα τιμωρεί τους gamers που συμμαχούν με αντίπαλους παίκτες σε online multiplayer games.

Η πατέντα έχει περιγραφή "Detecting Collusion in Online Games" ("Ανίχνευση συμπαιγνίας σε online games) και έχει σκοπό να τσακώσει όσους συμμαχούν με αντιπάλους και καταστρέφουν έτσι το παιχνίδι για τους συμπαίκτες τους. Το σύστημα θα χρησιμοποιεί μια τεχνητή νοημοσύνη για να περιηγηθεί σε μια πληθώρα δεδομένων παικτών και να κρίνει εάν η συμπεριφορά τους στο παιχνίδι συνιστά συνεργασία με τον εχθρό ή όχι.

Εάν εσείς και ένας αντίπαλος είστε στην ίδια ομάδα σε ένα άλλο παιχνίδι της EA και έχετε ανταλλάξει μηνύματα συνομιλίας στο παρελθόν ή ακόμα και αν γνωρίζετε ο ένας τον άλλον σε λογαριασμούς των social media που έχετε συνδέσει στο παιχνίδι, όλα θα ληφθούν υπόψη στην απόφαση του συστήματος- διαδικασία κατασκευής.

Εάν μια ανάλυση των δεδομένων εκτός παιχνιδιού και των δεδομένων εντός παιχνιδιού ενός παίκτη (που περιλαμβάνει τόσο τη συμπεριφορά του στον αγώνα που αναλύεται όσο και το ιστορικό των αγώνων) υποδηλώνει κάτι, τότε μπορεί να τιμωρηθεί με ban. Οι προτεινόμενες τιμωρίες είναι όλες μικρές και ανάλογα με το μέγεθος της παράβασης περιλαμβάνουν "αποβολή από τον αγώνα, αποκλεισμό από ανταμοιβές, bans κτλ".

Η EA λέει ότι οι τιμωρίες θα μπορούσαν να είναι αυτόματες ή μπορεί να ελεγχθούν από ανθρώπους ή από αλγορίθμους. Να ελεγχθούν δηλαδή τα αποτελέσματα που βρήκε το A.I. Φυσικά αυτό αφορά μία πατέντα η οποία δεν γνωρίζουμε τελικά αν θα υλοποιηθεί.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Feb 2023 19:12 #269484 by Nikos Georgopoulos
Το FIFA 23 έσωσε τα οικονομικά της Electronic Arts




Ήταν και το τελευταίο της σειράς με το συγκεκριμένο όνομα.

Σε μία σεζόν που η Electronic Arts θα ήθελε να ξεχάσει, τα οικονομικά της για το τέταρτο τρίμηνο του 2022 (και τρίτο για το οικονομικό της έτος) έδειξαν ότι στηρίχθηκε για άλλη μια χρονιά στο FIFA 23. Αυτή τη φορά μάλιστα...σχεδόν εξ ολοκλήρου.

Από την μία δεν είχαμε κάποιο νέο Battlefield και από την άλλη το Need for Speed: Unbound δεν απέδωσε τα αναμενόμενα. Έτσι, το FIFA 23 σήκωσε το μεγαλύτερο βάρος, τόσο σε πωλήσεις του αντιτύπου, όσο και στις μικροσυναλλαγές , καθώς αρκετοί παίκτες στο Ultimate Team ξοδεύουν πραγματικά χρήματα για να αγοράσουν καλούς παίκτες για την ομάδα τους. 



Τα έσοδα από τα live services αυξήθηκαν κατά 4% και πλέον οι online υπηρεσίες της EA έχουν 650 εκατομμύρια παίκτες. To The Sims έγινε δωρεάν και προσέγγισε 10 εκατομμύρια νέους παίκτες, ενώ το FIFA 23 έγινε ο Νο.1 τίτλος σε πωλήσεις στην ιστορία της σειράς. Στις ΗΠΑ πούλησε κατά 50% περισσότερο, με συνολική αύξηση 4%. Την πρώτη εβδομάδα με την δωρεάν διάθεσή του στο EA Play, το FIFA 23 είχε 10,3 εκατομμύρια παίκτες, έναντι 9,1 εκατομμυρίων στο FIFA 22.

Μένει να δούμε πλέον πως θα πουλήσει η επόμενη έκδοση, η οποία θα ονομαστεί EA Sports FC. Εκτός κι αν η EA...τα βρει με την FIFA.

Please Log in or Create an account to join the conversation.