Νέες λεπτομέρειες για τα Camps, το storytelling και το multiplayer
Αν και το Diablo 4 δεν έχει ακόμα ακριβή ημερομηνία κυκλοφορίας, η Blizzard συνεχίζει να σας κρατάει ενήμερους για την πρόοδό του.
Το τελευταίο update για την ανάπτυξη του Action RPG σας δίνει νέες πληροφορίες σχετικά με το πώς το Dungeon crawler θα διαχειριστεί τα στοιχεία του storytelling, του open-world και του αδιάκοπου multiplayer χωρίς βέβαια να κάνει συμβιβασμούς που θα επηρεάσουν την αίσθηση του Diablo 4.
Η Blizzard μίλησε για τις αλλαγές που θα κάνει στους μηχανισμούς του storytelling. Ενώ λοιπόν το Diablo 3 χρησιμοποιούσε τα πορτρέτα των χαρακτήρων κατά τη διάρκεια των διαλόγων, η εταιρεία ανάπτυξης προσπαθεί τώρα να φέρνει την κάμερα πιο κοντά στους χαρακτήρες έτσι ώστε να βλέπετε τις συζητήσει από πρώτο χέρι. Κάποιες από αυτές θα βασίζονται σε μία γενική βιβλιοθήκη από animations, ενώ μερικές άλλες πιο σύνθετες θα έχουν χειροποίητα.
Για τις πιο σημαντικές στιγμές της ιστορίας, η Blizzard σκοπεύει να χρησιμοποιήσει real-time cutscenes. Αυτό θα επιτρέπει στις γωνίες να είναι πιο κινηματογραφικές, ενώ ταυτόχρονα ο χαρακτήρας σας θα εμφανίζεται κανονικά μαζί με οποιοδήποτε οπτικό στοιχείο του έχετε προσθέσει όπως είναι το armor σας.
Η εταιρεία ανάπτυξης τόνισε ακόμη την προσθήκη των Camps. Πρόκειται για ιδιαίτερες τοποθεσίες που έχουν καταληφθεί από ορδές δαιμόνων, αλλά μόλις τις καθαρίσετε θα μετατρέπονται σε φιλικά φυλάκια με NPCs που θα χρησιμεύουν ως ενδιάμεσοι σταθμοί. Το στούντιο λέει πως το storytelling στα Camps είναι κυρίως visual, αλλά θα μπορείτε να ενώσετε τα κομμάτια των πληροφοριών που θα σας δίνει ο περίγυρός σας για να δείτε τι ακριβώς συνέβη σε αυτές τις τοποθεσίες. Για παράδειγμα, ένα από αυτά τα Camps ήταν μία πόλη που είχε προσβληθεί από μία κατάρα που μετέτρεπε τους χωρικούς σε στήλες από αλάτι. Ένα άλλο ήταν μία κρύπτη στοιχειωμένη από ένα πνεύμα σκελετού.
Τα Camps θα σας βοηθούν να αποκτήσετε ένα πάτημα σε μία περιοχή εκτός του Sanctuary και σχεδιάστηκαν με σκοπό να ενθαρρύνουν την εξερεύνηση στον ανοιχτό κόσμο. Η Blizzard σημείωσε ότι κατά τη διάρκεια των playtests, εκείνοι που εστίασαν μόνο στα story quests τελείωσαν σε πολύ λιγότερο από το μισό χρόνο εκείνων που ασχολήθηκαν και με το επιπλέον περιεχόμενο.
To multiplayer φαίνεται να ενσωματώνει περισσότερο απρόσκοπτα άλλους παίκτες μέσα στο παιχνίδι, αλλά σε έναν περιορισμένο βαθμό. Για παράδειγμα, όταν θα ολοκληρώσετε το story οι πόλεις σας θα μετατραπούν σε social hubs, αλλά θα έχετε μόνο μερικούς διαφορετικούς παίκτες μέσα στην πόλη σας κάθε φορά. Επίσης, μπορεί να πετύχετε κάποιον περίεργο παίκτη καθώς περιφέρεστε στους δρόμους. Η μεγαλύτερη συλλογή παικτών θα γίνεται σε μεγάλα world events, όπως όταν θα προσπαθείτε να υπερασπιστείτε ένα σημείο ή να επιτεθείτε ένα μεγάλο boss. Εάν πάλι βρεθείτε μέσα σε ένα party μπορείτε απλά να ολοκληρώσετε το event, να συλλέξετε το reward και να συνεχίσετε την πορεία σας.
H Blizzard δήλωσε ότι δεν ήθελε να κάνει τις αναμετρήσεις στο multiplayer πολύ μεγάλες για να μην θυμίζει το παιχνίδι MMO. Συγκεκριμένα είπε ότι είναι "μία φιλοσοφία και όχι ένας τεχνολογικός περιορισμός", επειδή αν βλέπετε άλλος παίκτες πιο συχνά, το παιχνίδι θα σταματήσει "να έχει την αίσθηση του Diablo".