Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Έρευνες: Γενική συζήτηση

More
11 Oct 2021 12:46 #256229 by Απόστολος Μητσακούλης
Το αν βελτιωνουν την οραση δν γνωριζω, παντος εχω παρατηρησει οτι δν κουραζονται τα ματια μου σε συγχρονη οθονη. Πιο παλια που ειχα για τηλεωραση ενα θυριο κουτι μου προκαλουσε πονοκεφαλο και μερικες φορες δακρυζαν τα ματια μου. Πλεον δν εχω κανενα τετοιο προβλημα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Oct 2021 01:53 #256237 by Blood Prince

Το αν βελτιωνουν την οραση δν γνωριζω, παντος εχω παρατηρησει οτι δν κουραζονται τα ματια μου σε συγχρονη οθονη. Πιο παλια που ειχα για τηλεωραση ενα θυριο κουτι μου προκαλουσε πονοκεφαλο και μερικες φορες δακρυζαν τα ματια μου. Πλεον δν εχω κανενα τετοιο προβλημα.

Τυχερός....εγώ στο laptop θυμάμαι που έπαιζα το 2019 Dark Souls 2 SOFTS , ειδικά στην περιοχή the gutter, τα μάτια μου με πονούσαν και με έτσουζαν πάρα πολύ και δάκρυζαν.....επίσης ανάλογα ένιωσα και παίζοντας Dark Souls στο PS4 σε κάποια φάση.

[IMG


Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try it again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb. They refuse or they cling to realm or the gods or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb is all there is.
Peter Baylish

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Oct 2021 20:26 #256269 by Απόστολος Μητσακούλης
Πάντος έχω 1 βαθμό μυωπία και φοράω πάντα γυαλιά μπροστά απο την οθόνη, ασχέτος αν βλέπω μια χαρά απο κοντά. Μπορεί να με βοηθάει και αυτό.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Nov 2021 11:05 #257186 by Stathis Moose Stathopoulos
Πόσοι είναι οι gamers στον κόσμο; Έρευνα δείχνει ότι πλησιάζουν τα 3 δις



Ο αριθμός θα ξεπεραστεί το 2023.

Σύμφωνα με την Statista , ο αριθμός των gamers παγκοσμίως είναι 2,81 δισεκατομμύρια για το 2021, ενώ μέχρι το 2023 θα έχει ξεπεράσει τα 3 δις πληθυσμού.

Ο αριθμός είναι εξωπραγματικός, αν αναλογιστούμε ότι ο πληθυσμός της Γης ανέρχεται σε 7,8 δις . Εξίσου εντυπωσιακή είναι και η αύξηση των gamers, καθώς το 2015, οι gamers στον πλανήτη ήταν 2 δις. Δηλαδή το συνολικό διάστημα για να φτάσουμε από τα 2 δισεκατομμύρια gamers στα 3 υπολογίζεται ότι θα είναι 8 χρόνια, συνεπώς έχουμε την μεγαλύτερη αύξηση που έχει υπάρξει ποτέ στην gaming βιομηχανία.

Σήμερα πάνω από το 1/3 του παγκόσμιου πληθυσμού παίζει games και μέσα στην επόμενη δεκαετία, η τόσο ραγδαία αύξηση δείχνει ότι πιθανόν ο μισός πλανήτης να παίζει games. Στα νούμερα αυτά φυσικά υπολογίζονται ακόμα και όσοι έχουν υπάρξει έστω για λίγο gamers στη ζωή τους, αλλά και οι casual gamers , που παίζουν απλά παιχνίδια στο κινητή τους.

Αν αναρωτιέστε σχετικά με την εγκυρότητα των αριθμών, διότι πρακτικά αν βγει κάποιος στους δρόμους και ρωτήσει 100 Έλληνες, σίγουρα δεν θα βρει gamers στο 1/3 του πληθυσμού, από τα 2,81 δισεκατομμύρια gamers που έχουμε, το 1,5 δις -σύμφωνα με την έρευνα- προέρχεται από την Ασία και κυρίως την Ιαπωνία και την Κίνα. Εντυπωσιακά όμως είναι τα στατιστικά και στην Αμερική, όπου το 66% του πληθυσμού παίζει games, από πολίτες που έχουν πολύ ελεύθερο χρόνο, μέχρι και γερουσιαστές που παίζουν eSports games όπως το League of Legends ή το Among Us σε livestream για προεκλογικούς λόγους.

Λόγω του ότι η καραντίνα έχει αναγκάσει πολλούς να ασχοληθούν για πρώτη φορά με τα video games, όπως ο Χρήστος Χολίδης που έπαιξε πρώτη φορά PlayStation, τα νέα στατιστικά "απογραφής" των gamers σίγουρα αναμένεται να δείξουν ακόμη μεγαλύτερο ποσοστό.

Σε άλλα νέα, το console gaming ανεβαίνει σημαντικά, καθώς οι τιμές σε νέες και παλιές κάρτες γραφικών έχουν φτάσει σε αδιανόητα επίπεδα, όπως και οι αντίστοιχες τιμές σε κονσόλες, που ωστόσο βρίσκονται κοντά στην προτεινόμενη τιμή λιανικής μετά από ένα διάστημα ημερών ή εβδομάδων αναμονής και αποτελούν πιο οικονομική λύση. Η αύξηση στην αγορά των κονσολών σίγουρα θα φέρει τους gamers στο σαλόνι, άρα και νέους gamers που θα αυξήσουν περαιτέρω τους παραπάνω αριθμούς.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Nov 2021 21:15 #257264 by Γιώργος Σκένδρος
Νέα έρευνα διερευνά το diversity της βρετανικής βιομηχανίας παιχνιδιών.Μια νέα απογραφή θα μετρήσει πόσο ποικιλόμορφη είναι η βιομηχανία παιχνιδιών του Ηνωμένου Βασιλείου, πρόκειται για τη δεύτερη ετήσια έρευνα της Ukie σχετικά με το diversity.Η Ukie εγκαινίασε τη δεύτερη απογραφή της βρετανικής βιομηχανίας παιχνιδιών για να αξιολογήσει την diversity του εργατικού δυναμικού της βιομηχανίας παιχνιδιών στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η Ukie είναι ένας μη κερδοσκοπικός εμπορικός οργανισμός του οποίου η αποστολή είναι: "να καταστήσει το Ηνωμένο Βασίλειο το καλύτερο μέρος στον κόσμο για την παραγωγή, την πώληση και την αναπαραγωγή παιχνιδιών". Τα αποτελέσματα της απογραφής diversityς του 2020 αποκάλυψαν ορισμένες ενδιαφέρουσες πληροφορίες:
  • Οι εργαζόμενοι στη βιομηχανία παιχνιδιών του Ηνωμένου Βασιλείου προέρχονταν από όλο τον κόσμο - καταγράφηκαν 88 χώρες καταγωγής
  • Το 10% των ατόμων που εργάζονται στα παιχνίδια ήταν μαύροι, Ασιάτες ή μειονοτικοί (BAME) το 2020 - ελαφρώς υψηλότερο από τον εργαζόμενο πληθυσμό του Ηνωμένου Βασιλείου.
  • Ένα τεράστιο 70% των ανθρώπων που εργάζονται στη βιομηχανία παιχνιδιών του Ηνωμένου Βασιλείου ήταν άνδρες - μόνο το 28% των εργαζομένων ήταν γυναίκες και το 2% είναι non-binary.
  • Το 21% των ατόμων που εργάζονταν στα παιχνίδια ήταν LGBTQ+ - πολύ υψηλότερο από τον γνωστό εργαζόμενο πληθυσμό.
  • Το 31% των εργαζομένων είχε κατάθλιψη ή άγχος και το 21% των εργαζομένων είχε μια χρόνια πάθηση - και τα δύο είναι πολύ υψηλότερα από τον εθνικό μέσο όρο για τον εργαζόμενο πληθυσμό.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Dec 2021 02:56 #257767 by Stathis Moose Stathopoulos
Πόσοι είναι οι gamers στον κόσμο; Έρευνα δείχνει ότι πλησιάζουν τα 3 δις




Ο αριθμός θα ξεπεραστεί το 2023.

Σύμφωνα με την Statista , ο αριθμός των gamers παγκοσμίως είναι 2,81 δισεκατομμύρια για το 2021, ενώ μέχρι το 2023 θα έχει ξεπεράσει τα 3 δις πληθυσμού.

Ο αριθμός είναι εξωπραγματικός, αν αναλογιστούμε ότι ο πληθυσμός της Γης ανέρχεται σε 7,8 δις . Εξίσου εντυπωσιακή είναι και η αύξηση των gamers, καθώς το 2015, οι gamers στον πλανήτη ήταν 2 δις. Δηλαδή το συνολικό διάστημα για να φτάσουμε από τα 2 δισεκατομμύρια gamers στα 3 υπολογίζεται ότι θα είναι 8 χρόνια, συνεπώς έχουμε την μεγαλύτερη αύξηση που έχει υπάρξει ποτέ στην gaming βιομηχανία.

Σήμερα πάνω από το 1/3 του παγκόσμιου πληθυσμού παίζει games και μέσα στην επόμενη δεκαετία, η τόσο ραγδαία αύξηση δείχνει ότι πιθανόν ο μισός πλανήτης να παίζει games. Στα νούμερα αυτά φυσικά υπολογίζονται ακόμα και όσοι έχουν υπάρξει έστω για λίγο gamers στη ζωή τους, αλλά και οι casual gamers , που παίζουν απλά παιχνίδια στο κινητή τους.

Αν αναρωτιέστε σχετικά με την εγκυρότητα των αριθμών, διότι πρακτικά αν βγει κάποιος στους δρόμους και ρωτήσει 100 Έλληνες, σίγουρα δεν θα βρει gamers στο 1/3 του πληθυσμού, από τα 2,81 δισεκατομμύρια gamers που έχουμε, το 1,5 δις -σύμφωνα με την έρευνα- προέρχεται από την Ασία και κυρίως την Ιαπωνία και την Κίνα. Εντυπωσιακά όμως είναι τα στατιστικά και στην Αμερική, όπου το 66% του πληθυσμού παίζει games, από πολίτες που έχουν πολύ ελεύθερο χρόνο, μέχρι και γερουσιαστές που παίζουν eSports games όπως το League of Legends ή το Among Us σε livestream για προεκλογικούς λόγους.

Λόγω του ότι η καραντίνα έχει αναγκάσει πολλούς να ασχοληθούν για πρώτη φορά με τα video games, όπως ο Χρήστος Χολίδης που έπαιξε πρώτη φορά PlayStation, τα νέα στατιστικά "απογραφής" των gamers σίγουρα αναμένεται να δείξουν ακόμη μεγαλύτερο ποσοστό.

Σε άλλα νέα, το console gaming ανεβαίνει σημαντικά, καθώς οι τιμές σε νέες και παλιές κάρτες γραφικών έχουν φτάσει σε αδιανόητα επίπεδα, όπως και οι αντίστοιχες τιμές σε κονσόλες, που ωστόσο βρίσκονται κοντά στην προτεινόμενη τιμή λιανικής μετά από ένα διάστημα ημερών ή εβδομάδων αναμονής και αποτελούν πιο οικονομική λύση. Η αύξηση στην αγορά των κονσολών σίγουρα θα φέρει τους gamers στο σαλόνι, άρα και νέους gamers που θα αυξήσουν περαιτέρω τους παραπάνω αριθμούς.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Dec 2021 04:37 #257991 by Stathis Moose Stathopoulos
Σύμφωνο Παρισίου για την Κλιματική Αλλαγή: "Σταματήστε να παίζετε games"




Επίσης "κάντε μπάνιο 3 φορές την εβδομάδα".

Το Σύμφωνο του Παρισιού που υπεγράφη το 2016 είναι μια διεθνής συνθήκη που υπεγράφη ώστε να βελτιωθούν τα παγκόσμια οικονομικά και η κλιματική αλλαγή. Το Twitter account "Politics for All" έκανε share πληροφορίες από το ConflitsFrance, στις οποίες προτείνει αλλαγές που πρέπει να κάνουμε προς αυτή την κατεύθυνση.

Οι αλλαγές είναι οι εξής:
- Να κάνουμε μπάνιο 3 φορές την εβδομάδα για μέχρι 8 λεπτά.
- Να σταματήσουμε να παίζουμε video games
- Να αγοράζουμε το πολύ μέχρι τρεις μπλούζες τον χρόνο και δύο ζευγάρια παντελόνια
- Μέχρι 2 ώρες streaming την ημέρα


? | NEW: In order to respect the Paris agreement and save the planet, an ideal citizen must:

• Shower three times per week, max 8 minutes
• Stop playing video games
• Buy three shirts max per year and two trousers
• 2 hours max of streaming per day

Via @ConflitsFrance

— Politics For All (@PoliticsForAlI) November 17, 2021

Βέβαια το αστείο της υπόθεσης είναι ότι πουθενά δεν αναφέρεται κάτι σε στυλ: "Σταματήστε να χρησιμοποιείτε απαρχαιωμένα αυτοκίνητα που καίνε πολύ βενζίνη". Κυρίως εστιάζουν στο ρεύμα που καίνε τα PC και οι κονσόλες και στο διοξείδιο του άνθρακα.

Δείτε πόσοι είναι οι gamers στον κόσμο σήμερα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Dec 2021 05:11 #258123 by Stathis Moose Stathopoulos
Τα Top 10 games σε αναζητήσεις το 2021 σύμφωνα με την Google




Δεν θα μαντέψει κανείς σας το Νο. 1!

Η Google δημοσίευσε τα Top 10 games που έψαξαν οι gamers στη δημοφιλέστερη μηχανή αναζήτησης το 2021.

Στην πρώτη θέση η μεγάλη έκπληξη είναι το...Popcat (το ότι η Google το θεωρεί παιχνίδι για Top 10 μας ξεπερνάει, αλλά ας το προσπεράσουμε). Η 2η και η 3η θέση ανήκουν στην Electronic Arts και στα FIFA 22 και Battlefield 2042 αντίστοιχα.

Δείτε το Top 10:

1) PopCat
2) FIFA 22
3) Battlefield 2042
4) Monster Hunter Rise
5) Resident Evil Village
6) Genshin Impact
7) Call of Duty: Vanguard
8) Far Cry 6
9) Madden NFL 22
10) Metroid Dread

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Dec 2021 18:54 #259252 by Stathis Moose Stathopoulos
Τα Top 10 games σε προβολές στο Twitch για το 2021




Το GTA V ήταν στην κορυφή.

Σύμφωνα με έρευνα του StreamElements , το Grand Theft Auto V είναι το video game που οι χρήστες του Twitch παρακολούθησαν περισσότερο το 2021.

Το Action-Adventure της Rockstar έλαβε 36,5 εκατομμύρια προβολές. Στη 2η θέση ήταν το Call of Duty: Mobile και στην τρίτη το League of Legends. Στη δεκάδα υπάρχουν επίσης κλασικά online games, όπως το Fortnite και το CS GO.

Αναλυτικά το Top 10:

1) Grand Theft Auto V
2) Call of Duty: Mobile
3) League of Legends
4) Free Fire
5) Fortnite
6) DotA 2
7) PUBG Mobile
8) Minecraft
9) Valorant
10) Counter-Strike: Global Offensive

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Jan 2022 00:38 #260212 by Nikos Georgopoulos
Top 42 Gaming CEOs: Ο Bobby Kotick της Activision Blizzard έβγαλε 154 εκατομμύρια δολάρια το 2020




Βρέθηκε στη δεύτερη θέση.

Μια νέα έρευνα από την εταιρεία πληροφοριών αγοράς Game One αποκάλυψε ότι οι κορυφαίοι CEOs παιχνιδιών κέρδισαν συνολικά 820 εκατομμύρια δολάρια το 2020.

Η έρευνα  αποκάλυψε τους 42 CEO gaming εταιρειών με τα υψηλότερα κέρδη, με τον Robert Antokol, CEO της εταιρείας ανάπτυξης παιχνιδιών για κινητά Playtika, ο οποίος έλαβε 372.008.176 δολάρια. Αυτό μεταφράζεται σε ωρομίσθιο 186 χιλιάδων δολαρίων. Ο κατώτατος μισθός στις ΗΠΑ είναι 7,25 $ την ώρα.

Στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο Διευθύνων Σύμβουλος της Activision Blizzard, Bobby Kotick, ο οποίος κέρδισε 154.613.318 δολάρια (ή 77.306 $ την ώρα) και στην τρίτη είναι ο Andrew Paradise της Skillz, ο οποίος κέρδισε 103.321.052 δολάρια (ή 51.660 δολάρια την ώρα).

Η έρευνα παρείχε επίσης τον μισθό του μέσου υπαλλήλου σε διάφορες εταιρείες, με υπαλλήλους στην EA να βγάζουν κατά μέσο όρο 123.935 $ το 2020. Οι εργαζόμενοι στην Activision είχαν κατά μέσο όρο 99.100 $. Η έρευνα εξηγεί ότι η συνολική αποζημίωση μπορεί να προέρχεται από διάφορους τομείς, όπως μισθός, μπόνους, απόθεμα ή παροχές.

Please Log in or Create an account to join the conversation.