Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Ελλάδα: Γενική Συζήτηση/Επικαιρότητα

More
04 Dec 2007 18:13 #39133 by kostas

aposperittis\ wrote: Ναι μονο που οι "πουτάνες" των ροζ τηλεφώνων είμαστε εμείς, ο λαός, εμάς γ@μ@νε...


mas g@m@ne edo kai xronia alla fenete pos to apolamvanoume..

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • a Guest
  • Visitor
  • Visitor
06 Dec 2007 12:49 #39151 by a Guest

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Dec 2007 16:40 #39156 by Esperos
Είχαμε δει πριν λίγο καιρό, τις προθέσεις της γαλλικής κυβέρνησης για την καταπολέμηση της πειρατείας στο διαδίκτυο και τις μεγάλες προσπάθειες της BSA στη χώρα μας, στην κατεύθυνση αυτή. Σήμερα θα δούμε πως σύμφωνα με στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας, το ποσοσοστό πειρατείας λογισμικού στην Ελλάδα αγγίζει το 61% και είναι το υψηλότερο ποσοστό στην Ευρώπη ανάμεσα στα 27 κράτη - μέλη (μέσος όρος 36%), ενώ η αξία του παράνομα εγκατεστημένου λογισμικού στη χώρα μας εκτιμάται στο 128 εκατομμύρια ευρώ. Οι χρήστες Η/Υ οι οποίοι κατέχουν… λογισμικά προγράμματα χωρίς τις νόμιμες άδειες κινδυνεύουν πλέον εκτός από νομικές και αστικές κυρώσεις και με διοικητικό πρόστιμο 1.000 ευρώ για κάθε πειρατικό πρόγραμμα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Dec 2007 18:00 #39158 by Νικολής Ασημάκης
Kαι πως θα καταφέρουν να εντοπίζουν τους "δράστες"; Επιπλέον αυτές οι κυρώσεις είναι γι'αυτούς που χακάρουν παιχνίδια και τα πουλάνε σε άλλους ή και τον απλό κοσμάκη που μπαίνει στο internet και κατεβάζει τραγούδια ή προγράμματα;

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Dec 2007 19:36 #39159 by Χρήστος Αρχοντάκης
To ιδιο ηθελαν να κανουν και με τα προγραμματα που κατεβαζουμε μουσικη (λεμονοσυρμα, γαιδαρος) αλλα δεν εχουν κλεισει ακομα.Αυτο το πραγμα θα αργησει να ερθει στην Ελλαδα.5ετια και βαλε.
Δεν μπορει να καταπολεμηθει αυτο το φαινομενο του hacking και της αντιγραφης δεδομενων.Τα πνευματικα δικαιωματα δεν υπαρχουν πια δυστυχως.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Dec 2007 21:01 #39161 by Μάνος Αλιμπέρτης
Με μία πρόταση θα καταθέσω την άποψη μου πάνω στο θέμα(κυρίως στο θέμα του λογισμικου...)

Γιατί να το πάρεις σπασμένο όταν υπάρχει FREE?(openoffice.org,LINUX κτλ)

Προσωπικά χρησιμοποιώ σε demo(αλλα με full χαρακτηρηστικά

Everything that has a beginning has an end...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Dec 2007 15:22 #39166 by Vassilis
geia checkarete auto!:
Διαδίκτυο τέλος για όσους «κατεβάζουν» παράνομα

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Dec 2007 15:49 #39167 by Νικολής Ασημάκης
Sorry που θα το πω αλλά δεν πιστεύω να συμφωνήσουν με αυτό οι εταιρίες παροχής internet γιατί πάω στοίχημα πως όλοι έχουμε κατεβάσει τουλάχιστον μια φορά τραγούδια από το internet άρα αν κόψει συνδέσεις, θα κοπούν χιλιάδες.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • a Guest
  • Visitor
  • Visitor
07 Dec 2007 21:25 #39182 by a Guest
Sorry I'll disagree.
Oi ISP's hdh to kanoun se oti afora sthn mousikh stis USA. Otidhpote kaneis sto diktyo yparxei kataxwrhmeno. Den mporeis na to apofygeis ayto. To thetiko pou vriskw se ayto einai oti o kosmos tha strafei sto na paraksei original free content to opoio kat eme einai poly pio endiaferon, kati pou tha odhghsei se poly arnhtikes synepeies se aytous pou theloun na xtyphsoun thn idiwtikothta mas.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Feb 2008 16:15 #40547 by Μάνος Γρυπάρης
Κοιτάξτε τι μαγκιά έκανε ο Λάμπης Ταγματάρχης, καθηγητής στο τμήμα Επικοινωνίας & ΜΜΕ και παρουσιαστής της προηγούμενης εκπομπής του Μουντιάλ στη ΝΕΤ μαζί με τον Θανάση Λάλα.

*Αυτοί είναι οι δημοσιογράφοι του αύριo ...*

*ΑΦΩΝΟΙ ΕΜΕΙΝΑΝ ενενήντα περίπου φοιτητές κατά τη διάρκεια του μαθήματος Ειδικά Ρεπορτάζ στο τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Πανεπιστημίου της Αθήνας όταν ο καθηγητής τους Λάμπης Ταγματάρχης, δημοσιογράφος και πρόεδρος στη συνδρομητική τηλεόραση, κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας σήκωσε μια φοιτήτρια που καθόταν στην πρώτη σειρά του αμφιθεάτρου και τη φίλησε στο στόμα.

ΑΚΟΛΟΥΘΩΣ ΖΗΤΗΣΕ απ' τους φοιτητές να καταγράψουν το περιστατικό και να το στείλουν άμεσα ως ρεπορτάζ στο μέσο που υποτίθεται ότι εργάζονταν.

Μόλις είχε ολοκληρωθεί εκτενέστατη συζήτηση με θέμα «Ηθικοί κανόνες στο ρεπορτάζ, ηθικά διλήμματα, εισβολή στην ιδιωτική ζωή» και είχε αναλυθεί η ανάγκη να ερευνούν σοβαρά και να ψάχνουν σε βάθος οποιοδήποτε θέμα πριν το καταγράψουν για το μέσον όπου μελλοντικά θα εργάζονται.

ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΟΝΤΩΣ κατέγραψαν αυτό που είδαν. Και με οξύ τρόπο καυτηρίασαν την πράξη του καθηγητή τους.

Ενας μάλιστα...αποχώρησε επιδεικτικά από το αμφιθέατρο σε ένδειξη διαμαρτυρίας γι' αυτό που συνέβη στη συμφοιτήτριά του.

«ΗΡΘΕ ΝΑ ΛΥΤΡΩΣΕΙ τα σεξουαλικά του βίτσια», έγραψε ο ένας, «σεξουαλική επίθεση σε φοιτήτρια την ώρα του μαθήματος», έγραψε ο άλλος, «πείραμα με σεξουαλικές προεκτάσεις», έγραψε ο τρίτος. Χαμός.

Η συνέχεια έχει ακόμη πιο μεγάλο ενδιαφέρον.
Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΚΟΥΓΕ όλο το φρικτό κατηγορητήριο ατάραχος.

«Σας έχω βγάλει και φωτογραφία με το κινητό μου» του φώναξε ένας φοιτητής, «δεν φοβόσαστε ότι αύριο θα είστε πρωτοσέλιδο;» τον ρώτησε...

Ο καθηγητής σηκώθηκε κι αφού ευχαρίστησε τους φοιτητές του για τη συνεργασία, τους ανακοίνωσε ότι, αν δεν είναι εξαιρετικά προσεκτικοί και δεν ερευνούν αυτό που πρόκειται να γράψουν, πέρα απ' το γεγονός ότι δεν θα περάσουν ποτέ το μάθημά του, δεν θα γίνουν ποτέ καλοί δημοσιογράφοι.

Και αμέσως άρχισε να τους απαριθμεί τα λάθη τους:

1. Κανείς από τους φοιτητές-ρεπόρτερ δεν έκανε ρεπορτάζ.
2. Κανείς δεν σηκώθηκε από τη θέση του να ρωτήσει το «θύμα» αν είχε κάποια σχέση με τον κ. καθηγητή, αν είχε προηγηθεί κάτι μεταξύ τους, αν είχε προκληθεί ή είχε προκαλέσει τον καθηγητή.
3. Κανείς φοιτητής δεν παρατήρησε ότι η φοιτήτρια «θύμα» ήταν τελείως άγνωστο σ' αυτούς πρόσωπο και προφανώς δεν την είχαν ξαναδεί ποτέ στο αμφιθέατρο της σχολής.
4. Κανείς φοιτητής δεν πρόσεξε ότι αυτή η φοιτήτρια, όσο κι αν έμοιαζε νέα, ήταν τουλάχιστον δέκα χρόνια μεγαλύτερή τους.
5. Επειδή η φοιτήτρια «θύμα» δεν γνώριζε κανέναν, δεν μιλούσε και με κανέναν, πράγμα ασύνηθες για φοιτητικό αμφιθέατρο.
6. Κανείς απ' τους φοιτητές δεν σκέφτηκε ότι το θέμα που μόλις είχε αναλυθεί από τον καθηγητή είχε τίτλο «Ηθικοί κανόνες στη δημοσιογραφία» και ότι αυτό σημαίνει.
7. Κανείς δεν ρώτησε τη συμφοιτήτρια που καθόταν δίπλα στο «θύμα» αν πρόσεξε κάτι ιδιαίτερο στη συμπεριφορά του «θύματος» ή τη συμπεριφορά του καθηγητή.
*8. Κανείς δεν φρόντισε να ρωτήσει τον καθηγητή αν είναι σύνηθες γι' αυτόν να καταφεύγει σε ανάλογες συμπεριφορές και αν αυτή είναι μια νέα διδακτική μέθοδος.
9. Τέλος, κανείς δεν φρόντισε να μάθει γιατί επιτέλους διάλεξε αυτή τη φοιτήτρια κι όχι μια άλλη...και εν πάση περιπτώσει, αφού επρόκειτο να τον κάνουν πρωτοσέλίδο να του ζητήσουν να πει κι αυτός την άποψή του.

Το μάθημα τελείωσε.

ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ συζητούσαν μεγαλόφωνα για το περιστατικό. Ο καθηγητής έπρεπε να αποχωρήσει γρήγορα από την αίθουσα γιατί το δίωρο της διδασκαλίας είχε τελειώσει.

ΣΗΚΩΘΗΚΕ, μάζεψε τα πράγματά του από την έδρα, ζήτησε από τους φοιτητές ένα λεπτό ησυχία για να τους συστήσει τη γυναίκα του, που πρώτη φορά παρακολούθησε το μάθημά του.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.