Η Blizzard ακύρωσε μια Roguelike έκδοση του Diablo 4
Θα ήταν εμπνευσμένη από το Batman: Arkham και θα είχε permadeath.
Αν τα πράγματα είχαν
εξελιχθεί
διαφορετικά στην Blizzard πριν από 10 χρόνια, μπορεί τώρα να παίζατε μια εκδοχή του Diablo 4 εμπνευσμένο από τις μάχες της σειράς Batman: Arkham.
Σε ένα
απόσπασμα
από το βιβλίο του Play Nice: The Rise, Fall, and Future of Blizzard Entertainment, ο Jason Schreier αφηγείται την ιστορία του Diablo 4 που δεν έγινε ποτέ. Αμέσως μετά το expansion Reaper of Souls του Diablo 3, ο διευθυντής Josh Mosqueira συγκρότησε μια ομάδα για να δουλέψει σε ένα video game που θα απομακρυνόταν εντελώς από την ταυτότητα του Hack-and-slash της σειράς.
Αυτό το προτεινόμενο sequel του Diablo, με την κωδική ονομασία Hades, πήρε έμπνευση από τη σειρά Batman: Arkham. Η μάχη θα ήταν πιο “σφιχτή” και θα υπήρχε και permadeath. Φαίνεται πως η Blizzard είχε τόση εμπιστοσύνη στον Mosqueira που ήταν έτοιμη να του επιτρέψει να αλλάξει εντελώς τη μορφή μιας από τις πιο αγαπημένες της σειρές.
Ωστόσο, σοβαρά προβλήματα στην ιδέα του Hades το εμπόδισαν να προχωρήσει. Υποτίθεται ότι θα είχε μάχες με αργές κινήσεις για να δώσουν μεγαλύτερη έμφαση στις επιθέσεις, και όλα αυτά θα γίνονταν με co-op. Κανείς δεν μπορούσε να καταλάβει πώς να το πετύχει αυτό με έναν τρόπο που να είναι διασκεδαστικός και να θυμίζει το
genre
που εκατομμύρια παίκτες περίμεναν μετά το Diablo 3. Το project κατέρρευσε καθώς ο Mosqueira σταμάτησε να εμφανίζεται στο γραφείο, αφήνοντας τη μικρή ομάδα του Hades σε αδιέξοδο. Τον Ιούλιο του 2016, ο Mosqueira έφυγε από την Blizzard, γεγονός που οδήγησε στην ακύρωση του project λίγο αργότερα.