Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Diablo 4

More
02 Oct 2020 19:22 #239676 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Diablo Immortal
Τα skill trees του Diablo 4
Στο φινάλε θα δείτε το 30-40% των skill trees του χαρακτήρα σας.


Η Blizzard ανακοίνωσε τα skill trees και τα talents του Diablo IV.

Τα talents θα έχουν μεγαλύτερο βάθος, όπως ανακοίνωσε ο David Kim, systems designer του παιχνιδιού. "Το skill progression έμοιαζε πολύ απλό και πολλοί παίκτες δεν έιχαν ουσιαστικό λόγο να ξοδέψουν τα skill points τους" δήλωσε χαρακτηριστικά.

Στο Diablo 4, τα skills και τα passive abilities θα υπάρχουν σε ξεχωριστούς τομείς του skill tree. Όταν κάνετε level up θα κερδίζετε skill points, τα οποία θα μπορείτε να ξοδέψετε για να ξεκλειδώσετε συγκεκριμένα skills, επιπλέον abilities για τα skills που έχετε ήδη και passive points. Με τα passive points θα ξεκλειδώνετε passive abilities για τον χαρακτήρα σας.

Το passive μέρος αυτού του συστήματος είναι ότι θα έχετε κάποια γενικότερα upgrades για τον χαρακτήρα σας. Τα effects αυτά δεν θα αφορούν συγκεκριμένα skills. Εντούτοις, το skill tree θα έχει μια καλή μείξη από όλα τα είδη διαφορετικών επιλογών που θα κάνουν οι παίκτες σας.

Στο Diablo IV, η Blizzard θεωρεί ότι "Το skill tree είναι κυριολεκτικά tree (δέντρο), καθώς τα ξεχωριστά skills του χαρακτήρα σας θα είναι τα κλαδιά και τα passive abilities οι ρίζες". Στο τέλος του Diablo IV campaign θα έχετε μάθει το 30-40% των skill trees του χαρακτήρα σας.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Dec 2020 22:09 #242574 by Γιάννης Παπαργυρίου
Η Blizzard teaseάρει αποκάλυψη νέου class για το Diablo 4
Θα ανακοινωθεί κατά την διάρκεια του BlizzCon 2021.


Στην τελευταία ανάρτησή της για φέτος στο σχετικό blog, η Blizzard αναφέρει πλήθος πληροφοριών σχετικά με το Diablo 4, μεταξύ των οποίων τα skill trees, τα legendaries, τους τύπους των όπλων, το item quality και άλλα, ενώ αναφέρεται σε αποκάλυψη που θα γίνει στο επερχόμενο BlizzConline και φαίνεται να αφορά ένα ή περισσότερα class.

Παρά το γεγονός ότι η εταιρεία δεν έχει παρουσιάσει κάποιο βίντεο από τότε που αποκάλυψε το Diablo 4 κατά τη διάρκεια της BlizzCon 2019, η Blizzard συνεχίζει να εργάζεται σιωπηλά πάνω σε αυτό και να ενημερώνει τους gamers με τακτικά updates. Οι ενημερώσεις αυτές γίνονται μέσω blog posts κάθε τρίμηνο, περιγράφοντας λεπτομέρειες όπως την πρόοδο που έχει σημειωθεί και τα in-game systems.

Όσον αφορά το οπτικό μέρος του τι μπορείτε να περιμένετε, ο director Luis Barriga αποκαλύπτει ότι δεν αργεί η στιγμή που θα ανακοινωθούν σημαντικά νέα για το παιχνίδι. Στο post αναφέρει ότι “Το επόμενο update μας θα λάβει χώρα κατά την διάρκεια του BlizzConline, αντί για να είναι κάτι υπό μορφή blog. Έχουμε διαβάσει θεωρίες πάνω στο τι θα μπορούσε να είναι και θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι θα είναι κάτι όντως χορταστικό. Χωρίς να χαλάσω την έκπληξη, ας πούμε ότι περιλαμβάνει μια νέα μορφή της σκηνής γύρω από το campfire που σας δείξαμε στην τελευταία BlizzCon.”

Τα λόγια του Barriga αποτελούν ένδειξη ότι μπορείτε να αναμένετε την ανακοίνωση τουλάχιστον ενός νέου class, καθώς η σειρά Diablo παραδοσιακά έχει την οθόνη επιλογής class για τον χαρακτήρα σας να διαδραματίζεται γύρω από ένα campfire. Μέχρι στιγμής έχουν ανακοινωθεί ήδη τρία classes για το Diablo 4 (Barbarian, Sorceress και Druid) από τα πέντε συνολικα που θα είναι διαθέσιμα κατά το λανσάρισμα του παιχνιδιού.

Η BlizzConline θα διεξαχθεί στις 19 και 20 Φεβρουαρίου 2021 αντί του event που παραδοσιακά θα λάμβανε χώρα τον Νοέμβριο. Λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού έχει πλέον μετατραπεί σε μια εκδήλωση που θα διεξαχθεί και θα μεταδοθεί αποκλειστικά online.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Feb 2021 17:26 #246607 by Γιάννης Παπαργυρίου
Το PvP του Diablo 4
Οι δημιουργοί του αποκάλυψαν πώς θα λειτουργεί.


Κατά την διάρκεια της BlizzCon 2021, ο game director του Diablo 4, Luis Barriga και ο art director του, John Mueller, αποκάλυψαν το πώς θα λειτουργεί το PvP στο επερχόμενο Action RPG της Blizzard Entertainment στα πλαίσια ενός stream που ακολούθησε την τελετή έναρξης αλλά και μιας συνέντευξης τύπου αργότερα.

Το Diablo 4 θα εκτυλίσσεται σε έναν shared open κόσμο, η λειτουργία του οποίου θυμίζει MMORPG. Αυτό σημαίνει ότι ενώ θα βλέπετε και τους χαρακτήρες άλλων παικτών, στα μεγάλα story quests θα είστε μόνοι σας. Επίσης δεν θα εμπλακείτε σε PvP εάν δεν το επιθυμείτε, καθώς οι σχετικές περιοχές όπου αυτό επιτρέπεται είναι σαφώς προσδιορισμένες και με σχετική επισήμανση. Ωστόσο θα σας δίνεται το σημαντικό κίνητρο του loot προκειμένου να μπείτε σε αυτές.

Οι περιοχές PvP ονομάζονται Fields of Hatred.Εντός τους, οι παίκτες μπορούν να επιτεθούν ο ένας στον άλλον, αλλά δεν λειτουργούν ως αρένες όπου μόνο πολεμάτε άλλους παίκτες. Στα Fields of Hatred υπάρχουν και PvE δραστηριότητες, μεταξύ των οποίων events και bosses, τα οποία μπορείτε να αντιμετωπίσετε σε συνεργασία με άλλους παίκτες.

Η ανταμοιβή για την επίσκεψη σε αυτές τις περιοχές έχει την μορφή αντικειμένων που λέγονται Shards of Hatred. Αυτά θα μπορείτε να τα αποκτήσετε κάνοντας διάφορα πράγματα εντός των περιοχών PvP, όπως το να σκοτώνετε τέρατα, να ολοκληρώνετε events, να σκοτώνετε άλλους παίκτες και να ανοίγετε chests. Θα πρέπει ωστόσο να τα εξαγνίσετε σε altars προτού μπορέσετε να τα χρησιμοποιήσετε και κατά την διάρκεια αυτού του τελετουργικού, θα γίνεστε marked ως hostile, το οποίο θα επιτρέπει στους non-hostile παίκτες να σας επιτεθούν χωρίς οι ίδιοι να χαρακτηριστούν hostile. Αυτό σημαίνει ότι η σχετική διαδικασία εξαγνισμού σας μετατρέπει σε έναν από τους μεγαλύτερους στόχους στην περιοχή.

Μετά την ολοκλήρωση του εξαγνισμού, τα Shards of Hatred είναι ασφαλή και δεν κινδυνέυετε πλέον να τα χάσετε εάν ο χαρακτήρας σας σκοτωθεί, ενώ μπορούν να ξοδευτούν για την αγορά αντικειμένων όπως costumes, όπλα και mounts από ειδικούς vendors. Τα αντικείμενα αυτά δεν θα είναι κατ’ ανάγκη καλύτερα από άλλα εντός του παιχνιδιού, σύμφωνα με τον systems designer Joe Piepiora, αλλά θα είναι πράγματα που “μιλούν στην επιθυμία σας να είστε PvP player”.

Ο σκοπός, σύμφωνα με τον Piepiora, είναι να είναι balanced το PvP στο Diablo 4. Δεν θα υπάρχει arena mode στο Diablo 4 όπου οι παίκτες αντιμετωπίζουν ο ένας τον άλλον με ίσους όρους. Αντ’ αυτού, ενώ βρίσκεστε στα Fields of Hatred και πολεμάτε τέρατα, μπορεί να πέσετε σε ενέδρα την χειρότερη στιγμή κι ενώ περιμένετε όλα σας τα cooldown. Θα χρειαστεί να προσαρμοστείτε σε κάθε κατάσταση, ίσως να υποχωρήσετε, αλλά σε άλλες περιπτώσεις μπορεί να έχετε εσείς το πλεονέκτημα, ανέφερε.

Ο Mueller ανέφερε ότι του αρέσουν τα αντικείμενα που μπορεί κανείς να αγοράσει με Shards, αλλά προτιμάει να αποφεύγει το PvP, οπότε μπαίνει διακριτικά στα Fields of Hate, κάνει PvE μάχες κι έπειτα βγαίνει προτού συναντήσει άλλους παίκτες. Για όσους προτιμούν το PvP καθαυτό, υπάρχει επίσης ένα σύστημα που λέγεται Vessel of Hatred, με το οποίο διαφημίζεται η τοποθεσία του πιο διαβόητου player killer σε μια περιοχή PvP, προκαλώντας τον να παραμείνει στην κορυφή ενώ έχει στοχοποιηθεί. Οι παίκτες που καταφέρνουν να σκοτώσουν τον Vessel of Hatred έχουν κάποιο μπόνους, πιθανόν επιπλέον Shards of Hatred.

Εάν σκοτωθείτε σε κάποιο Field of Hatred, θα χάσετε όσα μη εξαγνισμένα Shards of Hatred είχατε. “Είναι κατά βάση αρκετά casual-friendly στο normal mode. Αν και ανακαλύψαμε ότι είναι πηγή περηφάνειας, όπως όταν χάνεις το αυτί σου στο Diablo 2. Υπάρχει κάτι που πονάει σχετικά με αυτό και γεννάει αυτή την επιθυμία για εκδίκηση, παρά το γεγονός ότι δεν χάσατε κάποιο σημαντικό αντικείμενο” είπε ο Barriga.

Για όσους δεν γνωρίζουν την σχετική αναφορά, τα αυτιά των άλλων παικτών μπορούσαν να συλλεχθούν ως PvP trophies στο Diablo 2. Αυτό φαίνεται ότι θα επιστρέψει με κάποιο τρόπο στο Diablo 4. Πέρα όμως από την πληγωμένη περιφάνεια του να φύγει κάποιος παίκτης με τα Shards και το ένα σας αυτί, το open world PvP στο Diablo 4 δεν θα είναι ένα τεράστιο ρίσκο τις περισσότερες φορές.

Υπάρχουν βέβαια ορισμένες εξαιρέσεις. Για αρχή, μπορεί να σκοτωθείτε αμέσως μετά που θα κερδίσετε μπόλικα Shards. “Οι απώλειες σε Shards μπορούν να είναι υψηλές. Όπως αν σταθείτε τυχεροί και σκοτώσετε κάποιον που ήταν το Vessel of Hatred για κάποια ώρα, μπορεί να πάρετε 1.000 Shards, αλλά μετά ο φίλος του σας σκοτώσει, εκεί μπορεί να υποστείτε μεγάλη απώλεια” είπε ο Barriga. Η άλλη εξαίρεση είναι εάν παίζετε κάποιον Hardcore χαρακτήρα. Αν ο Hardcore χαρακτήρας σας σκοτωθεί σε κάποια περιοχή PvP ή οπουδήποτε αλλού στο Diablo 4, η απώλειά του είναι μόνιμη, χωρίς εξαιρέσεις στο permadeath.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 Feb 2021 16:54 - 23 Feb 2021 16:56 #246725 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Diablo Immortal
Το Diablo 4 θα έχει Rogue Class Ανακοινώθηκε στη BlizzCon 2021.
Η Rogue Class ανακοινώθηκε στη BlizzCon 2021. Θα είναι μία από τις πρώτες διαθέσιμες classes του Diablo 4, κάνοντας παρέα στους Barbarian, Sorceress και Druid, που έχουν ήδη ανακοινωθεί. Στο αρχικό Diablo, η Rogue ειδικευόταν σε ranged επιθέσεις και κάπως έτσι αναμένεται και το build της στο Diablo 4, ενώ ίσως υπάρξουν επιρροές και από την Demon Hunter του Diablo 3. Οι Rogues χρησιμοποιούν συνήθως σπαθιά, daggers, τόξα και crossbows. Η class θα είναι ευκίνητη και θα έχει abilities, όπως το dash, σύμφωνα με τον Luis Barriga, game director της σειράς.
Δείτε το σχετικό τρέιλερ:

Οι Rogues θα έχουν τρία πιθανά specializations. Το ένα εξ αυτών θα ονομάζεται Shadow Realm και είναι ένα ultimate ability, το οποίο χρησιμοποιείται κυριολεκτικά για να μεταβείτε στο Shadow Realm, εκεί όπου η Rogue αποκτά stealth ή για να διαχωρίσει τους εχθρούς σε διαχειρίσιμες ομάδες, αν τραβήξετε κάποιους στις σκιές μαζί σας, κάτι που θα σας κάνει άτρωτους και θα σας δώσει 50% επιπλέον damage. Επίσης, θα υπάρξει και το σύστημα Combo Points, το οποίο αποκτάτε χρησιμοποιώντας συγκεκριμένα abilities και τα ξοδεύετε σε άλλα abilities, έχοντας έτσι ωφέλιμο boost από αυτά. Το τελευταίο specialization της Rogue είναι το Exploit Weakness, που βασίζεται στη λογική "High skill, high reward". Ενεργοποιώντας το, θα δείτε ένα εικονίδιο πάνω από τα κεφάλια των εχθρών, όταν ξεκινούν συγκεκριμένες επιθέσεις. Αν αντεπιτεθείτε με το που δείτε το εικονίδιο αυτό, τότε θα έχετε ένα μεγάλο damage bonus.Το Diablo 4 θα κυκλοφορήσει για PC και κονσόλες. Η ημερομηνία κυκλοφορίας του δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.
Last edit: 23 Feb 2021 16:56 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Jul 2021 12:10 #253256 by Γιώργος Σκένδρος
Η Blizzard προσπαθεί να κάνει τους χαρακτήρες του Diablo 4 να φαίνονται εντυπωσιακοί και ταυτόχρονα ρεαλιστικοί.

 

 
 Μια νέα ενημέρωση για το Diablo 4 εμβαθύνει στον τομέα των γραφικών του παιχνιδιού, με τον καλλιτεχνικό διευθυντή John Mueller, τον επικεφαλής καλλιτέχνη χαρακτήρων Arnaud Kotelnikoff και τον βοηθό καλλιτεχνικό διευθυντή Nick Chilano να μοιράζονται πληροφορίες σχετικά με τους στιλιστικούς στόχους τους και τους τρόπους με τους οποίους προσπάθησαν να τους επιτύχουν.
 

 Το οπτικό στυλ του Diablo 4 είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα τεθεί υπό έντονο έλεγχο καθώς το παιχνίδι συνεχίζει να αναπτύσσεται. Μία από τις πιο επίμονες κριτικές για το Diablo 3 είναι ότι ήταν πολύ φωτεινό και καρτουνίστικο. Η ανακοίνωση του Diablo 4 υποσχέθηκε αρκετά ξεκάθαρα μια επιστροφή στο "σκοτάδι" των δύο πρώτων παιχνιδιών της σειράς.
 

 Ο John Mueller δήλωσε: "Στην αρχή, νομίζω ότι στο υψηλότερο επίπεδο, ο στόχος μας ήταν να κάνουμε τους χαρακτήρες στο Diablo 4 να φαίνονται όσο το δυνατόν πιο καλλιτεχνικοί και χειροποίητοι, χρησιμοποιώντας τα πιο σύγχρονα εργαλεία και τεχνικές. Με την πάροδο του χρόνου, οι φιλοδοξίες μας σχετικά με το τι πιστεύαμε ότι μπορούσαμε να πετύχουμε εξελίχθηκαν και πραγματικά παγιώθηκαν σε αυτό που βλέπετε σήμερα. Θέλαμε να χρησιμοποιήσουμε τα πιο σύγχρονα εργαλεία και τεχνικές, αλλά είχαμε μια ανησυχία για το αν θα μπορούσαμε να κλίνουμε προς τον "ρεαλισμό" με τρόπο που δεν θα είχε αυτή την αίσθηση χειροποίητου έργου που θεωρούσαμε θεμελιώδη για ένα παιχνίδι της Blizzard. Δεν θέλαμε οι χαρακτήρες να μοιάζουν διαδικαστικοί ή γενικοί εξαιτίας αυτών των διαδικασιών".
 

 Η Blizzard μοιράστηκε μερικά βίντεο και εικόνες που παρουσιάζουν το επίπεδο λεπτομέρειας στους χαρακτήρες, την κίνησή τους και τον τρόπο με τον οποίο θα αλληλεπιδρούν με τον φωτισμό στο παιχνίδι.


από τα κεντρικά σημεία της ενημέρωσης είναι το customization των χαρακτήρων του Diablo 4, το οποίο θα επιτρέπει στους παίκτες να εξοπλίζουν τους χαρακτήρες τους με εκατοντάδες μοναδικά κομμάτια από armors καθώς και λεπτομερή χαρακτηριστικά προσώπου και σώματος.
 

 

 Ένα διευρυμένο σύστημα βαφής θα επιτρέπει επίσης στους παίκτες να προσαρμόζουν μεμονωμένα κομμάτια ή ολόκληρα outfits.


 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Jul 2021 21:29 #253303 by Απόστολος Μητσακούλης
Ελπίζω να βελτιώσουν το ballance. Στο 3 απο ένα σημείο και μετά είδαμε περίεργα πράγματα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Jul 2021 00:56 - 15 Jul 2021 02:44 #253319 by Γεώργιος Χιντζιδης-Τοπαλιδης
Ισχύει ναι. Μακάρι να είναι και ποιοτικά σαν το Diablo 3 και γενικά πιο κοντά.
Last edit: 15 Jul 2021 02:44 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Oct 2021 01:57 #256280 by Stathis Moose Stathopoulos
Replied by Stathis Moose Stathopoulos on topic Diablo 4
Ο Joe Shely στο ρόλο του Game Designer

Η Blizzard ανακοίνωσε ότι ο νέος Game Director του Diablo IV θα είναι ο Joe Shely.
Ο Shely είχε αναλάβει μέρος του game design στο Diablo III και στα τελευταία expansions του WoW. Δήλωσε ότι είναι τιμή του η ανάληψη της θέσης. Βρίσκεται στην Blizzard από το 2005. Ακόμη, ο sound engineer της Blizzard, Kris Giampa, δήλωσε ότι στην Αμερικάνικη εταιρεία έχουν γίνει captures για κάθε είδους ήχους, τόσο περιβάλλοντος, όχο και ηχητικών εφέ.





Το επόμενο update τριμήνου της Blizzard θα μας παρουσιάσει το endgame περιεχόμενο και τα οπτικά εφέ.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Oct 2021 20:12 #256326 by Απόστολος Μητσακούλης
Φαντάζομαι όταν βγει, δν θα μπορούμε να παίξουμε τον πρώτο μήνα :P

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Dec 2021 18:48 #259225 by Stathis Moose Stathopoulos
Replied by Stathis Moose Stathopoulos on topic Diablo 4
Αναβαθμισμένο New Game με Paragon System



Η Blizzard ανακοίνωσε ότι το Diablo 4 θα έχει έναν νέο New Game με Paragon System.
Όπως περιγράφεται λεπτομερώς στο blog, η Blizzard γράφει ότι θα δώσει μεγαλύτερη έμφαση στη δύναμη των χαρακτήρων που κερδίζεται από τις αποφάσεις των παικτών κατά την άνοδο του level, αντί της δύναμης ενός χαρακτήρα που προέρχεται κυρίως από οποιονδήποτε εξοπλισμό φοράει.



The Paragon Board
Στο Diablo IV θα έχουμε ένα νέο σύστημα Paragon Board. Μόλις φτάσετε το level 50 σε έναν χαρακτήρα, θα κερδίζετε πόντους Paragon όσο αποκτάτε xp. Θα ξεκλειδώνετε tiles στο Paragon Board με αυτούς τους πόντους, με κάθε tile να δίνει διάφορα passive bonus. Θα υπάρχουν και Rare tiles, με bonus σε skills και αύξηση ισχύς όταν πληρούνται requirements. Κάθε Paragon Board, από το δεύτερο και μετά, θα έχει ένα Legendary Tile που θα σας δίνει Legendary Ability.

Όταν θα φτάνετε σε ένα από τα gate tiles, θα μπορείτε να επιλέξετε ένα νέο board για να προχωρήσετε. Κάθε board θα έχει το δικό του Layout και tile selection, άρα θα έχετε μεγαλύτερο έλεγχο στην εξέλιξη του χαρακτήρα σας. Επίσης, θα επιστρέψει το +Skill Rank για να βελτιώνετε τα βασικά skills σας με την απόκτηση νέου εξοπλισμού.

Τέλος, τα οπτικά εφέ σχεδιάζονται ώστε να δίνεται κυρίως έμφαση στο gameplay. Οι developers συνυπολόγισαν skills, monster telegraphs, traps, damage areas και character states. Κάθε kill θα είναι διαφορετικό, ανάλογα με το skill που χρησιμοποιείτε για να σκοτώσετε τον εχθρό σας.

Please Log in or Create an account to join the conversation.