Ας καταθέσω κι εγώ τη δική μου εμπειρία στη λίστα των παρατηρήσεων για το παιχνίδι της EA.
Έχει αυτή τη διαιτησία που έχει, με τα άκυρα φάουλ και πέναλτι που δίνει (μπορεί να σφυρίξει παράβαση ακόμη και γιατί κίνησες τον αναλογικό μοχλό προς τον αντίπαλο, χωρίς να πατήσεις κουμπί για μαρκάρισμα), την κακή χρήση του πλεονεκτήματος και τις ό,τι να 'ναι κάρτες που βγάζει (υπάρχουν φορές που ακόμη κι όταν είναι τελευταίος παίκτης, ακόμη κι ο τερματοφύλακας, θα βγάλει κίτρινη αντί για κόκκινη, ενώ ο επιτιθέμενος είναι σε προφανή θέση για γκολ, ή άλλες περιπτώσεις όπου θα φας κόκκινη για τάκλιν στο κέντρο (που Ο.Κ., κάποια μπορεί και να ειναι)).
Έχει το AI των τερματοφυλάκων που έχει, όπου ο goalkeeper μπορεί να βγάζει τα άπιαστα, να αποκρούει τετ α τετ ή άλλα σουτ εξ επαφής ή να εκτινάσσεται στο Γ, κι από την άλλη να τρώει γκολ κάτω από τα πόδια ή από πεθαμένα σουτ ή γιατί δε βγήκε στα τρία μέτρα να μαζεψει τη μπάλα, μέσα στη μικρή περιοχή, ή γιατί έκανε έξοδο για τα πανηγύρια.
Το απίστευτο που έτυχε σε μένα συνέβη προχθές, παίζοντας το demo του Fifa 15, και δε βλέπω το λόγο αφού δε βελτιώθηκαν τα δύο πρώτα στην τελική έκδοση, να μη μπορεί να συμβεί κι αυτό που θα περιγράψω: Παίζω διπλό με τον αδερφό μου, Μπαρτσελόνα - Παρί Σεν Ζερμέν, με έχει 0-1 και στο 90φεύγα κερδίζω φάουλ ένα - δυο μέτρα έξω από την περιοχή και κόκκινη του αντιπάλου (ίσως ήταν ο David Luiz).
Ο δικός μου πατάει pause για να διαφοροποιήσει ανάλογα το σύστημά του για τα τελευταία δευτερόλεπτα, ενώ εγώ σκέφτομαι ότι θα βάλω Νεϊμάρ να το εκτελέσει απευθείας, γιατί είναι σε πολύ καλό σημείο για το δεξί του, κι ό,τι γίνει. Την ώρα, λοιπόν, που ο αδερφός μου κάνει τα κουμάντα και τις αλλαγές του, ακούγεται ένα τριπλό σφύριγμα! Γυρνάω και του λέω για πλάκα, "αν το έχει λήξει, η νίκη δε μετράει"! Ε, αυτό ήταν! Πατάει να κλείσει την καρτέλα με την εντεκάδα της ομάδας του, κι εμφανίζεται μια ωραιότατη καρτέλα που λέει end game, restart game και δεξιά τα στατιστικά του αγώνα που έχει λήξει! Όχι, πείτε!