Έρευνα εν μέσω κορωνοϊού: Αύξηση των πωλήσεων video games κατά 37%
Το Fortnite αποδείχθηκε τεράστια επιτυχία στην εποχή του COVID-19.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Wraltechwire.com, η Epic Games και το Fortnite αποδείχθηκαν τεράστια επιτυχία κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού (COVID-19), δημιουργώντας περισσότερες από ένα δισεκατομμύριο ώρες streaming. Λόγω της εξάπλωσης του ιού ο αριθμός αυξάνεται ολοένα και περισσότερο.
Το SafeBetingSites.com με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο αναφέρει πως «Η Epic Games έφτασε τις 1,25 δισ. ώρες το διάστημα Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου», σύμφωνα με την Jastra Kranjic. «Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι το Fortnite έχει προβληθεί για συνολικά 287,6 εκατομμύρια streaming ώρες το πρώτο τρίμηνο του 2020. Μέχρι το τέλος Μαρτίου, ο αριθμός αυτός αυξήθηκε κατά 87% στα 539,5 εκατομμύρια. Το τρίτο τρίμηνο του έτους σημείωσε ελαφρά μείωση, με το συνολικό αριθμό ωρών που παρακολουθήθηκαν να πέφτουν στα 426,9 εκατομμύρια. Ωστόσο, το ποσοστό αντιπροσωπεύει άλμα 48% σε σύγκριση με τα δεδομένα του πρώτου τριμήνου», συμπλήρωσε.
Περισσότεροι από 100 εκατομμύρια παίκτες του Fortnite μέσω συσκευών της Apple έχουν πέσει θύματα της νομικής διαμάχης μεταξύ της Epic Games και της Apple. Η πτώση των παικτών Fortnite στο iOS είναι ο πρώτος δείκτης που έχει δει το κοινό και δείχνει πόσο μεγάλο αντίκτυπο έχει η Apple από την απαγόρευση.
Ο διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής της Epic Games, Tim Sweeney, προειδοποίησε ότι η κίνηση της Apple απειλεί την ύπαρξη της εταιρείας. Η Apple είναι επίσης μπλεγμένη και με αγωγή από την Google.
Η τάση του gaming έχει αυξηθεί
Οι πωλήσεις βιντεοπαιχνιδιών έχουν αυξηθεί εξαιτίας της πανδημίας. Για παράδειγμα τον μήνα Αύγουστο οι πωλήσεις αυξήθηκαν 37% από έτος σε έτος σε 3,3 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με το NPD Group. Ήταν ο πέμπτος συνεχόμενος μήνας ανάπτυξης.
Μεγαλύτερη επιτυχία σημειώθηκε τον Σεπτέμβριο. «Οι δαπάνες των καταναλωτών σε υλικό, περιεχόμενο και αξεσουάρ βιντεοπαιχνιδιών ανήλθαν σε 4,3 δισεκατομμύρια δολάρια τον Σεπτέμβριο του 2020, αύξηση 10% σε σύγκριση με πριν από ένα χρόνο», δήλωσε ο αναλυτής του NPD Mat Piscatella, σύμφωνα με την VentureBeat.
Το streaming, επίσης, έχει αυξηθεί με νέες υπηρεσίες, καθώς η Disney+ αντλεί εκατομμύρια νέους συνδρομητές, ενώ το Netflix συνεχίζει να έχει άνοδο στα έσοδά του. Εξετάστε αυτά τα στατιστικά στοιχεία από το Market.US:
Λόγω του lockdown, οι χρήστες του διαδικτύου ξοδεύουν το 32% του χρόνου τους σε συσκευές και streaming.
Από τον Ιούλιο του 2020, κατά τη διάρκεια του COVID-19, 30% γυναίκες και 33% άνδρες ξοδεύουν περισσότερο χρόνο σε υπηρεσίες streaming.
Το 54% των χρηστών του internet παρακολουθούν περισσότερες εκπομπές και ταινίες σε υπηρεσίες streaming λόγω του COVID-19.
Παρά τον νομικό πόλεμο που ξέσπασε αυτό το καλοκαίρι, η Epic Games κατέχει τη δεύτερη θέση, ακολουθώντας μόνο την Riot Games. Η Riot δημιούργησε 2,3 δισεκατομμύρια ώρες streaming.
Η SafeBettingSites ανέφερε ότι η πανδημία και οι παραγγελίες στο σπίτι βοήθησαν στην αύξηση του ενδιαφέροντος για games σε υψηλότερα επίπεδα, με τη Riot Games και την Epic Games να παράγουν μόνο 3,6 δισεκατομμύρια ώρες streaming μέσω του Σεπτεμβρίου. Το πιο δημοφιλές ήταν το League of Legends από την Riot Games, ακολουθούμενο από το Fortnite και το Grand Theft Auto.