Diablo 4 crunch: Η Blizzard ταλαιπωρεί τους εργαζόμενους με υπερωρίες και μικρά κίνητρα
Πολλές οι παραιτήσεις, αμφιβολία για την ποιότητα.
Η Washington Post
ανέφερε
ότι η ομάδα ανάπτυξης του Diablo 4 υποφέρει από υπερωρίες, δεν δίνονται κίνητρα, ενώ υπάρχει και θέμα διοίκησης.
Το μέσο ανέφερε ότι τα κίνητρα δίνονται μόνο για όσους δουλεύουν πάνω από 10 ώρες τη μέρα και είναι 25 δολάρια πίστωση για delivery και η απόκτηση μετοχών της εταιρείας, αφού όμως το παιχνίδι κυκλοφορήσει στην αγορά.
Ωστόσο, αυτά τα κίνητρα δεν ήταν αρκετά για να κρατήσουν όλους τους εργαζόμενους στην εταιρεία. Η ομάδα του Diablo 4 φέρεται να χάνει συνεχώς προγραμματιστές. Μία ομάδα 20 ατόμων έχασε τα μισά μέλη της σε διάστημα ενός έτους. Πρώην υπάλληλοι που μίλησαν στη Washington Post ισχυρίστηκαν ότι όταν ζήτησαν αυξήσεις και ορισμένοι διευθυντές πρότειναν να εγκαταλείψουν την εταιρεία για να αναζητήσουν υψηλότερο μισθό αλλού και να επιστρέψουν στη Blizzard μόνο όταν έχουν περισσότερη εμπειρία. Πολλοί από τους υπαλλήλους που φεύγουν έχουν πολυετή εμπειρία, ενώ οι αντικαταστάτες τους είναι άπειροι. Ως αποτέλεσμα αυτών των ζητημάτων, πολλοί αναφερόμενοι υπάλληλοι φαίνεται να αμφιβάλλουν ότι το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει σε ολοκληρωμένη κατάσταση τον Ιούνιο.
Το Diablo 4 έχει επίσης δει πολλές αλλαγές στη δημιουργική ηγεσία. Η ανάπτυξη ξεκίνησε πριν από πέντε χρόνια, υπό την επίβλεψη του director Luis Barriga και του lead designer Jesse McCree. Μετά ήρθε ο Sebastian Stępień, ο οποίος ήταν lead director στο The Witcher 3 και επικεφαλής συγγραφέας στο Cyberpunk 2077. Ο Stępień ξαναέγραψε ολόκληρη την αφήγηση του παιχνιδιού. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς, το σενάριό του περιλάμβανε συχνές νύξεις για την εμπειρία ενός χαρακτήρα με σεξουαλική επίθεση, με τρόπο που αηδίασε και ενόχλησε πολλούς υπαλλήλους. Ο χαρακτήρας έχει αφαιρεθεί από τότε, αλλά στο παιχνίδι φέρεται να χειρίζεται ακόμα έτσι τους γυναικείους χαρακτήρες του, συμπεριλαμβανομένης της Lilith. Τον Αύγουστο του 2021, τόσο ο Barriga όσο και ο McCree απολύθηκαν μετά από ευρύτερες κατηγορίες τοξικότητας.
Για να βοηθήσει να ολοκληρωθεί το Diablo 4, η Blizzard έφερε την Vicarious Visions και τον Rod Fergusson υπεύθυνο για το franchise του Diablo. Η προσθήκη της Blizzard Albany στο έργο πρόσθεσε επίσης το χάος, δημιουργώντας προβλήματα με διπλές εργασίες.
Η Blizzard απάντησε στην ιστορία στην ακόλουθη δήλωση: "Όπως ίσως γνωρίζετε, η ανάπτυξη παιχνιδιών γενικά, και το "Diablo IV" συγκεκριμένα, ακολουθεί μια επαναληπτική διαδικασία όπου το εύρος εξελίσσεται με την πάροδο του χρόνου. Η παραγωγή στο παιχνίδι πηγαίνει εξαιρετικά καλά. Οι υπερωρίες είναι εθελοντικές και περιορισμένες σε συγκεκριμένες ομάδες. Ερευνούμε τακτικά την ομάδα για την επαγγελματική της ευημερία και τα τελευταία αποτελέσματα είναι τα πιο θετικά που έχουν υπάρξει εδώ και χρόνια."
Ωστόσο, τα λόγια των ανώνυμων υπαλλήλων δίνουν μια εντελώς διαφορετική εικόνα.
Το Diablo 4 θα κυκλοφορήσει στις 6 Ιουνίου 2023 για PC, PS5, Xbox Series X/S, PS4 και Xbox One.