Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Metal Gear Solid: Γενική συζήτηση

More
13 Apr 2022 14:11 #263106 by Nikos Georgopoulos
Metal Gear Solid 3 speedrunner ανεβαίνει σκάλες με τηλεμεταφορά




Σε στάση εσταυρωμένου.

Ο speedrunner apel δείχνει τον τρόπο που καταφέρνει να ανεβαίνει σκάλες με τηλεμεταφορά στο Metal Gear Solid 3.

Η συγκεκριμένη τεχνική προέρχεται από το food zip bug , το οποίο έχει ανακαλυφθεί εδώ και χρόνια και συνήθως χρησιμοποιείται για την προσπέραση boss fights. Η διαδικασία είναι σχετικά περίπλοκη, αλλά αν πετύχει τότε ο Snake παίρνει στάση εσταυρωμένου (T-pose) και θα αρχίσει να αιωρείται μέχρι που θα εξαφανιστεί και θα εμφανιστεί στο τέλος της σκάλας. Ο apel τόνισε όμως ότι το συγκεκριμένο bug δεν δουλεύει πάντα σωστά, ενώ υπάρχει και πιθανότητα να προκαλέσει crash στο παιχνίδι.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 May 2022 12:01 #264171 by Nikos Georgopoulos
Metal Gear Solid V: Το Nuclear Disarmament του MGSV είναι αδύνατον να επιτευχθεί




Μισοτελειωμενη δουλειά ή άλλο ένα κόλπο του Kojima;

Μια νέα έρευνα αναφέρει ότι η σκηνή με το Nuclear Disarmament στο Metal Gear Solid 5 ήταν εξαρχής στημένη από την Konami.

Oι παίκτες του PS3 το 2020 φαίνεται να ενεργοποιούν τo μυστικό cutscene με τον αφοπλισμό όλων των πυρηνικών όπλων στην ασύγχρονη online λειτουργία multiplayer του παιχνιδιού. Οι παίκτες όπως αποδεικνύεται, χάρη σε ένα νέο βίντεο από το site Did You Know Gaming , δεν πληρούσαν στην πραγματικότητα την απαίτηση των μηδενικών πυρηνικών. Το Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain χωρίζεται σε δύο κεφάλαια, αλλά λίγο μετά την κυκλοφορία του οι dataminers ανακάλυψαν μια κάρτα τίτλου για ένα τρίτο κεφάλαιο και ένα μυστικό cutscene πυρηνικού αφοπλισμού. To cutscene έχει προβληθεί από το datamining, το κλειδί για να τo ξεκλειδώσετε νόμιμα βρίσκεται στην ασύγχρονη online λειτουργία του παιχνιδιού.

Οι παίκτες μπορούν να κατασκευάσουν τη δική τους Forward Operating Base (FOB), όπου μπορούν να κατασκευάσουν και να αποθηκεύσουν πυρηνικά όπλα. Αυτές οι FOB μπορούν να παραβιαστούν από online παίκτες και τα πυρηνικά να κλαπούν και να αφοπλιστούν. Η Konami άφησε να εννοηθεί ότι αν αφοπλιστούν όλα τα πυρηνικά όπλα στο video game (ανά πλατφόρμα) θα ξεκλειδώσει μια κρυφή ανταμοιβή. Και έτσι ξεκίνησαν χρόνια εκστρατειών για να απαλλαγεί το Metal Gear Solid 5 από τα πυρηνικά.



Το cutscene φαινομενικά ξεκλειδώθηκε για τους παίκτες PC το 2018, αν και η Konami ισχυρίστηκε ότι επρόκειτο για λάθος. Η πιο πρόσφατη εκστρατεία ξεκίνησε στην αρχή της πανδημίας, όπου ένας χρήστης με το όνομα Hung Horse ηγήθηκε της Anti-Nuke Gang. Οι παίκτες άρχισαν να απαλλάσσουν τις FOBs από πυρηνικά στην έκδοση PS3 του, την έκδοση με τον μικρότερο αριθμό. H Konami έκρινε παράνομες τις μεθόδους της ομάδας μήνες αργότερα. Η Anti-Nuke Gang ήταν απλώς η βιτρίνα ενός χάκερ ονόματι Stefferp, ο οποίος μπήκε στο video game μόλις η ομάδα ανακάλυψε ότι το να φτάσει σε μηδέν πυρηνικά ήταν αδύνατο εγχείρημα. Αυτό συμβαίνει επειδή τα πυρηνικά που ανήκουν σε λογαριασμούς που έχουν δεχτεί ban δεν μπορούν να αποκτηθούν.

O Hung Horse δήλωσε: "Πέσαμε πάνω σε κάτι που μπορεί να οριστεί μόνο ως ένα αήττητο σύνολο πυρηνικών όπλων που δεν ανήκουν σε καμία βάση. Αν είστε εξοικειωμένοι με το σύστημα Forward Operating Base του MGSV, μια πυρηνική βόμβα τοποθετείται πάντα σε μια FOB αφού την κάνει ένας παίκτης. Αλλά υπήρχαν περίπου 40 από αυτές τις αήττητες πυρηνικές που δεν είχαν FOB στις οποίες ανήκαν. Απλώς υπήρχαν χωρίς FOB. Τα αποκαλούμε "πυρηνικά φαντάσματα". Ο Stefferp δημιούργησε ένα bot για να απαλλάξει το video game από όλα τα πυρηνικά και να ενεργοποιήσει το cutscene, αλλά δέχτηκε ban γρήγορα από την Konami. O Kojima έχοντας αποχωρήσει από την Konami και με τους online servers να κλείνουν φαίνεται απίθανο να μάθουμε ποτέ όλη την αλήθεια για την κατάσταση του πυρηνικού αφοπλισμού ή αν υπήρξε ποτέ κάτι περισσότερο στο μυστικό τρίτο κεφάλαιο.

Διαβάστε το review του Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 May 2022 12:33 #264176 by Nikos Georgopoulos
Metal Gear Solid V: Το Nuclear Disarmament του MGSV είναι αδύνατον να επιτευχθεί




Μισοτελειωμενη δουλειά ή άλλο ένα κόλπο του Kojima;

Μια νέα έρευνα αναφέρει ότι η σκηνή με το Nuclear Disarmament στο Metal Gear Solid 5 ήταν εξαρχής στημένη από την Konami.

Oι παίκτες του PS3 το 2020 φαίνεται να ενεργοποιούν τo μυστικό cutscene με τον αφοπλισμό όλων των πυρηνικών όπλων στην ασύγχρονη online λειτουργία multiplayer του παιχνιδιού. Οι παίκτες όπως αποδεικνύεται, χάρη σε ένα νέο βίντεο από το site Did You Know Gaming , δεν πληρούσαν στην πραγματικότητα την απαίτηση των μηδενικών πυρηνικών. Το Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain χωρίζεται σε δύο κεφάλαια, αλλά λίγο μετά την κυκλοφορία του οι dataminers ανακάλυψαν μια κάρτα τίτλου για ένα τρίτο κεφάλαιο και ένα μυστικό cutscene πυρηνικού αφοπλισμού. To cutscene έχει προβληθεί από το datamining, το κλειδί για να τo ξεκλειδώσετε νόμιμα βρίσκεται στην ασύγχρονη online λειτουργία του παιχνιδιού.

Οι παίκτες μπορούν να κατασκευάσουν τη δική τους Forward Operating Base (FOB), όπου μπορούν να κατασκευάσουν και να αποθηκεύσουν πυρηνικά όπλα. Αυτές οι FOB μπορούν να παραβιαστούν από online παίκτες και τα πυρηνικά να κλαπούν και να αφοπλιστούν. Η Konami άφησε να εννοηθεί ότι αν αφοπλιστούν όλα τα πυρηνικά όπλα στο video game (ανά πλατφόρμα) θα ξεκλειδώσει μια κρυφή ανταμοιβή. Και έτσι ξεκίνησαν χρόνια εκστρατειών για να απαλλαγεί το Metal Gear Solid 5 από τα πυρηνικά.



Το cutscene φαινομενικά ξεκλειδώθηκε για τους παίκτες PC το 2018, αν και η Konami ισχυρίστηκε ότι επρόκειτο για λάθος. Η πιο πρόσφατη εκστρατεία ξεκίνησε στην αρχή της πανδημίας, όπου ένας χρήστης με το όνομα Hung Horse ηγήθηκε της Anti-Nuke Gang. Οι παίκτες άρχισαν να απαλλάσσουν τις FOBs από πυρηνικά στην έκδοση PS3 του, την έκδοση με τον μικρότερο αριθμό. H Konami έκρινε παράνομες τις μεθόδους της ομάδας μήνες αργότερα. Η Anti-Nuke Gang ήταν απλώς η βιτρίνα ενός χάκερ ονόματι Stefferp, ο οποίος μπήκε στο video game μόλις η ομάδα ανακάλυψε ότι το να φτάσει σε μηδέν πυρηνικά ήταν αδύνατο εγχείρημα. Αυτό συμβαίνει επειδή τα πυρηνικά που ανήκουν σε λογαριασμούς που έχουν δεχτεί ban δεν μπορούν να αποκτηθούν.

O Hung Horse δήλωσε: "Πέσαμε πάνω σε κάτι που μπορεί να οριστεί μόνο ως ένα αήττητο σύνολο πυρηνικών όπλων που δεν ανήκουν σε καμία βάση. Αν είστε εξοικειωμένοι με το σύστημα Forward Operating Base του MGSV, μια πυρηνική βόμβα τοποθετείται πάντα σε μια FOB αφού την κάνει ένας παίκτης. Αλλά υπήρχαν περίπου 40 από αυτές τις αήττητες πυρηνικές που δεν είχαν FOB στις οποίες ανήκαν. Απλώς υπήρχαν χωρίς FOB. Τα αποκαλούμε "πυρηνικά φαντάσματα". Ο Stefferp δημιούργησε ένα bot για να απαλλάξει το video game από όλα τα πυρηνικά και να ενεργοποιήσει το cutscene, αλλά δέχτηκε ban γρήγορα από την Konami. O Kojima έχοντας αποχωρήσει από την Konami και με τους online servers να κλείνουν φαίνεται απίθανο να μάθουμε ποτέ όλη την αλήθεια για την κατάσταση του πυρηνικού αφοπλισμού ή αν υπήρξε ποτέ κάτι περισσότερο στο μυστικό τρίτο κεφάλαιο.

Διαβάστε το review του Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 May 2022 20:38 #264591 by Nikos Georgopoulos
Το Metal Gear Solid 4 δεν έχει συμβόλαιο για PlayStation exclusive




Ο Hideo Kojima απλά δεν ήθελε να φτιάξει port για το Xbox 360.

Σύμφωνα με το βιβλίο The Ultimate History of Video Games, Volume 2: Nintendo, Sony, Microsoft and the Billion-Dollar Battle to Shape Modern Gaming του Steven L. Kent, το Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots δεν ήταν ποτέ PS3 exclusive αλλά ο Hideo Kojima απλά δεν ήθελε να φτιάξει port για το Xbox 360.

Ο Ryan Payton, πρώην παραγωγός της Kojima Productions είχε δηλώσει σε συνέντευξή του: Η υπόνοια της βιομηχανίας ότι η Sony είχε εξασφαλίσει κάποια συμφωνία αποκλειστικότητας για το παιχνίδι δεν είναι αλήθεια. Αν ο Kojima είχε επιλέξει να φτιάξει το port για το Xbox 360, τα αφεντικά του θα είχαν εγκρίνει την απόφασή του, αλλά δεν ήταν έτοιμος να κάνει το άλμα.



Σύμφωνα με χρήστες του ResetEra, ένας ακόμα παράγοντας ήταν και οι περιορισμοί του hardware όπως είχε δηλώσει και ο Kojima , καθώς το Xbox 360 χρησιμοποιούσε DVD discs αντί για Blu-ray, τα οποία χωρούσαν πολύ λιγότερα δεδομένα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Apr 2023 12:02 #270891 by Nikos Georgopoulos
Hideo Kojima: "Το Metal Gear Solid 4 δεν είναι πλέον επιστημονική φαντασία"




«Ένα μέλλον όπου οι πλευρές δεν μάχονται, αλλά αντιπροσωπεύονται από drones, στρατιώτες και εταιρείες».

Ο Hideo Kojima μίλησε για το Metal Gear Solid 4, όπου ο Solid Snake το έτος 2014, είναι παγιδευμένος σε έναν εμφύλιο πόλεμο που διεξάγεται μεταξύ Ιδιωτικών Στρατιωτικών Εταιρειών (PMC). Ο Kojima δήλωσε για το σενάριο σε σχέση με το σήμερα: "Το MGS4 απεικονίζει την επόμενη γενιά πολέμων μεσολάβησης και πολεμικών οικονομιών που διεξάγονται από μη επανδρωμένα όπλα και PMCs. Ένα μέλλον όπου τα κόμματα δεν μάχονται, αλλά αντιπροσωπεύονται από drones, στρατιώτες και εταιρείες. Σε αυτό το μέλλον, όσοι πωλούν ή νοικιάζουν όπλα, εισάγουν SOP για να πάρουν τον πλήρη έλεγχο του πεδίου της μάχης."

Το SOP σημαίνει το σύστημα ελέγχου «Sons of the Patriots», το οποίο ρυθμίζει, βοηθά και ελέγχει τελικά τους στρατιώτες της PMC. «Θα προκύψει επίσης η έννοια του «ξεπλύματος όπλων», που θα επιτρέψει τις αντιμαχόμενες πλευρές να ξεφύγουν από τα SOP», δήλωσε ο Kojima. «Επίσης, με την καταστολή των SOP, το πεδίο της μάχης μπορεί να ελεγχθεί».

Ο υπότιτλος του Metal Gear Solid 4 είναι Guns of the Patriots και βασικό χαρακτηριστικό του παιχνιδιού είναι ο έμπορος όπλων Drebin. Ο Solid Snake δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει όπλα που παίρνει από τους στρατιώτες που αντιμετωπίζει, επειδή είναι κωδικοποιημένα, αλλά ο Drebin μπορεί να αντικαταστήσει τα τσιπ για να τα κάνει χρησιμοποιήσιμα.

Ο Kojima είπε για 2 εκδόσεις της σειράς: "Το MGS2 ήταν μια κλήση αφύπνισης για την ψηφιακή κοινωνία, αλλά το MGS4 αφορά την ψηφιοποίηση του πεδίου μάχης. Drones, SOPs, προσωπική αναγνώριση όπλων, ξέπλυμα όπλων κ.λπ. Από το "humint" στο "signt" στο "osint". Δεν είναι πλέον επιστημονική φαντασία."

Το Humint είναι η στρατιωτική ορολογία για την ανθρώπινη νοημοσύνη. Το Sigint σημαίνει Signals Intelligence (συλλογή πληροφοριών μέσω υποκλοπής) και το Osint σημαίνει νοημοσύνη ανοιχτού κώδικα, που συλλέγει πληροφορίες από αμέτρητες πηγές. Δεν είμαστε ακριβώς στο στάδιο των στρατιωτών με μικροτσίπ που ρυθμίζουν τις διαθέσεις και τις λειτουργίες τους, αλλά στο μέλλον ποιος ξέρει.

Διαβάστε περισσότερα για τις φήμες των remakes των Metal Gear Solid 1, 2 και 3.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 Jun 2023 09:21 #271732 by Nikos Georgopoulos
David Hayter (Solid Snake) και Jennifer Hale (Shepard): "Παράνομο να μας κλέβει την φωνή το AI"




Hayter: "Είναι ηλίθιοι, όπως και η τεχνολογία τους".

Οι δύο voice actors David Hayter (Solid Snake) και Jennifer Hale (Commander Shepard και αλλες φωνές), δήλωσαν ότι κάθε αντιγραφή της φωνής τους από AI είναι κάτι παράνομο, δείχνοντας παράλληλα τα προβλήματα που θα αντιμετωπίσει ο κλάδος των voice actors στο μέλλον.

Η Ubisoft ήδη χρησιμοποιεί AI αντί για σεναριογράφους (σε ορισμένα quests) και ορισμένοι game developers χρησιμοποιούν AI για τις φωνές, παρότι δεν το έχουν ανακοινώσει επίσημα. Η Jennifer Hale είπε προς τους συναδέλφους της: "Μην φοβάστε. Να δράσετε. Αν πάρουν π.χ. το πρόσωπό σας και το χρησιμοποιήσουν για να προμοτάρουν ένα προϊόν χωρίς την άδειά σας, τότε θα τους κάνατε μήνυση. Το ίδιο και με την φωνή. Όλοι νομίζουν ότι έχουν το δικαίωμα να το κάνουν αλλά δεν το έχουν. Και το νομικό σύστημα θα φτιαχτεί. Απλά χρειάζεται καιρός. Έχουν βάλει το όνομά μου και σε διάφορα sites. Αυτό είναι κλοπή. Μίλησα και το αφαίρεσαν".

Το παρακάτω βίντεο είναι από μία συνέντευξη προ δεκαετίας.



Ο David Hayter πρόσθεσε: "Όποιος κλέψει την φωνή σου θα έπρεπε να μπει φυλακή για πάντα. Αλλά έχω διαφορετικη΄οπτική για αυτό. Έγραφα ένα σενάριο, είχα μια μοναδική ιδέα για ταινία και σκέφτηκα να το βάλω στο ChatGPT. Ήταν το πιο χαζό, κλισέ και άψυχο σενάριο που είχα δει. Μια χαζή συλλογή από λέξεις. Το ίδιο και με το φωνητικό AI. Η τεχνολογία για να αντιγράψει κάποιος τις φωνές μας είναι εκπληκτική. Αν π.χ. γράψεις στο Google "deep fake voice replication of Biden" θα τον ακούσεις να λέει τρελά πράγματα. Αλλά αν την ακούσεις δεν έχει ψυχή. Φαίνεται ότι είναι κατασκευασμένη. Αν νομίζει κάποιος ότι θα έχει π.χ. τις συναισθηματικές εκφράσεις της Jennifer Hale όταν μιλάει λέξη προς λέξη, τότε γελιέται. Νομικά θα πρέπει να προστατευτούμε ενάντια σε αυτούς τους ηλίθιους που θέλουν να αναπαράγουν τις φωνές μας δωρεάν ή τις εικόνες ή τα γραπτά μας. Τεχνολογικά δεν ανησυχώ. Πιστεύω ότι πάντοτε αυτά δεν θα έχουν ψυχή".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Jul 2023 00:19 #272009 by Nikos Georgopoulos
Paul Eiding (Roy Campbell, Metal Gear Solid)



O Paul Eiding, Roy Campbell στο Metal Gear Solid, δήλωσε για τις AI φωνές και την χρήση της φωνής του: "ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΔΕΙΑ. Αν αντιγράψουν την φωνή μου τότε αυτό θα είναι παραβίαση των νομίμων δικαιωμάτων μου και μία πραγματική σφαλιάρα στο πρόσωπο".


Please read.
If you do not have written permission to use my voice,
you DO NOT HAVE PERMISSION to use my voice,
including AI use. Doing so is a violation of my legal rights
and a real slap in the face.

Thanks in advance, for not doing this. #MGS #Transformers #Ben10 #Fallout

— Paul Eiding (@4pauleiding) July 9, 2023

Paul Eiding, the voice of Metal Gear Solid's Colonel Roy Campbell, has spoken out about the use of his vocal talents without permission, including by AI. Eiding, who also voices characters in the Fallout series and Shin Megami Tensei 5, to name but a few, said that if someone does not have written permission to use his voice, then they "DO NOT HAVE PERMISSION". This, the actor stated, included any AI voice lines generated using his voice data.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Oct 2023 09:45 #273168 by Nikos Georgopoulos
Metal Gear Solid: Η voice actor Jennifer Hale είχε πληρωθεί 1200 δολάρια!




Ποσό αστείο για την gaming βιομηχανία.

Η Jennifer Hale, voice actor του Metal Gear Solid της Konami, είχε πληρωθεί μόλις 1200 δολάρια για τον ρόλο της Naomi Hunter.

Την είδηση αυτή την αποκάλυψε η ίδια  σε podcast. Παλιότερα δεν έδινε λεπτομέρειες για τις συνεργασίες της, απλά φέτος...αναφέρθηκε εκτενέστερα στις πληρωμές, ειδικά στη σειρά Metal Gear Solid, στην οποία η Konami φέρεται να έκανε πολλά και διάφορα.

Θυμίζουμε ότι μετά το Metal Gear Solid V ο Konami είχε προτείνει στον Hideo Kojima να σταματήσει η Kojima Productions να εργάζεται έχοντας μισθωτούς εργαζόμενους, αλλά μόνο με... σύμβαση παροχής υπηρεσιών! Για να γλιτώσει την ασφάλιση και αποζημιώσεις στις απολύσεις.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Mar 2024 09:49 #275297 by Nikos Georgopoulos
50% να ξεκινήσει απεργία



Οι voice actors του σωματείου SAG-AFTRA μπορεί να ξεκινήσουν απεργία ειδικά κατά των εταιρειών ανάπτυξης video games, σχετικά με διαπραγματεύσεις που αφορούν το AI. Κατά την διάρκεια ενός Q&A στο SXSW που διεξήχθη στο Austin του Texas το Σαββατοκύριακο, ο executive director της SAG-AFTRA, Duncan Crabtree-Ireland, δήλωσε ότι "Μέσα στις επόμενες 4-6 εβδομάδες υπάρχει τουλάχιστον ένα 50% πιθανότητα να ξεκινήσουμε μια απεργία".
Η SAG-AFTRA είχε ψηφίσει υπέρ μιας απεργίας στον χώρο των video games τον Σεπτέμβριο του 2023. Τότε δεν υπήρξε τελικά κάποια απεργία (σ.σ. παρά μόνο από τους voice actors ταινιών και σειρών), αν και το AI παραμένει ένα σημαντικό ζήτημα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Aug 2024 00:01 #276938 by Nikos Georgopoulos
Νέα απεργία



Το σωματείο των voice actors, SAG-AFTRA, συμφώνησε την Πέμπτη να ξεκινήσει νέα απεργία από την Παρασκευή 26/7, για την χρήση του AI στα video games, καθώς οι ηθοποιοί δεν ήρθαν σε συμφωνία με τις εταιρείες παραγωγής.
Η Audrey Cooling, εκπρόσωπος της Interactive Media Agreement, δήλωσε: "Είμαστε απογοητευμένοι που η ένωση επέλεξε να αποχωρήσει ενώ βρισκόμαστε τόσο κοντά σε μια συμφωνία και παραμένουμε έτοιμοι να συνεχίσουμε τις διαπραγματεύσεις. Έχουμε ήδη βρει κοινό έδαφος σε 24 από τις 25 προτάσεις, συμπεριλαμβανομένων ιστορικών αυξήσεων μισθών και πρόσθετων διατάξεων ασφάλειας. Η προσφορά μας ανταποκρίνεται άμεσα στις ανησυχίες της SAG-AFTRA και επεκτείνει ουσιαστικές προστασίες έναντι του AI που περιλαμβάνουν την απαίτηση συναίνεσης και δίκαιης αποζημίωσης σε όλους τους ηθοποιούς που εργάζονται υπό το IMA. Αυτοί οι όροι είναι από τους ισχυρότερους στον κλάδο της ψυχαγωγίας".

Please Log in or Create an account to join the conversation.