GP Ισπανίας (Q): Μπότας από άλλο πλανήτη
Με έναν ασύλληπτο γύρο ο Βάλτερι Μπότας, πήρε στη Βαρκελώνη την πολ ποζίσιον «ρίχνοντας» 0,63 και 0,86 δευτ. αντίστοιχα στον Χάμιλτον και τη Ferrari.
Η τρίτη διαδοχική πολ ποζίσιον του Βάλτερι Μπότας ήταν και η πιο ηχηρή επίδειξη ισχύος του Φινλανδού στην εκθαμβωτική φετινή σεζόν του μέχρι στιγμής.
Με έναν άρτιο πρώτο γύρο στο Q3 διέλυσε τον συναγωνισμό ακόμα και του Λιούις Χάμιλτον με το ίδιο μονοθέσιο, καθώς η Mercedes W10 διατήρησε -αν όχι αύξησε- το προβάδισμα ταχύτητάς της από Ferrari και στο πέρασμα της Formula 1 στην Ευρώπη.
Ο πρώτος γύρος του Μπότας στο Q3 αποδείχθηκε ταχύτερος κατά εξήμισι και οκτώμισι δέκατα από ό,τι κατάφεραν να πετύχουν και στις δύο προσπάθειές τους οι Λιούις Χάμιλτον και Σεμπάστιαν Φέτελ αντίστοιχα. Για την ακρίβεια, κανείς από τις δύο κορυφαίες ομάδες δεν βελτίωσε στη δεύτερη προσπάθειά του.
Η RBR-Honda πλησίασε πολύ τη Ferrari αλλά έμεινε στο δευτερόλεπτο μακριά από τον Μπότας, με την 4 θέση του Μαξ Φερστάπεν, ενώ ο Σαρλ Λεκλέρκ δεν βγήκε στην αρχή του Q3, παρά μόνο στο τέλος. Αυτό συνέβη διότι για το Q3 του είχε απομείνει μόνο ένα σετ καινούριων soft ελαστικών, καθότι στη δεύτερη περίοδο χρειάστηκε να χρησιμοποιήσει και δεύτερο σετ έπειτα από έξοδο.
άλτερι Μπότας ήταν και η πιο ηχηρή επίδειξη ισχύος του Φινλανδού στην εκθαμβωτική φετινή σεζόν του μέχρι στιγμής.
ADVERTISING
Με έναν άρτιο πρώτο γύρο στο Q3 διέλυσε τον συναγωνισμό ακόμα και του Λιούις Χάμιλτον με το ίδιο μονοθέσιο, καθώς η Mercedes W10 διατήρησε -αν όχι αύξησε- το προβάδισμα ταχύτητάς της από Ferrari και στο πέρασμα της Formula 1 στην Ευρώπη.
Ο πρώτος γύρος του Μπότας στο Q3 αποδείχθηκε ταχύτερος κατά εξήμισι και οκτώμισι δέκατα από ό,τι κατάφεραν να πετύχουν και στις δύο προσπάθειές τους οι Λιούις Χάμιλτον και Σεμπάστιαν Φέτελ αντίστοιχα. Για την ακρίβεια, κανείς από τις δύο κορυφαίες ομάδες δεν βελτίωσε στη δεύτερη προσπάθειά του.
Η RBR-Honda πλησίασε πολύ τη Ferrari αλλά έμεινε στο δευτερόλεπτο μακριά από τον Μπότας, με την 4 θέση του Μαξ Φερστάπεν, ενώ ο Σαρλ Λεκλέρκ δεν βγήκε στην αρχή του Q3, παρά μόνο στο τέλος. Αυτό συνέβη διότι για το Q3 του είχε απομείνει μόνο ένα σετ καινούριων soft ελαστικών, καθότι στη δεύτερη περίοδο χρειάστηκε να χρησιμοποιήσει και δεύτερο σετ έπειτα από έξοδο.
ADVERTISING
Ο Μονεγάσκος, έτσι, στο Q3 έκανε δύο γρήγορους γύρους -με έναν αργό ενδιάμεσα- στα τελευταία πέντε λεπτά της τρίτης περιόδου των δοκιμών. Φυσικά, είναι άγνωστο αν βγαίνοντας νωρίτερα θα ήταν σε θέση να πετύχει κάτι καλύτερο από το 1:16.7, χρόνο που τον άφησε εντέλει στην πέμπτη θέση, και περίπου δυόμισι δέκατα μακριά από τη Red Bull - δεδομένου και ότι η έξοδος στο Q2 προκάλεσε και ζημιά στο δάπεδο της Ferrari SF90.
Με τη βαρέως ανανεωμένη Haas-Ferrari οι Ρομέν Γκροζάν και Κέβιν Μάγκνουσεν εξασφάλισαν την τέταρτη σειρά της εκκίνησης, αμέσως μετά τις τρεις κορυφαίες ομάδες, ενώ αυτή τη φορά στη δεκάδα μπήκαν και οι Toro Rosso και Renault, με τους Ντάνιλ Κβίατ και Ντάνιελ Ρικιάρντο. Όμως ο Αυστραλός θα εκκινήσει από τη 13 θέση, ως ποινή για την πρόσκρουση στον Ρώσο κάνοντας όπισθεν στον αγώνα του Μπακού.
Για αρκετή ώρα φαινόταν ότι η McLaren θα έμπαινε στη δεκάδα, σε μια πίστα που βραβεύει την αεροδυναμική απόδοση, αλλά τελικά ο ταχύτατος Λάντο Νόρις περιορίστηκε στην 11 θέση και ο Κάρλος Σάινθ στην 13. Ανάμεσα στα δύο πορτοκαλί μονοθέσια θα εκκινήσει ο Αλεξ Άλμπον, που έκανε ένα μικρό λάθος στο Q3 με την άλλη Toro Rosso-Honda και δεν ακολούθησε τον Κβίατ στη δεκάδα.
GP ΙΣΠΑΝΙΑΣ 2019
ΔΟΚΙΜΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ