Η Electronic Arts έκανε 100 απολύσεις μετά την ανακοίνωση του EA Sports FC
Αφορούν το customer support.
Η Electronic Arts έκανε 100 απολύσεις στα τμήματα customer support των εταιρειών της στο Austin της Αμερικής και στο Galway της Ιρλανδίας.
Η EA δήλωσε ότι επιδιώκει να αυξήσει την "αποτελεσματικότητα, την ευελιξία και την επεκτασιμότητα". Τώρα τι εννοεί ακριβώς και πως θα το καταφέρει αυτό απολύοντας 100 άτομα...ούτε η ίδια δεν το ξέρει!
Οι απολύσεις φέρεται να έρχονται στον απόηχο της διακοπής συνεργασίας της EA με την Διεθνή Ομοσπονδία FIFA. Από την στιγμή λοιπόν που η Electronic Arts γλίτωσε το 1 δισεκατομμύριο δολάρια που θα πλήρωνε στην FIFA για τα δικαιώματα του ονόματος για τα επόμενα τέσσερα χρόνια (σ.σ. θα χρησιμοποιήσει το EA Sports FC), τότε γιατί πραγματοποιεί απολύσεις; Η απάντηση είναι ότι θα δώσει το customer support σε άλλες εταιρείες, ως outsource. Κοινώς, στο εξής αν έχετε πρόβλημα με το FIFA, το Battlefield ή κάποιο άλλο video game της EA, δεν θα μιλάτε απευθείας με κάποιον εργαζόμενό της, αλλά με μια άλλη εταιρεία, η οποία μπορεί να μην ξέρει κιόλας τι της γίνεται.
Κατά τα άλλα, η EA δήλωσε στο Kotaku, ότι οι "αλλαγές" που έγιναν στην υποστήριξη πελατών δεν είχαν καμία σχέση με κάποιο συγκεκριμένο franchise, ούτε σχετίζονται με την ανακοίνωση του EA Sports FC. Ο πληροφοριοδότης του Kotaku πρόσθεσε μάλιστα ότι οι εργαζόμενοι της EA είχαν κάνει επανειλλημένα παράπονα στην εταιρεία για τις πολύ κακές αυξήσεις που τους παρείχε και που ανέρχονταν σε....0,1 δολάρια την ώρα!
Ο Charles Fortescue της EA δήλωσε: «Σκεφτόμαστε πάντα πώς βελτιώνουμε την εμπειρία των παικτών μας και αυτό περιλαμβάνει τον έλεγχο του τρόπου με τον οποίο μπορούμε να παρέχουμε καλύτερα την υποστήριξη που μπορεί να χρειάζονται για να απολαύσουν τα games πλήρως. Έχοντας αυτό κατά νου, έχουμε προτείνει ορισμένες αλλαγές στη λειτουργία υποστήριξης πελατών μας για να δώσουμε μεγαλύτερη ευελιξία και να μας επιτρέψουν να βοηθήσουμε τους παίκτες όταν το χρειάζονται περισσότερο. Ως μέρος αυτής της διαδικασίας εξετάζουμε το ενδεχόμενο αλλαγής ορισμένων ρόλων εντός της ομάδας, κλείνοντας ορισμένους ρόλους και επίσης δημιουργώντας νέους. Συνεργαζόμαστε στενά με τους ανθρώπους μας σε όλη αυτή τη διαδικασία και παρέχουμε υποστήριξη σε οποιονδήποτε ο ρόλος του επηρεάζεται».
Στα emails προς τους εργαζόμενούς της, η EA δήλωσε ότι έχουν δημιουργηθεί 10 νέες θέσεις υποστήριξης πελατών για mobile games και πως το πλεονάζον προσωπικό μπορεί να υποβάλει αίτηση. Αν ισχύει αυτό τότε γιατί δεν μετέθεσαν 10 από τους απολυμένους στις θέσεις αυτές αλλά τους απέλυσαν όλους.
Επίσης, ένας εκπρόσωπος της EA διευκρίνισε στο PC Gamer ότι οι αλλαγές στην υποστήριξη πελατών "δεν συνδέονται με καμία gaming σειρά, ούτε συνδέονται με την ανακοίνωση της EA Sports FC την περασμένη εβδομάδα. Η λειτουργία υποστήριξης πελατών υποστηρίζει ένα ευρύ φάσμα ερωτήσεων παικτών που σχετίζονται με τα games μας, την τεχνολογία, συμπεριλαμβανομένου του Origin, και τη συνδρομητική μας υπηρεσία EA Play". Μας είναι κάπως δύσκολο να σκεφτούμε πως δεν σχετίζονται με τα games της EA πάντως. Προφανώς μπορεί να ήταν εργαζόμενοι του customer support για τους gamers που χάνουν την πρόσβαση στο λογαριασμό τους, πέφτουν θύματα των hackers και πάει λέγοντας.