Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Electronic Arts: Γενική συζήτηση

More
09 Feb 2021 18:50 - 10 Feb 2021 12:25 #246064 by Giorgos Tsolaridis
Η EA αγοράζει την εταιρεία ανάπτυξης mobile games GluMobile για 2.1 δισεκατομμύρια δολάρια
Η κίνηση αυτή θα αποφέρει στην EA ακόμη περισσότερα χρήματα από μικροσυναλλαγές.


Μετά την αγορά της Codemasters για 1 δισεκκατομμύριο δολάρια, η EA ανοίγει για άλλη μια φορά το μπλοκάκι των επιταγών της και αγοράζει την ανερχόμενη εταιρεία ανάπτυξης mobile games GluMobile για 2.1 δισεκατομμύρια δολάρια. Η EA ανακοίνωσε την συμφωνία αυτή την Δευτέρα.

Δείτε το τρέιλερ του Disney Sorcerer’s Arena, ένα από τα games της GluMobile:


Η GluMobile βγαίνει κερδισμένη από τη συμφωνία, καθώς η EA δίνει ένα έξτρα 36% πάνω από το μερίδιο αγοράς της, κάτι που δείχνει την ανταγωνιστική φύση της αγοράς των mobile games αλλά και το ενδιαφέρον της EA για αυτή. Η Αμερικάνικη εταιρεία δήλωσε ότι περιμένει να βγάλει χρήματα από την συμφωνία άμεσα, καθώς αναμένεται να αυξήσει τα έσοδα της από τον πρώτο μόλις χρόνο. Η EA αποσκοπεί να αυξήσει τα έσοδα της από τις μικροσυναλλαγές μέσω της συμφωνίας αυτής, καθώς η Αμερικάνικη εταιρεία επικεντρώνεται κυρίως σε αυτόν τον τομέα.

"Η συμφωνία αυτή θα ενώσει τις ομάδες του mobile development της EA και της Glu, οι οποίες συνδυαστικά κατέχουν την πνευματική ιδιοκτησία εμβληματικών RPG, Lifestyle, Sports, Casual και άλλων games και θα χρησιμοποιήσει την δύναμη της EA για να επεκταθούν παγκόσμια και η ένωση αυτή θα αυξήσει το δίκτυο 430 εκατομμύρια παικτών, εκ των οποίων 100 εκατομμύρια παίζουν ενεργά στα κινητά τους, της ΕΑ."

Ο CEO της ΕΑ, Andrew Wilson, δήλωσε για την συμφωνία: "Τα κινητά είναι η μεγαλύτερη gaming πλατφόρμα στον κόσμο και συνεχίζει να αναπτύσσεται και σε συνδυασμό με τα games και τα ταλέντα της Glu, διπλασιάζουμε το μέγεθος της επιχείρησης μας όσον αφορά τα κινητά."

Ο CEO της Glu, Nick Earl, πρόσθεσε: "Ως μέρος της Electronic Arts, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στις νέες ευκαιρίες της βιομηχανίας του mobile gaming."

Με την αγορά αυτή, η EA θα προσθέσει στο εργατικό δυναμικό της 800 νέα άτομα από την Glu, με τους 500 να είναι game developers. Αυτό θα αυξήσει κατά πολύ τις δυνατότητες του τμήματος της EA που επικεντρώνεται στα κινητά.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.
Last edit: 10 Feb 2021 12:25 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Mar 2021 17:23 #247143 by Giorgos Tsolaridis
Η EA ακύρωσε την ανάπτυξη του Gaia H ομάδα ανάπτυξης ΕΑ Motive εργαζόταν έξι χρόνια πάνω στο project.Η Electronic Arts φαίνεται ότι έχει ακυρώσει το project με τίτλο Gaia, στο οποίο εργαζόταν η ομάδα ανάπτυξης Motive εδώ και αρκετά χρόνια. Σύμφωνα με το Bloomberg , το Gaia αναπτυσσόταν εδώ και έξι χρόνια μέσα στα οποία η ανάπτυξη χρειάστηκε να ξεκινήσει από το μηδέν, τουλάχιστον μία φορά. Η απόφαση έχει παρθεί ως μέρος της αναδιάταξης πόρων στην EA, μία διαδικασία που είχε ως αποτέλεσμα την ακύρωση και του Anthem Next.Κατά την διάρκεια της Ε3 η chief studios officer Laura Miele δήλωσε ότι η Motive εργάζεται επάνω σε ένα πολύ φιλόδοξο και καινοτόμο project το οποίο δίνει την δύναμη και την δημιουργικότητα στα δικά σας χέρια. Έκτοτε λίγα έχουν γίνει γνωστά για το ακυρωθέν πλέον Gaia, αν και μπορείτε να πάρετε μία γεύση για το πως περίπου θα ήταν εάν κυκλοφορούσε στο βίντεο παρακάτω.
ΕΑ Motive, με έδρα το Μόντρεαλ, ιδρύθηκε το 2015, όταν η πρώην εργαζόμενη της Ubisoft, Jade Raymond προσλήφθηκε από την ΕΑ. Η ομάδα ανάπτυξης εργάστηκε πάνω στο Project Ragtag, πριν αυτό ακυρωθεί επίσης στα τέλη του 2017.To 2015 υπήρξαν φήμες για την ανάπτυξη ενός video game στο στυλ του Assassin's Creed από την Motive, το οποίο ενδεχομένως ήταν το Gaia αλλά ίσως και όχι.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Mar 2021 22:09 #247264 by Γιάννης Παπαργυρίου
Οι τρεις ενάγοντες που είχαν καταθέσει αγωγή κατά της EA με τον ισχυρισμό ότι προσαρμόζει κρυφά την δυσκολία του FIFA Ultimate Team προκειμένου οι παίκτες να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα σε packs, απέσυραν τελικά την αγωγή τους.

Το Νοέμβριο του 2020, τρεις πολίτες της Καλιφόρνια είχαν ισχυριστεί ότι η ΕΑ τους χειραγωγούσε, με την αγωγή να επικεντρώνεται γύρω από μια πατέντα τεχνητής νοημοσύνης γνωστή ως dynamic difficulty adjustment. Γνωστή περισσότερο με τους όρους scripting ή momentum, η τεχνολογία επηρεάζει άδικα τα αποτελέσματα των αγώνων σε μία προσπάθεια να ενθαρρύνει την αγορά packs. Η ΕΑ είχε ομολογήσει ότι η πατέντα είναι στο όνομά της, ωστόσο είχε αρνηθεί επανειλημμένα ότι την χρησιμοποιεί στο Ultimate Team. Σήμερα, η ΕΑ ανακοίνωσε ότι οι ενάγοντες απέσυραν πλέον την αγωγή τους αφότου η εταιρεία μοιράστηκε λεπτομερείς πληροφορίες πάνω στο FIFA και τους έδωσε την ευκαιρία να μιλήσουν με τους προγραμματιστές. Η δήλωση της EA, με την οποία η εταιρεία ορκιζόταν ότι δεν θα χρησιμοποιήσει ποτέ το dynamic difficulty adjustment στο Ultimate Team έχει ως εξής:

“Το να διασφαλίσουμε ότι το παιχνίδι είναι δίκαιο συνιστά κάτι κρίσιμο για όλους εμάς στην ΕΑ και προσπαθήσαμε να είμαστε όσο πιο ξεκάθαροι γίνεται ότι αυτή η αφοσίωση έχει εφαρμογή σε εμάς όσο και στους παίκτες μας. Έχουμε πει δημόσια στο παρελθόν ότι δεν χρησιμοποιούμε scripting ή 'Dynamic Difficulty Adjustment' (DDA) ή οτιδήποτε παρόμοιο που θα προσάρμοζε αυτόματα την δυσκολία του gameplay στους αγώνες Ultimate Team του FIFA, του Madden και του NHL.”

“Οι ξεκάθαρες δηλώσεις μας πρόσφατα αμφισβητήθηκαν στα πλαίσια αγωγής που ισχυριζόταν ότι χρησιμοποιήσαμε πράγματι το DDA στα Ultimate Team modes. Με χαρά μας μοιραζόμαστε την είδηση ότι οι ενάγοντες πλέον απέσυραν την αγωγή τους. Τους παρείχαμε λεπτομερείς τεχνικές πληροφορίες και πρόσβαση να μιλήσουν με τους προγραμματιστές μας, όλα εκ των οποίων επιβεβαίωσαν (ξανά) ότι δεν υπάρχει DDA ή scripting στα Ultimate Team modes. Αυτό είναι το σωστό αποτέλεσμα.”

“Αν και η ΕΑ κατέχει την πατέντα για την τεχνολογία DDA, η τεχνολογία αυτή δεν υπήρχε ποτέ στο FIFA, το Madden ή το NHL και δεν θα υπάρξει ποτέ. Δεν θα χρησιμοποιούσαμε την τεχνολογία DDA για να δώσουμε πλεονέκτημα ή μειονέκτημα στους παίκτες στα online multiplayer modes κανενός από τα games μας και απολύτως δεν το συμπεριλάβαμε στο FIFA, το Madden ή το NHL. Η ΕΑ και οι ομάδες του FIFA, του Madden και του NHL παραμένουν αφοσιωμένες στο fair play. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για αυτή μας την δέσμευση στο Positive Play Charter μας.”

Ο δηλωμένος σκοπός του DDA είναι “η μεγιστοποίηση της ενασχόλησης του παίκτη κατά την διάρκεια όλου του παιχνιδιού” και παρέχεται ένα παράδειγμα του πως θα μπορούσε να λειτουργεί. “Κάποια άλλα μη-περιοριστικά παραδείγματα από features του παιχνιδιού που μπορεί να τροποποιηθούν, τα οποία μπορεί ή όχι να γίνουν αντιληπτά από τον χρήστη, μπορούν να περιλαμβάνουν επιπλέον ταχύτητα σε κάποιον χαρακτήρα του παιχνιδιού, βελτιωμένη ακρίβεια στο σημάδι ενός χαρακτήρα του παιχνιδιού, βελτίωση του μήκους ή ύψους που μπορεί να πηδήξει κάποιος χαρακτήρας του παιχνιδιού, η αλλαγή της ανταπόκρισης του χειριστηρίου και ούτω καθεξής. Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι προσαρμογές μπορούν επιπλέον ή εναλλακτικά να περιλαμβάνουν την μείωση της ικανότητας ενός χαρακτήρα του παιχνιδιού αντί για την βελτίωση της ικανότητάς του. Για παράδειγμα, ο χαρακτήρας μπορεί να γίνει ταχύτερος, αλλά να έχει μειωμένη ακρίβεια στο σημάδι του.”

Η πατέντα πυροδότησε συζητήσεις το 2018 που εγκρίθηκε, με ορισμένους παίκτες να υποψιάζονται ακόμη και χρόνια πριν ότι το FIFA έκλεβε. Θεωρούν ότι κάπου βαθιά στον κώδικα του παιχνιδιού υπάρχει ένα κρυφό scripting που βοηθάει τους παίκτες εάν χάνουν ή κάνει το παιχνίδι δυσκολότερο όταν κερδίζουν. Είναι μια πεποίθηση που τροφοδοτείται από αποκρούσεις που οδηγούν σε tap-ins, κορυφαίους επιθετικούς που αστοχούν μπροστά σε άδειο τέρμα και δραματικά γκολ ισοφάρισης την τελευταία στιγμή μετά από ένα παιχνίδι όπου κυριαρχούσατε. Η κοινότητα του FIFA ονομάζει αυτό το λεγόμενο scripting με τον όρο “momentum”.

Στις αρχές του 2017, ένας χρήστης του Reddit ισχυρίστηκε ότι βρήκε αναφορά του momentum σε αρχεία του FIFA 17. Αυτό οδήγησε διάφορους FIFA YouTubers σε καταγγελίες, ακόμη και μια προσπάθεια συλλογής υπογραφών που απέτυχε. Τον καιρό εκείνο είχε ερωτηθεί για το ζήτημα και ο creative director του FIFA, Matt Prior.

“Είναι κάτι που μας ρωτάνε συχνά, αν υπάρχει κάτι που αλλάζει τα πράγματα. Μπορώ να σας βεβαιώσω ότι δεν υπάρχει. Είναι απλά ποδόσφαιρο. Αυτά τα πράγματα συμβαίνουν στο ποδόσφαιρο” είχε απαντήσει. Ο Prior ωστόσο είχε πει ότι το FIFA έχει περιθώριο για ανθρώπινο λάθος. Αλλά αντί αυτό να είναι αποτέλεσμα κάποιου κώδικα, είναι βασισμένο στα στατιστικά του κάθε παίκτη και άλλους παράγοντες, όπως η κούρασή τους.

“Υπάρχει ένα λάθος σε μερικούς αλγόριθμους που αφορούν το παγίδεμα της μπάλας. Αυτό είναι μέσα στο παιχνίδι, αλλά μετριέται σε ατομικό επίπεδο. Δεν λαμβάνει υπόψη του ότι α, είναι 1-0 στο 90, ας βάλουμε παραπάνω σφάλμα σε αυτόν. Είναι πάρα πολύ εξατομικευμένο, Κι ως εκ τούτου μπορεί να συμβεί οποιαδήποτε στιγμή. Αυτό είναι μέρος της ομορφιάς του αθλήματος. Μπορεί να είναι εκνευριστικό κάποιες φορές, αλλά αυτή είναι η φύση του ποδοσφαίρου.”

“Είμαι οπαδός της Manchester City. Στον τελευταίο αγώνα, μας είδα να έχουμε 80% κατοχή μπάλας. H Middlesbrough έκανε αντεπίθεση, πρώτο της σουτ στον αγώνα, γκολ. Για εμένα, αυτό είναι εκνευριστικό. Αν συνέβαινε στο FIFA θα υπήρχε η υποψία ότι είναι scripted. Αλλά η αλήθεια είναι ότι γίνονται λάθη στο ποδόσφαιρο κι αυτό κάνει το ποδόσφαιρο αυτό που είναι. Αν όλα ήταν προβλέψιμα και ομοιόμορφα, θα χάναμε την καρδιά και την ψυχή του ποδοσφαίρου. Εκπροσωπούμε το άθλημα του πραγματικού κόσμου και αυτό μπορεί να συμβεί καί στο παιχνίδι μας καί στο πραγματικό ποδόσφαιρο” είχε πει ο Prior.

Το νόημα των λεγομένων του εν προκειμένω ήταν ότι το περιθώριο για σφάλμα υπάρχει μεν στο FIFA, αλλά δεν εφαρμόζεται βάσει κάποιου άλλου παράγοντα, όπως το σκορ ή τον χρόνο του αγώνα. “Δεν θέλετε κάποιον αμυντικό τέταρτης εθνικής να παγιδεύει τη μπάλα το ίδιο καλά όπως ο Μέσι, σωστά; Ένα μεγάλο κομμάτι αυτού βασίζεται στα attributes. Ένα μέρος του εξαρτάται από την κόπωση. Αν ένας παίκτης έχει κουραστεί, θα κάνει λάθος. Υπάρχουν πολλά πράγματα που παίζουν ρόλο για να το κάνουν να συμβεί. Αλλά στην ουσία, αυτό είναι το ποδόσφαιρο. Δεν κλέβουμε, σε καμία περίπτωση. Μπορεί όμως να το νιώθετε έτσι όταν βρίσκεστε στην αντίπερα όχθη. Πάντα υπάρχει δικαιολογία. Όταν κερδίζω είναι ικανότητα, όταν χάνω είναι επειδή ο άλλος έκλεψε” κατέληξε.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Mar 2021 17:47 - 13 Mar 2021 17:48 #247766 by Giorgos Tsolaridis
Η Electronic Arts θα κάνει publish παιχνίδι του voice actor του Bayek από το Assassin's Creed: Origins Ο Abubakar Salim ίδρυσε εταιρεία ανάπτυξης.
Ο voice actor του Bayek στο Assassin's Creed: Origins (γνωστός και από την σειρά Raised by Wolves), ίδρυσε εταιρεία ανάπτυξης.

Ο υποψήφιος με βραβείο BAFTA Άγγλος ηθοποιός, ίδρυσε την εταιρεία ανάπτυξης Silver Rain τον Δεκέμβριο του 2019. Επικεφαλής της εταιρείας ανάπτυξης θα είναι η Melissa Phillips, η οποία εργαζόταν παλιότερα στα βραβεία BAFTA, στο τμήμα των games. Στόχος της εταιρείας ανάπτυξης είναι το να δημιουργήσει καινοτόμα games.Η Electronic Arts θα συνεργαστεί με την Silver Rain, καθώς η τελευταία θα ενταχθεί στο πρόγραμμα EA Originals. Η εταιρεία ανάπτυξης Silver Rain έχει αρκετούς ταλαντούχους developers, σύμφωνα με τους συντελεστές της.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.
Last edit: 13 Mar 2021 17:48 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Apr 2021 18:52 #249291 by Γιάννης Παπαργυρίου
Η EA κατοχύρωσε πατέντα που προσαρμόζει την δυσκολία των games της
Προκειμένου να κρατήσει τους παίκτες για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα.

Πρόσφατη αίτηση της EA για κατοχύρωση πατέντας αποκαλύπτει ότι η εταιρεία έχει αναπτύξει σειρά από συστήματα προσαρμογής που επιχειρούν να αλλάξουν το επίπεδο δυσκολίας ενός παιχνιδιού σύμφωνα με τις ικανότητες του κάθε παίκτη, με σκοπό να επεκτείνουν τον χρόνο που περνάει παίζοντας.

Η αίτηση κατατέθηκε τον Οκτώβριο του 2020 και δημοσιεύτηκε στα τέλη του προηγούμενου μήνα. Τα συστήματα προσαρμόζουν αυτόματα την δυσκολία ενός παιχνιδιού βάσει του επιπέδου των ικανοτήτων του παίκτη και της επιθυμητής διάρκειας μιας συνεδρίας gaming. Τα συστήματα που αναφέρονται στην πατέντα διαχωρίζουν τους παίκτες σε “κυψέλες χρηστών” βάσει των ικανοτήτων τους και προσαρμόζουν την δυσκολία ενός συγκεκριμένου “seed” προκειμένου να κρατήσουν τους παίκτες αυτούς ενεργούς.

Μέρος της αίτησης γράφει χαρακτηριστικά ότι: “Οι software developers συνήθως επιθυμούν το λογισμικό τους να απασχολεί τους χρήστες για όσο το δυνατό μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Συχνά, games που είναι πολύ δύσκολα ή πολύ εύκολα έχουν ως αποτέλεσμα λιγότερη ικανοποίηση για τον χρήστη. Ως εκ τούτου, ο χρήστης είναι πιθανόν να ασχοληθεί λιγότερο με το παιχνίδι.” Η προσαρμογή των επιπέδων δυσκολίας δεν είναι κάτι νέο στα games, ωστόσο εφαρμόζεται σχετικά σπάνια. Το Left 4 Dead και το God Hand είναι χαρακτηριστικές περιπτώσεις. Ωστόσο υπάρχουν αρκετά games όπου η εν λόγω λειτουργία είναι κρυμμένη από τον παίκτη, όπως το Resident Evil 4.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 Apr 2021 19:26 #250211 by Giorgos Tsolaridis
Η Electronic Arts προσπαθεί να ωθήσει τους παίκτες του FIFA στα loot boxes Η Αμερικάνικη εταιρεία υποστηρίζει ότι δεν ωθεί τους παίκτες σε  in-game  αγορές.

 Η EA αρνείται ότι ωθεί τους παίκτες να ξοδέψουν χρήματα σε loot boxes κάτι το οποίο ήρθε στην επιφάνεια μετά την διαρροή ενός αμφιλεγόμενου εγγράφου από έναν insider.

 Το Go Public του CBC ανήρτησε δύο σελίδες από εσωτερικό έγγραφο του FIFA 21 το οποίο αναφέρει την προσέγγιση της εταιρείας σχετικά με το Ultimate Team και τα loot boxes του. Στο εν λόγω έγγραφο αναγράφεται συγκεκριμένα: "Το FIFA Ultimate Team είναι ο ακρογωνιαίος λίθος και κάνουμε ότι μπορούμε ώστε να οδηγήσουμε τους παίκτες εκεί."

 Στην αρχική δημοσίευση θα βρείτε κάποια σημαντικά σημεία από το εν λόγω έγγραφο, το οποίο πλέον η EA αμφισβητεί χαρακτηρίζοντας την ιστορία του Go Public ως συναισθηματικά φορτισμένη και ως μία κακή παρουσίαση των γεγονότων.

  Η ΕΑ σε μακροσκελή απάντησή της δήλωσε : "Αναζητούμε συνεχώς ευκαιρίες ώστε να εισάγουμε περισσότερους παίκτες στα modes των games μας. Οι παίκτες του FIFA αναμένουν νέο περιεχόμενο συνεχώς κάτι το οποίο κάνει την υπηρεσία ενδιαφέρουσα συνεπώς αποτελεί μόνιμο στόχο μας. Ενώ παρέχουμε αυτή την επιλογή, είμαστε πολύ προσεκτικοί ώστε να μην ωθούμε τους παίκτες να ξοδέψουν χρήματα αντί να κερδίσουν τα αντικείμενα που θέλουν μέσω του gameplay και η πλειοψηφία των παικτών δεν έχει ξοδέψει χρήματα in-game. Το νέο περιεχόμενο που εισάγουμε κατά την διάρκεια της χρονιάς συμπεριλαμβάνει βραβεία χωρίς την χρήση χρημάτων και η επιλογή να ξοδέψει χρήματα κάποιος παίκτης είναι προαιρετική. Τίποτα από το έγγραφο που διέρρευσε δεν αντιτίθεται σε αυτό, δείχνει ότι υποστηρίζουμε την ενασχόληση με το παιχνίδι μέσα στην καλοκαιρινή περίοδο, όχι ότι υποστηρίζουμε την δαπάνη χρημάτων. Θεωρούμε πολύ σοβαρή την ευθύνη του να παρέχουμε στους παίκτες ευχάριστη και ασφαλή gaming εμπειρία. Δεν ενθαρρύνουμε τους νέους παίκτες στο να ξοδεύουν και προτείνουμε με θέρμη την χρήση των μηχανισμών ελέγχου πρόσβασης για τα παιδιά για τον έλεγχο του περιεχομένου, των in-game δαπανών και του χρόνου που ξοδεύουν παίζοντας. Η πλατφόρμα της EA στα PC παρέχει επίσης παιδικούς και εφηβικούς λογαριασμούς έτσι ώστε όλοι οι παίκτες και οι γονείς να μπορούν να παίρνουν αποφάσεις όντας πληροφορημένοι σχετικά με το πως μπορούν να παίξουν. Τα εργαλεία όπως το FIFA Playtime βοηθούν τους παίκτες στο να έχουν τον έλεγχο του παιχνιδιού τους συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας να περιορίσουν τα ποσά που δαπανούν in-game. Διάφορες αρμόδιες αρχές σε πολλαπλές χώρες του κόσμου έχουν δηλώσει δημοσίως ότι εφόσον δεν υπάρχει μέθοδος ανάληψης χρημάτων τα loot boxes δεν είναι τζόγος. Εξασφαλίζουμε ότι τα games μας παίζονται όπως σχεδιάστηκαν και λαμβάνουμε δράση ενάντια σε όσους παραβιάζουν τους κανονισμούς. Προσφάτως το Ομοσπονδιακό δικαστήριο των ΗΠΑ απέρριψε σχετική αγωγή επειδή δεν υπάρχει μεταφορά της αξίας των αντικειμένων στον πραγματικό κόσμο. Συνεπώς με την υποστήριξη όλων αυτών των οπτικών από τις αρμόδιες αρχές, δεν πιστεύουμε ότι κάποια πτυχή των games της EA προωθεί τον τζόγο. Ελπίζουμε να δούμε τα γεγονότα να παρουσιάζονται με μεγαλύτερη ακρίβεια στο μέλλον. Στο μεταξύ θα συνεχίσουμε την σκληρή δουλειά για να διασφαλίσουμε ότι οι παίκτες του FIFA Ultimate Team έχουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία στο παιχνίδι που αγαπάνε."

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 May 2021 14:45 #250435 by Giorgos Tsolaridis
Η EA αγοράζει την GluMobile, εταιρεία ανάπτυξης του Kim Kardashian: The Hollywood Η αγορά ολοκληρώθηκε, έρχονται περισσότερες  μικροσυναλλαγές .

 Η Electronic Arts  ολοκλήρωσε  την εξαγορά της Glu Mobile αξίας 2,1 δις δολαρίων.

 Η EA αναμένει πλέον να βγάλει χρήματα από μικροσυναλλαγές στα mobile games της εταιρείας, καθώς θεωρεί το mobile gaming την "μεγαλύτερη gaming πλατφόρμα στον κόσμο", όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλός της, Andrew Wilson. Η Electronic Arts έχει πλέον πρόσβαση σε 100 εκατομμύρια χρήστες της Glu Mobile, οι οποίοι έχουν κάνει εγγραφή στα games της.

 Η Glu Mobile θα βοηθήσει την EA με games από τις κατηγορίες Sports, lifestyle, mid-core και casual, ενώ θα συνεχίσει και την ανάπτυξη των σειρών της Kim Kardashian: Hollywood, MLB Tap Sports Baseball και Design Home. Οι 800 εργαζόμενοι της Glu Mobile, εκ των οποίων οι 500 είναι developers, θα ενταχθούν στην EA. Η ανακοίνωση καταλήγει στο ότι "Η εξειδίκευση της Glu στο να δημιουργεί και να κάνει monetize Sports και Casual Mobile games, συνδυασμένη με την πρωτοπορία της EA στις αθλητικές, αλλά και άλλες σειρές, θα επιταχύνουν τις συναρπαστικές νέες εμπειρίες σε νέο gaming κοινό".

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 May 2021 16:37 - 05 May 2021 16:40 #250470 by Giorgos Tsolaridis
H ΕΑ πουλάει για πρώτη φορά cosmetics στο Store του FIFA 21 Ultimate Team

Τα αντικείμενα πωλούνται πλέον και από παίκτες σε χαμηλότερες τιμές.

 Η EA πουλάει cosmetics τα οποία δεν είναι μέρος κάποιου  loot  box για πρώτη φορά. Το FIFA 21 Ultimate Team store έχει αναβαθμιστεί από σήμερα και συμπεριλαμβάνει μία νέα καρτέλα με τίτλο Stadium όπου και μπορείτε να αγοράσετε tifo, stadium themes και νέες εμφανίσεις για τους παίκτες σας.

  Τα εν λόγω cosmetics  είναι διαθέσιμα για απευθείας αγορά, είτε με το  in-game  συνάλλαγμα, είτε με πραγματικά χρήματα, κάτι το οποίο συμβαίνει για πρώτη φορά στα χρονικά του FIFA. Ένα tifo κοστίζει 150 FIFA Points που μεταφράζονται περίπου σε 1,50 ευρώ, τα stadium themes κοστίζουν 200 FIFA Points δηλαδή περίπου 2 ευρώ ενώ οι εμφανίσεις κοστίζουν 300 FIFA Points δηλαδή περίπου 3 ευρώ. Υπάρχει επίσης διαθέσιμο για αγορά ένα Bundle το οποίο συμπεριλαμβάνει όλα τα αντικείμενα και κοστίζει 700 FIFA Points δηλαδή περίπου 7 ευρώ.
[img
Τα συγκεκριμένα cosmetics μπορείτε να τα αγοράσετε και με FIFA coins δηλαδή το in-game συνάλλαγμα και οι τιμές έχουν ως εξής, τα tifo κοστίζουν 11.500 FUT Coins, τα stadiums κοστίζουν 15.000 FUT coins ενώ οι εμφανίσεις ανέρχονται στα 60.000 coins. Οι τιμές είναι αρκετά υψηλές αν αναλογιστούμε ότι ένα prime gold players pack κοστίζει 45.000 FUT Coins. Τα Stadiums είναι tradeable, κάτι που σημαίνει ότι ενδέχεται να βρείτε το ίδιο ακριβώς γήπεδο να πωλείται από κάποιον παίκτη για λιγότερα coins από όσα ζητάει η ΕΑ. Το ίδιο συμβαίνει και με το tifo, το οποίο μπορείτε να αγοράσετε από το market σε πολύ χαμηλότερη τιμή από την αρχική του, καθώς οι παίκτες το πουλάνε ήδη στην μισή τιμή. Το φαινόμενο δεν αλλάζει ούτε στις εμφανίσεις αφού με μία αναζήτηση στο market θα παρατηρήσετε ότι οι τιμές είναι πολύ χαμηλότερες από αυτές του store.

 Άξιο αναφοράς είναι ότι τα συγκεκριμένα cosmetics μπορείτε να τα αγοράσετε από το store μόνο μία φορά, κάτι που σημαίνει ότι αν τα αγοράσετε και τα πουλήσετε στο market δεν μπορείτε να τα αγοράσετε για δεύτερη φορά από το store. Σε πρόσφατο post της η EA δήλωσε ότι τα συγκεκριμένα stadium packs και bundles θα είναι διαθέσιμα για περιορισμένο χρονικό διάστημα και συγκεκριμένα για δύο μόνο ημέρες, όμως άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να δούμε περισσότερα cosmetics να πωλούνται με αυτόν τον τρόπο.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.
Last edit: 05 May 2021 16:40 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 May 2021 14:33 #250717 by Giorgos Tsolaridis
Η EA δίνει δωρεάν το περιεχόμενο της Deluxe Edition Φτιάξτε το δικό σας art με χαρακτήρες Mass Effect.

 Η Electronic Arts δίνει το Deluxe Edition περιεχόμενο των προηγούμενων Mass Effect games δωρεάν.

 Η αλήθεια είναι ότι το Deluxe Edition  content  κάθε έκδοσης του παιχνιδιού δεν είναι διαθέσιμο στην Mass Effect Legendary Edition που κυκλοφορεί αυτό το μήνα, γι' αυτό και η EA το δίνει δωρεάν.

 Το πακέτο του Deluxe περιεχομένου είναι 1.7GB και περιέχει 88 μουσικά κομμάτια, δύο ψηφιακά artbook,  δύο digital comic books και μία ψηφιακή λιθογραφία του αεροσκάφους Normady.
  Κάντε κλικ εδώ για να το κατεβάσετε .

 Ως επιπρόσθετο bonus, υπάρχει και ένας custom key art creator που σας επιτρέπει να κάνετε customize το δικό σας Mass Effect Legendary Edition key art. Επιλέξτε τον αγαπημένο σας Shepard, φτιάξτε την ομάδα σας και μία τοποθεσία, ακόμα και το ηθικό της ομάδας και δημιουργήστε το δικό σας key art. Μετά, μπορείτε να το κατεβάσετε σε διάφορες μορφές, όπως 4K και να δημιουργήσετε μέχρι και κορνίζα!

 Η Mass Effect Legendary Edition θα κυκλοφορήσει για PC, PS4 και Xbox One στις 14 Μαϊου.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 May 2021 10:31 #250897 by Giorgos Tsolaridis
EA Play Live 2021 Ανακοινώθηκε η ημερομηνία διεξαγωγής της.

  Η EA ανακοίνωσε πως η παρουσίαση EA Play Live, το online event της ΕΑ, θα διεξαχθεί και φέτος. Ειδικότερα ανακοίνωσε ότι θα διεξαχθεί τον Ιούλιο και πιο συγκεκριμένα στις 22 Ιουλίου, κάτι που την μετατοπίζει ένα μήνα πιο μετά από ότι το συνηθισμένο. Παρόλο που η EA έχει αρκετά χρόνια να κάνει παρουσίαση στην Ε3, πάντα οι παρουσιάσεις της ήταν σε κοντινή ημερομηνία με την διεξαγωγή της Ε3. Στην φετινή EA Play Live αναμένουμε την πλήρη ανακοίνωση του νέου Battlefield, ενώ κλασικά θα ακολουθήσουν και οι ανακοινώσεις των Sports. Ίσως η ΕΑ να ανακοινώσει και κάποιες πληροφορίες σχετικά με τα Dragon Age 4 ή Skate 4, όμως μέχρι στιγμής τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.