Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Formula 1 / MotoGP / WRC

More
01 Nov 2012 22:11 #114209 by Γιώργος Καρακίτσος
Χάμιλτον: «Πρωτάθλημα από... το 2014»

Δεν θα είναι σε θέση να δικδικήσει το παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2013 ο Λιούς Χάμιλτον, με τον Βρετανό να τονίζει πως μία ομάδα θέλει χρόνο για να είναι ανταγωνιστική.

Τους μελλοντικούς του στόχους έθεσε ο Βρετανός πιλότος της McLaren, Λιούς Χάμιλτον, τονίζοντας πως θα είναι σε θέση να παλέψει για το πρωτάθλημα της σεζόν 2013-2014.

«Προφανώς και θα ήθελα να πανηγυρίσω το πρωτάθλημα την επόμενη σεζόν, αλλά όλα εξαρτώνται από το πόσο θα έχει εξελιχτεί το μονοθέσιο. Δεν μπορώ να είμαι μέλος της εξέλιξης μέχρι την επόμενη σεζόν, ότι έχει συμβεί στο μονοθέσιο δεν έχει να κάνει με εμένα. Όμως, ξέρω ότι οι Σουμάχερ και Ρόσμπεργκ θα κάνουν πολύ καλή δουλειά», ανέφερε ο Βρετανός και συνέχισε:

«Νομίζω πως ο στόχος μας είναι για το 2014-2015 -τότε που θα αλλάξουν και οι κανονισμοί- και τότε θα θέλω να πανηγυρίσω το πρωτάθλημα. Όταν πηγαίνεις σε μία νέα ομάδα, η οποία δεν είναι τόσο πετυχημένη, αυτό δεν μπορεί να αλλάξει από τη μία μέρα στην άλλη. Απαιτείται χρόνος, ίσως 12 με 14 μήνες».

Πηγή: onsports.gr

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Nov 2012 22:29 #114219 by Βαγγέλης Βερβέρας
Μπράβο παιδιά ενημερώνετε πολύ καλα για τα νέα της F1...πάμε μωρέ Alonso!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 Apr 2013 21:50 #123162 by sprk
Replied by sprk on topic Formula 1 / MotoGP / WRC
F1 SEASON 2013


Oι αγώνες της F1 «ζωντανά» και on demand στο webtv της ΕΡΤ

Οι αγώνες και στο διαδίκτυο, μέσα από το web tv της ΕΡΤ!

Πέραν της τηλεοπτικής κάλυψης των αγώνων της Formula 1, η ΕΡΤ δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να παρακολουθήσει τα GP σε ζωντανή μετάδοση αλλά και on demand, μετά την ολοκλήρωσή τους , μέσα από το web tv που διαθέτει.

Πηγή: sentragoal.gr

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 Apr 2013 22:10 #123163 by sprk
Replied by sprk on topic Formula 1 / MotoGP / WRC
F1 2013: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το GP του Μπαχρέιν

21 Απριλίου 2013, Sakhir

Μήκος πίστας: 5,412 χιλιόμετρα
Αριθμός γύρων: 57
Απόσταση αγώνα: 308,238 χιλιόμετρα
Ρεκόρ γύρου: 1:30.252 (Michael Schumacher, 2004)
Πρώτο GP: 2004
Νικητής 2012: Sebastian Vettel (Red Bull Racing)
Pole position 2012: Sebastian Vettel (Red Bull Racing)
Επίσημο site: www.bahraingp.com

Λίγη ιστορία...

Είναι η 9η φορά στην ιστορία που ο «θίασος» επισκέπτεται τη Μέση Ανατολή και το Μπαχρέιν, όπου ο υδράργυρος «χτυπάει» κόκκινα.

Η υπερσύγχρονη πίστα του Sakhir, η οποία φέρει την σχεδιαστική υπογραφή του Γερμανού αρχιτέκτονα Hermann Tilke, βρίσκεται περίπου 30km νότιο-δυτικά της πρωτεύουσας Μανάμα, η οποία είναι το μεγαλύτερο νησί από τα 36 συνολικά που αποτελούν το Βασίλειο.

Πρόκειται για μια ...όαση μέσα στο πουθενά που έχει αφήσει άφωνους όλους όσοι την επισκέφτηκαν. Μια πίστα που από κατασκευαστικής άποψης, αποτελεί σημείο αναφοράς.

Η κατασκευή της ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2002 και ολοκληρώθηκε λίγους μήνες πριν τον Μάρτιο του 2004. Για την κατασκευή της χρειάστηκαν 12.000 τόνοι πέτρες. Το κόστος κατασκευής έφτασε τα 150 εκατομμύρια δολάρια.

Αποτελείται από 15 στροφές (9 δεξιές και 6 αριστερές) και 4 ευθείες (η μεγαλύτερη μήκους 1,090μ.), ενώ υπάρχουν τρία σημεία όπου οι πιλότοι έχουν την δυνατότητα να επιχειρήσουν προσπέρασμα. Η συνολική χωρητικότητά της είναι 50.000 θεατές. Σημειώστε ότι το 2010 χρησιμοποιήθηκε το lay-out που χρησιμοποιείται για αγώνες αντοχής, με το μήκος στα 6,2 χιλιόμετρα.

Η άμμος και οι υψηλές θερμοκρασίες είναι τα εμπόδια που καλούνται να ξεπεράσουν ομάδες και πιλότοι για να φτάσουν στην κορυφή. Τα φρένα καταπονούνται ιδιαίτερα αφού σε 3 περιπτώσεις οι πιλότοι πρέπει να φρενάρουν από 300km κατεβάζοντας σε πρώτη ή δευτέρα.

Τα μονοθέσια πρέπει να είναι πολύ καλά ρυθμισμένα και να έχουν καλή ισορροπία ώστε να ελαχιστοποιούνται οι πιθανότητες υπερστροφής στις εξόδους των αργών στροφών, αλλά και για να αποφευχθεί η παρατεταμένη φθορά των πίσω ελαστικών.

Επίσης, η άμμος που μπορεί να μεταφέρει ο αέρας στην πίστα αποτελεί πρόβλημα για τους μηχανικούς οι οποίοι καλούνται να το αντιμετωπίσουν χρησιμοποιώντας έξτρα φίλτρα για να προστατέψουν τους κινητήρες.

Aξίζει να σημειωθεί ότι ο αγώνας του 2011 δεν διεξήχθη λόγω των κοινωνικών αναταραχών που είχαν ξεσπάσει στη χώρα. Και το 2012 υπήρχαν προβλήματα και φόβοι για την ασφάλεια όλων όσοι δραστηριοποιούνται στο χώρο της F1, αλλά τελικά όλα κύλησαν ομαλά, παρότι τα βράδια στο κέντρο αλλά και στα περίχωρα της πρωτεύουσας Manama γίνονταν επεισόδια και συγκρούσεις.

Pirelli F1 Tyres 2013

Στο Μπαχρέιν, οι ομάδες θα έχουν στη διάθεσή τους τη σκληρή (λευκή σήμανση) και τη μεσαία (κίτρινη σήμανση) γόμα της Pirelli η οποία αρχικώς είχε επιλέξει το συνδυασμό μαλακής-σκληρής. Το ιταλικό εργοστάσιο ισχυρίζεται ότι η άποφαση για την αλλαγή λήφθηκε πριν τις αντιδράσεις των ομάδων στην Κίνα για την υπερβοιλική φθορά της μαλακής γόμας.

Τεχνικές πληροφορίες:

• Ο ασφαλτοτάπητας, που αποτελείται από 60.000 τόνους εισαγόμενου γρανίτη από την Αγγλία, προσφέρει καλή πρόσφυση όταν είναι καθαρός και από απόψεως τραχύτητας θεωρείται μέτριος έως υψηλός.

• Η αναμενόμενη διάρκεια ζωής του σκληρού ελαστικού, σε ό,τι αφορά τη φθορά, υπολογίζεται στους 15 - 17 γύρους, ενώ η μεσαία γόμα έχει προσδόκιμο ζωής περίπου 13 - 15 γύρους.

• Η πρώτη στροφή είναι ιδιαίτερα κρίσιμη. Είναι σημαντική μία καθαρή έξοδος από τη Στροφή 1 ώστε να αξιοποιηθεί στο μέγιστο βαθμό η αριστερή καμπή που ακολουθεί για δυνατή είσοδο στις ευθείες, αποφεύγοντας την ολίσθηση των τροχών και την άσκοπη φθορά των ελαστικών. Πολλές θέσεις έχουν κερδηθεί και χαθεί στην αρχή.

Τεχνικά στοιχεία:

Mέση ωριαία ταχύτητα: 200km/h
Μέγιστη ταχύτητα: 330 km/h με ενεργοποιημένο το DRS
Στο 59% του γύρου τα μονοθέσια πηγαίνουν τέρμα γκάζι
Κατανάλωση ανά γύρο: 2,5 κιλα καυσίμου
Κατανάλωση ανά 100 χιλιόμετρα: 66 λίτρα
Κατά μέσο όρο αλλαγές ταχυτήτων ανά γύρο: 52 (2.964 συνολικά στον αγώνα)
Όριο ταχύτητας στο Pitlane: 60km/h σε FP & QP - 100km/h στον αγώνα
Mε τη γλώσσα των αριθμών...

H Ferrari έχει την παράδοση με το μέρος της στην πίστα του Sakhir μετρώντας 4 νίκες στους 9 αγώνες που έχουν διεξαχθεί και συνολικά 9 παρουσίες στο βάθρο. Οι Fernando Alonso - Felipe Massa μετρούν συνολικά 5 νίκες (3 ο Ισπανός, 2 ο Βραζιλιάνος). Ο πιλότος με τις περισσότερες παρουσίες στο βάθρο πάντως είναι ο Kimi Raikkonen που παρότι δεν είχε λάβει μέρος στον αγώνα του 2010, έχει ανέβει 5 φορές στο πόντιουμ. Δύο από τους 5 Παγκόσμιους Πρωταθλητές που λαμβάνουν μέρος στο φετινό Πρωτάθλημα, ο Raikkonen και ο Hamilton, δεν έχουν νικήσει ποτέ στο Μπαχρέιν. Αξίζει να σημειωθεί πως η πίστα του Sakhir είναι μία από τις τρεις του προγράμματος όπου δεν έχει νικήσει ποτέ η McLaren. Oι άλλες είναι της Ινδίας και της Κορέας.

Αναλυτικά, η λίστα με τους νικητές του Μπαχρέιν:

2012: Sebastian Vettel (Red Bull)
2011: ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΑΓΩΝΑΣ
2010: Fernando Alonso (Ferrari)
2009: Jenson Button (Brawn GP)
2008: Felipe Massa (Ferrari)
2007: Felipe Massa (Ferrari)
2006: Fernando Alonso (Renault)
2005: Fernando Alonso (Renault)
2004: Michael Schumacher (Ferrari)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 Apr 2013 22:15 #123165 by sprk
Replied by sprk on topic Formula 1 / MotoGP / WRC
GP Μπαχρέιν - RACE:Πολύ σκληρός για να πεθάνει ο Vettel!

Εκπληκτικός αγώνα στο Μπαχρέιν, με τον Vettel να σημειώνει την 28η νίκη της καριέρας του. Σούπερ η Lotus με Raikkonen - Grosjean στο 2-3.

Σε deja vou του 2012 εξελίχθηκε ο φετινό αγώνας στην πίστα του Sakhir με τους ίδιους πιλότους να πρωταγωνιστούν και να ανεβαίνουν στο βάθρο, ακριβώς με την ίδια σειρά!

Νικητής για 28η φορά στην καριέρα του στην F1, ήταν ο Sebastian Vettel με Infiniti Red Bull, με τους Kimi Raikkonen - Romain Grosjean της Lotus F1 που εκκίνησαν από την 8η και 11η θέση αντίστοιχα να κάνουν πράγματα και θαύματα τερματίζοντας στο 2-3 και έχοντας ακολουθήσει διαφορετική στρατηγική (2 pit stops o Φινλανδός, 3 ο Γάλλος).

Ο 3 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής έκανε καλή εκκίνηση και από τη στιγμή που πέρασε τον κάτοχο της pole position, Nico Rosberg στον 3ο γύρο έκανε μοναχικό αγώνα χωρίς να απειληθεί από κανέναν.

Εκπληκτική εμφάνιση πραγματοποίησε ο Paul di Resta της Sahara Force India ο οποίος μάλιστα οδήγησε τον αγώνα για κάποιους γύρους. Ο Βρετανός, που ακολούθησε στρατηγική 2 pit stops, τερμάτισε στην 4η θέση χάνοντας το βάθρο στους τελευταίους γύρους (στον 52ο από τους 57 συγκεκριμένα) από τον Grosjean που είχεφρέσκο σετ ελαστικών και καλύτερο ρυθμό.

Στην 5η θέση τερμάτισε ο Lewis Hamilton που κατάφερε στον τελευταίο γύρο να επικρατήσει του Mark Webber που συμπλήρωσε σήμερα 200 Grand Prix στην F1.

Ο Βρετανός έκανε καλό αγώνα για τα δεδομένα του μονοθεσίου που διαθέτει, το οποίο ναι μεν είναι ανταγωνιστικό στον έναν γρήγορο γύρο, ωστόσο με γεμάτο ρεζερβουάρ, στα πρώτα στάδια του αγώνα τουλάχιστον αντιμετωπίζει πρόβλημα με την ανομοιόμορφη φθορά των ελαστικών. Είναι ένας τομέας που από πέρσι ταλαιαπωρεί τη Mercedes και πάνω στον οποίο δουλεύουν οι άνθρωποι της ομάδας.

Στον καλύτερο αγώνα ως τώρα με την McLaren, ο Sergio Perez θύμισε κάτι από την εποχή που οδηγούσε για την Sauber, όντας επιθετικός και διεκδιώντας μέχρι το τέλος αυτό που θέλει. Και αυτός κατάφερε στο τέλος να επωφεληθεί από τη μάχη των Hamilton - Webber και να περάσει λίγες στροφές πριν τον τερματισμό τον Αυστραλό.

Νωρίτερα, πρόσφερε απλόχερα θεάμα στη μάχη που είχε με τον ομόσταβλό του Jenson Button, αναγκάζοντας σε κάποιες περιπτώσεις τον Βρετανό να βγει από τα ρούχα του καθώς 2 φορές τα μονοθέσιά τους ήρθαν σε επαφή.

Εφιαλτική εξέλιξη είχε ο αγώνα για την Ferrari που είδε από νωρίς τα πλάνα της να ανατρέπονται λόγω του προβλήματος με το DRS που παρουσιάστηκε στην F138 του Fernando Alonso και της επαφής που είχε ο Felipe Massa με τον Adrian Sutil στην εκκίνηση.

Το αποτέλεσμα ήταν ο Ισπανός 2 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής να κάνει ένα επιπλέον υποχρεωτικό pit stop (4 φορές επισκέφθηκε συνολικά τα pits) για να διορθωθεί το θέμα με το DRS το οποίο παρέμενε ανοιχτό και να βγάλει σχεδόν όλο τον αγώνα (από τον 8ο γύρο για την ακρίβεια) χωρίς να έχει στη διάθεσή του το εν λόγω βοήθημα. Στο τέλος, πάντως, περιόρισε κάπως τη ζημιά τερματίζοντας στην 8η θέση.

Αντίθετα, ο Massa δεν κατάφερε και πολλά έχοντας πρόβλημα με τα ελαστικά του αλλά και με την εμπρός αεροτομή η οποία είχε κάποια σπασμένα στοιχεία λόγω της επαφής με την VJM06.

Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν ο Nico Rosberg και ο Jenson Button.

Το Πρωτάθλημα συνεχίζεται στις 12 Μαϊου με τον πρώτο ευρωπαϊκό αγώνα που θα διεξαχθεί στην πίστα της Catalunya.

Πηγή: www.sentragoal.gr

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 Apr 2013 22:26 #123168 by sprk
Replied by sprk on topic Formula 1 / MotoGP / WRC
GP Μπαχρέιν: Βαθμολογία οδηγών / κατασκευαστών

1 Sebastian Vettel RBR 77
2 Kimi Räikkönen LOT 67
3 Lewis Hamilton MER 50
4 Fernando Alonso FER 47
5 Mark Webber RBR 32
6 Felipe Massa FER 30
7 Romain Grosjean LOT 26
8 Paul Di Resta FOR 20
9 Nico Rosberg MER 14
10 Jenson Button MLA 13
11 Sergio Pérez MLA 10
12 Adrian Sutil FOR 6
13 Daniel Ricciardo TOR 6
14 Nico Hülkenberg SAU 5
15 Jean-Éric Vergne TOR 1
16 Valtteri Bottas WIL 0
17 Pastor Maldonado WIL 0
18 Esteban Gutiérrez SAU 0
19 Jules Bianchi MAR 0
20 Charles Pic CAT 0
21 Giedo van der Garde CAT 0
22 Max Chilton MAR 0

© GRAPHIC NEWSSource: FIA, Infostrada SportsF1 Championship 2013

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 Apr 2013 23:35 #123169 by Κώστας Λάβαρης
GP of The Americas - RACE: Υπόκλιση στον Marquez, τον νεότερο νικητή αγώνα των MotoGP!



Απίστευτος ο Iσπανός πιτσιρικάς σημείωσε την παρθενική του νίκη στην κορυφαία κατηγορία και έγραψε ιστορία καθώς έγινε ο νεότερος νικητής αγώνα της κορυφαίας κατηγορίας. 2ος ο Pedrosa, 3oς ο Lorenzo στην 100η παρουσία του στο βάθρο.

H Repsol Honda πήρε το αίμα της πίσω για τον αγώνα του Κατάρ, κάνοντας το 1-2 στο Circuit of The Americas. Βάσει επιδόσεων, τόσο στις δοκιμές του Μαρτίου όσο και κατά τη διάρκεια του 3ημέρου, αυτό το αποτέλεσμα δεν προκαλεί καμία έκπληξη. Θα το χαρακτηρίζαμε αναμενόμενο.

Όπως, μεταξύ μας, αναμενόμενο ήταν ότι ο Marc Marquez θα έφθανε αργά ή γρήγορα στην παρθενική νίκη της καριέρας του στη μεγάλη κατηγορία, καθώςτα δείγματα γαφής αλλά και οι συστάσεις που τον συνοδεύουν στη σύντομη καριέρα του μόνο απαρατήρητες δεν περνούν.

Μόνο που αυτή η επιτυχία ήρθε νωρίτερα απ' ότι υπολόγιζαν ακόμα και οι ίδιο οι άνθρωποι της ομάδας που από την πρώτη στιγμή έχουν φροντίσει να τον αποφορτίσουν από το βάρος του Πρωταθλητισμού γι' αυτήν την πρώτη του χρονιά στην κατηγορία των μεγάλων.

Στο Κατάρ κοίταξε στα μάτια τους κορυφαίους, επικράτησε του ομόσταβλού του Dani Pedrosa και τερμάτισε 3ος. Στο Austin, απέδειξε γιατί θεωρείται ως το νέο μεγάλο αστέρι του σπορ. Σε ηλικία 20 ετών και 63 ημερών, ο Marc Marquez, από την Cervera της Ισπανίας, έγινε ο νεότερος νικητής αγώνα της μεγάλης κατηγορίας στην ιστορία καταρρίπτοντας ένα στοιχειωμένο ρεκόρ που κρατούσε 31 χρόνια ο τεράστιος "Fast" Freddie Spencer από τον Ιούλιο το 1982 και το GP του Βελγίου (είχε νικήσει σε ηλικία 20 ετών και 196 ημερών).

Αφού ξεπέρασε το αρχικό μούδιασμα στην εκκίνηση όπου έχασε δυο θέσεις από τον Dani Pedrosa και τον Stefan Bradl, κατάφερε να περάσει τον Γερμανό πριν την συμπλήρωση του πρώτου γύρου και στη συνέχεια να βρεθεί στο κατόπι του ομόσταβλού του, περιμένοντας την κατάλληλη στιγμή για να εξαπολύσει την επίθεσή του. Και αυτή ήρθε στον 13ο γύρο, όταν με μαεστρική κίνηση πέρασε από εσωτερική τον συμπατριώτη του. Οι δυο τους είχαν ξεχωρίσει από τους υπόλοιπους, δηλαδή τον Jorge Lorenzo που ήταν ο μόνος που θεωρητικά μπορούσε να κινηθεί στο ρυθμός τους, πράγμα που τελικά δεν κατάφερε.

Ο Pedrosa δεν τα παράτησε, πίεσε με την ελπίδα ότι ο Marquez θα κάνει κάποιο λάθος λόγω απειρίας, αλλά τελικά το λάθος το έκανε ο ίδιος στον 19ο γύρο - εκεί όπου κρίθηκε οριστικά και ο αγώνας, καθώς η διαφορά τους από τα 3-4 δέκατα εκτινάχθηκε στα 1,6". Κάπως έτσι, ο Marquez έφτασε στην πρώτη του νίκη, αλλά και στην κορυφή της βαθμολογίας όπου μοιράζεται την πρώτη θέση μαζί με τον Jorge Lorenzo.

O Παγκόσμιος Πρωταθλητής πέταξε από νωρίς λευκή πετσέτα, μη μπορώντας να ακολουθήσει το δίδυμο της Honda. Εκπληκτική εμφάνιση πραγματοποίησε ο Cal Crutchlow με την M1 της «δορυφορικής» Monster Yamaha Tech 3, έχοντας πολύ καλό γυρολόγιο καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα, ενώ μια θέση πιο πίσω τερμάτισε ο Stefan Bradl με την RC213V της LCR. Ο Valentino Rossi περιορίστηκε στην 6η θέση χωρίς να μπορέσει σε κανένα σημείο του αγώνα να κινηθεί σε ανταγωνιστικό ρυθμό. Θετική μπορεί να χαρακτηριστεί η εμφάνιση του Andrea Doviziosο με την Ducati D16 GP13 που κατέλαβε την 7η θέση έπειτα από μάχη που έδωσε μέχρι το τέλος με τον Alvaro Bautista (8ος), ενώ την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν ο Nicky Hayden και ο Andrea Iannone. Από τις CRT συμμετοχές, ο Aleix Espargaro με την ART της Power Electornics Aspar ξεχώρισε τερματίζοντας στην 11η θέση και αφήνοντας πίσω του αναβάτες με πρωτότυπα όπως ο Bradley Smith και ο Ben Spies.

O 3ος αγώνας της χρονιάς διεξάγεται την Κυριακή του Πάσχα στην πανέμορφη πίστα της Jerez.

Πηγή: www.e-go.gr/wmotors

-Πάτρικ με ακούς;
-Όχι, έχει σκοτάδι.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 May 2013 21:51 #124646 by sprk
Replied by sprk on topic Formula 1 / MotoGP / WRC
GP Μonaco: Βαθμολογία οδηγών / κατασκευαστών



Δείτε πως διαμορφώνεται η βαθμολογία μετά τον 6ο αγώνα της χρονιάς, που διεξήχθη την Κυριακή 26/5 στο Πριγκιπάτο του Monaco.

Nικητής αναδείχθηκε ο Nico Rosberg (Mercedes AMG Petronas), με τον Sebastian Vettel (Red Bull) να τερματίζει στη 2η θέση και τον Mark Webber (Red Bull) να ανεβαίνει στο 3ο σκαλί του βάθρου.


1 Sebastian Vettel RBR 107
2 Kimi Räikkönen LOT 86
3 Fernando Alonso FER 78
4 Lewis Hamilton MER 62
5 Mark Webber RBR 57
6 Nico Rosberg MER 47
7 Felipe Massa FER 45
8 Paul Di Resta FOR 28
9 Romain Grosjean LOT 26
10 Jenson Button MLA 25
11 Adrian Sutil FOR 16
12 Sergio Pérez MLA 12
13 Daniel Ricciardo TOR 7
14 Nico Hülkenberg SAU 5
15 Jean-Éric VergneTOR 5
16 Esteban GutiérrezSAU 0
17 Valtteri Bottas WIL 0
18 Pastor Maldonado WIL 0
19 Jules Bianchi MAR 0
20 Charles Pic CAT 0
21 Max Chilton MAR 0
22 Giedovan der Garde CAT 0

Πηγή: www.e-go.gr

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Jun 2013 19:25 #124926 by Κώστας Λάβαρης
MotoGP GP Mugello - RACE: 3η συνεχόμενη στο Mugello ο Lorenzo!



Ο Jorge Lorenzo... έπεισε για 3η συνεχόμενη φορά στην ιταλική πίστα καθώς πήρε μια ξεκάθαρη νίκη στο Mugello, ενώ ο τοπικός ήρωας «Vale» βγήκε απο τον πρώτο κιόλας γύρο και 3 γύρους πριν από το τέλος πτώση είχε και ο Marquez ενώ βρισκόταν στη δεύτερη θέση.

Από τον πρώτο κιόλας γύρο στο Ιταλικό Grand Prix ο Jorge Lorenzo έμοιαζε να νιώθει σαν στο σπίτι του. Ο Ισπανός της Yamaha έκανε έναν από τους καλύτερους αγώνες στην καριέρα του, και πήρε μια ξεκάθαρη και εξαιρετικά σημαντική νίκη στο Mugello η οποία τον έφερε και πάλι σε θέση βολής για τον τίτλο. Από τον πρώτο κιόλας γύρο ο Lorenzo πέρασε μπροστά και διατήρησε έναν πολύ γρήγορο ρυθμό. Αρχικά οι υπόλοιποι έδειχναν να μπορούν να τον ακολουθήσουν στη συνέχεια όμως ο Ισπανός ήταν πραγματικά καταιγιστικό έφτιαξε διαφορά ασφαλείας και πήρε τελικά εύκολα τη νίκη.

Οι δύο αναβάτες της Repsol Honda έδωσαν τη μάχη για τη δεύτερη θέση με τον Dani Pedrosa να ελέγχει αρχικά το νεαρό Marc Marquez από πίσω του. Στο πρώτο μισό του αγώνα μάλιστα έμοιαζε να μπορούν να απειλήσουν και τον Lorenzo αλλά αυτό δεν έγινε τελικά σε καμία περίπτωση. Στη μεταξύ τους μάχη, ο Marc Marquez ήταν πιο δυνατός από τον Pedrosa και τον πέρασε καθαρά ανεβαίνοντας στη 2η θέση, αλλά ο νεαρός Ισπανός δεν έμεινε για πολύ μπροστά. Τελικά έδειξε να μην του πηγαίνει και πολύ το Mugello ψυχολογικά και εκτός από τις τρεις πώσεις που είχε στα ελεύθερα σημείωσε και τέταρτη στον αγώνα και μάλιστα τρεις γύρους πριν το τέλος και ενώ βρισκόταν στη δεύτερη θέση. Ο νεαρός Ισπανός λοιπόν έχασε μια πολύ μεγάλη ευκαιρία για ένα 5ο συνεχόμενο βάθρο, αλλά το μόνο ευτύχημα είναι ότι σε όλες του τις πτώσεις δεν υπέστη κάτι σοβαρό. Στο δεύτερο σκαλοπάτι του βάθρου ανέβηκε τελικά ο Dani Pedrosa ο οποίος είναι σίγουρα ικανοποιημένος με τους 20 βαθμούς, αλλά έμοιαζε αρκετά δυσαρεστημένος από την απόδοσή του.

Εκπληκτικός για ακόμα μια φορά ήταν ο αναβάτης της Tech3 Cal Crutchlow. Ο Βρετανός ήταν σταθερά γρήγορος σε όλο τον αγώνα και στάθηκε και λίγο τυχερός από την πτώση του Marquez για να πάρει τελικά την 3η θέση. Σε κάποιο σημείο του αγώνα μάλιστα ο Crutchlow είχε και πιο γρήγορο ρυθμό από τις δύο Repsol Honda και νομίζουμε ότι παρότι ήταν τυχερός άξιζε μία θέση στο βάθρο.

Άδοξα και μόλις στην 3η στροφή στον πρώτο γύρο τελείωσε και ο αγώνας για τον τοπικό ήρωα Valentino Rossi. Ο Ιταλός δεν κατάφερε να κάνει πολύ καλή εκκίνηση και βρέθηκε ανάμεσα σε πολλούς αναβάτες στην πρώτη στροφή. Στην έξοδο της δεύτερης στροφής πήρε την εσωτερική για την επόμενη αλλά έπεσε απάνω του ο Alvaro Bautista με αποτέλεσμα και οι δυο τους να βγουν εκτός αγώνα. Το συμβάν κρίνεται καθαρά αγωνιστικό καθώς ο Bautista ξεκάθαρα δεν είδε τον Rossi που είχε βρεθεί μπροστά του. Πάντως, είναι κρίμα για τους χιλιάδες οπαδούς του Doctor που βρέθηκαν και πάλι στην ιταλική πίστα και μετά τέλος του αγώνα αρκέστηκαν στην απονομή να φωνάζουν το όνομά του ρυθμικά: «Vale»!

Στην 4η θέση τερμάτισε ο Stefan Bradl με την LCR Honda. Ο Γερμανός κράτησε πίσω του τα εργοστασιακά Ducati και πήρε το καλύτερο φετινό του αποτέλεσμα. Ο Andrea Dovizioso που ξεκίνησε από την 3η θέση έκανε ό,τι καλύτερο μπορούσε για να φέρει τελικά την Ducati στην 5η θέση δίνοντας τη μάχη του με τον Bradl. Ο δεύτερος αναβάτης της Ducati Nicky Hayden ακολούθησε στην 6η θέση, ενώ πιο πίσω τερμάτισαν οι Pirro, Espargaro, Smith και Barbera. Εξαιρετικός για μία ακόμη φορά ο Aleix Espargaro που πήρε την 8η θέση με την Aprilia ART.

Το πρωτάθλημα MotoGP θα συνεχιστεί στην Ισπανία και στο «σπίτι» του Lorenzo, καθώς ο επόμενος αγώνας είναι σε δύο εβδομάδες στην πιστα Montmelο της Βαρκελώνης.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΒΑΤΩΝ - ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ - ΟΜΑΔΩΝ

Πηγή: www.e-go.gr/wmotors

-Πάτρικ με ακούς;
-Όχι, έχει σκοτάδι.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Jun 2013 19:39 #124928 by Κώστας Λάβαρης
Ράλι Ακρόπολις: Στο κλαμπ των «Θεών» ο Latvala!



Βαθιά χαραγμένο στη μνήμη του Jari-Matti Latvala θα μείνει το 59ο Ράλι Ακρόπολις καθώς στα δύσκολα και απαιτητικά ελληνικά εδάφη ο Φινλανδός οδηγός σημείωσε την πρώτη του νίκη με την ομάδα της Volkswagen, στο δυναμικό της οποίας εντάχθηκε φέτος. Αυτή είναι και η πρώτη νίκη του γερμανικού εργοστασίου στον εθνικό μας αγώνα.

Ο 28χρονος οδηγός επιδεικνύοντας ωριμότητα και αυτοσυγκράτηση εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο την ευκαιρία που του παρουσιάστηκε για νίκη, μετά το πρόβλημα που αντιμετώπισε το Σάββατο ο Evgeny Novikov και από τη στιγμή που πέρασε επικεφαλής δεν δυσκολεύτηκε να αυξήσει τη διαφορά του από τον Dani Sordo, κάνοντας αγώνα συντήρησης την τελευταία μέρα αν και όπως παραδέχθηκε σε κάποιο σημείο: «Προσπαθώ να διατηρήσω το ρυθμό και να συγκρατήσω τον εαυτό μου να μην πάει γρήγορα. Δεν είναι εύκολο...».

Σημαντική στιγμή, λοιπόν, για τον 28χρονο Φινλανδό που πρόσθεσε το όνομά του στα βιβλία της ιστορίας με τους νικητές του θρυλικού Ακρόπολις, σε έναν αγώνα με ξεχωριστή σημασία για τον ίδιο καθώς σε αυτόν τον αγώνα, το 2003, σε ηλικία 18 χρόνων, ξεκινούσε την καριέρα του στο WRC οδηγώντας ένας Ford Focus RS.

Πέραν αυτού, ο Latvala κατάφερε να νικήσει έναν από τους πιο σκληρούς αγώνες του Πρωταθλήματος, τη στιγμή μάλιστα που ο ομόσταβλός του και πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Sebastien Ogier έμενε εκτός διεκδίκησης της νίκης μόλις από την 1η ειδική από πρόβλημα στην τροφοδοσία του Polo R WRC.

«Απίστευτο. Η πρώτη μου νίκη με τη VW. Νιώθω φοβερά. Είναι πολύ ωραία που νίκησα εδώ. Πριν από 10 χρόνια έτρεξα για πρώτη φορά εδώ στο WRC και μου πήρε 10 χρόνια να κερδίσω. Σήμερα το πρωί άρχισα να σκέφτομαι τη νίκη, η σημερινή μέρα ήταν ατελείωτη», δήλωσε πανευτυχής μετά την ολοκλήρωση της Power Stage.

Η νίκη αυτή, η οποία είναι η 8η στην καριέρα του, θα λειτουργήσει και ως ένεση ηθικού για τον Latvala που προσπαθεί να βρει τη χαμένη του αυτοπεποίθηση. Και μετά την καλή εμφάνιση στην Αργεντινή όπου τερμάτισε 3ος και πήρε τη νίκη στην Power stage, η εμφάνισή του στο Ακρόπολις έρχεται να του αναπτερώσει το ηθικό.

«Με εμπιστεύτηκαν πολλοί άνθρωποι και μου έδωσαν αυτοπεποίθηση. Η χρονιά ξεκίνησε με έξοδο στο Μόντε Κάρλο, και αυτό δεν ήταν καλό. Θέλαμε ένα καλό αποτέλεσμα και το καταφέραμε στο Ακρόπολις. Νιώθεις ωραία ως νικητής. Είμαι πολύ χαρούμενος για μένα και την ομάδα, επειδή μου αρέσει να βλέπω το χαμόγελο στα πρόσωπα των ανθρώπων της ομάδας».

Στη 2η θέση τερμάτισε ο Dani Sordo, ο κορυφαίος εκπρόσωπος της Citroen στον αγώνα. Ο Ισπανός από τη στιγμή που διαπίστωσε ότι δεν έχει τύχη απέναντι στον Latvala, αποφάσισε να οδηγήσει σε safe mode ώστε να πάρει τους πολύτιμους βαθμούς της 2ης θέσης. Μέχρι στιγμής αυτό είναι το καλύτερο αποτέλεσμά του στο φετινό Πρωτάθλημα, μετά την 3η θέση που είχε στον εναρκτήριο αγώνα της χρονιάς στο Monte Carlo.

«Τερματίσαμε 2οι και είμαστε ευτυχείς που δε σπάσαμε τίποτα. Πήραμε βαθμούς και γεμίσαμε αυτοπεποίθηση. Στα προηγούμενα Ράλι προσπαθήσαμε να κερδίσουμε, κάναμε λάθη κατά τη διάρκεια της χρονιάς, αλλά τώρα κάναμε λιγότερα. Το τέλος ήταν καλό, αλλά ο Latvala ήταν πολύ δύσκολο να ηττηθεί», δήλωσε ο Ισπανός.

Eντυπωσιακή εμφάνιση πραγματοποίησε ο Thierry Neuville με το Ford Fiesta RS WRC τερματίζοντας στην 3η θέση χωρίς να απειλήσει και να απειληθεί. Πολύ δυνατό αποτέλεσμα για τον Βέλγο πιτσιρικά που λίγους μήνες νωρίτερα, στο Μεξικό, ανέβηκε για πρώτη του φορά στο βάθρο (3ος).

«Για δεύτερη φορά είμαι πολύ ευτυχισμένος αυτήν τη χρονιά. Κάναμε τη δουλειά μας, ακολουθήσαμε καλή στρατηγική. Σήμερα δεν πιέσαμε, αλλά το αυτοκίνητο είναι ανταγωνιστικό και όλα πήγαν καλά. Προτιμώ την άσφαλτο, αλλά το Ράλι ήταν πολύ ωραίο», σχολίασε ο Βέλγος.

Εξαιρετική εμφάνιση πραγματοποίησε ο Andreas Mikkelsen που την τελευταία μέρα ήταν «on fire» καταφέρνοντας να περάσει στη γενική τον Nasser Al-Attiyah (5ος). Aυτό ήταν το καλύτερο αποτέλεσμα ως τώρα για τον Νορβηγό οδηγό της Volkswagen στο WRC.

Στην 6η θέση τερμάτισε ο Mads Ostberg, ενώ στην Power Stage o Mikko Hirvonen κατάφερε να πάρει την 7η θέση από τον Martin Prokop, δίνοντας πολύτιμους βαθμούς στη Citroen. Την βαθμολογούμενη 10άδα συμπλήρωσαν ο Evgeny Novikov και ο Sebastien Ogier.

Ο Γάλλος πρωτοπόρος του Πρωταθλήματος πήρε τη νίκη στην Power Stage και μαζί τους 3 επιπλέον βαθμούς που αυτή δίνει. στη 2η θέση τερμάτισε ο Evgeny Novikov (πήρε 2 επιπλέον βαθμούς), ενώ 3ος ήταν ο Mikkelsen (πήρε έναν βαθμό επιλέον).

Αξέχαστος θα μείνει ο εθνικός μας αγώνας και στον Robert Kubica που πανηγύρισε την παρθενική του νίκη στην WRC-2.

«Ήταν πολύ σκληρό Ράλι, ειδικά για κάποιον που προέρχεται από αγώνες πίστας. Ήταν ένα καλό σαββατοκύριακο, μάθαμε πολλά και σίγουρα αυτή η εμπειρία θα μας βοηθήσει. Ασφαλώς σήμερα έκοψα ταχύτητα, αλλά στα Ράλι ακόμα και αυτό είναι δύσκολο, γιατί το αυτοκίνητο λειτουργεί διαφορετικά», δήλωσε ο Πολωνός.

- Σημειώστε ότι η 12η ειδική διαδρομή (πρώτο πέρασμα από την ειδική Λουτράκι) διεκόπη προσωρινά για να παρασχεθούν πρώτες βοήθειες σε θεατή που τραυματίστηκε μετά την έξοδο του αυτοκινήτου Νο 45 (Villanueva). Η κινητοποίηση ήταν άμεση και ο θεατής μεταφέρθηκε με ελικόπτερο στο νοσοκομείο για προληπτικούς λόγους. Είναι καλά στην υγεία του με την πρώτη διάγνωση να κάνει λόγο για θλάση.

H τελική κατάταξη του αγώνα:

1. Jari-Matti Latvala VW 3h31m01.2s
2. Dani Sordo Citroen + 1m50.0s
3. Thierry Neuville M-Sport Ford + 2m14.1s
4. Andreas Mikkelsen VW + 3m55.1s
5. Nasser Al-Attiyah M-Sport Ford + 4m12.6s
6. Mads Ostberg M-Sport Ford + 5m48.7s
7. Mikko Hirvonen Citroen + 8m00.7s
8. Martin Prokop Czech Ford + 8m01.2s
9. Evgeny Novikov M-Sport Ford + 8m11.8s
10. Sebastien Ogier VW + 10m10.3s

Βαθμολογία οδηγών

Sebastien Ogier - 126
Jari-Matti Latvala - 74
Sebastien Loeb - 68
Mikko Hirvonen - 63
Thierry Neuville - 50
Dani Sordo - 47
Mads Ostberg - 46
Evgeny Novikov - 31

Βαθμολογία κατασκευαστών

Volkswagen Motorsport - 180
Citroen Total Abu Dhabi WRT - 164
Qatar M-Sport World Rally Team - 83
Qatar World Rally Team - 71
Abu Dhabi Citroen Total WRT - 29

Πηγή: www.e-go.gr/wmotors

-Πάτρικ με ακούς;
-Όχι, έχει σκοτάδι.

Please Log in or Create an account to join the conversation.