Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Diablo 4

More
13 Nov 2019 14:42 #228430 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Diablo Immortal
Η Blizzard θα εφαρμόσει cosmetic microtransactions στο Diablo 4
Σύμφωνα με όσα είπε ο επικεφαλής σχεδιασμού.


Στα πλαίσια μιας συνέντευξης που παραχώρησε ο επικεφαλής σχεδιασμού Joe Shelly σε ένα live stream από τον Twitch streamer Quin69, αποκάλυψε τα πλάνα της εταιρίας για το Diablo 4 και τις μικροσυναλλαγές.

Το βίντεο του streamer έχει διάρκεια πάνω από μιας ώρα όμως αυτό που ενδιαφέρει το κοινό του Diablo αναφέρεται στο τέλος και κατά την διάρκεια της συνέντευξης. Αφού λοιπόν ο streamer αναφέρει ότι θα υπάρξουν cosmetic microtransactions μέσα στο επερχόμενο RPG, o Joe Shelly έρχεται να συμπληρώσει λέγοντας:

"Είναι μια ευκαιρία να έχετε περισσότερες επιλογές οι οποίες μπορεί διαφορετικά να μην υπήρχαν. Η αλήθεια είναι ότι δεν γνωρίζουμε πολλά ακόμα για το συγκεκριμένο σύστημα και με το παιχνίδι να απέχει αρκετά από την κυκλοφορία του να ξέρετε ότι τα πλάνα της Blizzard μπορεί να αλλάξουν".

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Nov 2019 14:44 #228432 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Diablo Immortal
Diablo 4 gameplay videos
Ο Druid σε δράση.


Σε νέο βίντεο για το Diablo 4, μπορείτε να δείτε εν δράσει τον Druid. Πρόκειται για ένα 20λεπτο βίντεο στο οποίο πέρα από την τρομερή ατμόσφαιρα, τα λεπτομερή animations και τα ανάλογα γραφικά, παρατηρούμε και τις κινήσεις του Druid, τις αλλαγές στην μορφή του αλλά και τα wolf companions του. Πάρτε μια γεύση με το παρακάτω βίντεο:

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 Nov 2019 21:00 #228488 by Βασίλης Κτενίδης
O game director του Diablo , Luis Barriga, ανακοίνωσε τις προθέσεις της Blizzard να κυκλοφορήσει μια σειρά από updates ανά τρίμηνο. Δεν ξεκαθάρισε ποιο θα είναι το περιεχόμενο τους, όμως εξέφρασε τον ενθουσιασμό της ομάδας για το update του Φεβρουαρίου.

Μέσα σε αυτές τις δηλώσεις, ο Luis Barriga, είπε ότι ο επικεφαλής σχεδιασμού συστημάτων της Blizzard, David Kim, θα παρέχει δικά του updates. Μέσα στις επόμενες εβδομάδες, ο David Kim θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τα αντικείμενα και τα στατιστικά και θα απαντήσει σε ερωτήσεις των fans.

Η Blizzard έχει προσθέσει κάποιες νέες λειτουργίες στο Diablo IV, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης της ταχύτητας στα mounts. Επίσης θα υπάρχει το Player vs Player το οποίο αναμενόταν στο Diablo 3 αλλά τελικά δεν συμπεριλήφθηκε.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Nov 2019 13:10 #228515 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Diablo Immortal
Γρηγορότερα mounts και PvP στο Diablo 4
Η Blizzard θα ανακοινώνει πληροφορίες ανα τρίμηνο.


O game director του Diablo , Luis Barriga, ανακοίνωσε τις προθέσεις της Blizzard να κυκλοφορήσει μια σειρά από updates ανά τρίμηνο. Δεν ξεκαθάρισε ποιο θα είναι το περιεχόμενο τους, όμως εξέφρασε τον ενθουσιασμό της ομάδας για το update του Φεβρουαρίου.

Μέσα σε αυτές τις δηλώσεις, ο Luis Barriga, είπε ότι ο επικεφαλής σχεδιασμού συστημάτων της Blizzard, David Kim, θα παρέχει δικά του updates. Μέσα στις επόμενες εβδομάδες, ο David Kim θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τα αντικείμενα και τα στατιστικά και θα απαντήσει σε ερωτήσεις των fans.

Η Blizzard έχει προσθέσει κάποιες νέες λειτουργίες στο Diablo IV, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης της ταχύτητας στα mounts. Επίσης θα υπάρχει το Player vs Player το οποίο αναμενόταν στο Diablo 3 αλλά τελικά δεν συμπεριλήφθηκε.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Nov 2019 13:20 #228594 by Βασίλης Κτενίδης
Σε νέα ανάρτηση στο site του Diablo 3, η Blizzard δείχνει μια αλλαγή στο σχεδιασμό του Diablo 4. Ο στόχος του post είναι η συλλογή πληροφοριών από το community με σκοπό η ομάδα ανάπτυξης να ενημερωθεί για τις ανάγκες και τα θέλω των παικτών. Στο post αναφέρονται διάφορα ενδιαφέροντα στοιχεία, όπως η επιστροφή του Elective Mode που δίνει την δυνατότητα στους παίκτες να διαμορφώσουν τα controls τους όπως το επιθυμούν.

Αναφέρεται επίσης “Υπάρχει μια παρανόηση, ότι στο Diablo 4 τα skills θα κλειδώνουν σε συγκεκριμένα slots λόγω της παρουσίασης του user interface του demo. Όπως πολλά άλλα στοιχεία του demo, το user interface δεν είναι το τελικό και επίσης θα υπάρχει το Elective Mode. Η επιλογή των skills και η διαμόρφωση του χειρισμού θα είναι πάντα ορθάνοιχτα για τους παίκτες.”

Δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη η ημερομηνία κυκλοφορίας για το Diablo 4.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 Nov 2019 00:31 #228609 by Axilleas Loizidis
Replied by Axilleas Loizidis on topic Diablo 4
Σε νέα ανάρτηση στο site του Diablo 3, η Blizzard δείχνει μια αλλαγή στο σχεδιασμό του Diablo 4. Ο στόχος του post είναι η συλλογή πληροφοριών από το community με σκοπό η ομάδα ανάπτυξης να ενημερωθεί για τις ανάγκες και τα θέλω των παικτών. Στο post αναφέρονται διάφορα ενδιαφέροντα στοιχεία, όπως η επιστροφή του Elective Mode που δίνει την δυνατότητα στους παίκτες να διαμορφώσουν τα controls τους όπως το επιθυμούν.

Αναφέρεται επίσης “Υπάρχει μια παρανόηση, ότι στο Diablo 4 τα skills θα κλειδώνουν σε συγκεκριμένα slots λόγω της παρουσίασης του user interface του demo. Όπως πολλά άλλα στοιχεία του demo, το user interface δεν είναι το τελικό και επίσης θα υπάρχει το Elective Mode. Η επιλογή των skills και η διαμόρφωση του χειρισμού θα είναι πάντα ορθάνοιχτα για τους παίκτες.”

Δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη η ημερομηνία κυκλοφορίας για το Diablo 4.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 Nov 2019 11:41 - 15 Jul 2021 02:35 #228835 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Diablo 4
"Το πρώτο κεφάλαιο μιας μεγάλης ιστορίας" σύμφωνα με τους δημιουργούς.

Η Blizzard προσφάτως ανακοίνωσε την κυκλοφορία του game που όλοι ξέραμε ότι έπεται, του Diablo 4. Έτσι με την επιβεβαίωση από την εταιρεία, η ομάδα ανάπτυξης ανοίγεται περαιτέρω και μιλάει για το τι να περιμένουμε.

Ο επικεφαλής του Diablo 4 Luis Barriga συνοδευόμενος ακόμη ένα στέλεχος της ομάδας τον John Mueller, έδωσαν μερικές πληροφορίες στους fans.

Συγκεκριμένα o Luis Barriga είπε :

“Όταν είδαμε το σχέδιο που μας ενέπνευσε (την Lilith) καταλάβαμε ότι ήταν ένας χαρακτήρας που θα μπορούσαμε να χτίσουμε ολόκληρη ιστορία γύρο της. Αυτό που μας αρέσει όσον αφορά το Sanctuary είναι ότι έχουμε φυτέψει ήδη τους σπόρους. Υπάρχει πλούσια ιστορία ως υπόβαθρο που βρήκαμε σε νουβέλες και βιβλία, οπότε αποφασίσαμε να ρίξουμε μια πιο κοντινή ματιά στην δημιουργία του μύθου.”



Παρά το ότι δεν γνωρίζουμε για την ανάπτυξη άλλων Diablo projects αυτή τη περίοδο φαίνεται ότι το Diablo 4 θα ανοίξει τον δρόμο για ακόμα περισσότερες προσθήκες στο franchise.

Ο John Mueller αναφέρει “ Το Diablo IV είναι σαν το πρώτο κεφάλαιο ενός βιβλίου. Θέλουμε να πούμε μια μεγάλη ιστορία και θέλουμε να την εξιστορούμε σε μεγάλο βάθος χρόνου. Είναι ωραία αίσθηση να γνωρίζουμε ότι υπάρχουν πέραν της Lilith και όλοι οι υπόλοιποι χαρακτήρες που μπορεί να επιστρέψουν κάποια στιγμή αλλά και νέοι χαρακτήρες που δεν έχουμε δει ακόμα.”

Το συμπέρασμα από τα λεγόμενα των δύο είναι ότι το Diablo 4 θα μπορούσε να αποτελεί την έναρξη ενός συνόλου από νέους τίτλους της σειράς.

Δείτε εδώ την σχετική ανάρτηση στο Twitter.

Η ημερομηνία κυκλοφορίας του Diablo 4 είναι ακόμη άγνωστη, όμως αφού ξέρουμε ότι αναπτύσσεται για PS4 και Xbox One, μπορούμε να υποθέσουμε ότι θα κυκλοφορήσει πριν από τις κονσόλες νέας γενιάς.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.
Last edit: 15 Jul 2021 02:35 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Dec 2019 17:27 #228951 by Σταύρος Αντωνόπουλος
Ο σχεδιαστής του παιχνιδιού μιλά στο Diablo blog

Σύμφωνα με συνέντευξη που παραχώρησε στο επίσημο Diablo blog o σχεδιαστής του παιχνιδιού, David Kim, τα νέα στοιχεία και συστήματα που θα προστεθούν θα μας ενθουσιάσουν.

Συγκεκριμένα ο designer δήλωσε πως οι νέες δυνατότητες είναι εύκολες στο να τις μάθετε αλλά δύσκολες να τις ελέγξετε, ενώ τα αντικείμενα θα είναι λεπτομερή και "ψαγμένα". Μεταξύ άλλων είπε:

"Θέλουν το Diablo 4 να περιέχει τα καλύτερα στοιχεία από τα Diablo 2 και 3. Παράλληλα όμως πρέπει να εφαρμόζει και τα δικά του νέα συστήματα ώστε να το αισθάνεστε ξεχωριστό. Εν τέλει, έχουμε αρκετές αλλαγές στο παιχνίδι, αλλά προς το παρόν όλα αυτά βρίσκονται ακόμα σε συζητήσεις."

Όσον αφορά τους χαρακτήρες και τα αντικείμενα που θα φερουν συμπλήρωσε: " Ο εξοπλισμός του χαρακτήρα θα παίζει ρόλο στις δυνάμεις του. Αυξήσαμε τις προσθήκες των αντικειμένων συμπεριλαμβανομένων και των Magic, Rare και Legendary. Επίσης προσθέσαμε νέα στατιστικά στοιχεία όπως τα Angelic Power που αυξάνει την διάρκεια των benefit effects, το Demonic Power που αυξάνει την διάρκεια των negative effects και το Ancestral Power που αυξάνει την πιθανότητα εφαρμογής ενός effect με ένα και μόνο χτύπημα. Σκοπός μας είναι να αυξήσουμε την φαντασία των παικτών όσον αφορά το που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένα αντικείμενο".

Ο σχεδιαστής ξεκαθάρισε ότι επιλογή των αντικειμένων με βάση την ανθεκτικότητα και την δύναμη τους δεν θα είναι σωστή καθώς κάθε όπλο και εξοπλισμός θα έχουν και διαφορετικές δυνατότητες που βοηθούν σε άλλους τομείς. Τέλος ανέφερε ότι τα Ancient Legendaries αντικαταστάθηκαν με νέα αντικείμενα, για τα οποία δεν ανέφερε κάποιο επιπλέον σχόλιο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Feb 2020 13:56 #231938 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Diablo Immortal
Diablo 4
Στο νέο βίντεο που κυκλοφόρησε παρουσιάζονται οι Cannibals.


Το Diablo IV διαχειρίζεται τους εχθρούς λίγο διαφορετικά από ότι τα προηγούμενα χρόνια, χωρίζοντας τους σε ομάδες τις οποίες η εταιρεία τις ονομάζει families. Οι ομάδες αυτές χωρίζονται ανάλογα με την εμφάνιση, τη αίσθηση και το στυλ μάχης τους. Τα families είναι η προσθήκη της εταιρείας στην προσπάθεια της να κάνει το open world στοιχείο να έχει μεγαλύτερη αίσθηση συνοχής. Αυτά όλα επεξηγήθηκαν από την Blizzard στην τελευταία της ενημέρωση, όπου και δόθηκαν μερικές λεπτομέρειες για το family που απαρτίζεται από κανίβαλους.

Οι Cannibals, αποτελούνται από τέσσερα μέλη, εκ των οποίων και τα τέσσερα αρέσκονται στο να τρέφονται με ανθρώπινη σάρκα. Αν δείτε στον δρόμο σας δαγκωμένα πτώματα τότε το πιθανότερο είναι λογικά κάπου κοντά. Η σειρά επιστρέφει στο σκοτεινό της ύφος όπως παλαιότερα. Κάθε μέλος έχει ξεχωριστό όπλο, σιλουέτα και στάση έτσι ώστε να μπορείτε να τους ξεχωρίσετε ευκολότερα.

Οι δύο εξ αυτών μάχονται από κοντά. Υπάρχει ένα tank που θα έχει και stun και θα υπάρχουν και οι μικρότεροι αλλά γρηγορότεροι Cannibals. Το family των κανίβαλων δεν έχει μαχητές εξ αποστάσεως όμως θα μπορούν να περάσουν πάνω από εμπόδια και αυτό συμπεριλαμβάνει άλλους εχθρούς.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Jun 2020 19:08 #235966 by Βάσια Κούκια
Νέες λεπτομέρειες για τα Camps, το storytelling και το multiplayer

Αν και το Diablo 4 δεν έχει ακόμα ακριβή ημερομηνία κυκλοφορίας, η Blizzard συνεχίζει να σας κρατάει ενήμερους για την πρόοδό του.
Το τελευταίο update για την ανάπτυξη του Action RPG σας δίνει νέες πληροφορίες σχετικά με το πώς το Dungeon crawler θα διαχειριστεί τα στοιχεία του storytelling, του open-world και του αδιάκοπου multiplayer χωρίς βέβαια να κάνει συμβιβασμούς που θα επηρεάσουν την αίσθηση του Diablo 4.
Η Blizzard μίλησε για τις αλλαγές που θα κάνει στους μηχανισμούς του storytelling. Ενώ λοιπόν το Diablo 3 χρησιμοποιούσε τα πορτρέτα των χαρακτήρων κατά τη διάρκεια των διαλόγων, η εταιρεία ανάπτυξης προσπαθεί τώρα να φέρνει την κάμερα πιο κοντά στους χαρακτήρες έτσι ώστε να βλέπετε τις συζητήσει από πρώτο χέρι. Κάποιες από αυτές θα βασίζονται σε μία γενική βιβλιοθήκη από animations, ενώ μερικές άλλες πιο σύνθετες θα έχουν χειροποίητα.
Για τις πιο σημαντικές στιγμές της ιστορίας, η Blizzard σκοπεύει να χρησιμοποιήσει real-time cutscenes. Αυτό θα επιτρέπει στις γωνίες να είναι πιο κινηματογραφικές, ενώ ταυτόχρονα ο χαρακτήρας σας θα εμφανίζεται κανονικά μαζί με οποιοδήποτε οπτικό στοιχείο του έχετε προσθέσει όπως είναι το armor σας.
Η εταιρεία ανάπτυξης τόνισε ακόμη την προσθήκη των Camps. Πρόκειται για ιδιαίτερες τοποθεσίες που έχουν καταληφθεί από ορδές δαιμόνων, αλλά μόλις τις καθαρίσετε θα μετατρέπονται σε φιλικά φυλάκια με NPCs που θα χρησιμεύουν ως ενδιάμεσοι σταθμοί. Το στούντιο λέει πως το storytelling στα Camps είναι κυρίως visual, αλλά θα μπορείτε να ενώσετε τα κομμάτια των πληροφοριών που θα σας δίνει ο περίγυρός σας για να δείτε τι ακριβώς συνέβη σε αυτές τις τοποθεσίες. Για παράδειγμα, ένα από αυτά τα Camps ήταν μία πόλη που είχε προσβληθεί από μία κατάρα που μετέτρεπε τους χωρικούς σε στήλες από αλάτι. Ένα άλλο ήταν μία κρύπτη στοιχειωμένη από ένα πνεύμα σκελετού.
Τα Camps θα σας βοηθούν να αποκτήσετε ένα πάτημα σε μία περιοχή εκτός του Sanctuary και σχεδιάστηκαν με σκοπό να ενθαρρύνουν την εξερεύνηση στον ανοιχτό κόσμο. Η Blizzard σημείωσε ότι κατά τη διάρκεια των playtests, εκείνοι που εστίασαν μόνο στα story quests τελείωσαν σε πολύ λιγότερο από το μισό χρόνο εκείνων που ασχολήθηκαν και με το επιπλέον περιεχόμενο.
To multiplayer φαίνεται να ενσωματώνει περισσότερο απρόσκοπτα άλλους παίκτες μέσα στο παιχνίδι, αλλά σε έναν περιορισμένο βαθμό. Για παράδειγμα, όταν θα ολοκληρώσετε το story οι πόλεις σας θα μετατραπούν σε social hubs, αλλά θα έχετε μόνο μερικούς διαφορετικούς παίκτες μέσα στην πόλη σας κάθε φορά. Επίσης, μπορεί να πετύχετε κάποιον περίεργο παίκτη καθώς περιφέρεστε στους δρόμους. Η μεγαλύτερη συλλογή παικτών θα γίνεται σε μεγάλα world events, όπως όταν θα προσπαθείτε να υπερασπιστείτε ένα σημείο ή να επιτεθείτε ένα μεγάλο boss. Εάν πάλι βρεθείτε μέσα σε ένα party μπορείτε απλά να ολοκληρώσετε το event, να συλλέξετε το reward και να συνεχίσετε την πορεία σας.
H Blizzard δήλωσε ότι δεν ήθελε να κάνει τις αναμετρήσεις στο multiplayer πολύ μεγάλες για να μην θυμίζει το παιχνίδι MMO. Συγκεκριμένα είπε ότι είναι "μία φιλοσοφία και όχι ένας τεχνολογικός περιορισμός", επειδή αν βλέπετε άλλος παίκτες πιο συχνά, το παιχνίδι θα σταματήσει "να έχει την αίσθηση του Diablo".

Please Log in or Create an account to join the conversation.