Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Έρευνες: Γενική συζήτηση

More
24 Jun 2013 17:46 #126577 by Βασίλης Καμακάρης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Jun 2013 17:55 - 06 Nov 2015 00:47 #126578 by mariza arvaniti
Πραγματικά σε ευχαριστώ πολύ Βασίλη!
Last edit: 06 Nov 2015 00:47 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Jun 2013 18:15 #126579 by Μάνος Γρυπάρης
Συμπληρώθηκαν όλα κι από μένα.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Jun 2013 18:24 - 06 Nov 2015 00:47 #126580 by mariza arvaniti
Last edit: 06 Nov 2015 00:47 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 Mar 2014 12:41 - 06 Nov 2015 00:45 #142206 by Μάνος Γρυπάρης
Έρευνα: Ο χαρακτήρας που παίζουμε μας επηρεάζει

Σε πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από ψυχολογικό ινστιντούτο του Ιλινόις , προέκυψε το συμπέρασμα ότι ο ήρωας που ελέγχουμε σε ένα MMORPG επηρεάζει τον χαρακτήρα μας!

Does playing an evil character influence gamers to be less than nice in real life? A recent study conducted at University of Illinois at Urbana-Champaign suggests just that. Gunwoo Yoon, lead author on the project, told Reuters Health, "The biggest finding of the paper is that virtual representation of your avatar can profoundly affect real world behavior [...] And the fascinating thing is that the participants did not perceive these effects."

Στην έρευνα αυτή έγινε ένα πείραμα στο οποίο μια ομάδα φοιτητών δοκίμασε να αναλάβει τρεις ήρωες, τους Superman, (ήρωας), Voldemont (κακός) και έναν ουδέτερο. Από την έρευνα και τα συμφραζόμενα προκύπτει όπως το βλέπω ότι μάλλον το MMO ήταν το DC Universe.

Μετά το πείραμα οι gamers έπρεπε να αποφασίσουν πόση ποσότητα σοκολάτας ή τσίλι θα έδιναν στους συμφοιτητές τους. Προέκυψε τελικά ότι όσοι έλεγξαν τον Superman έδωσαν διπλάσια ποσότητα σοκολάτας απ' ότι τσίλι κι όσοι έλεγξαν τον Voldemort έδωσαν το ανάποδο (διπλάσιο τσίλι). Οι ερευνητές πιστεύουν λοιπόν ότι λόγω των συμβολισμών (σοκολάτα=καλό, τσίλι=κακό) ο έλεγχος των παραπάνω χαρακτήρων επηρέασε την ψυχολογία τους.

Λίγο περίεργη η έρευνα αλλά οφείλω να σας την μεταφέρω.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
Last edit: 06 Nov 2015 00:45 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 Mar 2014 13:18 #142210 by PanosRetroshowcase
Κάποτε είχαν ακουστεί διάφορα, περί "εγκληματικής" συμπεριφοράς παιδιών εξ' αιτίας του Grand Theft Auto. Είναι αλήθεια πως, αν είσαι ακόμα "εύπλαστος" ως χαρακτήρας (λόγω πολύ νεαρής ηλικίας), τότε μπορεί και να επηρεαστείς από κάποιο video game, να παραλληλιστείς ή και να "χαθείς" στον ίδιο του τον κόσμο, απορρίπτοντας την πραγματική σου ζωή.
Δυστυχώς όταν δεν υπάρχει γονικός έλεγχος και τα παιδιά παίζουν ατελείωτες ώρες, αφ' ενός εντάξει, αναπτύσσουν κάποια θετικά στοιχεία, όπως π.χ. γίνονται πιο "σβέλτα" στα αντανακλαστικά τους, από την άλλη όμως υπάρχει μέγας κίνδυνος ακόμα και για την ίδια τους την σωματική ακεραιότητα.
ΠΑΝ ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ λοιπόν, τόσο τα παιδιά όσο και εμείς οι μεγαλύτεροι.

My Collection: Amstrad CPC 6128, Amstrad GX4000, Sega Mastersystem ΙΙ, Amiga 600, Amiga 500 1Mb, Atari 1040 STFM, Sega Megadrive II, Nintendo SNES (Everdrive), Panasonic 3DO FZ-10, Atari Jaguar, Sony Playstation, Sony PSone, Sega Saturn, Nintendo 64, Sega Dreamcast, Sony PSP, Sony PS2, Nintendo Gamecube, XBOX ®, XBOX 360 Elite LT2.0, XBOX 360 1439 RGH2, Sony PS3 Slim 12Gb

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Mar 2015 16:50 #158035 by Omnibot
Οι φορητές κονσόλες είχαν μεγάλη επιτυχία στο παρελθόν. Θυμάμαι χαρακτηριστικά όταν ταξίδευα με το boss για Ιαπωνία ότι γινόταν χαμός στο αεροπλάνο με τα GameBoy. Πλέον, στην Ελλάδα τουλάχιστον, οι φορητές κονσόλες πέρα από το γεγονός ότι δεν έχουν μεγάλη επιτυχία (δυστυχώς το PS Vita ειδικά σχεδόν έχει πατώσει παρά τα τέλεια χαρακτηριστικά που έχει) οι gamers τις χρησιμοποιούν στο σπίτι τους. Ο λόγος; Mobile gaming! Αngry birds, quiz games, Bejeweled και Facebook games έχουν μπει στη καθημερινότητά μας.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Nov 2015 20:44 #170691 by Μάνος Γρυπάρης
Οι περισσότεροι κάτοχοι κονσολών είναι γυναίκες



Σύμφωνα με έρευνα του Pew Research Center, ένα υψηλό ποσοστό των κατόχων κονσολών παγκοσμίως αποδεικνύεται ότι είναι γυναίκες.

Το 42% από τα άτομα που συμμετείχαν στην έρευνα ήταν γυναίκες που είχαν κονσόλες όπως "PlayStation ή Xbox". Το αντίστοιχο ποσοστό ανδρών ανέρχεται σε 37%. 4 στους 10 Αμερικανούς έχουν από μία κονσόλα στο σπίτι τους. Ο αριθμός αυτός δεν έχει αλλάξει από το 2010. Ωστόσο, σε σχέση με την χώρα μας, οι γυναίκες στην Αμερική που ασχολούνται με το gaming είναι αριθμητικά περισσότερες από τους άνδρες.

Στις φορητές κονσόλες το κοινό ανδρών-γυναικών μοιράζεται στο 50-50. Μόνο 14% των ερωτηθέντων είχαν φορητή κονσόλα, δείγμα του ότι το portable gaming παρουσιάζει πτώση τα τελευταία χρόνια. Το 59% των ερωτηθέντων ανδρών αποκαλούν τους εαυτούς τους "gamers" σε αντίθεση με το 41% των γυναικών. Η έρευνα διεξήχθη σε άτομα άνω των 18 ετών.


Σχόλιο: Αν σκεφτούμε ότι αριθμητικά οι γυναίκες είναι περισσότερες και εργάζονται κατά μέσο όρο λιγότερο από τους άνδρες, τότε το βρίσκω απόλυτα λογικό. Βέβαια το παράλογο είναι ότι εφόσον είμαστε όλοι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, γιατί το ποσοστό των female gamers στην Ελλάδα είναι κατά πολύ μικρότερο (απειροελάχιστο θα λέγαμε) σε σχέση με το εξωτερικό. Μεγάλη συζήτηση.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Nov 2015 01:16 #170707 by Χριστιάνα Θάνου
Ο λόγος που πιστεύω πως περισσότερες γυναίκες έχουν κονσόλες είναι η ευκολία. Θέλεις να παίξεις κάτι σε κονσόλα; Παίρνεις το δισκάκι, το βάζεις στην κονσόλα και ξεκινάς. Αντιθέτως το PC έχει άλλη διαδικασία η οποία δεν περιορίζεται μόνο στο install του παιχνιδιού αλλά και στο ψάξιμο με τα specs του υπολογιστή, αν σηκώνει το game που θες να παίξεις αλλά και με την αναβάθμιση που τυχόν να χρειάζεται.

Πιστεύω πως οι περισσότερες γυναίκες δεν χτίζουν σχέση με τον υπολογιστή τους όπως οι άντρες, τουλάχιστον στην Ελλάδα. Υπάρχουν κοπέλες που δεν γνωρίζουν καν πόσες ίντσες είναι η οθόνη του κινητού τους ή τι επεξεργαστή έχει το smartphone τους. Μιλάμε για μία συσκευή που χρησιμοποιούν κάθε μέρα είτε για τηλέφωνα, είτε για πρόσβαση σε εφαρμογές και ΔΕΝ το ψάχνουν ούτε αυτό.

Δεν θέλω να παρεξηγηθεί αυτό που είπα αλλά πιστεύω πως στην Ελλάδα, οι γυναίκες δεν είναι techies γιατί δεν έχουν μεγαλώσει έτσι. Επομένως, μία κονσόλα είναι πολύ πιο εύκολος τρόπος διασκέδασης από ότι τα PC για λόγους που εξήγησα πάνω.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Jun 2018 17:03 #215523 by Μάνος Γρυπάρης
Έρευνα: Τα 2/3 των Αμερικανών 13+ παίζουν games
5-7 ώρες την εβδομάδα. Προτιμούν retail games. Πρώτοι σε ώρες οι PCάδες.


Σύμφωνα με έρευνα της Nielsen για το 2018 το 66% των Αμερικανών ηλικίας 13+ παίζει games. Ασφαλώς το ποσοστό ξεπερνάει το 70% αν συνυπολογίσουμε και τους gamers κάτω των 13 ετών.

Στο ερώτημα "Σε πόσα format παίζουν οι gamers;" (εννοώντας, κονσόλες, PC ή και κινητά) το 46% απάντησε σε ένα format, το 38% σε δύο format και μόλις το 13% σε τρία format. Επίσης τα smartphones κέρδισαν μεγαλύτερο μερίδιο αφού από το 2013 όταν το 54% των gamers δεν έπαιζε σε κινητό/tablet φτάσαμε στο 2018 όπου το ποσοστό που παίζουν σε φορητές συσκευές φτάνει το 60%.

Αγαπημένα format για τους gamers:
Σε τι format προτιμούν να παίζουν οι gamers; Εδώ αγαπητοί οπαδοί του PC Master Race θα απογοητευτείτε.
1)Το 49% επέλεξε κονσόλα.
2)Το 30% κινητό ή tablet.
3)Και μόλις το 21% PC.

Μιλάμε πάντοτε για το αγαπημένο format. Μπορεί για παράδειγμα κάποιος να προτιμά κονσόλα και να έχει PC ή κάποιος να προτιμά το κινητό του και επίσης να έχει PC. Στις κονσόλες η κατάταξη είναι ανάλογη των πωλήσεων, δηλαδή 1)PS4, 2)Xbox One και 3)Nintendo Switch.

Προτιμούν retail αγορές και παίζουν λίγες ώρες
Οι console gamers προτιμούν retail αγορές σε ποσοστό 66%, ενώ οι PC gamers προτιμούν online αγορές σε ποσοστό 71%, προφανώς λόγω Steam. Όσο για τις ώρες που αφιερώνουμε στο gaming, τα νούμερα...εκπλήσσουν! Αφιερώνουμε λιγότερες ώρες απ' ότι φαντάζεστε κυρίως λόγω του πολυάσχολου προγράμματός μας. Όσοι αγοράζουν ψηφιακά games πάντως, παίζουν περισσότερο. Οι console gamers 6,4 ώρες την εβδομάδα κατά μέσο όρο και οι PC gamers 7,6. Αυτοί που αγοράζουν retail αφιερώνουν 5 και 6 ώρες αντίστοιχα. Ποιος ξέρει, μπορεί να είναι πιο ρομαντικοί και να τους αρέσει και η συλλεκτική αξία του παιχνιδιού που αγοράζουν. Στην καθημερινότητά μας, αφιερώνουμε το 11% για να παίζουμε games και κατά 23% μπαίνουμε στο Internet, ενώ βλέπουμε τηλεόραση και ταινίες κατά 23%. Η ψηφιακή τεχνολογία καταναλώνει το 57% του χρόνου μας, δηλαδή πάνω από το μισό. Διαβάζουμε σε ποσοστό μόλις 4% και αθλούμαστε σε ποσοστό 10%.

Επίσης, οι gamers ξοδεύουν περισσότερα από αυτούς που αγοράζουν ψηφιακά games (23 δολάρια κατά μέσο όρο την εβδομάδα έναντι 15 δολαρίων για κονσόλες και 38 δολάρια έναντι επίσης 15 για PC). Τέλος, από το σύνολο ωρών που παίζουμε όλοι μας, το 22% ανήκει στους PC gamers, το 14% στους PS4 gamers, ένα ακόμη 14% στους Xbox One gamers και μόλις 4% για το Nintendo Switch., το οποίο βρίσκεται κατά μία μόλις μονάδα πάνω από το PS3!

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.