- Reviews
- Overwatch 2
Overwatch 2
HotΜπορεί η Blizzard να αλλάξει τον ορισμό του sequel;
Μπορεί η Blizzard να αλλάξει τον ορισμό του sequel;
To 2016 η Blizzard Entertainment πρωτοτύπησε αφού δημιούργησε ένα παιχνίδι το οποίο έφερε τα πάνω κάτω στο gaming. Ήταν η πρώτη απόπειρα της εταιρείας στον τομέα των FPS δημιουργώντας το Overwatch. Με την κυκλοφορία του, η Blizzard απέδειξε σε όλους πως ένα FPS μπορεί να κερδίσει το βραβείο game of the year καθώς το 2016 είχε αρκετούς τίτλους από διάφορα game award shows.
Στα πρώτα τρία χρόνια της κυκλοφορίας του εκτός του ότι σάρωνε τα διάφορα βραβεία, έχτισε το δικό του eSport και ήταν στην κορυφή κάθε συζήτησης. Η εμπειρία στο gaming της Blizzard αποδείχτηκε πολύτιμη και η υπεύθυνη ομάδα ήξερε πως να διατηρεί «ζεστούς» τους παίκτες της με απλούς τρόπους. Κυκλοφορούσε τακτικά νέους ήρωες, δημιουργούσε νέα maps, νέα cinematics με ιστορία και ήταν συχνή η υποστήριξή της στο παιχνίδι. Από το 2019 μέχρι το 2022 το παιχνίδι έπεφτε σιγά σιγά και δεν υπήρχε άλλη στήριξη από τους δημιουργούς του.
Στα τέλη του 2019 στη BlizzCon ο αντιπρόεδρος της εταιρίας Jeff Kaplan, ανακοίνωσε στον κόσμο πως η ομάδα του δούλευε για την κυκλοφορία του Overwatch 2, το οποίο θα άλλαζε τον ορισμό του sequel. Στην ανακοίνωση προστέθηκε το γεγονός ότι το Overwatch 2 θα έχει το ίδιο PVP με το νούμερο 1 και πως το sequel θα είναι δώρο για τους fans που από το 2016 ζητούσαν ταινία βασισμένη στο παιχνίδι ή για PVE story mode. Με αυτό τον τρόπο θα ήταν όλοι χαρούμενοι καθώς θα υπήρχε PVP και PVE με AAA ποιότητα καθώς και “heavily re-playable” λόγω του Mission Select.
Σε πολλούς παίχτες η ανακοίνωση δεν ήχησε καλά στα αυτιά τους αφού θεώρησαν το παιχνίδι σαν cashgrab που θα μπορούσε να ήταν ένα update. Χρόνια μετά, και αφού αποχώρησαν σπουδαία ονόματα της ομάδας (Leader, Lead Character designer και Story writer) το μέλλον δεν ήταν καθόλου ρόδινο. Για να καθησυχάσει το πλήθος, η εταιρία ανέβασε βίντεο στο οποίο απολογήθηκε για την έλλειψη ενημέρωσης, fansέρωσε νέους ήρωες και αποκάλυψε το γεγονός πως θα χώριζαν το PVE και το PVP με σκοπό να κυκλοφορήσουν το παιχνίδι πιο γρήγορα με το PVP να έρχεται πρώτο. Τέλος αποκάλυψαν πως θα είναι δωρεάν και έδειξαν τα σχέδιά τους για τους πρώτους 6 μήνες μετά την κυκλοφορία του.
Αναδρομή
Για όσους δεν γνωρίζετε, το Overwatch ήταν ένα παιχνίδι στο οποίο 12 παίκτες χωρίζονταν σε δύο ομάδες των 6. Στην αρχή της κυκλοφορίας του, ο κάθε παίκτης μπορούσε να διαλέξει όποιον ήρωα ήθελε αλλά αυτό δημιουργούσε θέματα με την δομή της ομάδας. Η λύση της εταιρίας ήταν να προκαθορίσει πως σε κάθε ομάδα θα πρέπει να υπάρχουν 2 Tanks, 2 DPS (Damage Per Second) και 2 Supports. Κάθε παίκτης διάλεγε τον ρόλο που ήθελε και περίμενε να βρει παιχνίδι. Οι ήρωες είχαν τους δικούς τους ρόλους όπως Tanks τα οποία είχαν περισσότερη ζωή και τεχνικές άμυνας (ασπίδες), DPS (Damage Per Second) οι οποίοι έκαναν περισσότερη ζημιά από τους άλλους ήρωες. Τέλος, υπήρχαν οι Support, οι οποίοι μπορούσαν να θεραπεύουν τους συμπαίκτες τους και να τους παρέχουν διάφορα buffs.
Κατά την διάρκεια της μάχης οι δύο ομάδες είχαν ένα σκοπό ανάλογα με το objective. Υπήρχαν τέσσερα κύρια game modes τα οποία ήταν διαθέσιμα για quick play και competitive ανάλογα με τον χάρτη στον οποίο θα πολεμούσαν. Επιπρόσθετα, υπήρχε το arcade mode στο οποίο υπήρχαν παιχνίδια με διαφορετικό περιεχόμενο, όπως για παράδειγμα το Capture the Flag, Random Heroes, seasonal events κ.α τα οποία δεν είχαν competitive. Μετά από μερικά χρόνια κυκλοφορίας η εταιρία επέτρεψε στους fans να δημιουργήσουν δικά τους modes με δικούς τους κανόνες όπως το DVA Egg, Infinity war, hide and seek etc.
Επιστροφή στις ρίζες του
Το 2016 το FPS της Blizzard ξεχώρισε με διαφορά από όλα τα άλλα για τη μεγάλη ποικιλία ηρώων που είχε στη διάθεσή του, το ευχάριστο gameplay και το γεγονός ότι υπήρχε ισορροπία μεταξύ των υπερδυνάμεων των ηρώων και το απαραίτητο skill level των παικτών. Με την πάροδο των χρόνων, το παιχνίδι είχε διάφορα balance changes, αλλαγή δυνάμεων μερικών ηρώων και κυκλοφορία καινούργιων τα οποία οδήγησαν το παιχνίδι σε μια πορεία αυτοκαταστροφής, αφού η ισορροπία είχε πλέον χαθεί και την είχε αντικαταστήσει ένα meta το οποίο βασιζόταν κυρίως σε τεχνικές παράλυσης και σε πολλές ασπίδες. Το sequel ξεκίνησε με την ανακοίνωση πως πλέον κάθε αγώνας θα είναι της μορφής 5vs5 από την γνωστή 6vs6 αφαιρώντας ένα τανκ. Στη συνέχεια ανέφεραν το γεγονός πως σχεδόν όλα τα stun skills θα τα αντικαταστήσουν με άλλες καινούργιες τεχνικές οι οποίες βασίζονται πάνω στην τεχνική των παικτών. Για τους νέους παίκτες που δεν είχαν παίξει ξανά, οι παλιοί ήρωες θα ήταν κλειδωμένοι και οι παίκτες θα μπορούν να ξεκλειδώνουν έναν κάθε τρεις αγώνες. Αυτό είχε σαν σκοπό να μάθει στους καινούργιους παίχτες τους ήρωες σιγά σιγά, παρά να τους ρίξει σε μια λίστα με 35 ήρωες από την αρχή.
Μια…βελτιωμένη έκδοση του Overwatch, στοιχεία που θα εκτιμήσουν οι βετεράνοι gamers της σειράς.
Μόνο με τις πάνω μικρές αλλαγές το παιχνίδι έχει αλλάξει αναμφισβήτητα προς το καλύτερο. Μετά από πάρα πολύ καιρό το παιχνίδι δεν έχει 5 ασπίδες την ίδια ώρα καθώς έχει μόνο μια, δύο ή καμία. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα ένας αγώνας να κινείται πιο γρήγορα με πιο πολλές μάχες να συμβαίνουν πιο συχνά και πιο δυναμικά. Μάχες μεταξύ ηρώων που βασίζονται στις ικανότητες του καθενός παρά στο γεγονός πως μια απλή ικανότητα θα παραλύσει τον αντίπαλο με σκοπό να κερδίσει την μάχη. Η 5vs5 φόρμουλα ενώ κατά την αρχική ανακοίνωση είχε αρνητική ανταπόκριση στην διάρκεια της beta και μια εβδομάδα αφού κυκλοφόρησε το sequel φαίνεται να έχει θετική ανταπόκριση από τους fans κάνοντας και παίκτες που αποχώρησαν να επιστρέψουν στο παιχνίδι μετά από πολύ καιρό. Θετική ανταπόκριση βρήκε και από τους κριτές.
Τα νέα…μπιχλιμπίδια
Πέρα από την νέα φόρμουλα του 5vs5 και τις αλλαγές που πέρασε πάνω από τους ήρωες με ασπίδες και stun skills, θα βρείτε τρεις νέους ήρωες, έναν για κάθε ρόλο. Την Junker-queen σαν Tank, την Soljourn σαν νέο Dps και τέλος την Hiriko σαν το καινούργιο Support. Κάθε ήρωας κυκλοφόρησε με διάφορα cosmetics όπως κάθε ένας πριν από αυτούς. Προσθήκη στο sequel είναι τα passive abilities όπως knockback resistance σε tanks και self healing σε support. Στη συνέχεια, η ultimate τεχνική φορτίζει καθώς πολεμάτε και όταν αποφασίσετε να αλλάξετε ήρωα δεν μηδενίζεται όπως το πρώτο, αντιθέτως μειώνεται ελαφρώς. Μια μικρή αλλαγή η οποία τώρα σας επιτρέπει να αλλάξετε οποιαδήποτε στιγμή χωρίς να ανησυχείτε πως θα χάσετε ολόκληρη την δουλειά σας.
Πέρα από τους νέους ήρωες, έξι νέοι χάρτες σας περιμένουν να τους επισκεφθείτε. Κάθε χάρτης έχει την δική του ταυτότητα και game modes. Σε μερικούς από αυτούς τους χάρτες θα βρείτε το ολοκαίνουργιο mode με την ονομασία push. Οι δύο ομάδες πολεμούν γύρο από ένα ρομπότ το οποίο σπρώχνει ένα τοίχο προς μια κατεύθυνση. Η ομάδα που έσπρωξε περισσότερο ή που έφτασε το ρομπότ στο τέλος της διαδρομής είναι οι νικητές. Όλοι οι χάρτες 2CP(capture points) έχουν αφαιρεθεί από το παιχνίδι καθώς κανένας δεν διασκέδαζε στα modes αυτά. Σύμφωνα με την Blizzard οι χάρτες θα επιστρέψουν με κάποιον τρόπο. Επίσης κάθε χάρτης έχει διαφορετικά designs όσο αφορά τον καιρό και την ώρα. Μια καινούργια αλλαγή η οποία ενώ ακούγεται ‘ασήμαντη’ έχει συναντήσει θετική ανταπόκριση από διάφορους παίκτες. Αυτός ο μηχανισμός επιτρέπει παιχνίδια να ξεκινούν μέρα και να συνεχίζονται νύχτα ή να υπάρχει ομίχλη την ώρα της μάχης.
Μικρές αλλαγές που δεν ξέραμε πως θέλουμε
Μετά από τα κύρια στοιχεία του παιχνιδιού (χάρτες, ήρωες) το επόμενο στοιχείο που ακούμπησαν οι developers είναι μικρές αλλαγές και life quality updates. Πλέον μετά από κάθε αγώνα μπορείτε να πατήσετε ένα κουμπί για να αλλάξετε ρόλο καθώς είστε στη σειρά για το επόμενο παιχνίδι. Όλα τα όπλα καθώς και οι ήρωες έχουν νέους ήχους και φωνές. Νέος μηχανισμός κατά την ώρα της μάχης είναι το pin system, το οποίο σας επιτρέπει να δείξετε στην ομάδα σας που βρίσκεται ο εχθρός, που να αμυνθείτε/ επιτεθείτε κτλ. Στο 2022 υπάρχουν οι κονσόλες της επόμενης γενιάς (PS5/Xbox Series X) οι οποίες επιτρέπουν καινούργια πράγματα όπως το haptic feedback του PS5 controller που κάνει κάθε βέλος του Hanzo να νιώθει πολύ διαφορετικά από το σφυρί του Reinhart. Τέλος, διάφορα animations και αλλαγές στο UI (User interface) δίνουν μια νέα πνοή στο παιχνίδι που το χρειαζόταν απελπισμένα.
Ένα πράγμα που έγινε ολοφάνερο με την πάροδο των χρόνων ήταν το τοξικό περιβάλλον που είχε το παιχνίδι. Αν και δεν ήταν 100% υπό έλεγχο της Blizzard μπορούσε με διάφορες ενέργειες να το διαφοροποιήσει. Στο Οverwatch2 δεν θα βρείτε τα πορτρέτα που συμβόλιζαν τις ώρες σας στο παιχνίδι μειώνοντας επιθέσεις με βάση το πορτρέτο. Κατά τον αγώνα μπορούσατε να δείτε την προσωπική σας απόδοση μαζί με μετάλλια που συμβόλιζαν ότι είχατε τα πιο πολλά kills, damage etc. Το ίδιο κουμπί πλέον σας δείχνει την απόδοση όλης της ομάδας ξεχωριστά και μπορείτε να δείτε την απόδοση κάθε παίκτη στην ομάδα σας καθώς και το ποσοστό της ultimate. Ο ορισμός “on Fire” δεν υπάρχει πλέον καθώς και αυτό ήταν λόγος επίθεσης. Επίσης κατά την ώρα των competitive, το rank κάθε παίκτη είναι κρυμμένο μέχρι και το τέλος του αγώνα. Έτσι δεν γνωρίζετε αν οι συμπαίκτες σας είναι σε ψηλότερο επίπεδο ή χαμηλότερο και θα τους κρίνετε κατά την διάρκεια του αγώνα μέσω της απόδοσής τους.
Μία κακή αρχή, δεν σημαίνει το τέλος του παιχνιδιού
Από την αρχή της κυκλοφορίας του, το Overwatch συνάντησε σημαντική αντίδραση. Αυτό μπορεί να ωφείλετο είτε στο ίδιο το παιχνίδι είτε κατά της εταιρείας Blizzard η οποία τα τελευταία δύο χρόνια έπεσε και πέφτει απότομα από τα ουράνια παλάτια της. Από αυτή την άποψη η κυκλοφορία του παιχνιδιού είχε πολλά στόματα να κλείσει. Δυστυχώς για αυτούς, έγινε το ακριβώς αντίθετο καθώς έδωσαν επιπλέον λόγους στους πολέμιούς τους για να εναντιωθούν στην κυκλοφορία του. Διάφοροι σοβαροί ή μη λόγοι συντηρούσαν το αρνητικό κλίμα όπως για παράδειγμα το γεγονός πως τις πρώτες τρεις μέρες όλα τα server ήταν υπερφορτωμένα. Το αποτέλεσμα ήταν οι παίχτες να μην μπορούν να μπουν και να παίξουν ή απλά να μπαίνουν και να τους πετάει έξω το σύστημα . Από την μια έφταιγε η ομάδα που δεν ήταν έτοιμη ενώ ήξεραν πόσο μεγάλο ΙΡ κυκλοφορούσαν αλλά από την άλλη ποτέ δεν ήταν σίγουρο το αποτέλεσμα. Λάθος τους ήταν επίσης ότι έψαχναν δικαιολογίες ενώ έκαναν λάθη αφού οι server φτιάχτηκαν σε 2 μέρες άρα δεν ίσχυε το παράπονο αυτό, ασχέτως αν ήταν κάτι ενοχλητικό. Στην ίδια κατηγορία προβλημάτων είναι και το γεγονός πως οι server είχαν θέματα με τις κονσόλες της νέας γενιάς.
Δεύτερη ανακοίνωση που σκόρπισε τον πανικό ήταν το γεγονός πως η Blizzard απαιτούσε από τους παίκτες να ενώσουν το κινητό(όχι καρτοκινητό) τους για να μειώσουν τα Smurfs. Smurfs λέγονται οι παίκτες που δημιουργούν νέους λογαριασμούς με σκοπό να χάνουν παιχνίδια σκόπιμα ή να επιδεικνύονται στους καινούργιους παίκτες χωρίς εμπειρία. Με την χρήση του κινητού, κάποιος θα πρέπει να έχει δεύτερο κινητό για να δημιουργήσει Smurf. Αν περάσει το πρώτο στάδιο, τότε θα πρέπει να παίξουν 100+ αγώνες με σκοπό να ξεκλειδώσουν κάθε ήρωα καθώς και το Competitive. Μια χρονοβόρα διαδικασία που θα μείωνε το πρόβλημα. Ενώ υπήρχε καλός σκοπός αυτό δημιούργησε θέματα με παλιούς αλλά και καινούργιους παίκτες που είχαν καρτοκινητό καθώς έχασαν πρόσβαση στο παιχνίδι. Το θέμα σχολιάστηκε από την εταιρεία η οποία βρήκε μια μεσαία λύση για τους παίκτες που έπαιζαν από παλιά επιτρέποντας σε όποιον έπαιξε το πρώτο παιχνίδι από τον Ιούνη του 2021 να μην χρειάζεται κινητό. Παίκτες που ένωσαν το λογαριασμό τους με σκοπό να πάρουν όλα τους τα ρούχα και στατιστικά είχαν ακόμη ένα πρόβλημα καθώς μερικά πράγματα δεν πέρασαν 100%, γεγονός που ακόμη φτιάχνεται.
Money must be funny, in Blizzard’s world!
Με την ανακοίνωση του “free to play”, ένα πράγμα ήταν σίγουρο, ο ερχομός του Season pass. Το μοντέλο αυτό, επιτρέπει στους developers να φέρνουν συχνά νέο περιεχόμενο στο παιχνίδι αφού πλέον θα βγάζει λεφτά σε συχνό ρυθμό. Το πρώτο παιχνίδι κυκλοφόρησε με τιμή €40-€60 και την προϋπόθεση ότι όλες οι προσθήκες σε παίκτες, χάρτες κτλ θα ήταν δωρεάν. Με το season pass οι developers έχουν κίνητρο να ανανεώνουν το περιεχόμενο αφού πλέιν βγάζουν κέρδος . Το κόστος για το season pass κοστίζει 10 ευρώ και διαρκεί 2 μήνες. Έχει αντικείμενα σε κάθε επίπεδο, τα οποία απευθύνονται είτε σε όλους τους παίκτες είτε σε αυτούς που το πλήρωσαν. Κάθε νέος ήρωας που θα κυκλοφορεί θα βρίσκεται στο επίπεδο 55 σαν δωρεάν, αλλά για όσους αγοράζουν το πάσο θα έχουν απευθείας πρόσβαση στον ήρωα. Κάτι που μερικοί το θεωρούν “pay to win”. Μπορείτε να ανεβείτε επίπεδα στο πάσο παίζοντας παιχνίδια και κάνοντας daily/weekly missions που σας δίνουν έξτρα πόντους.
Ένα άλλο πρόβλημα που άφορα τον οικονομικό τομέα είναι το γεγονός πως τα κέρματα που κερδίσατε στο πρώτο παιχνίδι είναι κυρίως αχρείαστα καθώς το sequel έχει δικά του χρήματα που ξεκλειδώνουν όμορφα αντικείμενα. Δυστυχώς όπως είναι το παιχνίδι τώρα (μια βδομάδα μετά) μπορείτε να κερδίσετε μόνο 60 κέρματα την βδομάδα και αφού συμπληρώσετε όλες τις αποστολές. Κάθε θρυλικό κουστούμι είναι πανάκριβο με αποτέλεσμα να μην μπορείτε να το αγοράσετε με τα κέρματά σας και θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε αληθινά λεφτά ή απλώς να ξεχάσετε τα σχέδιά σας για τα συγκεκριμένα cosmetics. Έχετε υπόψη σας, πως τα ρούχα δεν προσθέτουν κάτι στο gameplay παρά μόνο στην εμφάνιση σας.
Το μέλλον φαίνεται λαμπρό
Εν κατακλείδι, το Overwatch 2 μπορεί να μην δίνει την εντύπωση ενός 100% sequel όμως η Blizzard έχει ανακοινώσει τα σχέδια υποστήριξης του παιχνιδιού για τους επόμενους μήνες. Το πολύ αναμενόμενο PvE θα κυκλοφορήσει τον Γενάρη το 2023 μαζί με νέο ήρωα και cosmetics. Το PVP μπορεί να ξεκίνησε πολύ χάλια όμως η Blizzard απέδειξε πως μπορούν να φτιάξουν τα προβλήματα εντός μικρού χρονικού περιθωρίου. Σαν παιχνίδι είναι πολύ καλύτερο από το πρώτο Overwatch και έχουν γίνει πολλές μικρές αλλαγές που οι βετεράνοι θα εκτιμήσουν. Το παιχνίδι είναι πλέον δωρεάν το οποίο σημαίνει πως ο καθένας μπορεί να το δοκιμάσει και να κρίνει. Για τους βετεράνους μπορεί το σύστημα season pass να είναι κάτι το ενοχλητικό όμως με αυτόν τον τρόπο δεν θα λέμε γιατί δεν δημιουργούν κάτι καινούργιο στο παιχνίδι.
Θετικά:
- Ευχάριστο gameplay
- Διαφορετική ποικιλία ηρώων
- Προκαθορισμένο σχέδιο υποστήριξης
- Life quality Updates/Αλλαγές
Αρνητικά:
- Δύσκολη αρχή
- Οι μικροσυναλλαγές
- Έλλειψη αρκετού νέου περιεχομένου κατά την κυκλοφορία
- Δεν περιλαμβάνει το PVE
- Αδικαιολόγητος αριθμός από bugs και glitches
Βαθμολογία
Γραφικά: 7.5
Ήχος: 8
Gameplay: 8
Αντοχή: 7.5
Γενικά: 7.8
Μια νέα αρχή που αλλάζει την φιλοσοφία προς το καλύτερο.
Νικόλας Χρυσοστόμου
NEWS VIEW ALL
Όλα τα cosmetics του Overwatch 2 κοστίζουν πάνω από 12.000 ευρώ
Όσοι αγοράζετε skins και γενικά ξοδεύετε χρήματα σε μικροσυναλλαγές και δεν περιμένετε να παίξετε για να ξεκλειδώσετε αντικείμενα, τότε καιρός να μάθετε πόσο κοστίζουν όλες οι μικροσυναλλαγές του Over...Posted (18 Oct 2022)
Digital Foundry: "Το Overwatch 2 είναι περισσότερο revamp παρά sequel"
Από το κακό στο χειρότερο πάει το λανσάρισμα του Overwatch 2, αφού όχι μόνο το παιχνίδι ήταν γεμάτο bugs και είχε προβλήματα στους servers, αλλά τώρα το Digital Foundry ανέλυσε τα στοιχεία του και το ...Posted (17 Oct 2022)
Overwatch 2 bug σας εμφανίζει με rank χαμηλότερο απ' ότι πρέπει
Η Blizzard έγραψε ένα blog post στο οποίο εξηγεί ένα ακόμη bug για το Overwatch 2, το οποίο αφορά μέχρι και τα ranks των παικτών. Καταρχήν όσον αφορά τις αιτήσεις για buffs και nerfs, η Blizzard λέει...Posted (15 Oct 2022)
Overwatch 2: Οι console gamers δεν έχουν aim assist όταν παίζουν με PC gamers
Η Blizzard έχει κάνει ένα κακό λανσάρισμα στο Overwatch 2, λόγω των μεγάλων ουρών αναμονής στους servers του παιχνιδιού, αλλά και των bugs. Ένα ακόμη bug έρχεται να προστεθεί στη λίστα και αφορά τους ...Posted (12 Oct 2022)
DDoS attacks σε Overwatch 2 και Call of Duty
[Αρχική δημοσίευση: 5/10/22] Το Overwatch 2 έχει πλέον κυκλοφορήσει και ήδη έπεσε θύμα DDoS επίθεσης με αποτέλεσμα πολλοί παίκτες να μην μπορούν να μπουν στους servers. Ο πρόεδρος της Blizzard, Mike ...Posted (11 Oct 2022)
Η Blizzard αφαίρεσε κατά λάθος 12 από τους 32 heroes του Overwatch 2
Η Blizzard έκανε ένα κακό λανσάρισμα στο Overwatch 2, αφού πέρα από τα θέματα των servers είχε δύο heroes bugαρισμένους. Ο μεν Bastion έριχνε μαζικές οβίδες πυροβολικού στο χάρτη, ο δε Torbjörn είναι ...Posted (11 Oct 2022)
Overwatch 2 bug σας επιτρέπει να ρίξετε μαζικούς βομβαρδισμούς
[Αρχική δημοσίευση: 10/10/22] Τα bugs στο Overwatch 2 συνεχίζονται. Μετά από τους προβληματικούς servers και το bug που επέτρεπε σε gamers να αγοράσουν skins και η Blizzard δεν θα τους επιστρέψει τα χ...Posted (11 Oct 2022)
Overwatch 2 bug: Η Activision Blizzard χρέωνε gamers για skins που δεν αγόρασαν και δεν θα δώσει refunds
Ένα bug του Overwatch 2 σας χρέωνε από μόνο του skins. Η Blizzard διόρθωσε το θέμα αλλά δεν θα δώσει επιστροφές χρημάτων. Το bug συνέβαινε απλά όταν κοιτούσατε την hero gallery και μετά πληκτρολογούσ...Posted (08 Oct 2022)
Το Overwatch 2 έχει bugs, crashάρει ορισμένες φορές στα achievements
Σαν να μην έφτανε το αρχικό θέμα του Overwatch 2 με τους servers που σας βάζουν να περιμένετε να παίξετε μετά από χιλιάδες άτομα, τώρα εντοπίστηκε ένα ακόμη πρόβλημα στο παιχνίδι, δείγμα του ότι η Bli...Posted (07 Oct 2022)
User reviews
Η Blizzard πήγε για το απόλυτο cashgrab. Έκανε το παιχνίδι free-to-play, πήρε ακριβώς το πρώτο Overwatch, του τράβηξε ενα "λίφτινγκ", έβαλε τρεις ήρωες από πάνω και μερικά νέα maps και αυτό το λέει "νέα έκδοση".
Το gameplay ειναι το ίδιο, θέλουν είτε να λιώσεις παίζοντας, είτε να πληρώσεις για να πάρεις νέους ήρωες ή να φας μήνες ολόκληρους για ένα skin ξερω γω, την στιγμή που αν δούλευες θα έβγαζες τα λεφτά του με ένα μεροκάμματο.
Απλά μακριά και μην χάνετε τον χρόνο σας
Comments
Η Blizzard αρπαχτή απλά.
Για μένα μείνετε μακριά. Έφυγε uninstall με το καλημέρα.