- Reviews
- Final Fantasy VII Rebirth
Final Fantasy VII Rebirth
HotΤο σχέδιο του Sephiroth και οι συνέπειες του να αψηφεί κανείς το πεπρωμένο του.
Το σχέδιο του Sephiroth και οι συνέπειες του να αψηφεί κανείς το πεπρωμένο του.
Το 1997 η Square Enix(SqE) δημιούργησε ένα παιχνίδι το οποίο στιγμάτισε τον κόσμο του gaming. Το παιχνίδι αυτό ήταν το Final Fantasy Vii, το οποίο μέχρι και σήμερα έχει μεγάλη επιρροή στον χώρο και εμπνέει τους νέους developers όταν δημιουργούν νέα παιχνίδια. Το 2020 η Square Enix κυκλοφόρησε το Final Fantasy Vii Remake το οποίο θα “ξαναζωντάνευε” την περιπέτεια του Cloud και της παρέας του. Το Remake όμως, δεν ήταν ακριβώς μια αναδημιουργία του αρχικού καθώς μια νέα περιπέτεια περιμένει τους ήρωες της σειράς στο Remake Trilogy.
Τον Ιούνη του 2022, η Square Enix γιόρτασε την 25τη επέτειο του παιχνιδιού με ένα διαδικτυακό event στο οποίο ανακοίνωσε διάφορα έργα (Φιγούρες, κοσμήματα, παιχνίδια) για την σειρά συμπεριλαμβανόμενου και το πρώτο teaser για το Final Fantasy Vii Rebirth. Από τον Ιούνιο του 2022 μέχρι και τον Ιανουάριο του 2024, το Final Fantasy Vii Rebirth είχε αισθητή παρουσία σε διάφορα διαδικτυακά gaming events και σε διάφορες συνεντεύξεις σε events (comic cons κ.α) στα οποία ήταν παρούσα η Square Enix. Με κάθε νέο trailer, το παιχνίδι είχε θετική ανταπόκριση κι αυτό φάνηκε από το γεγονός πως το παιχνίδι κέρδισε από δυο διαφορετικά award shows τα βραβεία “Most wanted“ και “Highly anticipated game” of 2024. Τον Φεβρουάριο του 2024, η εταιρεία κυκλοφόρησε το two-part demo έτσι ώστε όλοι οι παίκτες να πάρουν μια γεύση πριν την τελική του κυκλοφορία.
Η μοίρα του πλανήτη είναι στα χέρια σας
Προτού αναφερθούμε στο Rebirth, θα απαντήσουμε την κύρια ερώτηση <<Πρέπει να παίξω το Remake για να παίξω το Rebirth?>> Η απάντηση είναι όχι απαραίτητα καθώς στο Title screen υπάρχει η επιλογή Recap of Events η οποία θα σας δείξει σε video την ιστορία του Remake. Όμως το video δεν θα καλύψει την σχέση των ηρώων γεγονός που θα σας κάνει να χάσετε τα αστεία και τα references μεταξύ των ηρώων. Ένα πράγμα ήταν σίγουρο μετά το τέλος του Remake (2020), οι δημιουργοί ήταν ελεύθεροι να κάνουν ότι θέλουν με το σενάριο, καθώς οι ήρωες της ιστορίας νίκησαν τους whisperers of fate με αποτέλεσμα να πάνε κόντρα στο πεπρωμένο τους με πιθανότητα να αλλάξουν την μοίρα τους.
Το σενάριο του Rebirth συνεχίζει από το τέλος του Remake: Mission Intergrade με τους ήρωες της σειράς να βρίσκονται στη περιοχή Kalm. Ο Cloud διηγείται την ιστορία του με τον Sephiroth έτσι ώστε όλοι να ξέρουν ποιος είναι ο στόχος τους. Την ίδια ώρα προσπαθούν να κρατούν χαμηλά το κεφάλι τους, καθώς η Shinra προσπαθεί να τους βρει καθώς θεωρούνται υπεύθυνοι για τις τρομοκρατικές πράξεις της Avalanche. Το Rebirth προσπαθεί να κρατήσει την ιστορία κοντά στο αυθεντικό FFVii(1997) προσθέτοντας μικροαλλαγές που βοηθούν στο character development των ηρώων και μας δίνουν πιο καθαρή εξήγηση των γεγονότων. Π.χ Το 1997 η Tifa δεν μίλησε ποτέ για την αφήγηση της ιστορίας του Cloud, έχοντας σαν αποτέλεσμα τον τίτλο Tifa the liar. Στο Rebirth η Tifa κάνει την προσπάθεια να μιλήσει στον Cloud αλλά και σε άλλα μέλη της ομάδας. Επίσης ο τρόπος με τον οποίο η Yuffie γίνεται μέλος της ομάδας είναι εντελώς διαφορετικός και δεν είναι προαιρετικός.
Τα μέλη της ομάδας θέτουν σαν στόχο τους να βρουν τον Sephiroth τον οποίο θεωρούν υπεύθυνο για την σοβαρή κατάσταση του πλανήτη αλλά και για τους προσωπικούς τους λόγους. Η αποστολή τους αυτή, θα τους μεταφέρει σε διάφορες περιοχές καθώς κρύβονται από την Shinra και ταυτόχρονα μαζεύουν στοιχεία που πιστεύουν θα τους οδηγήσουν στον στόχο τους. Θα περάσουν από γνωστές περιοχές, θα συναντήσουν γνωστά πρόσωπα αλλά και καινούργια. Από την άλλη, η Shinra έχει τα δικά της σχέδια για τον πλανήτη αλλά και για την ίδια, καθώς την προεδρία αναλαμβάνει επισήμως ο Rufus Shinra. Ο νέος πρόεδρος φαίνεται να έχει τα δικά του σχέδια αλλά και τις δικές τους προτεραιότητες οι οποίες βοηθούν να δείξουν τον χαρακτήρα του αλλά και προσθέτουν νέα στοιχεία στην ιστορία.
Οι δημιουργοί είπαν ξεκάθαρα από την αρχή πως θα ήθελαν η νέα περιπέτεια των ηρώων να έχει την αίσθηση μυστηρίου και περιπέτειας στο άγνωστο που είχε το αυθεντικό χωρίς να χαλάσουν την εικόνα το FFVii, πράγμα δύσκολο καθώς οι ήρωες αλλά και η ιστορία είναι πασίγνωστοι. Η ευκαιρία τους δόθηκε μέσω του Zack αλλά και του Sephiroth. Ο Sephiroth παίζει συχνά παιχνίδια με το μυαλό του Cloud αλλά και των φίλων του, δημιουργώντας πάντα μια αίσθηση αιφνιδιασμού καθώς δεν ξέρετε πού και πότε θα εμφανιστεί και τι θα κάνει. Την ίδια ώρα, διάφορες ερωτήσεις δημιουργούνται από το γεγονός πως ο Zack είναι ζωντανός. Μέσω του Zack θα απαντηθούν διάφορες ερωτήσεις από το Remake και θα δημιουργηθούν άλλες αξέχαστες αυθεντικές ιστορίες.
Το βαθύ gameplay του Rebirth κάνει το βαθύ gameplay του Remake να νιώθει σαν Demo
To sequel της Square Enix όπως και στο Remake σας επιτρέπει να παίξετε το παιχνίδι στο classic mode ή στο active mode. Η διαφορά των δύο modes βρίσκεται την ώρα της μάχης. Στο classic mode, το Ai αναλαμβάνει την κίνηση των ηρώων αλλά και την βασική επίθεση, το block και το dodge. Οι παίκτες αναλαμβάνουν τις special τεχνικές που χρειάζονται mana (ΜΡ), την χρήση των items, τις τεχνικές που χρειάζονται ATB bar, τα Limit breaks, τα Summons και τις τεχνικές synergy. Στο active mode ο παίκτης αναλαμβάνει όλες τις κινήσεις των ηρώων.
Το Rebirth, σας επιτρέπει να επιλέξετε το party με το οποίο θέλετε θα παίξετε. Η ομάδα πρέπει να περιλαμβάνει τρία άτομα εκτός αν το σενάριο απαιτεί λιγότερα. Τα άτομα που δεν επιλέξατε στο party θα βρίσκονται στο φόντο κατά την διάρκεια της ελεύθερης κίνησης αλλά και κατά την διάρκεια της μάχης. Όταν πολεμάτε θα τους δείτε να πολεμούν στο φόντο όμως η ζημιά τους θα είναι ανύπαρκτη. Με αυτόν τον τρόπο η ομάδα δίνει μια ρεαλιστική εικόνα και κάνει τους ήρωες να λειτουργούν σαν μια κανονική ομάδα ηρώων που εξερευνούν και πολεμούν μαζί.
Κάθε χαρακτήρας ξεχωρίζει στον τομέα του και πολεμάει διαφορετικά από τον άλλο. Για παράδειγμα, ο Cloud και η Tifa είναι melee χαρακτήρες που πρέπει να είναι κοντά στον αντίπαλο τους, ενώ χαρακτήρες όπως η Aerith και ο Barret, είναι long range heroes που κρατούν την απόστασή τους από τον στόχο τους και πολεμάνε με ξόρκια και σφαίρες. Οι ήρωες που υπήρχαν στο Remake καθώς και η Yuffie (DLC Intermission(2021)) έχουν τους γνωστούς μηχανισμούς τους από τον προηγούμενο τίτλο. Νέοι ήρωες μπαίνουν στην ομάδα στην μορφή των Red XIII και Cait Sith οι οποίοι έχουν τους δικούς τους μοναδικούς μηχανισμούς. Στο Rebirth σας δίνεται πρόσβαση και σε άλλους ήρωες (Zack Fair και Sephiroth) οι οποίοι δεν θα είναι προσβάσιμοι όλη την ώρα. Στη συνέχεια οι ήρωες Cid και Vincent θα μπουν στην ομάδα σας όμως δεν θα είναι playable. Τον έλεγχό τους θα έχει το Ai και θα είναι παρόμοιοι με τον Red XIII από το Remake. Πιθανό να είναι playable heroes στο επόμενο παιχνίδι.
Το παιχνίδι έχει ένα μεγάλο αριθμό Materias και skills τα οποία σας επιτρέπουν να πειραματιστείτε και να βρείτε ένα play style που θα σας ταιριάζει. Τα Materias χωρίζονται σε διάφορες κατηγορίες, όπως support (cure, barrier), magic attack (fire, thunder), physical attack, passive buffs(Atk Up, MP Up). Κάθε χαρακτήρας με βάση τον εξοπλισμό του, μπορεί να έχει ένα συγκεκριμένο αριθμό. Τα Materias τα βρίσκετε στο έδαφος, τα αγοράζετε από καταστήματα ή vending machines και σας δίνονται από main/side content σαν βραβεία. Από την άλλη τα weapon skills του κάθε ήρωα ξεκλειδώνονται με βάση το mastery του όπλου όπως και στο Remake. Θα πρέπει να βρείτε το όπλο με το skill που θέλετε, και να το χρησιμοποιήσετε στη μάχη. Αφού το κάνετε master το skill, ξεκλειδώνετε, και μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε χωρίς το συγκεκριμένο όπλο equiped.
Καινούργιοι μηχανισμοί αλλά και νέα summons σας περιμένουν
Πέρα από τα Materias και τα Weapon Skills μπορείτε να ξεκλειδώσετε τα Synergy skills. Τα Synergy skills είναι τεχνικές στις οποίες τα μέλη του party λειτουργούν σαν ομάδα. Υπάρχουν δύο είδη τεχνικών. Οι επιθετικές και οι αμυντικές. Επιθετικές τεχνικές βοηθούν τους ήρωες κυρίως στο να επιτεθούν ενώνοντας τις τεχνικές παρόμοια με το Kingdom hearts III Tag team event. Για παράδειγμα, η Aerith μπορεί να βάλει ξόρκι στην λεπίδα του Cloud με αποτέλεσμα να έχει πιο δυνατό damage αλλά και για να ρίχνει projectiles. Από την άλλη, οι αμυντικές τεχνικές βοηθούν τους ήρωες αμυντικά μέσω block ή boost stats. Για παράδειγμα, η Aeirth μπορεί να καλέσει ένα party member κοντά της για να την προστατεύει όσο αυτή ετοιμάζει την επίθεσή της. Επιτυχημένη χρήση synergy, βοηθάει στην αναπαραγωγή limit bar. Οι τεχνικές synergy ξεκλειδώνονται από το skill tree μέσω skill points και αναφέρουν ποια party members πρέπει να είναι στην ομάδα. Τέλος, η συχνή χρήση τους αλλά και οι σχέσεις σας με τους χαρακτήρες παίζουν σημαντικό ρόλο για να ξεκλειδώσετε καινούργιες.
Στο πεδίο της μάχης, μπορείτε να καλέσετε τα Summons για να σας βοηθήσουν αλλά και ξεπεράσετε τα όριά σας (limit break). Τα Summon Materias όπως και στο Remake την ώρα της μάχης, θα δείτε το Summon bar να γεμίζει. Όταν αυτό τελειώσει μπορείτε να καλέσετε το Summon που έχει ο ήρωας. To entity αυτό, θα έρθει στο πεδίο μάχης και θα πολεμά μόνο του. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις τεχνικές του μέσω του Summon Abilities. Πριν να τελειώσει ο χρόνος του Summon, θα το δείτε να κάνει ένα cinematic attack πριν εξαφανιστεί. Τα αδύναμα Summons εμφανίζονται πιο γρήγορα από τα δυνατά. Τα Materias των Summons σας δίνονται από την ιστορία ή με τα side quests του Chadley. Τα Limit breaks όπως και στο Remake χρησιμοποιούν limit gauge(bar) το οποίο δημιουργείται την ώρα της μάχης. Το limit break είναι μια cinematic επίθεση με μεγάλη ζημιά. Οι τεχνικές αυτές ξεκλειδώνονται με την συχνή χρήση τους αλλά και με την χρήση των synergy skills.
Όσο εξερευνάτε τον ανοικτό κόσμο μπορείτε να περιφέρεστε ελεύθερα με τα πόδια, με Chocobos ή και με οχήματα. Με τα πόδια κινήστε πιο αργά όμως μπορείτε να σκαρφαλώσετε σε διάφορα βουνά. Τα Chocobos σας βοηθούν να κινηθείτε γρηγορότερα και μπορούν να μυρίσουν διάφορους θησαυρούς. Αν το Chocobo εμφανίσει το “?” στο κεφάλι, μπορείτε να μυρίσετε το έδαφος και αυτό θα σας αποκαλύψει το δρόμο προς το item. Αφού το βρείτε θα πρέπει να το ξεθάψετε με το ράμφος σας. Υπάρχουν διαφορετικά είδη Chocobos, μερικά μπορούν να πηδούν ψηλά, άλλα να σκαρφαλώνουν στο έδαφος και άλλα να κολυμπούν γρήγορα στο νερό. Τα οχήματα από την άλλη, είναι παρόμοια με τα Chocobos αλλά κινούνται πιο γρήγορα.
Πιο είναι στο σχέδιο του Sephiroth, ποια θα είναι η μοίρα του πλανήτη και ποιος είναι ο ρόλος του Zack στην νέα αυτή περιπέτεια του Cloud και της παρέας του;
Οι developers πήραν την κριτική του Remake και βελτιώθηκαν στο Rebirth
Μια μεγάλη κριτική που είχε το Remake ήταν πως το Air combat του δεν ήταν από τα καλύτερα καθώς οι ήρωες πηδούσαν στον αέρα, χτυπούσαν τρεις φορές και προσγειωνόντουσαν. Το DLC που μας πρωτο-σύστησε στην Yuffie έδειξε βελτίωση, κι’ αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός πως η Yuffie είναι ninja. Στο νέο παιχνίδι οι close range ήρωες αφού πατήσετε το dodge πλήκτρο, αν πατήσετε το attack button θα κάνουν ένα είδος επίθεσης ενώ αν το έχετε πατημένο οι ήρωες θα κάνουν rush attack και θα συνεχίσουν με αέρια combos. Αν στο τέλος του combo προσθέσετε air dodge μπορείτε να συνεχίσετε τα rush attacks μένοντας στον αέρα όλη την ώρα. Με πολύ απλά λόγια, όπως είδαμε τον Cloud στα cinematic (Remake, στην ταινία Advent Children κ.α) να κινείται γρήγορα με ακροβατικές κινήσεις αλλά και να επιτίθεται με projectiles, τώρα μπορείτε να το κάνετε στο παιχνίδι.
Στη συνέχεια μέσω του Options menu θα βρείτε διάφορες life quality αλλαγές οι οποίες θα σας βοηθήσουν καθώς παίζετε το παιχνίδι. Αυτές οι αλλαγές μπορεί να είναι στην επιλογή του zoom κατά την διάρκεια της μάχης, το οποίο θα σας βοηθήσει να έχετε καλύτερη οπτική στο πεδίο μάχης. Άλλη χρήσιμη αλλαγή την ώρα της μάχης είναι το action camera το οποίο θα σας επιτρέψει να αλλάξετε στόχο με το πάτημα ενός κουμπιού την ώρα των combos σας ή να γυρίζει αυτόματα στον στόχο τον οποίο πολεμάτε. Άλλες πιο μικρές λεπτομέρειες είναι στη χρήση mini map ή compass, η αλλαγή μεταξύ quick menu και block(L1/R1) και η πρόσθεση μιας γραμμής στο UI σε climbable surfaces. Όλες αυτές οι επιλογές καθώς και άλλες δημιουργούν μια καλύτερη εμπειρία για τον κάθε παίκτη.
Ακόμη μια μεγάλη κριτική που είδε βελτίωση είναι το Ai των Party members αλλά και των κακών. Στο Remake, τα ελεύθερα μέλη της ομάδας συνήθως έμεναν ακίνητα σε ανοικτές περιοχές, έκαναν λίγη ζημιά και έτρωγαν όλες τις επιθέσεις των κακών. Στο καινούργιο παιχνίδι, οι ομάδα χτυπά κανονικά τους κακούς κάνοντας κανονική ζημιά και αποφεύγουν επερχόμενες επιθέσεις. Από την άλλη οι κακοί, σε αντίθεση με το prequel, δεν επιτίθενται μόνο στον δικό σας ήρωα αλλά και στο party γενικά. Εννοείτε πως εσείς είστε ο κύριός τους στόχος, όμως δεν θα κάνουν απευθείας lock on στον ήρωα τον οποίο παίζετε ή που αλλάξατε την ώρα της μάχης και δεν θα είναι όλοι τους lock on σε εσάς καθώς οι σύμμαχοί σας θεωρούνται επίσης απειλή.
Ο κόσμος του FF Vii όπως δεν τον έχουμε ξαναδεί
Το FF Vii (1997) μετά την περιπέτεια στο Midgar, είχε δώσει στους παίκτες την ευκαιρία να ταξιδέψουν σε διάφορες περιοχές με την βοήθεια του Open world. Το Rebirth δίνει την ίδια ακριβώς ευκαιρία. Φυσικά σε αντίθεση με το παλιό και με την βοήθεια του PS5 και του Unreal Engine 4 ο κόσμος φαίνεται πιο ωραίος και πιο ζωντανός από ποτέ. Κάθε περιοχή (Costa Del Sol, Gold Saucer, Gongaga κ.α) ξεχωρίζει στον τομέα της και στην εμφάνισή της. Τα μοντέλα των ηρώων αλλά και των τεράτων έχουν αναβαθμιστεί και δείχνουν καλύτερα από ποτέ. Τα in game cutscenes καθώς και οι σκηνές CGI μας δείχνουν την Square Enix στα καλύτερά της. Υπάρχουν διάφορες μικρές οπτικές λεπτομέρειες που οι fan νέοι και παλιοί θα εκτιμήσουν.
Πέρα από τις απίστευτες εικόνες στον οπτικό τομέα, το παιχνίδι εντυπωσιάζει και στον ηχητικό. Σύμφωνα με τον game producer Yoshinori Kitase το παιχνίδι περιλαμβάνει περισσότερα από 400 μουσικά κομμάτια. Το νέο main theme τραγούδι “No Promises to keep” έγραψε θρυλικός Nobuo Uematsu και η απίστευτη ερμηνεία έρχεται από τη Loren Allred. Το cast του Final Fantasy Vii: Remake (2020) επιστρέφει στους ρόλους τους παρέα με τους voice actors του Crisis Core:Final Fantasy Vii Reunion (2022). Νέα ταλέντα καθώς και μεγάλοι ηθοποιοί όπως ο Matthew Mercer και ο J Michael Tatum μπαίνουν στην ομάδα του cast καθώς ο κόσμος του παιχνιδιού μεγαλώνει. Το acting σε συνοδεία με τη μουσική θα σας κάνουν να δακρύσετε σε μερικές σκηνές, να γελάσετε σε άλλες ενώ την ώρα της μάχης(Boss ή encounter) θα σας αφήσουν με μια ικανοποιητική αίσθηση.
Το Final Fantasy Vii Rebirth όπως και με το Remake κυκλοφόρησε μόνο για το PlayStation 5 καθώς είναι time exclusive. Για αυτόν τον λόγο, οι δημιουργοί εκμεταλλεύτηκαν την δύναμη του PS5 όσο μπορούσαν. Στον εικονικό τομέα, οι developers πρόσθεσαν dynamic lightning το οποίο προσθέτει ρεαλισμό στην εικόνα. Στον ηχητικό τομέα με την χρήση του Tempest3D το παιχνίδι (αν φοράτε supportive Headset) σας επιτρέπει να ακούτε από διαφορετικές γωνιές διάφορες φωνές και ήχους σαν να είσαστε παρόντες. Στο gameplay οι δημιουργοί εκμεταλλεύονται τα quick loading times αλλά και την δύναμη της πλατφόρμας με αποτέλεσμα να έχουν ένα καθαρό αποτέλεσμα σε 60 fps. Τέλος, πρόσθεσαν διάφορα minigames και περιοχές οι οποίες εκμεταλλεύονται το DualSense και τα adaptive triggers.
Διάφοροι θησαυροί και διάφορες δραστηριότητες θα σας κρατήσουν απασχολημένους για ώρες
Η μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ του Remake και του Rebirth είναι η φόρμουλα Open world. Ο φόβος στα Open world games συνήθως είναι η αίσθηση του άδειου ή το ακριβώς αντίθετο όπου ο κόσμος έχει πάρα πολλά πράγματα τα οποία συνήθως είναι κουραστικά και δεν βραβεύουν τους παίκτες αρκετά για την ώρα που ξόδεψαν. Το Rebirth είναι από τα παιχνίδια που προσφέρουν πάρα πολλά στον παίκτη στη μορφή cosmetics, mini-games, side quests, collectibles και στην όλη αίσθηση της περιπέτειας και εξερεύνησης. Μετά την κύρια περιπέτεια του Cloud και της συντροφιάς του, μπορείτε να εξερευνήσετε τον κόσμο που έφτιαξε η Square Enix και να βρείτε, να παίξετε και να ανακαλύψετε τα μυστήρια του Final Fantasy Vii.
Για να ξεκλειδώσετε τον χάρτη, θα πρέπει να βοηθηθείτε τον Chadley και την MAI με την έρευνα τους και να εντοπίσετε τις κεραίες. Όταν ξεκλειδώσετε τον χάρτη θα μπορείτε να δείτε που υπάρχει θησαυρός, encounters, shrines, mako springs, moogle houses κ.α. Καθώς εξερευνάτε τον κόσμο θα ανακαλύψετε διάφορα μουσικά κομμάτια τα οποία μπορείτε να παίξετε στο piano minigame. Αν πλησιάσετε ένα πιάνο μπορείτε να παίξετε ελεύθερα μουσική πατώντας τα κουμπιά στον μοχλό και μπορείτε να ανοίξετε το menu με τα τραγούδια που βρήκατε και να τα παίξετε. Επίσης όπως και στο Remake και στο Crisis Core Reunion, μπορείτε να βρείτε διάφορα όπλα και Materias κάτω στο έδαφος ή μέσα σε σεντούκια. Μερικοί θησαυροί είναι προϊόντα όπως φιγούρες, λούτρινα κ.α
Κάθε περιοχή έχει τα δικά της minigames τα οποία θα ξεκλειδώσετε μέσω της πλοκής ή του Side content. Στο Costa Del Sol για παράδειγμα θα παίξετε ένα shooting game, μια έκδοση του Rocket league με τον Red Xii κ.α. Στον Gold Saucer που είναι ένα πάρκο ψυχαγωγίας θα βρείτε ένα σωρό mini-games. Θα βρείτε αγώνες racing στο Chocobo Racing, θα αμυνθείτε τον πλανήτη στο Galactic saviors το οποίο είναι παρόμοιο με το Gummi ship από την σειρά Kingdom hearts κ.α. Σε κάθε περιοχή μπορείτε να παίξετε το Queens Blood το οποίο είναι γνωστό παιχνίδι καρτών. Σε κάθε περιοχή μπορείτε να βρείτε διάφορους NPCs οι οποίοι θα θέλουν να παίξουν/αγωνιστούν εναντίων σας. Μερικοί από αυτούς θα σας ξεκλειδώσουν optional cutscenes καθώς έχουν την δική τους πλοκή. Παρόμοια με το minigame Fort Condor που κυκλοφόρησε με το Intergrade DLC(2021). Αναφερόμενος σε αυτό, το Fort Condor επιστρέφει με νέους κανόνες και νέα πιόνια. Το Rebirth είναι γεμάτο minigames τα οποία είναι προαιρετικά αλλά και κατά την ώρα των main mission υπάρχουν διάφοροι τομείς με minigames.
Αυτό που ξεχωρίζει στο Rebirth και που θα είναι ένας λόγος να παίξετε ξανά και ξανά το παιχνίδι, είναι ο μηχανισμός bond. Κατά την διάρκεια του παιχνιδιού θα πρέπει να επιλέξετε διάφορες επιλογές διαλόγου ή οποίες επηρεάζουν την σχέση σας με τους άλλους ήρωες εντός και εκτός μάχης. Επίσης τα περισσότερα Side quests σας αφιερώνουν χρόνο για να περάσετε με τα party members ενώ είστε σε αποστολή. Θα μάθετε για την σχέση του Barret με την Marlene, θα γνωρίσετε καλύτερα τον Red XIII και γενικά στοιχεία για τους συντρόφους σας. Κάθε περιπέτεια ισχύει τον δεσμό σας με τους ήρωες και διάφορα cutscenes θα ενεργοποιηθούν ανάλογα με την σχέση σας. Είναι κάτι παρόμοιο με τον μηχανισμό του Remake(2020) ο οποίος μας επέτρεψε, με βάση τις επιλογές μας να δούμε ή την Aerith, ή την Tifa ή τον Barret την νύκτα πριν την αποστολή στο κτίριο της εταιρείας Shinra.
Η “γέφυρα” της τριλογίας χτίστηκε γερά και δυνατά
Εν κατακλείδι, το Final Fantasy VII: Rebirth είναι ένα παιχνίδι άξιο του ονόματός του το οποίο θέτει τον πήχη ψηλά για το τρίτο και τελευταίο παιχνίδι της σειράς αλλά και για την ποιότητα των AAA Games της Square Enix. Το σενάριο θα παίξει έντονα με τα αισθήματά σας καθώς ο κάθε χαρακτήρας έχει βαθύ development. Η αίσθηση του “ξέρω τι με περιμένει” δεν ισχύει καθώς διάφορες αλλαγές μικρές και μεγάλες δίνουν την αίσθηση αιφνιδιασμού. Το τέλος μπορεί να μην είναι αυτό που περιμένετε. Το voice acting και οι διάφορες μουσικές με την βοήθεια των εικόνων δημιουργούν απίστευτες σκηνές οι οποίες θα σας χαραχτούν στην μνήμη σας όπως το 1997 και 2007 με τα Final Fantasy Vii (PS1) και Crisis core (PSP). Με την βοήθεια του PS5, η όλη αίσθηση του παιχνιδιού αλλάζει με την χρήση του haptic feedback και των adaptive triggers.
Το gameplay στο sequel, πήρε ότι δούλεψε σωστά στο πρώτο και αξιοποίησε ότι αρνητική κριτική υπήρχε και δημιούργησε ίσως την απόλυτη εμπειρία μέχρι σήμερα . Υπάρχουν έντονες βελτιώσεις σε διάφορους τομείς του παιχνιδιού, από τον ενδιαφέρων open world, στις πολλαπλές δραστηριότητες, στο aerial combat, στο ανανεωμένο Ai (Party και Enemies) κ.α. Το Rebirth σας δίνει ένα μεγάλο αριθμό νέων μηχανισμών την ώρα της μάχης καθώς ο αριθμός των playable heroes, των Materias, των Summons, των Synergy Skills, των Weapon skills, των Heroes Combination skills κ.α έχει αυξηθεί. Το παιχνίδι θα σας κρατήσει απασχολημένους για πολύ καιρό καθώς το κύριο σενάριο μόνο θέλει τουλάχιστον 40-45 ώρες για να ολοκληρωθεί. Για το platinum trophy θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος καθώς θα πρέπει να ολοκληρώσετε όλο το side content, να βρείτε διάφορα collectibles και να κερδίσετε ξανά το παιχνίδι στο ανώτατο επίπεδο δυσκολίας κ.α.
Θετικά:
- Απίθανο σενάριο(Βαθύ character development, γεμάτο humor, με ανάλαφρες αλλά και σοβαρές στιγμές)
- Ευχάριστο και βελτιωμένο gameplay (Περισσότεροι Playable heroes, νέοι μηχανισμοί, χρήση του PS5 DualSense, Ps5 Tempest 3D audio)
- Ικανοποιητικό περιεχόμενο (Replayability)
- Υπέροχα γραφικά (Graphics mode)
- Απίστευτες ερμηνείες και ευχάριστες μελωδίες
- Διάφορες εκπλήξεις (στο σενάριο, στον κόσμο αλλά και αναφορές στο FF VII Compilation κ.α)
Αρνητικά:
- Περιστασιακά θολά γραφικά μόνο στο Performance mode
Βαθμολογία
Γραφικά: 8.5
Ήχος: 9
Gameplay: 9
Σενάριο: 8.5
Αντοχή: 10
Γενικό: 8.9
Η απόλυτη εμπειρία Final Fantasy VII
Νικόλας Χρυσοστόμου
NEWS VIEW ALL
UK Game Charts Top 10: 26/2-2/3/24 - Final Fantasy VII Rebirth
Στο UK Game Charts Top 10 της εβδομάδας που μας πέρασε στη Μεγάλη Βρετανία, το Final Fantasy VII Rebirth βρέθηκε στην 1η θέση, ακολουθούμενο από το EA Sports FC 24 στη 2η. Το Hogwarts Legacy πουλάει α...Posted (04 Mar 2024)
State of Play 6/2/24 με Final Fantasy VII Rebirth και demo
[Αρχική δημοσίευση: 1/2/24] Το Final Fantasy VII Rebirth θα κυκλοφορήσει στα τέλη του μήνα και η Sony ετοιμάζει ένα State of Play για το νέο Action RPG της Square Enix στις 6 Φεβρουαρίου, βράδυ Τρίτ...Posted (06 Feb 2024)
Final Fantasy VII: Rebirth
[Αρχική δημοσίευση: 8/6/23] Η Square Enix παρουσίασε το Final Fantasy VII: Rebirth στο Summer Game Fest 2023. Το RPG που φημολογούνταν το τελευταίο χρονικό διάστημα αναμένεται στο PS5. Το πρώτο βίντε...Posted (10 Dec 2023)
Comments
Ωραίο review.