Ubisoft: "Το Assassin's Creed Odyssey διαδραματίζεται πολύ πριν την δημιουργία της αδελφότητας"
Ο creative director του Assassin’s Creed Odyssey αποκάλυψε σημαντικές πληροφορίες που απαντούν στις απορίες των fans σχετικά με το παιχνίδι.
Μέσα από τα Twitter και Reddit, ο Jonathan Dumont της Ubisoft εξήγησε πολλές λεπτομέρειες σχετικά με το επερχόμενο Assassin’s Creed Odyssey. Αρχικά μαθαίνουμε πως θα υπάρχει ένα πλήρες σύστημα με quests με πλούσιο progress tracking. Παράλληλα θα περιέχει ένα ενισχυμένο dynamic σύστημα αλλαγής του καιρού αλλά και του περιβάλλοντος, ενώ το εξώφυλλο των retail αντιτύπων θα είναι διπλό, ώστε να μπορείτε να έχετε για φόντο τόσο τον Αλέξιο όσο και την Κασσάνδρα, τους δύο πρωταγωνιστές του παιχνιδιού. Θα υπάρχει επίσης canon ιστορία με πρωταγωνίστρια της Κασσάνδρα, ωστόσο στο παιχνίδι θα παίρνετε τις αποφάσεις σας χωρίς να υπάρχει σωστός η λάθος δρόμος.
Το Spear of Leonidas δεν θα είναι το μοναδικό Piece of Eden, αντιθέτως θα υπάρχουν περισσότερα από αυτά στο Assassin’s Creed Odyssey. Περιέχει επίσης επτά διαφορετικούς βιομούς και αρκετά subregions που παρουσιάζουν διαφορετική αισθητική. Για τους λάτρεις των τεράστιων αλμάτων, επιβεβαιώθηκε πως θα υπάρχουν parkour puzzles. Όσον αφορά τις επιλογές σας στους διαλόγους, θα επηρεάζουν φυσικά την κατάληξη της ιστορίας σας αλλά και στα quests σας. Επιπλέον θα υπάρχουν NPCs που θα βρίσκονται υπό τον έλεγχο σας αφού μπορείτε να τους χρησιμοποιήσετε για να αποσπάσετε την προσοχή των εχθρών σας, ενώ υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να αναβαθμίσετε το πλοίο σας και το πλήρωμά σας.
Όπως προαναφέρθηκε, οι υπόλοιπες πληροφορίες αποκαλύφθηκαν μέσω Reddit και μαθαίνουμε μεταξύ άλλων πως μπορείτε να κάνετε pet και tame αρκετά ζώα. Η ιστορία που εξελίσσεται στο παρόν δεν είναι προαιρετική, αντιθέτως τα όσα κάνετε στο παιχνίδι επηρεάζουν και αυτήν. Θα υπάρξουν αρκετές ευκαιρίες για να αναπτυχθεί κάποιο ρομάντζο από το οποίο θα μπορείτε να ξεφύγετε ανά πάσα στιγμή, ενώ στις ερωτικές στιγμές οι χαρακτήρες θα παραμένουν ντυμένοι. Από άποψη περιεχομένου, το Odyssey θα έχει μεγαλύτερη έκταση από το Origins, αφού και ο χάρτης του θα είναι αρκετά μεγαλύτερος.
Στις περισσότερες περιπτώσεις τα εργαλεία δεν τοποθετούνται τυχαία, αλλά ακολουθούν τα objectives που θέτουν οι παίκτες για τους εαυτούς τους. Η ολοκλήρωση ενός σετ εργαλείων ξεκλειδώνει μερικά bonus. Μπορείτε να ξεκλειδώσετε τα skills που ταιριάζουν στο δικό σας playstyle. Δεν θα έχετε την δυνατότητα να προσαρμόσετε την εμφάνιση των χαρακτήρων σας, ενώ θα δαμάζετε ένα άλογο που θα ονομάζεται Φόβος.
Σε ερώτηση που του έγινε σχετικά με το αν το Odyssey ξεφεύγει από τα όρια των Assassin’s Creed απάντησε: “Πολύ καλή ερώτηση. Σίγουρα πρόκειται για ένα παιχνίδι Assassin’s Creed. Τα games του franchise έχουν να κάνουν με κάποιο σημαντικό κομμάτι της ιστορίας του κόσμου. Στο Odyssey οι παίκτες επισκέπτονται την Αρχαία Ελλάδα κατά την διάρκεια του Πελοποννησιακού Πολέμου και ιστορικά πρόσωπα όπως ο Σωκράτης και ο Ιπποκράτης. Με το νέο σύστημα διαλόγου, οι παίκτες μπορούν πραγματικά να αλληλεπιδράσουν με την ιστορία, το οποίο είναι κάτι ενθουσιαστικό. Από άποψη lore, θέλαμε να δείξουμε το πώς δημιουργήθηκαν τα πρώτα Civ artifacts πολύ πριν την δημιουργία της αδελφότητας, αλλά και το πώς οδηγηθήκαμε στην μάχη ανάμεσα σε Assassins και Templars”.