Death Stranding: Η θεωρία του Hideo Kojima σχετικά με τα Review Scores
Ο δημιουργός του παιχνιδιού μας αναλύει τις σκέψεις του.
Ο Hideo Kojima δημιουργός του Death Stranding μοιράστηκε τις σκέψεις του σχετικά με τα αποτελέσματα των κριτικών που έλαβε το video game του. Παρατήρησε ότι το παιχνίδι βαθμολογήθηκε διαφορετικά ανάμεσα στην Ευρώπη και στην Αμερική, και μας παρουσιάζει το λόγο γιατί θα μπορούσε να συμβεί αυτό. Στη δήλωση του
στο περιοδικό του New York Times ανέφερε:
«Το Αμερικάνικο κοινό είναι περισσότερο συνηθισμένο στα shooter games. Το Death Stranding περιέχει όπλα και στοιχεία shooting, αλλά είναι ένα game που αφορά κυρίως το ταξίδι και την εξερεύνηση. Είναι εντάξει, ο καθένας βαθμολογεί όπως θέλει».
Ο Kojima πρόσθεσε ότι το κοινό του στην σειρά Metal Gear Solid έδειξε στην αρχή δυσαρέσκεια για τον τρόπο που χρησιμοποιούνταν το stealth feature, αλλά στην συνέχεια ο κόσμος το αποδέχθηκε. Περιμένει να δει τις αντιδράσεις του κόσμου και για το Death Stranding τα επόμενα χρόνια. Δηλώνοντας «Σε 3 με 5 χρόνια θα δούμε τι έχει να πει ο κόσμος».
Στη συνέχεια της συνέντευξης ο Kojima δήλωσε το λόγο που συνεχίζει και δημιουργεί video games καθώς και την ιδέα για τη δημιουργία του Death Stranding λέγοντας:
«Με ευχαριστεί να δημιουργώ video games γιατί νιώθω μοναξιά. Αρχικά για αυτό άρχισα να δημιουργώ. Όταν ήμουν παιδί και επέστρεφα στο σπίτι άναβα τα φώτα και την τηλεόραση για να με κρατούν συντροφιά εως ότου γύριζε η οικογένεια μου από την δουλειά. Την ιδέα για το Death Stranding μου ήρθε πριν από περίπου 10 χρόνια, όταν έμαθα για το φαινόμενο που τα δελφίνια και οι φάλαινες μαζικά ξεβράζονται στις παραλίες με αποτέλεσμα να πεθαίνουν».
Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά για το φαινόμενο που αναφέρει ο Hideo Kojima