- Reviews
- Warhammer 40.000: Space Marine II
Warhammer 40.000: Space Marine II
HotΒρες το κουράγιο κόντρα σε εκατομμύρια εχθρούς!
Βρες το κουράγιο κόντρα σε εκατομμύρια εχθρούς!
Μένουμε συχνά άναυδοι μπροστά στην ταχύτητα με την οποία ο χρόνος περνά. Μοιάζει σαν να ήταν χθες η εποχή που οδηγήσαμε τον αδίστακτο αξιωματικό της επίλεκτης λεγεώνας των Ultramarines, Demetrian Titus, σε μια πολύωρη εκστρατεία ενάντια στις δυνάμεις των Orcs και των Chaos στο Warhammer 40K: Space Marine το 2011.
Χρειάστηκαν 13 ολόκληρα χρόνια μέχρι να αρπάξουν την σκυτάλη οι Saber Interactive και Focus Entertainment και να μας μεταφέρουν φέτος στις οθόνες μας τις νέες περιπέτειες του αδίστακτου space marine που δεν διστάζει να αντιμετωπίσει ολόκληρους στρατούς στο όνομα του θεού – αυτοκράτορά του. Γνωρίζοντας το ταλέντο της Saber Interactive στα 3rd Person Shooters σαν το World War Z, ελάχιστες αμφιβολίες είχαμε για την υψηλή ποιότητα του πολυαναμενόμενου sequel και, πράγματι, τα γεγονότα επιβεβαίωσαν απόλυτα τις προσδοκίες μας.
Ένταξη στον φονικότερο στρατό του σύμπαντος
Διανύουμε την 41η χιλιετηρίδα σε μια περίοδο όπου η γαλαξιακή αυτοκρατορία του ανθρώπου έχει εξαπολύσει μια νέα σταυροφορία, στην προσπάθειά της να απελευθερώσει πολλούς κόσμους από την κυριαρχία των δυνάμεων του Χάους και της εξωγήινης φυλής των Tyranids. Ο Demetrian Titus, πρωταγωνιστής του πρώτου Warhammer 40K: Space Marine, επιστρέφει στην ενεργό δράση, έχοντας απαλλαγεί προσωρινά από το στίγμα της αίρεσης που τον ακολουθούσε μετά την τελευταία του περιπέτεια.
Οι ανάγκες σε... φονικά χέρια αναγκάζουν την λεγεώνα των Ultramarines να επανεντάξει τον Titus και να τον στείλει μαζί με δύο συμπολεμιστές του σε αποστολές αυτοκτονίας ενάντια στις ορδές των Tyranids που έχουν σαρώσει το πλανητικό σύστημα Recidious. Υπό τον ελεγχό μας, ο Titus θα πρωτοστατήσει σε επικές μάχες ενάντια στις δυνάμεις του Σκότους, θα έρθει σε προστριβή με τους συμπολεμιστές του και θα αποκαλύψει μια συνωμοσία που υπονομεύει την ύπαρξη της γαλαξιακής αυτοκρατορίας του ανθρώπου.
Συναρπαστικό σενάριο με ανατροπές, συνομωσίες και κοσμογονικά γεγονότα, οι έννοιες της στρατιωτικής τιμής, της πίστης, της αφοσίωσης και της ανιδιοτελούς υπηρεσίας στο κοινωνικό σύνολο, το μείζων θέμα της εξιλέωσης, αυτοί είναι οι αφηγηματικοί πυλώνες του εξαιρετικού Warhammer 40K: Space Marine 2 οι οποίοι αγγίζουν όλους μας. Το έπος του Titus μας ταξιδεύει σε τρείς πλανήτες και σε εννιά συνολικά αποστολές, φέρνοντας μας αντιμέτωπους με τις δυνάμεις των Tyranids και των Chaos. Δεν χρειάζεται να έχουμε παίξει το πρωτότυπο για να απολαύσουμε το Warhammer 40K: Space Marine 2, οι λιγοστές αναφορές στο παρελθόν του Titus ξεδιαλύνονται εύκολα με ένα συντομο ταξίδι στην Wikipedia π.χ.
Εξερεύνηση του διαστήματος γεμάτη βάσανα
Όσοι ασχοληθήκαμε με το αιματοβαμμένο έπος εν ονόματι World War Z της Saber Interactive παρατηρούμε με μεγάλη ευχαρίστηση την τελειοποίηση της Swarm Engine που έκανε πραγματικότητα την αναπαράσταση των ορδών απο ζομπι που σαρώσαμε στον εν λόγω τίτλο. Στο Warhammer 40K: Space Marine 2 η Swarm Engine αναπαριστά τέλεια τα στίφη των Tyranids και μας δίνει μια προοπτική ολοκληρωτικού πολέμου με τεράστιους αριθμούς εχθρών, εντυπωσιάζοντάς μας απόλυτα. Το frame rate διατηρείται μόνιμα σε πολύ υψηλά επίπεδα με συνέπεια, οι κάτοχοι καρτών γραφικών από 3060 και άνω, να παίζουμε τέλεια στα 1080p με ultra settings.
Το user interface είναι ιδανικό στο να μας ειδοποιεί οπτικά το αν επίκειται εισβολή εχθρών αλλά και το μέγεθός τους, ένα άμεσα προσβάσιμο πληροφοριακό σύστημα που δείχνει την σημασία που έδωσαν οι developers σε όλα τα μέρη της δημιουργίας τους. Εκτός από τους συνηθισμένους εχθρούς που μας θυμίζουν έντονα σκηνικά από το Starship Troopers και τους γαζώνουμε κατά δεκάδες, το εχθρικό στρατόπεδο διαθέτει και ισχυρότερες μονάδες οι οποίες μας δυσκολεύουν αρκετά την ζωή.
Από τις δυνάμεις των Tyranids μας ταλαιπώρησαν πολύ οι Lictor και Zoanthrope. Ο Lictor έχει την τάση να χτυπάει, να εξαφανίζεται στο έδαφος και να ξεπροβάλλει από άλλη μεριά χτυπώντας μας ξανά. Ο Zoanthrope είναι σκέτος τρόμος με τις ενεργειακές του ασπίδες που αποκρούουν τις βολές και τις ενεργειακές επιθέσεις που θερίζουν το health bar μας. Οι στρατιές των Chaos αποδεικνύονται αρκετά δυσκολότερες από τις αντίστοιχες των Tyranids καθώς, ακόμα και οι απλοί Chaos Cultists μας πετσοκόβουν εύκολα με τα sniper rifles τους αν δεν προσέξουμε. Να μην μιλήσουμε για τους Sorcerers και τους Scarab Occult Terminators που μας διαλύουν για πλάκα με την ταχύτητα και τις δυνάμεις τους αν δεν τους αντιμετωπίσουμε αμέσως.
Με τόσες προκλήσεις είναι ευτύχημα το ότι το οπλοστάσιο μας διαθέτει άπειρα health packs που ξαναγεμίζουν σταδιακά, μπόλικες εκρηκτικές ύλες και πολλά melee και ranged όπλα με αρκετά πυρομαχικά. Δύο πράγματα επιβάλλονται για την επιτυχή διεξαγωγή των επιχειρώσεων μας, το συνεχές ψαχούλεμα των χώρων για να γεμίζουμε πυρομαχικά και εκρηκτικά και το πάτημα του escape που μας δείχνει όλα τα combos του melee weapon που έχουμε επιλέξει.
Το πιο υπέροχο melee εργαλείο είναι φυσικά το Thunder Hammer που σκάμε σαν κεραυνό στα εχθρικά κρανία τσακίζοντας τα σαν αυγά. Εξαιρετική δουλειά κάνουν και τα Chainsword και Power Sword σε μονομαχίες σώμα με σώμα με τους φονικούς συνδυασμούς τους. Από τα ranged weapons ξεχώρισαν τα Auto Bolt Rifle, Heavy Bolter και Occulus Bolt Carbine λόγω των δολοφονικών ρυπών που σκορπίζουν. Το Melta Rifle από την άλλη είναι ιδανικό όταν μας έχει περικυκλώσει πλήθος εχθρών και θέλουμε να ανοίξουμε γρήγορα δρόμο αναμεσά τους.
Εκτελέστε τους όπου τους βρείτε.
Το σύστημα χειρισμού έχει διανείμει ορθά όλες τις βασικές ιδιότητες του χαρακτήρα μας σε πλήκτρα με πολύ κοντινή απόσταση μεταξύ τους ώστε τα δάχτυλα του αριστερού χεριού να έχουν εύκολη πρόσβαση χωρίς να χρειάζεται να κοιτάμε τι πατάμε. Εκτός από το πατροπαράδοτο πλέον WASD για την κίνηση, έχουμε το space bar για την αποφυγή, το E για την αλληλεπίδραση, το C για την αντεπίθεση κ.ο.κ.
Το μοναδικό μπέρδεμα που αντιμετωπίζουμε ενίοτε είναι με το F που ενεργοποιεί τα health packs και το G που ρίχνει τις χειροβομβίδες, επίσης δεν είναι ασυνήθιστο το να μην πατήσουμε εγκαίρως το C για την αποφυγή του επερχόμενου χτυπήματος επειδή η οπτική ένδειξη που λαμβάνουμε διαρκεί ελάχιστα δευτερόλεπτα. Το σύστημα της αποφυγής είναι ένα οργανικό game mechanic που μας αναγκάζει να είμαστε μόνιμα στην τσίτα, παρατηρώντας αν εμφανίζεται μπλε κύκλος γύρω από το σώμα κάποιου εχθρού.
Αν πατήσουμε το σωστό πλήκτρο την κατάλληλη στιγμή, αποκρούουμε την επίθεση και εκτελούμε σαρωτική αντεπίθεση στον εχθρό. Τα animations στην αποφυγή, στην αντεπίθεση και στην εκτέλεση του εχθρού (όταν τον έχουμε σπάσει στο ξύλο στέκεται ακίνητος περιμένοντας την χαριστική βολή) είναι από τις απολαυστικότερες εμπειρίες του Warhammer 40K: Space Marine 2.
Όσο καλά και αν θεωρούμε το σενάριο, την ανάπτυξη χαρακτήρων και την επικότητα των αποστολών του single player campaign (και τα θεωρούμε όλα πρωτοκλασάτα) η διάρκεια τους κρίνεται επιεικώς... αστεία και καθιστά σαφές ότι πρόκειται απλά για μια καλή προετοιμασία για τα multiplayer modes. Οι πέντε επιχειρήσεις που χωρίζονται σε εννιά αποστολές μετά βίας θα μας πάρουν 12 ώρες προτού τις ολοκληρώσουμε, εκτός και αν επιλέξουμε το ανώτερο επίπεδο δυσκολίας. Συνεπώς το Warhammer 40K: Space Marine 2 δεν απευθύνεται σε παίκτες που προτιμούν το single player και δεν συμμετέχουν ποτέ σε multiplayer modes.
Επιχείρηση Κινούμενοι Στόχοι
Το Warhammer 40K: Space Marine 2 είναι φτιαγμένο για πολύωρες Co – Op συγκινήσεις και δεν κρύβει καθόλου την προθεσή του από την αρχή. Εμείς μπορεί να χειριζόμαστε τον Titus σε όλη την διαρκειά του single player αλλά μας συντροφεύουν μόνιμα δύο ακόμα χαρακτήρες, οι Gadriel και Chairon, τους οποίους μπορούν να αναλάβουν ανά πάσα στιγμή ισάριθμοι διαδικτυακοί φίλοι μας, αρκεί να τους προσκαλέσουμε.
Ολοκληρώνοντας τις επιχειρήσεις που μας ανατίθενται στο single player αντιλαμβανόμαστε ότι, την ίδια ώρα που επιχειρούμε σε μια περιοχή, υπάρχει πάντα μια δεύτερη μονάδα που έχει αναλάβει να βγάλει τους Tyranids από την… τρύπα, οδηγώντας με τις ενέργειές της στην επιτυχία της αποστολής. Οι εν λόγω επιχειρήσεις ονομάζονται Operations, είναι συνολικά έξι και μπορούμε να τις επιλέξουμε από το σχετικό μενού και εξαρχής, γεγονός που δεν συστήνεται για να μην πέσουμε σε σεναριακά spoilers.
Η ολοκλήρωση του single player δεν προσφέρει κανένα bonus και καμία αναβάθμιση στα classes και τα όπλα που θα μας συντροφεύσουν στα multiplayer modes τα οποία είναι δύο. Το πρώτο είναι το Operations που προανέφερα και το δεύτερο ονομάζεται Eternal War και είναι όνομα και πράγμα. Οι διαφορές τους είναι απόλυτα διακριτές και είναι τόσο μεγάλες ώστε να μας αναγκάζουν να ασχοληθούμε και με τα δύο αν θέλουμε να εξαντλήσουμε το περιεχόμενο του Warhammer 40K: Space Marine 2. Το Operations είναι αποκλειστικά PvE και μας ενθαρρύνει να αναλάβουμε τον πόλεμο ενάντια στις γαλαξιακές δυνάμεις του σκότους με δύο ακόμα συμπαίκτες, γνωστούς μας ή αγνώστους.
Δοθέντος του ότι είμαστε μόνιμα συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο, με την επιλογή ενός εκ των έξι Operations αυτόματα ο server εντάσσει στην ομάδα μας τους παίκτες που έχουν κάνει την ίδια επιλογή και είναι ενεργοί εκείνη την στιγμή, σε αντίθετη περίπτωση ο χειρισμός των δύο επιπλέον marines ανατίθεται σε bot. Είτε παίξουμε με αληθινούς χρήστες είτε με bots η ανάπτυξη του class που επιλέξαμε και τα λάφυρα της μάχης παραμένουν μόνιμα στον λογαριασμό μας. Συνίσταται για τον λόγο αυτό να πολεμήσουμε πολλές φορές με bots μέχρι να αναπτύξουμε αρκετά τα classes ώστε να μπορούμε να βοηθήσουμε και την ομάδα μας αλλά και να διεκδικήσουμε μεγαλύτερα κέρδη σε ανώτερα επίπεδα δυσκολίας.
Τα Operations χωρίζονται σε φάσεις όπως και τα missions του single player, οι οποίες δυσκολεύουν ολοένα και περισσότερο. Οι χειρότεροι αντίπαλοι μας αποδεικνύονται οι Tyranids λόγω του τεράστιου αριθμού τους σε σημείο να μας συντρίβουν με τις ορδές τους αν δεν έχουμε άξιους συμπαίκτες. Δυστυχώς η απόδοση των bots δεν συγκρίνεται ούτε κατά διάνοια με την απόδοση των αληθινών χρηστών. Τα bots δεν διαθέτουν αναβαθμισμένο εξοπλισμό και perks και παίζουν ουσιαστικά δεύτερο ρόλο στην πολεμική παράσταση στην οποία πρωταγωνιστούμε. Το μεγαλύτερο κακό τους είναι το ότι, αν μας ξαπλώσουν οι εχθροί καναδυο φορές, ο χαρακτήρας μας δεν γίνεται ποτέ respawn με αποτέλεσμα να χάνουμε την μάχη.
World War Z με τις πιο άγριες φυλές του Warhammer 40.000 σημαίνει εκατόμβες νεκρών.
Το σύστημα ανάπτυξης των Operations το γουστάρουμε πολύ. Ανάλογα με το ποσοστό επιτυχίας στην εκάστοτε επιχείρηση, μαζεύουμε άφθονα experience points με τα οποία ανεβαίνει επίπεδο η class που επιλέξαμε και αποκτούμε πρόσβαση σε ένα σωρό passive perks. Τα εν λόγω perks δυναμώνουν όλα τα χαρακτηριστικά του ήρωα μας και επηρεάζουν επίσης και την ομάδα σαν σύνολο. Πέρα από τα perks, η χρήση των όπλων που προτιμούμε τα γεμίζει με mastery points ανεβάζοντάς τα επίπεδο. Μόλις φτάσουν στο μάξιμουμ, χρησιμοποιούμε την armory data, έναν πόρο που επίσης κερδίζουμε εντός των αποστολών, για να αποκτήσουμε μια αναβαθμισμένη εκδοχή τους.
Είναι προφανές ότι, με την πάροδο του χρόνου και αφού δημιουργήσουμε βουνά από θύματα Tyranids και Chaos, τα class που μας αρέσουν περισσότερο θα μετράνε τρομακτικά στις μάχες χάρη στις αναβαθμίσεις τους. Προσωπικά λάτρεψα δύο class, το Assault και το Heavy, εκ διαμέτρου αντίθετα το ένα με το άλλο. Το Assault με το jet pack του μας κάνει να νιώθουμε σαν τον Θωρ με το μιολνίρ ή, για να πάμε και στα δικά μας του Warhammer 40K, σαν τον Gabriel Angelos με το Godsplitter του. Κάθε άλμα και η βίαιη προσγείωση στα κεφάλια των εχθρών μας ξετρελαίνει με την ισχύ της και μας κάνει να νιώθουμε την βιαιότητα και το μεγαλείο του σύμπαντος του Warhammer 40K.
Το Heavy class είναι ιδανικό για να στηρίζει μια ομάδα με Tactical, Assault και Bulwark classes. Οι συμπαίκτες marines τρέχουν μπροστά στον κιμά και κόβουν ότι βρουν ενώ εμείς στεκόμαστε μερικά μέτρα πίσω, μπαίνουμε σε mode στόχευσης και γαζώνουμε με το μυδράλιο που κρατούμε ότι κινείται, θυμίζοντας αρκετά τον μεγάλο Arnie στην θρυλική σκηνή του Terminator 2.
Κομματιάστε τους, κάψτε τους, σκοτώστε τους
Θα χρειαστούν πολλές ώρες μέχρι να εξαντλήσουμε όλο το περιεχόμενο του Operations mode συνεπώς μπορούμε παράλληλα να ασχολούμαστε και με το άλλο multiplayer mode του Warhammer 40K: Space Marine 2, το Eternal War. Εδώ φεύγουμε από την μοναδική συνεργατική ατμόσφαιρα του Operations και μπαίνουμε τα βαθιά νερά του PvP mode. Δυο ομάδες των έξι marines έρχονται αντιμέτωπες σε αγώνες μέχρι τελικής πτώσεως, υπερασπιζόμενες η μια το δόγμα του αυτοκράτορα της ανθρωπότητας και η άλλη τις αιρετικές δυνάμεις του χάους. Τα modes χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες, τα Annihilation, Seize Ground, Capture & Control.
Τα ονόματά τους τα λένε όλα. Το Annihilation είναι το κλασικό Deathmatch όπου στόχος της κάθε ομάδας είναι να εξοντώσει όσους περισσότερους αντιπάλους μπορεί, φτάνοντας στον νικηφόρο αριθμό των 50 kills. Στο Seize Ground οι αντίπαλοι αλληλοσκοτώνονται προσπαθώντας να κρατήσουν υπό τον ελεγχό τους μια περιοχή η οποία μετακινείται συνεχώς. Στο Capture & Control υπάρχουν τρεις ζώνες στην αρένα τις οποίες διεκδικούν οι ομάδες, επιχειρώντας να τις καταλάβουν όσο περισσότερη ώρα μπορούν ώστε να κερδίσουν και τους περισσότερους πόντους.
Το Eternal War είναι μια εξαιρετική PvP εμπειρία γεμάτη ένταση και συνεχείς ανατροπές. Είναι το multiplayer mode στο οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί το class Sniper καθώς στο Operations ο Sniper παρουσιάζεται πολύ αργός και ανεπαρκής. Εδώ με μια δύο βολές του από μακριά ή εξ’επαφής τελειώνει αμέσως έναν αντίπαλο και κερδίζει εύκολα πόντους για την ομάδα του. Η ανάπτυξή μας στο Eternal War γίνεται κερδίζοντας experience points και ανεβαίνοντας veterancy levels. Τα επίπεδα βετεράνου μοιράζονται σε όλα τα classes και οδηγούν στο σταδιακό ξεκλείδωμα ολοένα και ισχυρότερων όπλων.
Η σύντομη εμπειρία μου από τα Operations και Eternal War ήταν εξαιρετική. Αν και γουστάρω το single player πάντοτε, στα multiplayer modes του Warhammer 40K: Space Marine 2 πέρασα καταπληκτικά. Στο Operations ολοι οι τυχαίοι διαδικτυακοί συμπαίκτες αποδείχτηκαν ομαδικοί παίκτες, μοιραζόμενοι στα ίσα τα πυρομαχικά και την ενίσχυση των ασπίδων, σπεύδοντας να σηκώσουν όποιον πολεμιστή έπεφτε από τα χτυπήματα των εχθρών και ενώνοντας την δύναμη πυρός τους με την δική μου όταν στεκόμασταν μπροστά σε εχθρική ορδή και bosses.
Στο Eternal War τα πράγματα είναι αρκετά ασυντόνιστα και οι συμμετέχοντες στην κάθε ομάδα ακολουθούν απλά τους υπολοίπους από την μια ζώνη στην επόμενη, θερίζοντας στην πορεία τους παίκτες της εχθρικής ομάδας. Ακόμα και υπό αυτές τις συνθήκες όμως δεν λείπουν οι αυθόρμητες συνεργασίες για την εξόντωση ενός εχθρού ή την υπεράσπιση ενός ζωτικού χώρου. Σε γενικές γραμμές, τα multiplayer modes του Warhammer 40K: Space Marine 2 μας μεταδίδουν τέλεια την συναδελφικότητα και την αλληλεγγύη μεταξύ των ελιτ πολεμιστών της ανθρώπινης γαλαξιακής αυτοκρατορίας αλλά και την ένταση και το πάθος του ολοκληρωτικού πολέμου. Θεωρούμε σημαντική υπόθεση την δυνατότητα cross-platform στα multiplayer modes από την πρώτη στιγμή καθώς επιτρέπει σε αμέτρητους παίκτες από κονσόλες και PC να γεμίζουν τα lobbies ώστε να μην μένουμε ποτέ χωρίς συμπαίκτες στους αγώνες μας.
Παραδεχόμαστε ότι η φωνή του Mark Strong (Stardust, RocknRolla, Sherlock Holmes, Green Lantern) μας άρεσε περισσότερο στον ρόλο του Titus από την αντίστοιχη του Clive Standen (Vikings, Doctor Who) εντούτοις δεν έχουμε παράπονο από το voice acting που είναι εφάμιλλο χολιγουντιανής υπερπαραγωγής. Η μουσική επένδυση του Warhammer 40K: Space Marine 2 είναι από τις πιο απειλητικές που έχουμε ακούσει ποτέ. Το βασικό θέμα με τα πνευστά και την χορωδία του προμηνύει την επικείμενη καταστροφή ζωών και περιουσιών που ακολουθεί. Ένα σωρό κομμάτια ακούγονται σαν στρατιωτικά εμβατήρια που δοξάζουν τον θεό – αυτοκράτορα και μάλιστα, έπιασε το αυτί μας ένα κομμάτι στο οποίο οι ήχοι παραπέμπουν σε ουρλιαχτά ανθρώπων και εξωγήινων την ώρα του θανάτου τους!
Αφήστε τον γαλαξία να καίγεται
Η περιπλάνηση στο αδυσώπητο σύμπαν του Warhammer 40K: Space Marine 2 θα διαρκέσει αρκετά, ανεξάρτητα από την μικρή διάρκεια του single player campaign. Μέχρι να καταλήξουμε στο αγαπημένο μας class και να το αναπτύξουμε στο μέγιστο μαζί με τον εξοπλισμό του, θα περάσουμε πολλές ώρες πολεμώντας μιλιούνια εχθρών, πλάτη με πλάτη με δυνατούς συμπαίκτες από όλη την Υφήλιο. Το Warhammer 40K: Space Marine 2 είναι ένα υποδειγματικό 3rd Person Shooter με άφθονη δράση, το οποίο παραμένει πιστό στην λαογραφία του και δεν νοείται να λείπει από την συλλογή ενός λάτρη του Warhammer Universe. Τα 60 ευρώ που κοστίζει η εν λόγω παιχνιδάρα είναι ένα τίμιο αντίτιμο για τις υπέροχες εμπειρίες που προσφέρει.
Θετικά:
- Άπειρη δράση και βία
- Καλοφτιαγμένο σενάριο
- Επαγγελματικό voice acting
- Κορυφαία multiplayer modes
- Προσαρμοστικό επίπεδο δυσκολίας
- Απόλυτα πιστό στο Warhammer Universe
Αρνητικά:
- Πολύ μικρή διάρκεια για single-player campaign
Βαθμολογία
Γραφικά: 8.5
Ήχος: 8
Gameplay: 8
Σενάριο: 8
Αντοχή: 7
Γενικά: 8
Ξεχάστε το αρχικό, το sequel "δεν παίζεται".
Γιάννης Μοσχονάς
NEWS VIEW ALL
Warhammer 40.000: Space Marine 2 gameplay videos
[Αρχική δημοσίευση: 9/12/22] Η εταιρεία ανάπτυξης Saber Interactive παρουσίασε ένα gameplay trailer από το Warhammer 40.000: Space Marine 2. Το βίντεο περιέχει αρκετά αποσπάσματα, αλλά λίγων δευτερ...Posted (09 Aug 2024)
Warhammer 40.000: Space Marine 2: Οι απαιτήσεις στα PC
Η Saber Interactive και η Focus Interactive ανακοίνωσαν τις απαιτήσεις που θα έχει το Warhammer 40.000: Space Marine 2 στα PC. Δείτε τις αναλυτικά: Ελάχιστες:Windows 10Επεξεργαστής: AMD Ryzen 5 260...Posted (07 Aug 2024)
Warhammer 40.000: Space Marine 2
[Αρχική δημοσίευση: 10/12/21] Στα πλαίσια των The Game Awards 2021 παρουσιάστηκε το πρώτο τρέιλερ για το Warhammer 40.000: Space Marine 2. Developer θα είναι η Saber Interactive και publisher ...Posted (30 Jun 2024)