Ρεκόρ η gaming βιομηχανία: 150 δις το 2019
Μεγαλώνει την ψαλίδα από μουσική και κινηματογράφο!
Το 2019 φτάνει στο τέλος του και το GamesIndustry.biz δημοσιευσε έρευνες από έξι έγκριτες εταιρείες, τις Newzoo, Gfk, Sensor Tower, IHS Markit, ICO Partners και Fancensus.
Μπορεί το 2019 να μην είχε τις blockbuster κυκλοφορίες που είχαμε δει σε προηγούμενες χρονιές και στον τίτλο του κορυφαίου παιχνιδιού να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις για την κορυφή, ωστόσο οι gamers αυξήθηκαν (όπως κάθε χρόνο) και ο τζίρος μεγάλωσε ακόμη περισσότερο.
Τα έσοδα της gaming βιομηχανίας ανέβηκαν στα 148,8 δις δολάρια, δηλαδή +7% άνοδο σε σχέση με πέρυσι. Την μεγαλύτερη άνοδο παρουσίασαν τα games σε smartphones (11,4%), ενώ τα browser games έπεσαν σημαντικά, κατά -15,4%. Τα console games ανέβηκαν κατά 7,3% και τα PC games κατά 2,8%.
Στο μερίδιο της αγοράς στη Μ. Βρετανία, πάντα όσον αφορά τις πωλήσεις των retail games, το PS4 ήταν πρώτο με 44,1%, το Xbox One δεύτερο με 26,8%, το Switch τρίτο με 26% και ακολουθούν 3DS με 1,8%, PC με 0,9% και άλλες πλατφόρμες με 0,5%, δείγμα του ότι πέρα από τα 4 format οτιδήποτε άλλο υπάρχει πάει άπατο.
Στις δημοσιεύσεις άρθρων, το Fortnite είχε 97.732 άρθρα (σ.σ. η αλήθεια είναι ότι τα sites γράφαμε ακόμα και την παραμικρή είδηση για αυτό) και ακολούθησαν Death Stranding με 46.743 και Apex Legends με 42.474. Στο Twitter είχαμε την ίδια εικόνα με αντιστροφή 2ης και 3ης θέσης. Πάντως, κορυφαίο σε προβολές ήταν το Cyberpunk 2077 με 48 εκατομμύρια views.
Όσο για τους influencers, ο Pewdiepie έχασε την πρωτιά από τον Jelly με 1,2 δις views. Ο Σουηδός, που παντρεύτηκε την Ιταλίδα YouTuber Marzia, είχε 1,054 δις views. Μάλιστα κάλυψε 10 games, ενώ ο ανταγωνιστής του 17.