Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Microsoft: Γενική συζήτηση

More
07 Jan 2023 01:18 #268895 by Nikos Georgopoulos
Η Microsoft είπε στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου: "Δεν ξέρουμε πότε κυκλοφόρησε το πρώτο Call of Duty"




Κάτι που βρίσκει κάποιος με ένα Google search.

Τον...Κινέζο συνεχίζει να παίζει η Microsoft προς την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου της Αμερικής. Σε σχετική επιστολή της Microsoft προς την Επιτροπή, η Αμερικάνικη εταιρεία δήλωσε:  "Η Microsoft υποστηρίζει ότι δεν διαθέτει επαρκή γνώση ή πληροφορίες για να σχηματίσει μια πεποίθηση για την αλήθεια των ισχυρισμών σχετικά με τις αντιλήψεις του κλάδου για το Call of Duty και την αρχική ημερομηνία κυκλοφορίας του Call of Duty".

Τέτοια απάντηση πραγματικά δεν θα έδινε ούτε ο πιο άσχετος του χώρου. Με ένα απλό Google Search βλέπουμε ότι το πρώτο Call of Duty κυκλοφόρησε στην 29/10/2003 στην Αμερική για PC  και στις 7 Νοεμβρίου στην Ευρώπη.

Πάντως οι δηλώσεις αυτές είναι στο ίδιο μήκος κύματος με άλλες, στις οποίες η Microsoft και η Sony προσπαθούν να αποδείξουν ότι ο ανταγωνιστής τους είναι πιο ισχυρός, προκειμένου να κερδίσουν την υπόθεση της Activision Blizzard, την οποία η Microsoft θέλει να εξαγοράσει, ενώ η Sony όχι.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Jan 2023 11:06 #269016 by Nikos Georgopoulos
Η Microsoft έβαλε διαφήμιση στη Washington Post για να "πιέσει" για την εξαγορά της Activision Blizzard




Σπόντα προς την Επιτροπή Εμπορίου.

Η Microsoft έβαλε μια μεγάλη διαφήμιση στην εφημερίδα The Washington Post , υποστηρίζοντας την εξαγορά της Activision Blizzard, μια από τις λίγες μόνο σημαντικές δημόσιες κινήσεις της εταιρείας για την υποστήριξη της επικείμενης εξαγοράς.

Περιέργως, η διαφήμιση υποστηρίζεται τόσο από την Microsoft όσο και από το σωματείο Εργαζομένων Επικοινωνιών της Αμερικής (CWA), υπογραμμίζοντας το περασμένο έτος τους ελιγμούς της Microsoft για τα εργασιακά δικαιώματα και τα ατομικά δικαιώματα κάθε εργαζόμενου, μιας και οι υπάλληλοί της ήθελαν να δημιουργήσουν σωματεία.

Η Microsoft συνεργάστηκε μαζί με την CWA για να αναγνωρίσει ένα σωματείο εργαζομένων που σχηματίστηκε στην Zenimax, την οποία είχε εξαγοράσει έναντι 7,5 δις δολαρίων. Αυτό είναι μέρος ενός προτύπου της Microsoft να είναι πολύ ανοιχτή δημόσια στη δημιουργία συνδικάτων—σχεδόν σαν να ανταποκρίνεται άμεσα στη συμπεριφορά της ίδιας της Activision Blizzard.



Η διαφήμιση της Microsoft με τίτλο "A New Year Opens New Doors" τονίζει τη φιλική προς τους εργαζόμενους εικόνα που θέλει να προωθήσει η Microsoft: "Καθώς μπαίνουμε σε μια νέα χρονιά, παραμένουμε αφοσιωμένοι στη δημιουργία των καλύτερων χώρων εργασίας που μπορούμε για ανθρώπους που ζουν στον τομέα της τεχνολογίας», αναφέρει. "Αυτό είναι σύμφωνο με τις νέες πρωτοποριακές αρχές εργατικής ουδετερότητας που καθιέρωσαν πέρυσι οι Communications Workers of America και η Microsoft. Κατά τη διάρκεια του 2023, ελπίζουμε να φέρουμε την ίδια συμφωνία και στην Activision Blizzard, την οποία η Microsoft έχει προτείνει να αποκτήσει."

Πιο συγκεκριμένα, οι τελευταίες γραμμές της διαφήμισης λένε ότι η Microsoft δεν ζητά από την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου "να αγνοήσει τις ανησυχίες για τον ανταγωνισμό". Αντίθετα, η Microsoft δήλωσε: "Πιστεύουμε ότι είναι σημαντικό να διερευνηθούν λύσεις που προστατεύουν τον ανταγωνισμό και τους καταναλωτές, ενώ παράλληλα προωθούν τις ανάγκες των εργαζομένων". Η Microsoft επέκρινε την νομική βάση της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου πριν από λίγο καιρό, αλλά τελικά έκανε στροφή 180 μοιρών.

Αυτό το τελευταίο κομμάτι είναι μια πραγματική έκκληση προς την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου, μια ρυθμιστική υπηρεσία στην οποία παραχωρούνται ευρείες εξουσίες από το Κογκρέσο των ΗΠΑ να εγκρίνει ή να απορρίπτει εταιρικές εξαγορές και συγχωνεύσεις.

Διαβάστε περισσότερα για την αγωγή της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου των ΗΠΑ.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Jan 2023 10:49 #269088 by Nikos Georgopoulos
Α.Ι. μπορεί να μιμηθεί ανθρώπινες φωνές, αν τις ακούσει για λίγα δευτερόλεπτα




Αναπτύχθηκε από ομάδα ερευνητών της Microsoft.

Μία ομάδα ερευνητών της Microsoft ανέπτυξε την Vall-E, μία Α.Ι. που μπορεί να μιμηθεί ανθρώπινες φωνές, αν τις ακούσει για λίγα δευτερόλεπτα.

Οι ερευνητές δήλωσαν ότι τα περισσότερα συστήματα παραγωγής φωνής χρειάζονται μόνο υψηλής ποιότητας δεδομένα ώστε να δημιουργήσουν τον ήχο με ακρίβεια. Δεδομένα που μαζεύτηκαν από το Internet δεν ταιριάζουν στις προδιαγραφές και δεν οδηγούν στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

Η Vall-E, όμως είναι εκπαιδευμένη σε 60.000 ώρες αγγλικής γλώσσας από περισσότερο 7.000 μικρόφωνα και όλα αυτά έχουν εισαχθεί σε πρόγραμμα αναγνώρισης λόγου. Τα δεδομένα που χρησιμοποιεί δεν είναι ακριβή ή καθαρά, όμως οι ερευνητές θεωρούν ότι μπορεί πιο εύκολα και φυσικά να προσαρμοστεί από άλλα αντίστοιχα συστήματα: Τα αποτελέσματα των πειραμάτων δείχνουν ότι η Vall-E ξεπερνάει με διαφορά τα υπόλοιπα συστήματα σε θέμα ομοιότητας με την πραγματικότητα φυσικότητας. Επιπλέον βρήκαμε ότι η Vall-E μπορεί να κρατήσει το συναίσθημα του ομιλητή Για να μην υπάρξουν προβλήματα πνευματικών δικαιωμάτων η ιδιωτικότητας, η ομάδα των ερευνητών δήλωσε ότι θα δημιουργήσει ένα λογισμικό που θα εντοπίζει αν τα clips είναι πραγματικά ή δημιουργημένα από την Vall-E.

Μπορείτε να ακούσε την Vall-E κάνοντας κλικ εδώ

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Jan 2023 10:09 #269125 by Nikos Georgopoulos
Οι κονσόλες Xbox σύντομα θα μπορούν να μειώνουν την ενεργειακή κατανάλωση τους




Μέτρα για ένα καλύτερο περιβάλλον από την Microsoft.

Μια νέα ενημέρωση για τις κονσόλες Xbox, θα τις καταστήσει φιλικότερες προς το περιβάλλον . Πιο συγκεκριμένα το νέο χαρακτηριστικό θα μειώνει το αποτύπωμα άνθρακα βελτιστοποιώντας τις ενημερώσεις και τους χρόνους λήψης, μέχρι το πότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί η μεγαλύτερη ανανεώσιμη ενέργεια στα τοπικά δίκτυα ενέργειας.

Η λειτουργία θα είναι αρχικά διαθέσιμη για υπαλλήλους της Microsoft χρησιμοποιώντας την επιλογή εξοικονόμησης ενέργειας τερματισμού λειτουργίας και με την κονσόλα τους διαμορφωμένη να υποστηρίζει αυτόματες ενημερώσεις. Από σήμερα θα έχουν επίσης την δυνατότητα στο Xbox Series X/S να ενημερώνεται αυτόματα μέσω της επιλογής shutdown mode, η οποία μειώνει την κατανάλωση ενέργειας ενώ η κονσόλα είναι απενεργοποιημένη.

Η Microsoft ισχυρίζεται ότι για κάθε δύο κονσόλες Xbox που αλλάζουν σε shutdown mode, θα εξοικονομεί το ισοδύναμο άνθρακα ενός δέντρου που φυτεύτηκε και καλλιεργήθηκε για μια δεκαετία - με βάση τον μέσο όρο των κονσολών Xbox σε τερματισμό λειτουργίας για 20 ώρες κάθε μέρα για ένα χρόνο. Αναγνωρίζει ότι η εξοικονόμηση ενέργειας ποικίλλει ανάλογα με την κονσόλα και άλλους παράγοντες. Το shutdown mode είναι επίσης η πιο βιώσιμη επιλογή τροφοδοσίας για την κονσόλα, χρησιμοποιώντας έως και είκοσι φορές λιγότερη ενέργεια από τo sleep mode.

Αυτή η ενημέρωση όπως αναφέραμε δεν είναι προς το παρόν διαθέσιμη στο ευρύ κοινό, αλλά θα είναι σύντομα διαθέσιμη για όλους τους κατόχους Xbox. Μια περαιτέρω ρύθμιση ενέργειας για μέχρι στιγμής επιλεγμένους χρήστες είναι η ρύθμιση "Active hours", στην οποία αυτοί που χρησιμοποιούν την επιλογή sleep mode μπορούν να προσαρμόσουν τις ώρες λειτουργίας της κονσόλας, όπου θα εκκινεί γρήγορα και θα είναι διαθέσιμη για απομακρυσμένη αφύπνιση.

Οι κάτοχοι κονσόλας Xbox One θα βλέπουν επίσης νέες επιλογές λειτουργίας ενέργειας από σήμερα, συμπεριλαμβανομένου του τερματισμού λειτουργίας . Αυτές οι επιλογές είναι μια προσπάθεια για την επίτευξη του στόχου της Microsoft να γίνει μια εταιρεία με μειωμένες τιμές κατανάλωσης άνθρακα, θετικά προσκείμενη για το νερό και με μηδενικά απόβλητα έως το 2030.

Η Microsoft προέτρεψε τους χρήστες του Xbox να περάσουν στη λειτουργία τερματισμού πέρυσι . Αυτή η νέα ενημέρωση θα κάνει αυτή την αλλαγή αυτόματα.

Η εταιρεία επίσης είχε διεξάγει έρευνα σχετικά με τα νέα χαρακτηριστικά για την κατανάλωσης ενέργειας . Ίσως αυτή η ενημέρωση είναι το πρώτο αποτέλεσμα της έρευνας.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Jan 2023 10:09 #269126 by Nikos Georgopoulos
Η Microsoft σκέφτεται να επενδύσει 10 δισεκατομμύρια δολάρια στα ChatGPT και DALL-E




Στοχεύει στην επένδυση στο A.I.

Η Microsoft βρίσκεται επί του παρόντος σε συζητήσεις για να επενδύσει 10 δισεκατομμύρια δολάρια στην OpenAI , την εταιρεία πίσω από το  ChatGPT , το chatbot συνομιλιών που υποστηρίζεται από τεχνητή νοημοσύνη και την DALL-E που κατορθώνει να δημιουργεί εικόνες μέσω τεχνητής νοημοσύνης.

Σύμφωνα με τη Semafor , η επένδυση αυτή θα ήταν μέρος μιας ευρύτερης συμφωνίας με την OpenAI όπου η Microsoft θα περικόψει κατά 75% τα κέρδη της OpenAI μέχρι να ανακτήσει την επένδυσή της. Μετά από αυτό, η Microsoft θα κατείχε μερίδιο 49% στην OpenAI. Αυτός ο κύκλος επενδύσεων θα αποτιμούσε την OpenAI στα 29 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν το θέμα. Ωστόσο, η έκθεση αναφέρει ότι δεν είναι σαφές εάν η συμφωνία είναι οριστική, αλλά στάλθηκαν έγγραφα σε «υποψήφιους επενδυτές» που περιγράφουν τους όρους της συμφωνίας στο τέλος του περασμένου έτους.

Το ChatGPT είναι ένα chatbot τεχνητής νοημοσύνης ικανό να δίνει μακροσκελείς απαντήσεις σε ανοιχτές ερωτήσεις συνομιλίας. Οι άνθρωποι από τότε έχουν καταφέρει να γράφουν ποιήματα, ανέκδοτα, ακόμη και να δίνουν βοήθεια σε εργασίες μαθητών. Η DALL-E είναι ένα AI δημιουργίας εικόνων με βάση τα στοιχεία του χρήστη, όπως "μια ελαιογραφία του Batman να τρώει ένα cheeseburger μπροστά σε ένα μωρό".

Οι πληροφορίες ανέφεραν ότι η Microsoft προσπαθεί να αυξήσει το μερίδιό της στην OpenAI από τότε που επένδυσε ένα δισεκατομμύριο σε μετρητά το 2019. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της OpenAI Sam Altman είπε στο Twitter ότι το μέσο κόστος είναι " πιθανώς μονοψήφια σεντς ανά συνομιλία." Αυτό ίσχυε όταν το ChatGPT κυκλοφόρησε τον Δεκέμβριο του περασμένου έτους και έφτασε τους πρώτους εκατομμύρια χρήστες. Μερικά σεντς ανά συνομιλία μπορεί να μην ακούγονται πολλά για το OpenAI, αλλά όταν αρχίσετε να φτάνετε σε εκατομμύρια συνομιλίες καθημερινά, αυτά τα κόστη μπορεί να αθροιστούν. Η είσοδος της Microsoft μπορεί να βοηθήσει στη βελτιστοποίηση του κόστους σε βάθος χρόνου.

Την περασμένη εβδομάδα, η Microsoft ανακοίνωσε ότι θα χρησιμοποιήσει τον Μάρτιο την τεχνολογία πίσω από το ChatGPT σε μια έκδοση του Bing , μια κίνηση που η εταιρεία ελπίζει ότι θα προσελκύσει περισσότερους ανθρώπους στη μηχανή αναζήτησης. Δυστυχώς για τη Microsoft, η λέξη που αναζητήθηκε περισσότερο από το Bing πέρυσι ήταν η Google.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Jan 2023 23:50 #269147 by Nikos Georgopoulos
Google και Nvidia εκφράζουν τις ανησυχίες τους για την εξαγορά της Activision Blizzard από την Microsoft




Μίλησαν με τις ρυθμιστικές αρχές της Αμερικής.

Η Google και η Nvidia, δύο πολύ μεγάλες εταιρείες του τεχνολογικού κλάδου, επικοινώνησαν με την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ και εξέφρασαν τις ανησυχίες τους για την επικείμενη εξαγορά της Activision Blizzard από την Microsoft.

H Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ έχει μηνύσει την Microsoft για να μπλοκάρει την συμφωνία και η δίκη έχει οριστεί για τον Αύγουστο.

Σύμφωνα με την έκθεση της Ομοσπονδιακής Επιτροπής, η Google και η Nvidia έχουν προειδοποιήσει ότι η Microsoft θα αποκτούσε ένα αθέμιτο πλεονέκτημα στα mobile games, τις συνδρομές και το cloud gaming, αλλά η Nvidia σταμάτησε να αντιτάσσεται ρητά στη συμφωνία. Αντ' αυτού επέλεξε να υποτιμήσει τη σημασία της ίσης πρόσβασης στα games.

Βέβαια η Google, θα κλείσει σε λίγες μέρες το Google Stadia, την υπηρεσία cloud gaming που ξεκίνησε και έχει έναν άμεσο ανταγωνισμό με την Microsoft, τόσο διότι έχασε αρκετά δις στις cloud υπηρεσίες, όσο και γιατί η Microsoft έχει ένα μερίδιο της πίτας με το Xbox Live marketplance, μιας και η Google έχει το Google Play (και πλέον η Microsoft θέλει να αγοράσει και την King, που φτιάχνει το Candy Crush, αφού ανήκει και αυτή στην Activision Blizzard).

Η Microsoft λέγεται ότι σχεδιάζει να δημιουργήσει ένα digital store για mobile games. Από την άλλη, η Nvidia έχει κάνει μια σημαντική επένδυση στη δική της υπηρεσία streaming, το GeForce Now. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2021, η Microsoft ήταν μεταξύ πολλών εταιρειών τεχνολογίας που διαμαρτυρήθηκαν για την εξαγορά της βρετανικής εταιρείας ημιαγωγών Arm από την Nvidia, με 40 δισεκατομμύρια δολάρια, την οποία τελικά η εταιρεία εγκατέλειψε.

Η Sony, κατασκευάστρια εταιρεία του PlayStation, είναι η πρώτη που αντιτάσσεται στην εξαγορά.

Διαβάστε περισσότερα σχετικά με την διαφήμιση της Microsoft στη Washington Post, με στόχο την πίεση για την εξαγορά της Activision Blizzard.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Jan 2023 10:47 #269193 by Nikos Georgopoulos
Η Ευρωπαϊκή Ένωση έστειλε αντιμονοπωλιακή προειδοποίηση στη Microsoft για την εξαγορά της Activision Blizzard




Ακολουθεί παρόμοια τακτική με τις ΗΠΑ.

Μετά την αγωγή της Ομοσπονδιακής Επιτροπής των ΗΠΑ προς την Microsoft για την εξαγορά της Activision Blizzard, σειρά έχει πλέον η αρμόδια αρχή της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση απέστειλε μία προειδοποίηση αντιμονοπωλιακής τακτικής κατά της Microsoft, για την επικείμενη εξαγορά της Activision Blizzard, κάτι που κάνει τα πράγματα περίπλοκα. 

Η Microsoft θα πρέπει να υπερασπιστεί την εξαγορά των 68,7 δις δολαρίων για την Activision Blizzard στην Ευρωπαϊκή Ένωση και θα πρέπει να απαντήσει προσεχώς. Η προθεσμία είναι η 11η Απριλίου, όταν και η Ευρωπαϊκή Ένωση θα αποφασίσει για την έγκριση ή όχι της εξαγοράς.

Η Αμερικάνικη εταιρεία αναμένεται να προσφέρει παραχωρήσεις για να μπορέσει η αγορά να εγκριθεί. Μία από αυτές είναι η γνωστή 10ετή συμφωνία παραμονής του Call of Duty και στις κονσόλες PlayStation.

Βέβαια η Microsoft καλά θα κάνει να πάει διαβασμένη αυτή τη φορά και να μην κάνει αστείες δηλώσεις του στυλ "Δεν ξέρουμε πότε κυκλοφόρησε το πρώτο Call of Duty".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Jan 2023 10:50 #269215 by Nikos Georgopoulos
Microsoft: "Είμαστε 4οι στο gaming, αν πιστεύεις στον ανταγωνισμό θα πρέπει να πιστεύεις σε αυτή τη συμφωνία"




Έμμεσα πυρά κατά των Επιτροπών Εμπορίου.

Καθώς η Microsoft έχει να αντιμετωπίσει την Ομοσπονδιακή Επιτροπή των ΗΠΑ, την Ευρωπαϊκή Ένωση και βέβαια την ίδια την Sony στο δρόμο της προς την εξαγορά της Activision Blizzard, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Microsoft υπερασπίστηκε την προτεινόμενη εξαγορά της Activision Blizzard.

Ο Satya Nadella μίλησε για να υπερασπιστεί την εξαγορά, λέγοντας ότι θα συμβάλει στη δημιουργία ακόμη μεγαλύτερου ανταγωνισμού στον χώρο των games και όχι στη μείωση του. Μιλώντας στο Παγκόσμιο Οικονομικό Forum στην Ελβετία, ο Nadella είπε ότι η Microsoft προσπαθεί να αγοράσει την Activision Blizzard για να ανταγωνιστεί καλύτερα τους μεγαλύτερους παίκτες στην αγορά, όπως η Sony και η Tencent.

"Είμαστε ο παίκτης Νο. 4 που προσπαθεί να προσθέσει κάποιο περιεχόμενο και να δημιουργήσει περισσότερες ευκαιρίες για περισσότερους publishers , περισσότερους παίκτες που θα μπορούν να απολαύσουν (σ.σ. τα νέα games). Αν πιστεύεις στον ανταγωνισμό, θα πρέπει να πιστεύεις σε αυτή τη συμφωνία", είπε, σύμφωνα με την Wall Street Journal . «Ελπίζω οι αρχές ανταγωνισμού να επικεντρωθούν περισσότερο στον ανταγωνισμό».

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Jan 2023 11:04 #269221 by Nikos Georgopoulos
10.000 απολύσεις και επίσημα



Ο Satya Nadella, διευθύνων σύμβουλος της Microsoft, επιβεβαίωσε ότι θα πραγματοποιήσει 10.000 απολύσεις (και όχι 11.000 όπως έλεγαν οι αρχικές φήμες) Οι απολύσεις ξεκινούν από σήμερα 18/1 και θα τελειώσουν το τρίτο τρίμηνο του οικονομικού έτους του 2023 (δηλαδή στα τέλη του 2023). Ο Nadella δήλωσε: "Θα σταματήσουμε κάποιες θέσεις σε ορισμένους τομείς, αλλά θα συνεχίσουμε να προσλαμβάνουμε άτομα σε στρατηγικούς τομείς. Είναι μια δύσκολη περίοδος για όσους επηρεάζονται. Η βασική ομάδα διοίκησης και εγώ δεσμευόμαστε ότι όσο προχωράμε στη διαδικασία θα το κάνουμε με τον πιο προσεκτικό και διαφανή τρόπο που μπορούμε".
Οι New York Times λένε ότι η Microsoft προσέλαβε 75.000 άτομα το 2019, για να καλύψει την ζήτηση των online υπηρεσιών της, λόγω της πανδημίας.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Jan 2023 09:37 #269240 by Nikos Georgopoulos
Δηλώσεις από πρώην στελέχη της Microsoft



Ορισμένα πρώην στελέχη της Microsoft κατέκριναν τις 10.000 απολύσεις που ξεκίνησαν από χθες.
O Patrick Wren, πρώην επικεφαλής του σχεδιασμού του multiplayer mode του Halo Infinite και πρώην εργαζόμενος της 343 Industries της Microsoft (πλέον δουλεύει στην εταιρεία ανάπτυξης Respawn της Electronic Arts), δήλωσε: «Οι απολύσεις στην 343 δεν θα έπρεπε να γίνουν και το Halo Infinite θα έπρεπε να είναι σε καλύτερη κατάσταση. Ο λόγος και για τα δύο αυτά πράγματα είναι η ανίκανη ηγεσία στην κορυφή κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του Halo Infinite που προκαλεί τεράστιο άγχος σε όσους εργάζονται σκληρά για να κάνουν το Halo όσο το δυνατόν καλύτερο. Οι άνθρωποι με τους οποίους δούλευα καθημερινά ήταν παθιασμένοι με το Halo και ήθελαν να κάνουν κάτι υπέροχο για τους fans. Βοήθησαν να πιέσουν για ένα καλύτερο Halo και απολύθηκαν για αυτό. Οι προγραμματιστές εξακολουθούν να δουλεύουν σκληρά για αυτό το όνειρο. Να είστε ευγενικοί μαζί τους αυτή την άσχημη περίοδο».

Please Log in or Create an account to join the conversation.