Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Formula 1 / MotoGP / WRC

More
17 Sep 2014 13:13 #149624 by sprk
Replied by sprk on topic Formula 1 / MotoGP / WRC
To "στημένο" GP της Σιγκαπούρης



Ο πρώτος αγώνας στην ιστορία της F1 που διεξήχθη υπό το φως των προβολέων έμελλε να είναι ένας από τους πιο «βρώμικους» -αν όχι ο πιο «βρώμικος»- στην ιστορία του σπορ...
To φαντασμαγορικό σκηνικό της Marina Bay, στη Σιγκαπούρη, φιλοξενεί το τριήμερο 19-21 Σεπτεμβρίου το 14ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1.

Εκεί, πίσω στο 2008, διεξήχθη για πρώτη φορά στην ιστορία του σπορ, αγώνας υπό το φως προβολέων. Εκείνο το GP όμως έμεινε στην ιστορία για το σκάνδαλο "crashgate" που οργάνωσε ο Flavio Briatore...

Ο πρώτος αγώνας στην ιστορία της Formula 1 που διεξήχθη υπό το φως των προβολέων έμελλε να είναι ένας από τους πιο «βρώμικους» -αν όχι ο πιο «βρώμικος»- στην ιστορία του σπορ, λόγω του σκανδάλου «crashgate».

Το ημερολόγιο έδειχνε 28 Σεπτεμβρίου του 2008. Στην εντυπωσιακή διαδρομή Marina Bay της Σιγκαπούρης, ο Fernando Alonsο, που τότε οδηγούσε για λογαριασμό της Renault η οποία δεν ήταν και στα καλύτερά της, πανηγύρισε τη νίκη, ωστόσο ένα χρόνο μετά αποκαλύφθηκε ότι το ...ματς ήταν στημένο!

O Νelson Piquet Jr. ισχυρίστηκε ότι το γαλλικό team «σκηνοθέτησε» τo ατύχημα που είχε κατά τη διάρκεια του αγώνα με σκοπό να βγει το Αυτοκίνητο Ασφαλείας στην πίστα και να αποκτήσει πλεονέκτημα για νίκη ο Fernando Alonso, o οποίος είχε κάνει ήδη τον ανεφοδιασμό του σε αντίθεση με τους αντιπάλους του!

Η FIA έστειλε τη Renault F1 στο ΠΣΜΑ στις 4 Σεπτεμβρίου με την κατηγορία της συνωμοσίας. Στις 16 του ίδιου μήνα η Renault δήλωσε πως δεν θα αμφισβητήσει τις κατηγορίες και ανακοίνωσε πως ο επικεφαλής της ομάδας, Flavio Briatore, αλλά και ο επικεφαλής μηχανικός, Pat Symonds, δεν είναι πλέον μέλη της.

Λίγες μέρες αργότερα, στις 21 Σεπτεμβρίου, ανακοινώθηκε η ποινή της γαλλικής ομάδας, η οποία ήταν αποκλεισμός από τη Formula 1 με διετή αναστολή. Ο Briatore αποκλείστηκε απ' όλες τις δραστηριότητες που σχετίζονται με το σπορ αλλά και όλους τους θεσμούς που γίνονται υπό την αιγίδα της FIA επ' αόριστον, ενώ ο Symonds για 5 χρόνια.

Oι δύο άντρες κατέφυγαν σε γαλλικό δικαστήριο το οποίο αποφάσισε την άρση των αποκλεισμών που τους είχαν αρχικώς υποβληθεί. Ωστόσο και οι δύο συμφώνησαν να μην εργαστούν στη Formula 1 ή σε κάποιο άλλο Πρωτάθλημα της FIA για ένα μεγάλο διάστημα, έπειτα από διακανονισμό που έκαναν με την Παγκόσμια Ομοσπονδία.

Το 2011 ο Symonds επέστρεψε στη δράση αναλαμβάνοντας ρόλο συμβούλου στην Virgin Racing, ενώ από τον Ιούλιο του 2013 ανήκει στο δυναμικό της Williams ως επικεφαλής του τεχνικού τμήματος της ομάδας.

Όσο για τον Briatore, αυτός ασχολείται με τις επιχειρήσεις του και τα κλαμπ, ενώ κατά καιρούς το όνομά του έχει συνδεθεί με τη Ferrari.

Για την ιστορία, στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Nico Rosberg, ενώ τρίτος ήταν ο Lewis Hamilton. O Felipe Massa που είχε την pole position έμεινε στη 13η θέση πληρώνοντας το λάθος που έγινε κατά τη διάρκεια του πρώτου του ανεφοδιασμού.

Στα videos μπορείτε να δείτε τα κυριότερα στιγμιότυπα εκείνου του αγώνα καθώς και ένα ρεπορτάζ του BBC σχετικά με το σκάνδαλο "crashgate".





Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Sep 2014 15:19 #149627 by Donnie Darko
Κοίτα που καταλήξαμε.Στημένα υπήρχαν παντού μα σε F1;;για μένα είναι δύσκολο να πιστέψω ότι ήταν στημένος εκείνος ο αγώνας! :sick: :blush: :blush:

Αν δεν με βρίσκετε στο Facebook η σε κανά σουβλατζίδικο ε τότε θα είμαι μέσα στο Site :) :) :)
ΥΓ:Έχω μόνο Facebook,skype,twitter,youtube :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Oct 2014 09:37 #150298 by sprk
Replied by sprk on topic Formula 1 / MotoGP / WRC
GP Ιαπωνίας - RACE: Σοβαρό ατύχημα για Bianchi! 5/10/2014



Υποβλήθηκε σε επέμβαση - «Kρίσιμη η κατάτασή του», λέει ο πατέρας του.

Ο αγώνας της Suzuka διακόπηκε στον 47ο γύρο (από τους 53), λόγω σοβαρού ατυχήματος που είχε ο Jules Bianchi.

Κατά τη διάρκεια του 44ου γύρου, ο Γάλλος πιλότος της Marussia έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του στην έξοδο της στροφής Dunlop και έπεσε με το πλάι πάνω σε γερανό που βρισκόταν εκεί για να απομακρύνει τη Sauber του Adrian Sutil που ένα γύρο νωρίτερα είχε βγει εκτός στο ίδιο σημείο.
Σύμφωνα με τον παλιό αγωνιζόμενο Mika Salo που είχε ρόλο αγωνοδίκη στο συγκεκριμένο Grand Prix και ο οποίος είδε το video του ατυχήματος, ο Bianchi χτύπησε στο κεφάλι κατά τη σφοδρή σύγκρουση με το πίσω μέρος του γερανού. Λέγεται πως στιγμιαία ο 25χρονος οδηγός δέχθηκε δυνάμεις που ανέρχονταν σε 50G.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στην πίστα και λίγο αργότερα, στον 47ο γύρο, ο αγώνας διακόπηκε οριστικά.

Εκ των υστέρων μπορεί κάποιος να πει ότι έπρεπε η Mercedes-Benz SLS AMG του Bernd Maylander να είχε διακόψει τον αγώνα αμέσως μετά το ατύχημα του Sutil, λόγω των δύσκολων καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν, με την ένταση της βροχής να έχει δυναμώσει και την ορατότητα, λόγω σπρέι, να μην είναι τόσο καλή.

Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο που μετέφερε τον 25χρονο πιλότο στο γενικό νοσοκομείο Mie που βρίσκεται σε απόσταση 15 χιλιομέτρων από την πίστα.

Αρχικά ειπώθηκε ότι δεν ήταν εφικτή η αεροκομιδή του με ελικόπτερο σε νοσοκομείο λόγω περιορισμένης ορατότητας, αλλά αργότερα υπήρξε πληροφόρηση πως η μεταφορά του με ασθενοφόρο ήταν επιλογή του ιατρικού επιτελείου. Η επιλογή έγινε λαμβάνοντας υπόψη ότι στο ελικόπτερο δεν είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθεί μηχάνημα ανάνηψης εφόσον χρειαστεί, σε αντίθεση με το ασθενοφόρο.

«Κρίσιμη η κατάστασή του»

Σύμφωνα με την πρώτη επίσημη ενημέρωση της FIA ο Γάλλος δεν είχε τις αισθήσεις του μετά το ατύχημα.

Μιλώντας, αργότερα, στο γαλλικό τηλεοπτικό σταθμό France 3 o πατέρας του Γάλλου, Philippe Bianchi είπε πως ο γιος του υποβάλλεται σε εγχείρηση καθώς έχει «αιμάτωμα στο κεφάλι» και πως «η κατάστασή του είναι κρίσιμη».

Γύρω στις 14:20GR η Παγκόσμια Ομοσπονδία εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία αναφέρει μεταξύ άλλων πως ο Bianchi φέρει σοβαρό τραύμα στο κεφάλι και πως βρίσκεται στο χειρουργείο, ενώ αμέσως μετά θα μεταφερθεί στη μονάδα εντατικής θεραπείας.

Η επέμβαση ολοκληρώθηκε λίγο μετά τις 16:00GR και σύμφωνα με όσα αναφέρει η L' Equipe, o νεαρός πιλότος αναπνέει μόνος του, χωρίς μηχανική υποστήριξη.

Έρευνα για διαλεύκανση της υπόθεσης

Ο πρόεδρος της FIA Jean Todt ζήτησε λεπτομερή έκθεση από τον επικεφαλής του αγώνα, Charlie Whiting, ενώ ο Bernie Ecclestone ανακοίνωσε μιλώντας στους Times ότι έχει ήδη ζητήσει να ξεκινήσει ανεξάρτητη έρευνα από ομάδα ειδικών ώστε να διαπιστωθεί τι ακριβώς συνέβη.

«Είναι δύσκολο για μένα να πω τι συνέβη, αυτό θα μας το δείξει η έρευνα που θα γίνει. Έχουμε κάνει τόσα πολλά για την ασφάλεια. Σήμερα βλέπεις ένα ατύχημα στην πίστα και τον πιλότο να λύνει τη ζώνη του, να βγάζει το τιμόνι του και να βγαίνει από το κόκπιτ. Πάντα έλεγα ότι αν είναι κάποτε να έχω ατύχημα θα ήθελα να το έχω με μονοθέσιο της Formula 1 καθώς είναι τα πιο ασφαλές στον κόσμο. Αλλά συμβαίνουν πράγματα και πρέπει να μάθουμε τον λόγο. Αυτό το ατύχημα συνέβη σε ένα νέο άνθρωπο που είναι πολύ κοντά σε εμάς και αυτό προκάλεσε τρομερό σοκ σε όλους. Οι σκέψεις μας είναι μαζί του και στην οικογένειά του», είπε χαρακτηριστικά ο ισχυρός άνδρας της F1.

Οι επόμενες ώρες είναι ιδιαίτερα κρίσιμες για την πορεία της υγεία του.

Οι αντιδράσεις των πιλότων #ForzaJules

Hamilton: «Οι σκέψεις μας είναι στον Jules. Eπισκιάζει τα πάντα όταν κάποιος από τους συναδέλφους μας τραυματίζεται».

Rosberg: «Οι σκέψεις μας είναι στον συνάδελφό μας Jules, στην οικογένειά του και στην ομάδα του. Ελπίζουμε σύντομα να έχουμε ευχάριστα νέα».

Vettel: «Ό,τι έγινε στον αγώνα έχει δευτερεύουσα σημασία. Ένας από μας είναι σε άσχημη κατάσταση και ακόμα δεν γνωρίζουμε πως είναι».

Ricciardo: «Aυτή τη στιγμή οι σκέψεις όλων είναι στον Bianchi. Αυτή είναι η μεγαλύτερη ανησυχία μας».

Alonso: «Το μόνο καλό νέο που περιμένουμε αυτή τη στιγμή σχετίζεται με τον Jules. Ελπίζω σύντομα να ακούσουμε ότι είναι καλά».

Raikkonen: «Ας ελπίσουμε ότι θα έχουμε καλά νέα για τον Jules σύντομα».

Button: «Για μένα ο αγώνας δεν έχει καμία σημασία σήμερα. Είναι ένα ατύχημα που ελπίζεις και εύχεσαι ποτέ να μη συμβεί».

Magnussen: «Ας ελπίσουμε ότι ο Jules είναι ok. Είναι τόσο άσχημη αίσθηση όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο».

Grosjean: «Οι σκέψεις μου είναι με τον Jules και ελπίζω ότι δεν έχει τραυματιστεί σοβαρά».

Maldonado: «Οι σκέψεις μου και οι προσευχές μου είναι στον Jules απόψε. Ελπίζω να είναι ok».

Νικητής ο Hamilton

Ο 15ος αγώνας της χρονιάς ξεκίνησε πίσω από το safety car λόγω των άσχημων καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν εξαιτίας του τυφώνα Phanfone που πλήττει τη χώρα. Μετά από 2 γύρους διακόπηκε με τα μονοθέσια να επιστρέφουν στο pitlane.

Η νέα εκκίνηση δόθηκε στις 15:25 τοπική ώρα και πάλι πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, το οποίο αποχώρησε στο 10ο γύρο οπότε και ξεκίνησε η δράση.

Νικητής αναδείχθηκε ο Lewis Hamilton που πέρασε τον ομόσταβλό του Nico Rosberg στον 29ο γύρο, σε ένα σημείο του αγώνα που ο Γερμανός αντιμετώπιζε «μεγάλη υπερστροφή». Η Mercedes έκανε το 8ο φετινό της 1-2, με τον Sebastian Vettel να τερματίζει 3ος.

Χωρίς διάθεση για πανηγυρισμούς στο βάθρο, με τους τρεις πιλότους να δηλώνουν ότι οι σκέψεις τους είναι στον Bianchi.

Tη βαθμολογούμενη 10άδα συμπλήρωσαν οι: Ricciardo, Button, Bottas, Massa, Hulkenberg, Vergne, Perez.

Απογοητευτικός αγώνας για τη Ferrari, με τον Alonso να εγκαταλείπει από πρόβλημα στα ηλεκτρικά αμέσως μετά την δεύτερη εκκίνηση του αγώνα και τον Kimi Raikkonen να τερματίζει στη 12η θέση.



www.caranddriver.gr/article.asp?catid=33059&subid=2&pubid=7373912

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 Dec 2014 12:28 #154876 by sprk
Replied by sprk on topic Formula 1 / MotoGP / WRC
Ενας χρόνος από το ατύχημα του Σουμάχερ στις Αλπεις!



Aκριβώς πέρσι τέτοια μέρα, όταν ο Μίκαελ Σουμάχερ «πάγωσε» ολόκληρο τον πλανήτη με το τρομακτικό του ατύχημα στις Άλπεις.
Από τότε δίνει την μεγαλύτερη μάχη της ζωής του.
Είναι οι στιγμές που συνειδητοποιείς πόσο εύθραυστος είναι ο άνθρωπος. Ήταν 29/12 του 2013 όταν ο Σουμάχερ μαζί με τον γιο του χαλάρωναν κάνοντας τις Χριστουγεννιάτικες διακοπές τους στις γαλλικές Άλπεις. Ήταν 11 η ώρα το πρωί, όταν κάνοντας σκι ο Μίκαελ Σουμάχερ βγήκε εκτός πίστας και χτύπησε το κεφάλι του σε έναν βράχο.

Η κινητοποίηση ήταν άμεση από την αρχή. Με τα μέσα να δίνουν συγκεχυμένες πληροφορίες για την κατάσταση του Σουμάχερ το πρώτο ανακοινωθέν που βγήκε από τους γιατρούς δεν ήταν ενθαρρυντικό και οι φόβοι ολοκλήρου του κόσμου επιβεβαιώθηκαν. Ο Σουμάχερ είχε πέσει σε κώμα και χρειαζόταν άμεσα νευροχειρουργική επέμβαση.

Οι στιγμές ήταν κρίσιμες και με τα φώτα ολόκληρου του πλανήτη στραμμένα πάνω στην υπόθεση η οικογένεια έπρεπε να «παλεύει» με τις δύσκολες ώρες που περνούσαν, τον τύπο αλλά και όλους όσους ήθελαν να εκμεταλλευτούν την κατάσταση. Μέσα σε όλα τα θέματα ήρθε να προστεθεί και η κλοπή του ιατρικού φακέλου του Σουμάχερ από άνθρωπο που είχε πρόσβαση σε αυτόν και μετά θέλησε να τον πουλήσει στο διαδίκτυο για 60,000 ευρώ.

Το περιστατικό γίνεται ακόμα πιο περίεργο όταν κατηγορούμενος για την κλοπή του φακέλου αυτοκτόνησε, όταν κρεμάστηκε στο κελί του στις 8 Αυγούστου του 2014.

Η κατάσταση υγείας του Σουμάχερ από κάποιο σημείο και μετά παρέμενε σταθερή χωρίς ιδιαίτερες μεταβολές. Κατά καιρούς έβγαιναν διάφορα δημοσιεύματα τα οποία είτε υποστήριζαν ότι ο Σουμάχερ βελτιώνεται, είτε ότι δεν υπάρχει πλέον ελπίδα. Όλα αυτά σταμάτησαν να κυκλοφορούν όταν εννέα μήνες μετά το ατύχημα και συγκεκριμένα στις 9 Σεπτεμβρίου όπου η εκπρόσωπος του Γερμανού πρωταθλητή έβγαλε ανακοίνωση για την μεταφορά στο σπίτι του, σε ειδικά διαμορφωμένο θάλαμο.

«Ο Μίκαελ Σουμάχερ έφυγε από το νοσοκομείο της Γκρενόμπλ για να συνεχίσει την μακρά περίοδο αποκατάστασής του. Δεν βρίσκεται πλέον σε κώμα. Η οικογένειά του θα ήθελε να ευχαριστήσει τους θεράποντες ιατρούς, τους νοσηλευτές και όλο το προσωπικό, που έκαναν εξαιρετική δουλειά τους τελευταίους μήνες. Επίσης ευχαριστεί όλους όσοι έστειλαν τις ευχές τους στον Μίκαελ για καλή ανάρρωση και σίγουρα τον βοήθησαν. Για το μέλλον, ζητούμε την κατανόησή σας προκειμένου η αποκατάστασή του να γίνει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας»

Η αποθεραπεία του συνεχίζεται πλέον στο σπίτι του στην Ελβετία με την οικογένεια του Σουμάχερ να είναι συνέχεια στο πλευρό του και μάλιστα με τις τελευταίες πληροφορίες να κάνουν λόγο για συγκίνηση του Γερμανού πιλότου όταν ακούει τα παιδιά του, την γυναίκα του Τζίνα αλλά και τα σκυλιά της οικογενείας.

Ένας «μαύρος» χρόνος πέρασε από την ημέρα που ένα σύμβολο του παγκόσμιου αθλητισμού, ο Μίκαελ Σουμάχερ, ξεκίνησε την «σκληρή» του μάχη και οι ευχές όλων των ανθρώπων δεν σταματούν να βρίσκονται μαζί με τον «Σούμι» και την οικογένεια του και να τους συντροφεύουν στην δύσκολη καθημερινότητα τους.



Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
31 Jan 2015 18:10 #156191 by sprk
Replied by sprk on topic Formula 1 / MotoGP / WRC
Το νέο μονοθέσιο της Ferrari!


Δείτε το video της παρουσίασης της πανέμορφης SF15-T, με την οποία θα τρέχουν στο νέο πρωτάθλημα της F1 οι Φέτελ και Ράικονεν.

Για μία ακόμη φορά (και σε αντίθεση με πέρυσι…), οι σχεδιαστές της Ferrari έκαναν το… θαύμα τους και παρουσίασαν το νέο μονοθέσιο της Scuderia, την SF15-T. Απολαύστε την!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 Mar 2015 21:46 #158767 by sprk
Replied by sprk on topic Formula 1 / MotoGP / WRC
F1 2015



GP ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ 2015 15/3/2015

GP Αυστραλίας - RACE: Hamilton, o μάγος του "Oz"
Θρίαμβος για τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή και τη Mercedes που ξεκίνησε την αγωνιστική σεζόν με 1-2.



Χωρίς να χρειαστεί να πιέσουν ιδιαίτερα, οι πιλότοι της Mercedes AMG Petronas μετέτρεψαν σε… περατζάδα τον πρώτο αγώνα της χρονιάς, στο Αlbert Park της Μελβούρνης, ξεκινώντας με τον ιδανικότερο τρόπο την υπεράσπιση των κεκτημένων σε οδηγούς και κατασκευαστές.

Νικητής αναδείχθηκε ο Lewis Hamilton, που πανηγύρισε την 34η νίκη στην καριέρα του, με τον Nico Rosberg, που πέρσι είχε φύγει νικητής από την Αυστραλία, να ακολουθεί από κοντά, αλλά χωρίς να έχει απειλήσει κατά τη διάρκεια των 58 γύρων τον ομόσταβλό του.

“Όταν αποκτάς διαφορά δύο δευτερολέπτων, προσπαθείς να τη διαχειριστείς. Δεν υπάρχει λόγος να πιέσεις παραπάνω. Όταν ο Nico ανέβασε το ρυθμό, αντέδρασα”, σχολίασε μεταξύ άλλων ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής.

Η μεγάλη είδηση που προέκυψε από αυτόν τον αγώνα έχει να κάνει με τη δυναμική της Ferrari η οποία δείχνει να είναι και πάλι ανταγωνιστική. Μην ξεγελιέστε, όμως, προς το παρόν η λέξη “νίκη” είναι απαγορευτική για τη Scuderia. Φαίνεται, όμως, πως έχουν μπει οι σωστές βάσεις για μια καλή χρονιά, σαφώς καλύτερη από την τραγική που είχε η ομάδα το 2014.

Στο Albert Park, ο Sebastian Vettel, ο νέος ηγέτης της ομάδας, πανηγύρισε την πρώτη του παρουσία στο βάθρο στο αγωνιστικό του ντεμπούτο με τους Ιταλούς, τερματίζοντας τρίτος και έχοντας επικρατήσει κατά κράτος της Williams του Felipe Massa, ο οποίος ακολούθησε με 3,7” διαφορά.

Aπό κει και πέρα αν δούμε μια ματιά στα αποτελέσματα και δη στις διαφορές, αρκεί για να σε πιάσει κατάθλιψη, καθώς Vettel και Massa τερμάτισαν πάνω από 30” πίσω από τους πιλότους της Mercedes.

Η πρώτη του Vettel με τη Ferrari άφησε υποσχέσεις
Εκπληκτικό ντεμπούτο στην F1 πραγματοποίησε ο Felipe Nasr που έφερε τη Sauber, την ομάδα που πέρσι δεν πήρε ούτε βαθμό, στην πέμπτη θέση.

O Daniel Ricciardo με την πάλαι ποτέ κραταιά Red Bull περιορίστηκε στην έκτη θέση έχοντας δεχθεί γύρο από τους νικητές, ενώ τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι: Nico Hulkenberg, Marcus Ericsson (κι άλλοι βαθμοί για τη Sauber), Carlos Sainz Jr και Sergio Perez.

Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες στιγμές εκτυλίχθηκαν μετά το τέλος του αγώνα, στο βάθρο των νικητών, όπου ο “Terminator” Arnold Schwarzenegger ανέλαβε να “ανακρίνει” τους πρωταγωνιστές που τον υποδέχθηκαν με χιούμορ και ενθουσιασμό...

Ξεκίνησαν 15, τερμάτισαν 11!

Στο φετινό Πρωτάθλημα παίρνουν μέρος 20 μονοθέσια από 10 ομάδες. Στο γκριντ του πρώτου αγώνα της χρονιάς, “στήθηκαν” 15, καθώς αυτά της Manor δεν εμφανίστηκαν σε κανένα επίσημο session καθ' όλη τη διάρκεια του 3ημέρου, ο Valtteri Bottas (Williams) δεν αγωνίστηκε λόγω προβλήματος στη μέση, ενώ Kevin Magnussen (McLaren) και Daniil Κvyat (Red Bull) δεν κατάφεραν λόγω μηχανικών προβλημάτων να πάρουν τη θέση τους στη σχάρα εκκίνησης...

Δυο στροφές μετά την εκκίνηση, βγήκε νοκ άουτ ο Pastor Maldonado, που έπεσε θύμα καραμπόλας που προκλήθηκε από μικρή επαφή των Ferrari και που ως συνέπεια είχε την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα.

Η καταστροφή για τη Lotus ολοκληρώθηκε λίγες στιγμές μετά όταν ο Romain Grosjean επέστρεψε στα pits και πάρκαρε την E23 στο γκαράζ της ομάδας του λόγω προβλήματος που παρουσιάστηκε στην κινητήρια μονάδα της Mercedes.

Τη σημαία του τερματισμού αντίκρισαν τελικά 11 μονοθέσια μιας και Max Verstappen - Kimi Raikkonen εγκατέλειψαν, ο Ολλανδός από πρόβλημα που παρουσιάστηκε στο μοτέρ της Renault, ο Φινλανδός γιατί δεν τοποθετήθηκε σωστά ο πίσω αριστερός τροχός κατά την δεύτερη επίσκεψή του στα pits.

Η Ferrari ήταν υπό εξέταση από τους αγωνοδίκες για επικίνδυνη αποδέσμευση μονοθεσίου, αλλά τελικά γλίτωσε την ποινή λόγω του ότι ενημέρωσε άμεσα τον Raikkonen πως έπρεπε να ακινητοποιήσει το μονοθέσιο και να εγκαταλείψει. Το περιστατικό συνέβη στον 42ο γύρο, με τον Φινλανδό να βρίσκεται στην πέμπτη θέση πριν μπει για δεύτερη φορά στα pits για αλλαγή ελαστικών.

Ο άτυχος της υπόθεσης ήταν ο Jenson Button, που ήταν ο 11ος στους 11, μένοντας εκτός βαθμολογούμενης 10άδας...

Σίγουρα, η εικόνα της McLaren σε αυτόν τον πρώτο αγώνα της νέας εποχής που ξημερώνει για την ομάδα με την αναβίωση της θρυλικής συνεργασίας με την Honda, κάθε άλλο παρά ενθαρρυντική μπορεί να χαρακτηριστεί.

Το μόνο θετικό στοιχείο που μπορούν να κρατήσουν οι άνθρωποι της ομάδας είναι ότι τουλάχιστον ένα μονοθέσιο κατάφερε να τερματίσει, έστω κι αν έμεινε δύο γύρους πίσω από τους νικητές. Μέχρι εκεί όμως…

Το Πρωτάθλημα συνεχίζεται στις 29 του μηνός με το Grand Prix της Μαλαισίας.


Αναμνηστική φωτογραφία από το Albert Park

www.caranddriver.gr/article.asp?catid=33059&subid=2&pubid=7406212

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 Mar 2015 21:52 #158768 by sprk
Replied by sprk on topic Formula 1 / MotoGP / WRC
GP ΜΑΛΑΙΣΙΑΣ 2015 29/3/2015

GP Μαλαισίας - RACE: Forza Vettel, Forza Ferrari!
O Γερμανός ισοπέδωσε τις Mercedes στη Sepang. 2ος ο Hamilton, 3oς ο Rosberg.



Κάποτε, όχι στο πολύ μακρινό παρελθόν, μια πολυεθνική παρέα στο Maranello έγραψε ιστορία σαρώνοντας στο διάβα της νίκες και τίτλους με πρωταγωνιστή τον τεράστιο Michael Schumacher.

Tα χρόνια πέρασαν, η παρέα διαλύθηκε και ακολούθησαν δύσκολες εποχές, με χαμένα Πρωταθλήματα και πολλές αποτυχίες με αποκορύφωμα την περσινή σεζόν.

Πολλά άλλαξαν τους τελευταίους 12 μήνες στις τάξεις της Ferrari για να φτάσουμε σήμερα, στην πίστα της Sepang, όπου ένας άλλος Γερμανός, ο Sebastian Vettel, ο νέος ηγέτης της Scuderia, με μια εμφάνιση επιβλητική, έφερε την ιταλική ομάδα και πάλι στην κορυφή μετά από σχεδόν δύο χρόνια.

Από την 12η Μαϊου του 2013, τότε που ο Fernando Alonso είχε πανηγυρίσει την τελευταία του νίκη με τους κόκκινους στην πίστα της Catalunya.

“Πέρασε καιρός από την τελευταία φορά που ανέβηκα στο πρώτο σκαλί του βάθρου (σ.σ. 24 Νοεμβρίου 2013, Interlagos). Το χειμώνα έγινε μια μεγάλη αλλαγή για μένα, η ατμόσφαιρα στην ομάδα είναι εξαιρετική. είμαι υπερήφανος για σήμερα, τους νικήσαμε δίκαια και καθαρά. Έχουμε εξαιρετικό μονοθέσιο που μου ταιριάζει πολύ καλά. Θυμάμαι τότε που πήγαινα στο Maranello και έβλεπα πάνω από το φράχτη τον Michael (Schumacher) να οδηγεί τη Ferrari. Δεν έχω λόγια…”, δήλωσε φορτισμένος και με δάκρυα στα μάτια ο Γερμανός τέσσερις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής που έφτασε τις 40 νίκες στην F1, μία μόλις λιγότερη από τον αείμνηστο Αyrton Senna. Όταν ο eddie Jordan τον ρώτησε για το αν μπορεί να κατακτήσει φέτος το Πρωτάθλημα, απάντησε: “Το ελπίζω, γι' αυτό ήρθα στην ομάδα. Η αποστολή είναι να φέρουμε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα πίσω στο Maranello”.

Mε ξεκάθαρη στρατηγική, αρμονία και εξαιρετική ομαδική δουλειά, η Ferrari έδειξε στη Μαλαισία ότι επεπέστρεψε δριμύτερη έπειτα από την τραγική περσινή σεζόν που είχε. Η επιτυχία του Vettel στη Μαλαισία κάθε άλλο παρά τυχαία ήταν. Ο ρυθμός του καθ' όλη τη διάρκεια του 3ημέρου ήταν πολύ δυνατός γεγονός που αναγνώρισαν και οι αντίπαλοι. Τόσο με τη μέση όσο και με τη σκληρή γόμα, ο Γερμανός είχε εξαιρετικό γυρολόγιο και από τη στιγμή που πήρε τα ηνία του αγώνα, δεν κινδύνευσε.

O επικεφαλής της ομάδας, Maurizio Arrivabene φρόντισε να βάλει από νωρίς... χαλινάρι στους πανηγυρισμούς ζητώντας από την ομάδα να μείνει προσγειωμένη και να συνεχίσει τη σκληρή δουλειά: “Είμαστε χαρούμενοι, είπαμε ότι θέλουμε δύο νίκες φέτος και τη μία την πετύχαμε ήδη. Πρέπει να μείνουμε προσγειωμένοι. Και οι δύο οι πιλότοι μας έκαναν τρομερό αγώνα. Συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα και στους αφανείς ήρωες στο Maranello. Αυτό το μονοθέσιο δεν έχει έναν πατέρα, αλλά 1300. Δεν θα χαρακτήριζα ”απίστευτη” τη νίκη μας. Εγώ λέω ότι ήταν ένας αγώνα που πήγαμε καλά. Πρέπει να μείνουμε προσγειωμένο και με σκυμμένο το κεφάλι”.

Σίγουρα ο Γερμανός ευνοήθηκε από την απόφαση της Mercedes να τραβήξει στα pits για αλλαγή ελαστικών τους Hamilton - Rosberg στον 4ο γύρο όταν το safety car έκανε την εμφάνισή του στην πίστα μέχρι να απομακρυνθεί το μονοθέσιο του Ericsson. Και οι δύο πιλότοι επιβαρύνθηκαν με ένα επιπλέον pit stop (έκαναν τρία συνολικά), με αποτέλεσμα να βρεθούν σε θέση κυνηγού, χωρίς ωστόσο να μπορέσουν να απειλήσουν τον Vettel, που ήταν σε διαφορετική στρατηγική (δύο pit-stops).

“Για περισσότερους από 20 αγώνες δεν έχουμε κάνει κανένα λάθος. Κάποια πράγματα εκ των υστέρων μπορούσαμε να τα είχαμε κάνει με καλύτερο τρόπο. Δεν έχει σημασία τώρα, είναι ένα προειδοποιητικό καμπανάκι για εμάς. Μπράβο στη Ferrari. από την Παρασκευή είχαμε δει ότι είναι πολύ γρήγοροι σε ρυθμό αγώνα”, σχολίασε ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff.

“To μόνο που μπορώ να πω είναι πως ξεκίνησε το παιχνίδι με τη Ferrari και αυτό θα είναι καλύτερο για όλους. Συγχαρητήρια, άξιζαν τη νίκη. Ήταν αρκετά περίπλοκος αγώνας, είμαι βέβαιος ότι κάναμε καλή δουλειά. Θα επιστρέψουμε στον επόμενο αγώνα”, ήταν το σχόλιο του Nico Rosberg, ενώ ο Hamilton που προς το τέλος του αγώνα δε έκρυψε τον εκνευρισμό του απαντώντας απότομα και ζητώντας εξηγήσεις μέσω ασυρμάτου από την ομάδα (για την επιλογή να του βάλουν σκληρή γόμα στο τελευταίο pit stop), είπε: “Συγχαρητήρια στη Ferrari και στον Sebastian. Έκανα το καλύτερο που μπορούσα, αλλά ήταν πολύ γρήγοροι. Πρέπει να κατανοήσουμε σε ποια σημεία χάσαμε. Θα είμαστε έτοιμοι για τον επόμενο αγώνα. Η ομάδα δουλεύει πολύ καλά”.

Tην αγωνιστική ανάσταση της Ferrari έρχεται να επιβεβαιώσει και ο kimi Raikkonen με την 4η θέση που πήρε σε έναν αγώνα που ξεκίνησε στραβά για τον ίδιο καθώς πριν συμπληρωθεί ο πρώτος γύρος είχε κλαταρισμένο ελαστικό και χρειάστηκε να μπει στα pits για να το αλλάξει.

O Φινλανδός ξεκίνησε τον αγώνα από την 11η θέση, βρέθηκε στην 18η και με αντεπίθεση διαρκείας κατάφερε να σκαρφαλώσει μέχρι την 4η, έχοντας μάλιστα σημαντική διαφορά από τις Williams των Bottas - Massa που τερμάτισαν στις θέσεις 5-6.

Ο Max Verstappen έφερε την Toro Rosso στην 7η θέση και έγραψε ιστορία καθώς έγινε ο νεότερος σε ηλικία πιλότος που βαθμολογείται (17 χρόνων, 5 μηνών και 29 ημερών). Πολύ καλή εμφάνιση και από τον ομόσταβλό του, Carlos Sainz Jr που τερμάτισε στην 8η θέση. Και οι δύο έβαλαν τα… γυαλιά στη μεγάλη αδερφή Red Bull που είδε τους Kvyat - Ricciardo να δέχονται γύρο από τον -τι ειρωνία- Sebastian Vettel.

Καμία από τις δύο McLaren δεν κατάφερε να τερματίσει, με τον Fernando Alonso να εγκαταλείπει στον 23ο γύρο με πρόβλημα στο σύστημα ψύξης του ERS και τον Jenson Button να ακολουθεί στον 44ο γύρο με πρόβλημα στο turbo. Στα θετικά, το γεγονός ότι όσο αγωνίστηκαν είχαν σχετικά καλό ρυθμό, σχεδόν στα ίδια επίπεδα με αυτόν των Red Bull.



Το Πρωτάθλημα συνεχίζεται με το Grand Prix της Κίνας που διεξάγεται στις 12 Απριλίου, ανήμερα του Πάσχα…

www.caranddriver.gr/article.asp?catid=33059&subid=2&pubid=7409012

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 Mar 2015 21:57 #158769 by sprk
Replied by sprk on topic Formula 1 / MotoGP / WRC
Formula 1 - World Drivers' Championship (29.03.2015)

1. Hamilton Lewis Mercedes 43
2. Vettel Sebastian Ferrari 40
3. Rosberg Nico Mercedes 33
4. Massa Felipe Williams 20
5. Raikkonen Kimi Ferrari 12
6. Nasr Luiz Felipe Sauber 10
7. Bottas Valtteri Williams 10
8. Ricciardo Daniel Red Bull 9
9. Hulkenberg Nico Force India 6
10. Verstappen Max Toro Rosso 6
11. Sainz Carlos Jr. Toro Rosso 6
12. Ericsson Marcus Sauber 4
13. Kvyat Daniil Red Bull 2
14. Perez Sergio Force India 1
15. Button Jenson McLaren 0
16. Grosjean Romain Lotus 0
17. Merhi Roberto Manor Marussia 0

Formula 1 - World Constructors' Championship (29.03.2015)

1. Mercedes 76
2. Ferrari 52
3. Williams 30
4. Sauber 14
5. Toro Rosso 12
6. Red Bull 11
7. Force India 7
8. McLaren 0

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 May 2016 22:32 #181301 by Παντελής Δασκαλέλος
Παιδιά πώς σας φαίνεται η κίνηση της Red Bull να υποβιβάσει στην Toro Rosso τον Kvyat και να "ανεβάσει" τον Verstappen; Προσωπικά θεωρώ ότι ο πιτσιρικάς έχει μπόλικο ταλέντο και αρκετό θράσος και το μόνο που μένει είναι να το τιθασεύσει λίγο για να εξελιχτεί ως οδηγός.

Για την ιστορία ο λόγος του υποβιβασμού του Kvyat ήταν τα σοβαρά λάθη του στο Ρωσικό Gran Prix, όπου και στούκαρε στην ουρά του Vettel.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
31 Jul 2016 21:58 #185635 by Στέφανος Πετρίδης
Έβλεπα το γερμανικό Gran Prix σήμερα και νομίζω ότι αυτός ο φουκαράς ο Rosberg είναι άξιος της μοίρας του, το παλικάρι δεν μπορεί να κάνει μια σωστή εκκίνηση. Βλέπω πάλι τον Hamilton πρωταθλητή και φέτος. Δυστυχώς το πρωτάθλημα στην αρχή είχε κάποιο ενδιαφέρον αλλά πάλι η Mercedes τα σαρώνει όλα, αν δεν βελτιωθεί η Ferrari δραστικά δεν βλέπω φως.

Please Log in or Create an account to join the conversation.