Η Sony κατοχύρωσε πατέντα για το χαρακτηριστικό Path-Building του Death Stranding
Εγκρίθηκε αυτές τις ημέρες.
Η Sony
κατοχύρωσε την δική της πατέντα
για το χαρακτηριστικό Path-Building του Death Stranding.
Με το Path-Building, η Sony κατοχύρωσε μια πατέντα για την δημιουργία
in-game
περιβάλλοντος που θα δείχνει παρόμοιο με αυτό από το Death Stranding. Η πατέντα αναφέρεται ως: "Ραντάρ εδάφους και σταδιακή δημιουργία μιας διαδρομής σε ένα εικονικό περιβάλλον ενός βιντεοπαιχνιδιού," με τον δημιουργό της πατέντας να είναι ο Hideo Kojima. Η πατέντα περιγράφει χαρακτηριστικά του παιχνιδιού, όπως η ικανότητα να δείτε και να διασχίζετε μονοπάτια άλλων παικτών.
Η περιγραφή της πατέντας εμβαθύνει σε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την αναφερόμενη "μέθοδο επιρροής στον gaming κόσμο ενός βιντεοπαιχνιδιού." Οι πατενταρισμένες μέθοδοι περιλαμβάνουν τον προσδιορισμό των μονοπατιών που έχουν χρησιμοποιηθεί, τη βελτίωση των μονοπατιών με βάση τον αριθμό των παικτών που τα έχουν χρησιμοποιήσει και ούτω καθεξής. Το Death Stranding σας επέτρεψε να εντοπίσετε διαδρομές που είχαν σχεδιάσει άλλοι παίκτες και να αλληλεπιδράσετε μαζί τους. Παρά την σχέση με το Death Stranding, η κατοχύρωση πατέντας δεν αναφέρει το όνομα του παιχνιδιού πουθενά στο κείμενο.
Η πατέντα θα μπορούσε να σημαίνει ότι η Sony και ο Kojima θα μπορούσαν να έχουν περισσότερα στο μυαλό τους για το Death Stranding. Ωστόσο, είναι δύσκολο να πούμε κάτι ανάλογο, δεδομένου ότι η αίτηση για πατέντα υποβλήθηκε ακόμη και πριν από την κυκλοφορία του παιχνιδιού. Η Sony υπέβαλε την αίτηση για την πατέντα το 2019, αλλά εγκρίθηκε μόλις πρόσφατα στις 7 Δεκεμβρίου 2021. Τουλάχιστον, φαίνεται ότι οι
developers
δεν θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν καμία από τις ειδικά περιγραφόμενες λειτουργίες που χρησιμοποιούνται στην τεχνική path-building του παιχνιδιού, χωρίς να ρισκάρουν να δεχθούν μήνυση από την Sony.