Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Έρευνες: Γενική συζήτηση

More
08 Jan 2021 22:10 #244362 by Γιάννης Παπαργυρίου
Το Among Us ήταν το mobile game με τα περισσότερα downloads για το 2020
Σύμφωνα με την Apptopia.


Σύμφωνα με δεδομένα της Apptopia, το Among Us ήταν το mobile game με τα περισσότερα downloads το 2020.

Η Apptopia, η οποία συγκεντρώνει δεδομένα από το Google Play και το App Store, συνέταξε αναφορά για τα games με τα περισσότερα downloads παγκοσμίως και ειδικά στις Η.Π.Α. εντός του 2020. Τα δεδομένα παρουσιάζουν το Among Us να είναι το παιχνίδι με τα περισσότερα downloads τόσο παγκοσμίως όσο και στις Η.Π.Α, με 264 εκ. downloads παγκοσμίως εκ των οποίων τα 41 εκ. στις Η.Π.Α. Το Among Us είναι διαθέσιμο σε PC, Switch, Android και iOS, ενώ θα κυκλοφορήσει μέσα στη χρονιά και για κονσόλες μέσω του Xbox Game Pass. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, το Call of Duty: Mobile βρέθηκε στην τέταρτη θέση, με 29 εκ. downloads. Στην τέταρτη θέση παγκοσμίως είναι το PUBG Mobile με 175 εκ. downloads.

Από πλευράς εσόδων, το PUBG Mobile ήταν το παιχνίδι με τον μεγαλύτερο τζίρο στα 1.1 δισ. δολάρια, ακολουθούμενο από το Arena of Valor και το Pokemon Go με 947 εκ. Και 757 εκ. δολάρια τζίρο αντίστοιχα. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, τα μεγαλύτερα έσοδα απέφερε το Roblox με 314 εκ. ενώ ακολουθούν το Candy Crush Saga και το Pokemon Go που είχαν έσοδα 216 εκ. δολάρια.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Jan 2021 18:11 #245095 by Giorgos Tsolaridis
Cyberpunk 2077: Οι πωλήσεις των PC games αυξήθηκαν κατά 40% συγκριτικά με τον περυσινό Δεκέμβριο
Τα PC είχαν μερίδιο κατά 80%.


Σύμφωνα με την SuperData, τα PC games σημείωσαν άνοδο πωλήσεων τον Δεκέμβριο του 2020 κατά 40% σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2019, λόγω του Cyberpunk 2077.

Ο Δεκέμβριος, ο Ιανουάριος και ο Ιούλιος είναι μήνες όπου σπάνια βλέπουμε σημαντικά games, τόσο σε υψηλή ποιότητα, όσο και σε αριθμό. Τελικά η CD Projekt Red επέλεξε τον Δεκέμβριο για την κυκλοφορία (με τα όποια προβλήματα) και σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων, καθώς εισέπραξε 12 δις δολάρια.


Όλα τα games μαζί σημείωσαν άνοδο κατά 15% σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2019. Τα mobile games είχαν 5% αύξηση και τα console games 16%. Τα ψηφιακά αντίτυπα που πουλήθηκαν ανέρχονται σε 10.2 εκατομμύρια. Επίσης, το 80% των κατόχων του Cyberpunk 2077 προτίμησαν την έκδοση για PC, γεγονός στο οποίο έπαιξε ρόλο και η αφαίρεσή του από το PSN.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 Feb 2021 21:27 - 14 Feb 2021 21:29 #246293 by Giorgos Tsolaridis
Έρευνα στη Μ. Βρετανία: Τα γουρούνια μπορούν να παίξουν video games.
Έπαιξαν με την μύτη τους.
Οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι τα γουρούνια μπορούν να παίξουν video games.
Σύμφωνα με το BBC , οι επιστήμονες στη Μ. Βρετανία έκαναν έρευνα που δείχνει ότι ορισμένοι χοίροι είναι αρκετά έξυπνοι ώστε να κρατήσουν ένα arcade joystick και να καταλάβουν την σύνδεση ανάμεσα στις πράξεις τους και τα αποτελέσματα αυτών στην οθόνη.
Δεν διευκρινίστηκε ποιο ήταν το παιχνίδι που έπαιξαν.Στο πείραμα συμμετείχαν τέσσερα γουρούνια. Τα Hamlet, Omelette, Ebony και Ivory. Εκπαιδεύτηκαν από τους ερευνητές στο να παίζουν games με την μύτη τους.
Οι ερευνητές δήλωσαν ότι το να καταλαβαίνουν τα γουρούνια τι έκαναν δεν είναι κάτι μικρό, αλλά σημαντικό καθώς τα γουρούνια βλέπουν μακριά και επίσης δεν έχουν χέρια ή αντίχειρες. Στους χοίρους δόθηκαν ανταμοιβές, για να ενθαρυνθεί η συμμετοχή τους, ενώ όταν ο τροφοδότης φαγητού έσπασε, αυτά συνέχισαν να παίζουν. Η επικεφαλής της έρευνας, Δόκτωρ Candance Croney δήλωσε: "Η έρευνα αυτή είναι σημαντική, καθώς όπως γίνεται με όλα τα αισθανόμενα όντα, το πως αλληλεπιδράμε με γουρούνια και τι τους κάνουμε έχει σημασία για αυτά".
Δείτε ένα βίντεο 8 ετών, που δείχνει ένα γουρουνάκι να παίζει games:

Από τα τέσσερα γουρουνάκια, ο Hamlet ήταν καλύτερος στο gaming απ' ότι η Omelette, αλλά αμφότερα δυσκολεύτηκαν όταν το παιχνίδι δυσκόλεψε. Στόχος τους ήταν να χτυπήσουν ένα στόχο σε συγκεκριμένο χρόνο. Ο Ivory (ράτσας Panepinto micro) μπορούσε να χτυπήσει στόχους στο 76% των περιπτώσεων, ενώ ο Ebony στο 34%.
Η αγρότισσα Kate Daniels δήλωσε στο BBC Radio 4 ότι τα αποτελέσματα της έρευνας δεν προκαλούν έκπληξη, γιατί τα γουρούνια είναι ιδιαίτερα ευαίσθητα. "Η έρευνα δεν θα εκπλήξει όσους δουλεύουν με γουρούνια. Μπορεί να μην παίζουν Minecraft, αλλά το ότι μπορούν να χειριστούν μια κατάσταση για να λάβουν ένα βραβείο, δεν αποτελεί καθόλου έκπληξη. Όταν κοιτάς ένα γουρουνάκι στα μάτια, αντιλαμβάνεσαι ότι είναι έξυπνο".Αντίστοιχες έρευνες έγιναν σε χιμπατζήδες και μαϊμούδες και τα κατάφεραν καλύτερα, ωστόσο θυμίζουμε ότι έχουν αντίχειρες και είναι σαφώς πιο κοντά στον άνθρωπο.
Δείτε την πλήρη έρευνα.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.
Last edit: 14 Feb 2021 21:29 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Mar 2021 15:16 - 10 Mar 2021 15:18 #247599 by Giorgos Tsolaridis
Τα Strategy games βοηθούν την ανάπτυξη της σκέψης Robert Wilson Lynd: "Μέσα στα games πολύς κόσμος βρίσκει τον δικό του παράδεισο".
Σύμφωνα με τον Nate Silver, όταν παίζετε παιχνίδια στρατηγικής, στην ουσία επιταχύνεται η καμπύλη μάθησης και αναπτύσσεται σωστά η διαδικασία επεξεργασίας των σκέψεων.

Οι περισσότεροι από εμάς θυμόμαστε την παιδική μας ηλικία, στην οποία ζητούσαμε από τους γονείς μας να μας αφήσουν να παίξουμε λίγο παραπάνω video games. Η απάντηση πολλές φορές ήταν αρνητική με το επιχείρημα ότι η προσκόλληση μας με τα PC και τα smartphones μας δεν θα ήταν ευεργετική για το μέλλον μας. Η εξέλιξη της επιστήμης και της ψυχολογίας όμως υποστηρίζουν κάτι άλλο.  Σύμφωνα με την αναφορά του TDwarz , οι ειδικοί θεωρούν ότι τα video games συμβάλλουν στην ταχεία επίλυση προβλημάτων από νεαρές ηλικίες.

Ο Robert Wilson Lynd δήλωσε ότι "μέσα στα video games πολύς κόσμος βρίσκει τον δικό του παράδεισο."Στο σήμερα η εξερεύνηση ενός τέτοιου "παράδεισου" δεν σχετίζεται μόνο με την επιβράβευσή των gamers για τα κατορθώματά τους, όμως κυρίως με την εξέλιξη των ικανοτήτων για την αντιμετώπιση προκλήσεων και την διατήρηση υψηλού επιπέδου συγκέντρωσης, βήμα βήμα.Οι παραπάνω παρατηρήσεις, οδηγούν στο συμπέρασμα ότι τα games που προκαλούν τον παίκτη να σκεφτεί, όπως τα Strategy, είναι εποικοδομητικά για τον εγκέφαλο και αποτελούν ποιοτική ψυχαγωγία, η οποία αυξάνει την ικανότητα επίλυσης προβλημάτων αλλά και τα νοητικά επίπεδα του παίκτη.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.
Last edit: 10 Mar 2021 15:18 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Apr 2021 12:53 - 05 Apr 2021 12:54 #248904 by Giorgos Tsolaridis
Έρευνα στη Μ. Βρετανία δείχνει σύνδεση μεταξύ των loot boxes και του προβληματικού τζόγου Το 5% των παικτών παράγει το 50% των εσόδων από loot boxes.Nέα μελέτη που έγινε από ερευνητές της Μ. Βρετανίας, επαληθεύει τη σύνδεση μεταξύ του προβληματικού τζόγου και των loot boxes στα games.Σύμφωνα με το Iatronet  ο προβληματικός τζόγος  χαρακτηρίζεται από τη δυσκολία να περιορίσει κάποιος τα χρήματα ή και το χρόνο που ξοδεύει τζογάροντας, παρόλες τις αρνητικές επιπτώσεις που αυτό μπορεί να έχει για τον ίδιο, για άλλους ανθρώπους ή για την κοινότητα.

Σύμφωνα με το BBC , ερευνητές από το University of Plymouth και University of Wolverhampton ολοκλήρωσαν την έρευνα, σε συνεργασία με την φιλανθρωπική οργάνωση GamblingAware. Η έρευνα εκμεταλλεύτηκε ήδη υπάρχοντα δεδομένα και εξέτασε στοιχεία, όπως το φύλο, η ηλικία όσων ξοδεύουν, αλλά και τα ποσά.

Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας, η μελέτη έβγαλε συμπέρασμα ότι πάνω από το 40% των παιδιών που παίζουν games έχουν ανοίξει loot boxes, όμως δεν ξεκαθαρίζεται το αν πρόκειται για αγορασμένα ή για loot boxes τα οποία κερδήθηκαν κατά την διάρκεια του παιχνιδιού. Αναφέρει επίσης ότι το 5% των παικτών δημιουργούν τα μισά περίπου έσοδα των εταιρειών που προέρχονται από loot boxes, κάτι που σημαίνει ότι ένας μικρός αριθμός παικτών ξοδεύει τεράστια χρηματικά ποσά ενώ οι νεότεροι και λιγότερο μορφωμένοι άνδρες έχουν την μεγαλύτερη συχνότητα δαπανών σε loot boxes.Οι δαπάνες στα τυχερά πακέτα μπορεί να φτάσουν και τα 100 δολάρια ανά μήνα και για τους νεότερους και λιγότερο μορφωμένους, οι οποίοι συνήθως έχουν και χαμηλά εισοδήματα, πρόκειται για σοβαρό ποσό. Πριν από λίγα χρόνια, το Βέλγιο κήρυξε τα loot boxes παράνομα, καθώς παραβιάζουν την νομοθεσία περί τζόγου ενώ έχουν γίνει προσπάθειες κήρυξής τους ως τζόγο και σε άλλες χώρες συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ.Ο αντίλογος των εταιρειών ανάπτυξης σχετικά με τα loot boxes είναι ότι σε αντίθεση με τα τυχερά παιχνίδια όπως το poker, είναι σίγουρο ότι με την αγορά του loot box θα λάβεις κάποιο ψηφιακό βραβείο.

Κλασικό παράδειγμα είναι το Star Wars Battlefront II, το οποίο πριν από λίγα χρόνια δίχασε το community σχετικά με τα loot boxes τα οποία είχαν εισαχθεί στο σύστημα προόδου. Το σύστημα άλλαξε μετά τις αντιδράσεις πριν από την επίσημη κυκλοφορία. Παρόμοια περίπτωση ήταν και αυτή του Middle-earth: Shadow of War το οποίο είχε προκαλέσει επίσης τις αντιδράσεις των παικτών.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.
Last edit: 05 Apr 2021 12:54 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 Apr 2021 12:36 - 14 Apr 2021 12:37 #249376 by Giorgos Tsolaridis
Έρευνα: Ο αριθμός των μεγάλων σε ηλικία gamers έχει αυξηθεί σημαντικά Το 86% των ανθρώπων που έχουν σύνδεση στο internet την χρησιμοποιούν για να παίξουν games.Σύμφωνα με νέα έρευνα, τα ποσοστά των μεγαλύτερων ηλικιακά gamers έχουν αυξηθεί. Οι άνθρωποι που παίζουν games και είναι από 55-64 ετών είναι περισσότεροι από ποτέ.  Η αναφορά από την ερευνητική εταιρεία Global Web Index  αποκάλυψε ότι η ηλικιακή ομάδα 55-64 ετών έχει αυξηθεί κατά 32% σε σχέση με το 2018. Πρόκειται για αύξηση ενός τρίτου μέσα σε μόλις τρία χρόνια.Έχουμε δει πολλούς παράγοντες να επηρεάζουν τα ποσοστά, όπως την αύξηση των mobile gamers ή την κατακόρυφη αύξηση των games και των online υπηρεσιών λόγω Covid-19. Όπως καταλαβαίνετε υπάρχουν μεγάλες αλλαγές στον συνολικό αριθμό των ανθρώπων που παίζουν games παγκοσμίως. Η συγκεκριμένη έρευνα χρησιμοποίησε δείγμα 19.500 ανθρώπων από διάφορες περιοχές του πλανήτη.

Όπως αναφέρει το GWI, το 86% των ανθρώπων που έχουν σύνδεση στο internet την χρησιμοποιούν για να παίξουν games online, με το 24% των γηραιότερων να σχετίζουν το gaming με τον χρόνο που περνούν με τις οικογένειές τους. Ο αντιπρόεδρος της Global Web Index στον τομέα sports and gaming, David Melia δήλωσε: "Οι gamers συχνά παρουσιάζονται στα ΜΜΕ με συγκεκριμένο τρόπο όμως, όπως και πολλά άλλα στερεότυπα δεν είναι απαραίτητα αυτοί που ενδεχομένως να νομίζετε."

Δεν αποτελεί έκπληξη ότι το gaming κοινό μεγαλώνει με το πέρασμα του χρόνου, εξάλλου η κυριαρχία του gaming έχει πυροδοτηθεί εδώ και μερικές δεκαετίες και πολλοί από αυτούς που μεγάλωσαν με τα games, συνεχίζουν να ασχολούνται με αυτά με τον ένα ή τον άλλο τρόπο παρ' ότι μεγαλώνουν. Ενδιαφέρον μάλιστα έχει μία έρευνα η οποία αποδεικνύει ότι το gaming μπορεί να βοηθήσει την εγκεφαλική λειτουργία των ηλικιωμένων εκπαιδεύοντάς τους να κάνουν πολλά πράγματα ταυτόχρονα.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.
Last edit: 14 Apr 2021 12:37 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 May 2021 15:16 #250437 by Giorgos Tsolaridis
Έρευνα: Το 44% των game developers λέει ότι τα games καθυστερούν λόγω του κορωνοϊού Επικαλούνται δυσκολίες στο να δουλεύουν από το σπίτι.
 Το 44% των game developers δήλωσε σε φετινή έρευνα ότι η πανδημία του κορωνοϊού Covid-19 έχει δημιουργήσει καθυστερήσεις στην ανάπτυξη των νέων games.

 Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη στο Game Developers Conference 2020, το 33% των developers δήλωσαν ότι βίωσαν μία καθυστέρηση σε παιχνίδι τους, ειδικά τους πρώτους μήνες της καραντίνας, όταν ξεκίνησαν να εργάζονται από το σπίτι. Τα προβλήματα συνέχισαν σε μεγάλα games, όπως το Halo Infinite και το Far Cry 6, τα οποία καθυστέρησαν. Πάνω από 3.000 game developers συμμετείχαν στην έρευνα.

 Σε  νέα έρευνα που διεξήχθη στο Game Developers Conference 2021 , αυτή τη φορά 44% των developers απάντησε ότι τα games τους καθυστέρησαν, για διάφορους λόγους. Ορισμένοι από αυτούς ανέφεραν ακόμα και προβλήματα, όπως το να έχουν να νταντέψουν τα παιδιά τους ενώ δουλεύουν από το σπίτι και άλλοι ότι η remote απασχόληση προκαλεί δυσκολίες στη συνεργασία, καθώς ο κορωνοϊός διέκοψε την άμεση επικοινωνία και τον ρυθμό δουλειάς.

 Κάποιοι άλλοι ανέφεραν τεχνικές δυσκολίες του να δουλεύεις από το σπίτι. Για παράδειγμα, το  development  και το testing είναι δύσκολο όταν κάποιοι χρειάζονται μια καλή σύνδεση στο Internet. Επίσης, οι κονσόλες που είναι development kits και χρησιμεύουν στην ανάπτυξη των console games, δουλεύουν μόνο μέσω VPN για λόγους ασφαλείας, οπότε και αυτό αποτελεί εμπόδιο. Παρά τις καθυστερήσεις, το 66% των developers δήλωσε ότι η παραγωγικότητά τους αυξήθηκε ή παρέμεινε ίδια. Το 32% λένε ότι μειώθηκε δραστικά. Κάποιοι επικαλέστηκαν ότι δεν χρειάζεται να χάνουν χρόνο μετακινούμενοι από το σπίτι στο γραφείο. Κάποιοι άλλοι αναφέρθηκαν στην κούραση που προκαλούν τα online meetings και ότι δεν έχουν ένα περιβάλλον εργασίας που να τους κρατάει συγκεντρωμένους.

 Ας ελπίσουμε το 2022 η κατάσταση να βελτιωθεί σημαντικά.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 Jun 2021 16:43 #252916 by Giorgos Tsolaridis
Το 1/3 των games της E3 2021 δεν είχαν βία Σχεδόν τριπλασιάστηκαν σε ποσοστό σε σχέση με πρόπερσι.

 Το 1/3 των games της έκθεσης E3 2021 δεν περιείχαν βία, κάτι που δείχνει ότι η gaming βιομηχανία έχει αρχίσει κάπως να αλλάζει.

 Σύμφωνα με  έρευνα  που εξέτασε 349 games τα οποία παρουσιάστηκαν, το 33% εξ αυτών δεν είχε βία. Μιλάμε δηλαδή για 115 games από τα 349. Συγκριτικά με τα φετινά νούμερα, η E3 2019 σκεφτείτε ότι είχε μόλις 41 μη βίαια games!

 Τα games και η βία, είτε σκληρή, είτε...light συνήθως πάνε μαζί. Ωστόσο οι  developers  -κυρίως οι indie- τον τελευταίο καιρό αρχίζουν να εξερευνούν και άλλες συνταγές. Πάντως, από τους μεγάλους  publishers , το Nintendo Direct είχε το μεγαλύτερο ποσοστό μη βίαιων games με 22% (Cruis'n Blast, Super Monkey Ball,  port  ου Tony Hawk's Pro Skater 1+2 στο Switch κτλ).

 Η Microsoft είχε 13% μη βίαια games στην παρουσίασή της, ενώ το 2019 είχε 24%. Η Ubisoft από 31% το 2019 είχε 10% μη βίαια games. Αντίθετα, οι Square Enix, Koch Media, Capcom και Gearbox Entertainment δεν είχαν ούτε ένα μη βίαιο game.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Oct 2021 15:39 #256143 by Κώστας Δαλακλίδης


Παρόλο που οι γονείς μας μας έλεγαν συνεχώς το αντίθετο, μία νέα έρευνα δείχνει ότι το να παίζουμε video games μπορεί πραγματικά να βελτιώσει την όρασή μας. Αυτό υποστηρίζει η Sharon Copeland της Feel Good Contacts, εταιρία οπτικών με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο. Ισχυρίζεται ότι το να παίζουμε τακτικά video games μπορεί να μας βοηθήσει να διατηρήσουμε την όρασή μας υγιή καθώς μεγαλώνουμε. 

Ο πρώτος τομέας στον οποίο μπορούν τα video games να βελτιώσουν την όρασή μας, είναι αυτός της οπτικής οξύτητας. Αυτό έχει να κάνει με το πόσο καθαρά αντιλαμβανόμαστε τα πράγματα. Συνήθως, η οπτική μας οξύτητα τείνει να επιδεινώνεται καθώς μεγαλώνουμε. Ωστόσο, παίζοντας video games που έχουν γρήγορο ρυθμό και γρήγορες κινήσεις, ο ρυθμός επιδείνωσης της οπτικής οξύτητας μειώνεται. Παιχνίδια με γρήγορο ρυθμό είναι π.χ. το Call of Duty, προκαλεί συνεχώς τους μυς των ματιών μας να κινούνται και να εστιάζουν γρήγορα σε κάτι διαφορετικό. Ως εκ τούτου, αυτό λειτουργεί ως άσκηση για τα μάτια μας και την οπτική μας οξύτητα.

Η Copaland πιστεύει ότι ένα άλλο ένα πλεονέκτημα που αποκτούν όσοι παίζουν shooters είναι αυτό της ενίσχυσης της περιφερειακής μας όρασης. Συγκεκριμένα λέει: “Ενώ ο παίκτης μπορεί να είναι συγκεντρωμένος στο κέντρο της οθόνης, ο εγκέφαλός του απορροφά ολόκληρη την οθόνη, η οποία συχνά εμφανίζει κινούμενα άτομα και αντικείμενα στο παρασκήνιο. Ως εκ τούτου, εκπαιδεύουν την περιφερειακή τους όραση, η οποία είναι απίστευτα επωφελής στην πραγματική ζωή καθώς παρατηρούν πράγματα όπως δέντρα, κινούμενα αυτοκίνητα ή ανθρώπους”. Μία ικανότητα που βοηθάει τους οδηγούς να οδηγούν με μεγαλύτερη ασφάλεια.

Τέλος, η Copeland πιστεύει ότι τα video games μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της αμβλυωπίας. Αυτό συμβαίνει συνήθως όταν ο εγκέφαλος δεν επεξεργάζεται αρκετές πληροφορίες από το ένα μάτι και αρχίζει να ευνοεί το άλλο με την πάροδο του χρόνου. Μια μελέτη παρακολούθησε παιδιά που έπαιζαν video games με ένα έμπλαστρο ματιών σε αρκετές συνεδρίες. Αυτά τα παιδιά κατέληξαν να δείχνουν δραματική βελτίωση στην αμβλυωπία τους.

Ωστόσο, ενώ τα βιντεοπαιχνίδια μπορεί να έχουν κάποια οφέλη για την υγεία των ματιών μας, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι υπάρχουν και κίνδυνοι. Το να κοιτάζετε μια οθόνη για πολύ καιρό μπορεί να προκαλέσει κάποια προβλήματα στα μάτια, όπως η κόπωση των ματιών, η θολή όραση και οι πονοκέφαλοι. Για να το καταπολεμήσετε αυτό, μπορείτε να ενεργοποιήσετε τη νυχτερινή λειτουργία που υπάρχει πλέον σε αρκετούς υπολογιστές αλλά και σε smartphones. Εναλλακτικά, μπορείτε να επενδύσετε σε γυαλιά με bluelight φίλτρο ή αλλιώς να χρησιμοποιείται τις ηλεκτρονικές συσκευές με μέτρο.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Υγείας των Ματιών στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η πρωτοβουλία στοχεύει στην προώθηση και τη βελτίωση της καλύτερης υγείας των ματιών για όλους και στην ανάγκη για τακτικές εξετάσεις. Εάν δεν είχατε κάποιο πρόβλημα εδώ και λίγο καιρό, ίσως είναι μια καλή ευκαιρία για μια προληπτική εξέταση.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Oct 2021 17:02 #256146 by Blood Prince
Ναί ; Εγώ ήξερα πως βλάπτουν την όραση ιδιαίτερα όταν παίζουμε κονσόλα και καθόμαστε κοντά στην TV.

Τελοσπάντων, ενδιαφέρον αλλά και η ανάγνωση βιβλίων έχει πάρα πολλά θετικά. Τώρα τελευταία διαβάζω βιβλία κυρίως και δεν παίζω.

[IMG


Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try it again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb. They refuse or they cling to realm or the gods or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb is all there is.
Peter Baylish

Please Log in or Create an account to join the conversation.