Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Έρευνες: Γενική συζήτηση

More
28 May 2023 12:07 #271274 by Nikos Georgopoulos
Έρευνα: Μία στις 10 γυναίκες gamers αισθάνεται τάσεις αυτοκτονίας λόγω των επιθέσεων που δέχεται όταν παίζει online




Το 25% αισθάνεται κατάθλιψη.

Μια έρευνα σχετικά με τις εμπειρίες των γυναικών από τα online games αποκάλυψε ότι μία στους 10 έχει νιώσει τάσεις αυτοκτονίας ως αποτέλεσμα online τοξικότητας από άλλους παίκτες.

Από τις 4000 γυναίκες gamers που συμμετείχαν στην έρευνα της Sky Broadband, το 49% αναφέρει ότι έχει δεχτεί λεκτικές προσβολές ή παρενοχλήσεις κατά το livestream της ή ενώ έπαιζε online games, ενώ αυτό αυξάνεται στο 75% για τις γυναίκες ηλικίας 18-24 ετών.

Μία στις 10 γυναίκες παίκτριες αισθάνεται τάσης αυτοκτονίας λόγω προσβολών που αντιμετωπίζει ενώ παίζει online. Το 80% όσων επηρεάστηκαν από την online προσβολή είπαν ότι τα μηνύματα είχαν σεξουαλικό χαρακτήρα και το 35% είχαν λεκτική βία.

Τα αποτελέσματα επιβεβαίωσαν περαιτέρω ότι μία στις τέσσερις γυναίκες - το 25% - «παραδέχτηκε ότι αισθάνεται κατάθλιψη», το 27% ανησυχούσε ότι οι απειλές θα μπορούσαν να μεταφραστούν σε επιθέσεις στην πραγματική ζωή και το 40% είχε απειληθεί προσωπικά. Το 25% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δεν θα κατήγγειλε τις επιθέσεις και το 31% των γυναικών gamers λένε ότι είπαν ψέματα για το φύλο τους στο διαδίκτυο για να παραμείνουν δυσδιάκριτες και να αποφύγουν την προσοχή.

Η έκθεση έλαβε επίσης υπόψη τις απόψεις ανδρών παικτών, από τους οποίους πάνω από τους μισούς (51%) δήλωσαν ότι είχαν δει μια γυναίκα που παρενοχλήθηκε online. Το 66% των ανδρών και των γυναικών πίστευαν ότι οι γυναίκες ήταν πιο πιθανό να παρενοχληθούν. «Η πραγματικότητα είναι ότι αν αυτό συνέβαινε σε ένα γήπεδο ποδοσφαίρου, θα είχες έναν διαιτητή που θα ήθελε κυριολεκτικά να σφυρίξει και να αποβάλει κάποιον», δήλωσε στο Sky News η διευθύνουσα σύμβουλος της Guild Esports, Jasmine Skee. "Δεν μπορούμε να συνεχίσουμε να βλέπουμε αυτούς τους αριθμούς να συμβαίνουν και αυτές οι γυναίκες να συνεχίζουν να έχουν αυτή την εμπειρία. Αυτό έχει να κάνει με τη φροντίδα της ψυχικής τους υγείας και τη διασφάλιση ότι οι γυναίκες αισθάνονται ότι μπορούν να παίξουν και να κάνουν αυτό που αγαπούν και να το αισθάνονται πιο inclusive."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Jun 2023 22:54 #271621 by Nikos Georgopoulos
Έρευνα: Στην Αμερική το 50% των gamers είναι γυναίκες




Δείτε τα ποσοστά σε κάθε πλατφόρμα.

Ο Mat Piscatella , διευθυντής της εταιρείας αναλύσεων Circana, ανακοίνωσε τα ποσοστά των gamers που είναι γυναίκες όσον αφορά την Αμερικά και το 2023.

Από τα ποσοστά προκύπτει ότι το 50% είναι γυναίκες. Σε κάποιες πλατφόρμες παρατηρούμε ότι οι γυναίκες είναι λίγο πάνω από το 50% και σε κάποιες άλλες λίγο πιο κάτω. Πάντως κατά μέσο όρο εκεί κυμαίνονται τα πράγματα.

Αναλυτικά τι έδειξε η έρευνα ανά format:
- Το 47% των παικτών κονσολών είναι γυναίκες.
- Το 50% των PC gamers είναι γυναίκες
- Το 54% των mobile gamers είναι γυναίκες


According to Circana's PlayerPulse, so far in the US during 2023:

47% of console video game players are female (+1% vs YA)
50% of PC video game players are female (+1% vs YA)
54% of mobile video game players are female (+1% vs YA)

— Mat Piscatella (@MatPiscatella) June 9, 2023

Όσον αφορά στις κονσόλες:
- Το 41% των κατόχων PS5 είναι γυναίκες
- Το 45% των κατόχων Xbox Series X/S είναι γυναίκες
- Το 52% των κατόχων Nintendo Switch είναι γυναίκες
- Το 50% των Gaming PC τα έχουν γυναίκες


41% of PS5s in the US are female owned
45% of Xbox Series consoles are female owned
52% of Swich consoles are female owned
50% of gaming PCs are female owned

— Mat Piscatella (@MatPiscatella) June 9, 2023

Σε σχέση με το 2022, το ποσοστό των γυναικών gamers αυξήθηκε κατά 1%.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Jul 2023 13:33 #271885 by Nikos Georgopoulos
Εμανουέλ Μακρόν για τα επεισόδια στο Παρίσι: "Φταίνε τα video games, το TikTok και το Snapchat"




Αγνοώντας προφανώς έρευνα δεκαετίας.

Το Παρίσι φλέγεται από τα επεισόδια μουσουλμάνων για τέταρτη συνεχόμενη ημέρα, μετά τον θάνατο ενός 17χρονου ντελιβερά από πυρά αστυνομικών, κάτι που προκάλεσε την οργή χιλιάδων διαδηλητών. Ο Εμανουέλ Μακρόν, πρόεδρος της Γαλλίας, κατηγόρησε...τα video games, το Snapchat και το TikTok!

Ο 17χρονος πυροβολήθηκε την Τρίτη 27 Ιουνίου στο προάστιο της Ναντέρ του Παρισιού κατά τη διάρκεια τροχαίου ελέγχου, σύμφωνα με το Associated Press. Ο Nahel, ο οποίος έχει αναγνωριστεί μόνο με το μικρό του όνομα, πέθανε επιτίπου και ο πρόωρος θάνατός του επιδείνωσε τις αυξανόμενες εντάσεις μεταξύ της γαλλικής αστυνομίας και των κατοίκων της γειτονιάς Nanterre και όχι μόνο.

Τα βίντεο που κοινοποιήθηκαν στα social media τις τελευταίες ημέρες των ταραχών δείχνουν την αστυνομία να εκτοξεύει δακρυγόνα σε πλήθη και διαδηλωτές να ανάβουν αυτοκίνητα, να καίνε σκουπίδια και να λεηλατούν καταστήματα, όπως η Nike. Το Associated Press αναφέρει ότι έως την Παρασκευή, πραγματοποιήθηκαν 875 συλλήψεις (το 1/3 των συλλήψεων ήταν ανήλικοι), με τον Μακρόν να αρνείται να κηρύξει κατάσταση έκτακτης ανάγκης και αντ' αυτού έστειλε άλλους 40.000 αστυνομικούς στους δρόμους.

Ο Μακρόν είπε ότι "Τα social media διαδραματίζουν «σημαντικό ρόλο» στην πυροδότηση της συνεχιζόμενης αναταραχής και έδειξε πως τόσο το Snapchat όσο και το TikTok ως παραδείγματα. Παρουσίασε σχέδια για συνεργασία με εταιρείες τεχνολογίας για την κατάργηση του «πιο ευαίσθητου περιεχομένου» που μοιράζεται, λέγοντας ότι αναμένει «πνεύμα ευθύνης από αυτές τις πλατφόρμες». Η γαλλική αστυνομία φέρεται να ερευνά τις ταυτότητες εκείνων που φωνάζουν στον κόσμο να βγιε στους δρόμους μέσα από τα social media.

«Η βία έχει καταστροφικές συνέπειες και έχουμε μηδενική ανοχή για περιεχόμενο που προωθεί ή υποκινεί μίσος ή βίαιη συμπεριφορά σε οποιοδήποτε μέρος του Snapchat», δήλωσε στο AP εκπρόσωπος του Snapchat. «Ελέγχουμε προληπτικά αυτό το είδος περιεχομένου και όταν το βρίσκουμε, το αφαιρούμε και λαμβάνουμε τα κατάλληλα μέτρα. Επιτρέπουμε όντως περιεχόμενο που αναφέρει την πραγματικότητα σε μία κατάσταση".

Ο Γάλλος πρόεδρος πιστεύει ότι τα βιντεοπαιχνίδια συμβάλλουν στις ταραχές
Αλλά ο Μακρόν δεν πιστεύει ότι ευθύνονται μόνο τα social media για τις συνεχιζόμενες διαδηλώσεις. Έστρεψε επίσης την προσοχή του στα video games. «Μερικές φορές έχουμε την αίσθηση ότι κάποιοι από αυτούς ζουν έξω, στους δρόμους, τα video games που τους έχουν κάνει τοξικούς», είπε. 

Οι διαδηλώσεις που επικεντρώνονται γύρω από την αστυνομική βία δεν είναι ένα νέο γεγονός στη Γαλλία. Οι πολίτες διαμαρτυρήθηκαν μαζικά για τη δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ το 2020 από την αστυνομία και το 2005 ξέσπασαν ταραχές αφού δύο νεαρά αγόρια σκοτώθηκαν ενώ έτρεχαν να ξεφύγουν από την αστυνομία στην κοινότητα Clichy-sous-Bois στο Παρίσι. Κατά τη διάρκεια των ταραχών του 2005, ο πρώην πρωθυπουργός Ντομινίκ ντε Βιλπέν κήρυξε κατάσταση έκτακτης ανάγκης.

Επιστημονικές έρευνες δεκαετίας πάντως έχουν δείξει ότι τα video games δεν έχουν σχέση με την βία.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Aug 2023 07:34 #272535 by Nikos Georgopoulos
Έρευνα: Οι τοξικοί gamers είναι κακοί για τις εταιρείες




Αυτοί είναι η κύρια ομάδα του συνόλου των gamers.

Μια νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε από το Take This δείχνει ότι τα τοξικά gaming communities μπορούν να «επηρεάσουν αρνητικά» τις εταιρείες ανάπτυξης και τους publishers και οι developers θα πρέπει να εντείνουν τις προσπάθειές τους να εξαλείψουν τέτοια φαινόμενα.

Χρησιμοποιώντας δεδομένα και πληροφορίες από την υπηρεσία παρακολούθησης των games της Nielsen, το Take This βρήκε μια σειρά από ενδιαφέροντα στοιχεία. Σύμφωνα με τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν από 2.328 ερωτηθέντες εφήβους, το 60% των παικτών ανέφεραν ότι είχαν αποφασίσει να μην ξοδέψουν χρήματα σε ένα παιχνίδι λόγω του τρόπου με τον οποίο τους αντιμετώπισαν άλλοι παίκτες σε αυτήν την κοινότητα, το 70% των παικτών ανέφερε ότι απέφυγε να παίξει ορισμένα games λόγω της φήμης μιας κοινότητας και το 60% των παικτών ανέφεραν ότι είχαν, τουλάχιστον μία φορά, εγκαταλείψει ένα παιχνίδι ή σταμάτησαν οριστικά να παίζουν ένα παιχνίδι λόγω παρενόχλησης και μίσους.


"Results indicate that toxic gaming communities negatively impact the bottom line"

To improve the business we have to fire our worst customers that are driving others away. Just because they are vocal doesn't mean they must be retained. t.co/rOR6TmJCKq

— Mat Piscatella (@MatPiscatella) August 16, 2023

Υπάρχουν περισσότερα (αποθαρρυντικά) γεγονότα που αναφέρονται στην έρευνα, με την Take This να σημειώνει ότι τα δεδομένα λένε ότι οι τοξικοί παίκτες αποτελούν το βασικό δημογραφικό στοιχείο ενός παιχνιδιού.

"Εάν η βιομηχανία των games θέλει να συλλάβει αποτελεσματικά το ενδιαφέρον - και να έχει έσοδα από - την επόμενη γενιά των gamers, ο μετριασμός των επιπτώσεων της τοξικότητας που δημιουργείται από τους χρήστες θα πρέπει να είναι βασικός στόχος", εξήγησε η Take This. "Η βιομηχανία των games θα πρέπει να εξετάσει το ενδεχόμενο να επεκτείνει και να βελτιώσει τις προσπάθειες μετριοπάθειας, να δημιουργήσει στρατηγικές πρόληψης και ανάπτυξης ανθεκτικότητας και να αυξήσει τις στρατηγικές και οικονομικές επενδύσεις σε ομάδες διαχείρισης της κοινότητας."

Ενώ η τοξικότητα στο gaming ήταν μια ατελείωτη μάχη, αρκετοί προγραμματιστές και στούντιο έχουν εντείνει τις προσπάθειές τους για να καταπολεμήσουν αυτήν την αρνητική συμπεριφορά. Η Microsoft έχει λανσάρει ένα νέο σύστημα με bans για τα τοξικά άτομα, η Bungie κέρδισε μια δικαστική υπόθεση εναντίον ενός παίκτη του Destiny 2 που παρενόχλησε τους υπαλλήλους της, η EA έχει το Positive Play Charter της και το σύστημα PS5 Accolades της Sony προσπαθεί να προωθήσει την καλή online συμπεριφορά.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Sep 2023 23:07 #272942 by Nikos Georgopoulos
Εμανουέλ Μακρόν: "Τελικά δεν φταίνε τα video games για την βία"




Στροφή 180 μοιρών.

Ο Εμανουέλ Μακρόν είχε δηλώσει ότι "Φταίνε τα video games για την βία" για να δικαιολογήσει τις ταραχές στη Γαλλία.

Τώρα σε μία νέα δήλωση στο X, πρώην Twitter, ο Μακρόν είπε ότι αδίκησε τους παίκτες με τα λόγια του και ότι πραγματικά πάντα θεωρούσε ότι "Τα video games είναι μια  ευκαιρία για τη Γαλλία, τη νεολαία και το μέλλον της, για τις δουλειές μας και την οικονομία μας. Εξέφρασα τις ανησυχίες μου στα τέλη Ιουνίου, επειδή οι κώδικες βιντεοπαιχνιδιών είχαν χρησιμοποιηθεί από παραβάτες για να ευτελίσουν τη βία στα social media. Είναι αυτή η βία που καταδικάζω, όχι τα video games. Τα βιντεοπαιχνίδια είναι πολιτισμός, ψυχαγωγία, θέαμα! Είναι ένα έδαφος για καλλιτεχνικούς πειραματισμούς, ένας συναρπαστικός χώρος μάθησης, που συνδυάζει όλες τις τέχνες. Παίζοντας σημαίνει να ακούς μουσική, να βυθίζεσαι σε ιστορίες, να νιώθεις συναισθήματα, να ταξιδεύεις στο χρόνο. Είναι η εξερεύνηση οπτικών συμπάντων που γράφουν ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της τέχνης".


J’ai fait bondir les gamers.

J’ai pourtant toujours considéré que les jeux vidéo sont une chance pour la France, pour notre jeunesse et son avenir, pour nos emplois et notre économie.

Je veux être (plus) clair.…

— Emmanuel Macron (@EmmanuelMacron) September 16, 2023

Ο Μακρόν συνέχισε επαινώντας την «ανταγωνιστική πρακτική» των esports, την κοινωνικότητα και την κοινότητα των games και σημείωσε ότι τα βιντεοπαιχνίδια είναι «αναπόσπαστο μέρος της Γαλλίας», ενώ ονόμασε τα Assassin's Creed και το Dofus ως βασικά παραδείγματα.

"Τα βιντεοπαιχνίδια προσφέρουν ευκαιρίες για απασχόληση και το μέλλον, δημιουργώντας πρωταθλητές (eSports), αλλά και τεχνικούς, προγραμματιστές, γραφίστες και δημιουργούς. Ο κλάδος εμπνέει, κάνει τους ανθρώπους να ονειρεύονται, τους κάνει να μεγαλώνουν!" είπε ο Μακρόν.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Jan 2024 01:34 #274674 by Nikos Georgopoulos
2700 εργαζόμενοι απολύθηκαν στην gaming βιομηχανία των ΗΠΑ μέσα σε 15 μέρες




Η "Κατάρα του Γενάρη".

Το 2023 είχαμε δει μέσα στον Ιανουάριο δεκάδες χιλιάδες απολύσεις, σε εταιρείες όπως οι Microsoft, Meta, Amazon και πολλές ακόμη.

Ο φετινός Ιανουάριος ξεκίνησε στραβά για άλλη μια χρονιά και μέχρι τώρα έχουν γίνει 2.700 απολύσεις στην gaming βιομηχανία μέσα σε λιγότερο από δύο εβδομάδες, ενώ ακόμα είμαστε...στα μισά του μήνα.

Πιο συγκεκριμένα η λίστα των απολύσεων έχει ως εξής:
Archiact - Άγνωστος αριθμός απολύσεων
Bossa Studios - 19 
Discord - 170 
Unity Software - 1800
Twitch - 500 
Playtika - 300-400 
Lost Boys Interactive - Άγνωστος αριθμός απολύσεων
Funselektor - 3 

Φυσικά υπάρχουν απολύσεις και σε άλλες εταιρείες τις οποίες δεν γνωρίζουμε. Μένει να δούμε πως θα κλείσει το 2024, καθώς θυμίζουμε ότι μόλις το 4% των games είναι κερδοφόρα  και υπάρχει υπερκορεσμός τίτλων τα τελευταία χρόνια, οι περισσότεροι από τους οποίους δεν έχουν ίχνος πρωτότυπων στοιχείων.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Feb 2024 02:47 #275044 by Nikos Georgopoulos
Έρευνα: Το 17% των gamers είναι LGBT




Πριν από 3 χρόνια ήταν το 10%.

Σχεδόν...1 στους 5 gamers είναι LGBT+, λέει μία η νέα έρευνα της GLAAD . Το "Gaming Report", όπως ονομάζεται, λέει ότι "Το 17% των gamers είναι LGBT+".

Μια προηγούμενη έρευνα από τη Nielson πριν από τρία χρόνια ανέφερε ότι το 10% των παικτών ήταν LGBT+. Συνεπώς έχουμε μία αύξηση 70% μέσα σε τρία χρόνια. οι LGBT+ παίκτες είναι κάτω των 35 ετών, δείγμα του ότι η κοινωνία επηρεάζει πλέον τα νεότερα άτομα (σύμφωνα με περυσινή έρευνα του Statista , η Generation Z στην Αμερική στους λοατκι είναι 20%).

Όσο για τα games, στις κονσόλες το 2% είναι LGBT+, στο Steam το 2,5$, ενώ υπάρχουν και ορισμένα games όπως το Baldur's Gate 3, που έχουν σχέσεις με άτομα του ίδιου φύλου αλλά όχι την παραπάνω σήμανση. Το δείγμα της έρευνας ήταν 1452 άτομα.

Στην ίδια έρευνα, το 36% των LGBT gamers δήλωσε ότι τα games τους βοήθησαν να ανακαλύψουν την σεξουαλικότητά τους.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Mar 2024 12:59 #275183 by Nikos Georgopoulos
Έρευνα: Τα παιδιά δέχονται κοινωνική πίεση για να δώσουν λεφτά στα games




Xειριστικές τεχνικές εφάμιλλες του τζόγου στις μικροσυναλλαγές .

Μια μελέτη που διεξήχθη από Νορβηγούς ερευνητές προτείνει ότι τα παιδιά αισθάνονται αυξανόμενη κοινωνική πίεση να ξοδεύουν χρήματα σε games.

Η μελέτη, που έγινε με εντολή του Υπουργείου Παιδιών και Οικογενειακών Θεμάτων της Νορβηγίας, διεξήχθη από τις ερευνήτριες Clara Julia Reich και Kamilla Knutsen Steinnes στο Εθνικό Ινστιτούτο Έρευνας Καταναλωτών του Πανεπιστημίου του Όσλο. Μια επισκόπηση των δύο αναφορών των αποτελεσμάτων, αρχικά σε νορβηγικά από το ScienceNorway.no , αποκαλύπτει ότι τα παιδιά με τα οποία επικοινώνησε το ζευγάρι ανησυχούσαν για το να εκτίθενται σε εκφοβισμό και το να μην μπορούν να κάνουν φίλους εκτός εάν ξοδεύουν χρήματα για να αγοράσουν cosmetics. Η Reich είπε ότι τα παιδιά επηρεάζονται από memes και τάσεις σε πλατφόρμες όπως το TikTok και αγοράζουν επίσης αντικείμενα τα οποία "παρέχουν status" είτε μέσω καλύτερων stats είτε μέσω της δύναμης του brand.

Η Steinnes δήλωσε: "Δεν υπάρχει αυστηρός διαχωρισμός μεταξύ του online και του offline κόσμου", αναφερόμενη σε αυτούς ως "διαφορετικά μέρη του κοινωνικού κόσμου που διασχίζουν". Ένα 13χρονο αγόρι στη μελέτη είπε: "Εάν δεν παίζεις με κανέναν, δεν έχεις τίποτα να συζητήσεις στο σχολείο". Τα παιδιά στη μελέτη ξόδευαν από 100 έως πάνω από 1000 νορβηγικές κορώνες (περίπου 85 με 850 ευρώ) το χρόνο, αναφέρει η έρευνα. Πολλά από τα games στα οποία δαπανήθηκαν αυτά τα χρήματα περιλάμβαναν loot boxes, seasonal πακέτα και time-limited αντικείμενα.

Η κυβέρνηση της Νορβηγίας εξετάζει αυτή τη στιγμή τρόπους αντιμετώπισης των χειριστικών games. Ο ρυθμιστής τυχερών παιγνίων της χώρας εντάχθηκε σε μια συνεργατική προσπάθεια το 2019 για να ερευνήσει και να αντιμετωπίσει τους "κινδύνους που δημιουργούνται από την ασάφεια των γραμμών μεταξύ gaming και τυχερών παιχνιδιών", μαζί με άλλες 15 χώρες, συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου και των Ηνωμένων Πολιτειών. Το 2022, μία έκθεση που επιμελήθηκε το Νορβηγικό Συμβούλιο Καταναλωτών κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα loot boxes είναι εκμεταλλευτικές και αρπακτικές τεχνικές , και ζήτησε καλύτερη νομοθεσία.

Έρευνα που διεξήχθη από τα Πανεπιστήμια Newcastle και Loughborough το 2022 έδειξε επίσης ότι οι loot boxes προκαλούν " οικονομική και συναισθηματική ζημία " σε έφηβους και παιδιά. Ακολουθώντας απαιτήσεις της βρετανικής κυβέρνησης, η βρετανική βιομηχανία συμφώνησε να περιορίσει την πρόσβαση στα loot boxes με ένα σύνολο οδηγιών τα οποία πρέπει να ακολουθούν οι εκδότες. Αυτό δεν αποδείχθηκε εντελώς αποτελεσματικό, καθώς ο ερευνητής Leon Y. Xiao διαπίστωσε ότι πολλές εταιρείες παραβίασαν τους κανόνες διαφήμισης μέχρι τον Οκτώβριο του 2023.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Mar 2024 11:37 #275276 by Nikos Georgopoulos
Ερευνητές έδειξαν ότι αυτή είναι η καλύτερη περίοδος για video game remakes




Σε αντίθεση με τα remasters.

Μια νέα έρευνα από την IDG Consulting and Strategic Game Consulting προτείνει ότι υπάρχει μια ιδανική περίοδος για το remake ενός video game. Υπάρχει επίσης μια ιδανική περίοδος για τα remasters παιχνιδιών. Οι δύο περίοδοι είναι διαφορετικές και για remakes και για τα remasters.

Η IDG λέει (μέσω του GamesIndustry.biz ) ότι για το θέμα εξέτασε τα δεδομένα πωλήσεων τόσο για τα remakes όσο και για τα remaster για να προσδιορίσει τη χρονική περίοδο κατά την οποία ήταν πιο πιθανό να είναι επιτυχημένα. Διαπίστωσε ότι τα πλήρη remakes είχαν καλύτερη απόδοση κατά μέσο όρο όταν κυκλοφόρησαν μεταξύ 11 και 15 ετών μετά το αρχικό game. Τα games που κυκλοφόρησαν μεταξύ 16 και 20 ετών μετά το πρωτότυπο ήταν πολύ δεύτερα σε απόδοση. Τα νούμερα μειώνονται δραματικά μετά από 21 χρόνια, υποδηλώνοντας ότι τα remake παλαιότερων games δεν είναι τόσο πιθανό να έχουν εμπορική επιτυχία.

Όσον αφορά τα νεότερα remakes, η αναφορά είχε περιορισμένα δεδομένα, καθώς οι developers δεν είναι τόσο πιθανό να κάνουν remake για νεότερα games. Η έρευνα προσθέτει: «Ιστορικά, οι developers προτιμούσαν να κάνουν remake για games πάνω από μια δεκαετία, με μόνο το 4% των remakes στο σύνολο δεδομένων μας να έχουν χρονικό διάστημα 0-5 ετών μεταξύ του αρχικού και του remake». Μόνο δύο remakes που κυκλοφόρησαν λιγότερο από 10 χρόνια μετά το αρχικό κατάφεραν να ξεπεράσουν τις 2 εκατομμύρια πωλήσεις: το remake του The Last of Us Part 1 από το 2022 και του Odin Sphere: Leifthrasir του 2016.

Όσον αφορά τα remasters, η έρευνα λέει ότι τα πιο επιτυχημένα remasters κυκλοφόρησαν μέσα σε πέντε χρόνια από το αρχικό game. Η έρευνα δίνει ιδιαίτερη σημασία σε games για τα οποία έχουν φτιαχτεί remasters για next-gen κονσόλες, με ιδιαίτερη επιτυχία να υπάρχει στους τίτλους όταν κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά στο PS4 και στο Xbox One. Τα νούμερα για τα remasters πέφτουν δραματικά μετά από ακόμη και έξι χρόνια και η έρευνα υποδηλώνει ότι «το παλιό gameplay που μεταφέρθηκε σε παλαιότερα remasters δεν μπορούσε να ανταγωνιστεί τόσο καλά πιο σύγχρονους τίτλους».

Συμπερασματικά, η έρευνα λέει ότι μεταξύ 10 και 20 ετών είναι η ιδανική περίοδος για το remake ενός video game και συμβουλεύει τους developers να εξετάσουν σοβαρά τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα ενός remake εάν το παιχνίδι είναι ηλικίας κάτω των 10 ετών ή άνω των 20 ετών. Άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν την επιτυχία ενός remake είναι το πόσο καλά κρατάει τους παίκτες το αρχικό παιχνίδι στην τρέχουσα εποχή, η σχετικότητα του genre , οι σύγχρονοι ανταγωνιστές και οι νέες διαθέσιμες τεχνολογίες.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Apr 2024 01:35 #275530 by Nikos Georgopoulos
Μέσα στο 2023, το 60% των gamers ασχολήθηκαν με games 6 ετών ή παλιότερα




Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Newzoo , η αγορά των κονσολών και των PC ανέβηκε κατά 2.6% μέσα στο 2023 φτάνοντας τα 93.5 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα, αλλά μεγάλο ποσοστό των gamers έπαιζε παλιότερα games όπως Fortnite και League of Legends.

Οι πληροφορίες του Newzoo δείχνουν ότι τα 10 πιο παιγμένα games κάθε format είναι παλαιότεροι τίτλοι. Σε κάθε κονσόλα και PC το Fortnite πήρε την πρώτη θέση. Στις υπόλοιπες θέσεις βρίσκονται τα Grand Theft Auto V, Counter-Strike 2, Roblox, Minecraft, Rocket League, Apex Legends, Fall Guys, Valorant και Call of Duty.

Η έρευνα επίσης έδειξε ότι μόλις 66 games αποτέλεσαν το 80% του συνολικού gaming μέσα στο 2023 και το 60% από αυτά ήταν 6 ετών ή παλιότερα. Το 27% του gaming του 2023 έγινε σε games όπως τα Fortnite, Roblox, League of Legends, Minecraft, and GTA V. Το 23% του συνολικού gaming του 2023 αφορούσε νέα games, όπως τα ετήσια Madden στην Αμερική και NBA. Τέλος, μόλις το 8% του gaming του 2023 αφορούσε νέα games, όπως τα Diablo IV και Baldur’s Gate 3.

Please Log in or Create an account to join the conversation.