Έρευνα: Το 75% των gamers στην Αμερική τρώνε και πίνουν ενώ παίζουν
Περισσότερο παίζουν οι Millenials απ' ότι οι 8-12. Αναλυτικά στοιχεία σε δείγμα 15.000 ατόμων.
Σύμφωνα με έρευνα που έγινε σε 15.000 άτομα στην Αμερική, από την Fandom, μητρική εταιρεία του Gamespot, το 75% των gamers τρώνε και πίνουν ενώ παίζουν games (αλλά όχι πίτσα γιατί θα λαδώσουν τα περιφερειακά τους).
Το 86% των gamers επηρεάζονται θετικά αν δουν μια εταιρεία να διαφημίζεται στην gaming βιομηχανία. Το 49% των gamers επηρεάζεται πάρα πολύ και προτιμά τέτοιες εταιρείες. Επίσης, από το σύνολο των milennials, το ποσοστό που επηρεάζεται θετικά είναι +24% σε σχέση με άλλες μορφές διαφήμισης.
Το 75% των gamers τρώνε και πίνουν ενώ παίζουν games. Τρώνε snacks σε ποσοστό 58%, αναψυκτικά σε ποσοστό 42% και ολοκληρωμένα γεύματα σε ποσοστό 39%. Το 71% που επενδύουν στο να γίνουν pro παίκτες αγοράζουν και ενεργειακά ποτά.
Οι περισσότεροι gamers ξοδεύουν συνολικά περισσότερο χρόνο στο να παίζουν games σε σχέση με το 2022, παρότι πολλά social media έχουν ανεβάσει την επισκεψιμότητά τους. Οι Millenials που ξοδεύουν πολύ χρόνο να παίζουν games (22+ την εβδομάδα) είναι στο 40%. 2ο έρχεται το ποσοστό των Millenials που παίζει 16-21 ώρες, μετά 8-15 ώρες και τελευταίοι είναι οι gamers που παίζουν 1-7 ώρες.
Οι Tweens (8-12 ετών) έχουν αυτούς που παίζουν πάνω από 22 ώρες στο 29%, δηλαδή κατά 11% μικρότερο ποσοστό. Μετά παραδόξως συναντάμε όσους παίζουν 8-15 ώρες και μετά τα ποσοστά 16-21 ώρες και 1-7 ώρες είναι μοιρασμένα.
Το PC Gaming αυξήθηκε κατά 70%, το console gaming κατά 57% και το Mobile gaming κατά 50%. Οι Millenials αξιολογούν το PC ως η Νο.1 πλατφόρμα τους σε μεγαλύτερο ποσοστό (25% περισσότερο σε σχέση με άλλες γενιές).
Για τους fans
Κατά μέσο όσο οι gamers σε ποσοστό 20% παίζουν μόνο gaming σειρές στις οποίες είναι ήδη fans. Οι Millenials (1981 - 1996) το έχουν σε ποσοστό 17%, οι Gen Z (1997 - 2012) σε ποσοστό 15%, οι έφηβοι (13-17) σε ποσοστό 19% και οι Tweens (8-12) σε ποσοστό 25% (λογικό, βλέπε Roblox, Fortnite κτλ). Το 80% κατά μέσο όρο παίζει και νέα games από άλλες σειρές.
Σχετικά με το πως αποφασίζει κάποιος να αγοράζει ένα παιχνίδι, οι περισσότεροι gamers επιλέγουν σύμφωνα με την ιστορία και σε δεύτερη μοίρα έρχεται το πως αναπτύσσεται ο χαρακτήρας τους. Η επιρροή από άλλους παράγοντες έρχεται τελευταία.
Τα είδη των games που παίζει η κάθε γενιά
Οι Millenials (1981 - 1996) παίζουν κυρίως RPG (79%), Adventures (63%) και Action (59%).
Οι Generation Z (1997 - 2012) παίζουν κυρίως Adventures (74%), RPG (71%) και
Sandbox
(67%).
Οι έφηβοι (13-17) παίζουν κυρίως Adventures (74%), Sandbox (64%) και Survival (62%).
Τέλος, οι Tweens (8-12) παίζουν κυρίως Survival (75%), Sandbox (73%) και Adventures (71%).
Διαφορετικές είναι οι συνήθες των νέων παιδιών από τους Millennials. Τα περισσότερα παιδιά παίζουν games απλά για να περάσουν τον χρόνο τους, ενώ οι περισσότεροι Millennials...για να τους φύγει το άγχος ή να αποδράσουν από την καθημερινότητα! Όλοι οι gamers κοιτούν κυρίως την ποιότητα του παιχνιδιού. Οι μικρές ηλικίες παίζουν κυρίως σε κονσόλες με μικρή διαφορά, ενώ από τους έφηβους και πάνω, όσο ανεβαίνουμε, οι gamers τείνουν να προτιμούν περισσότερο το PC τους.
Γονείς και gaming με τα παιδιά
Από το σύνολο όσων γονέων ρωτήθηκαν, προκύπτει ότι οι γονείς παίζουν games με τα παιδιά τους με τα εξής ποσοστά: 56% το κάνει για διασκέδαση και το 44% γιατί το παιδί τους το ζήτησε.
Τέλος, οι γονείς όταν έχουν παιδιά 3-6 ετών παίζουν games μαζί τους σε ποσοστό +89%, για να γνωρίζουν τι γίνεται στο παιχνίδι. Οι γονείς παιδιών 7-12 ετών παίζουν σε ποσοστό +28% επειδή τα παιδιά τους το ζητάνε (τις περισσότερες φορές Super Smash Bros (+59%) και τέλος οι γονείς παιδιών 13-17 ετών παίζουν μαζί τους σε ποσοστό γιατί θέλουν να τους μάθουν κάποια games. Τις περισσότερες φορές παίζουν Rocket League (+89%).
Δείτε την έρευνα καθώς έχει κι άλλα ενδιαφέροντα στατιστικά
.
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με την έρευνα των live as service games σε σχέση με τα άλλα και την έρευνα που λέει ότι οι gamers έχουν μεγαλύτερα ποσοστά ρατσισμού και σεξισμού από τους non-gamers.