Skyrim Designer: “Τα games της Bethesda έχουν πολλά bugs”
“Κανένα video game δεν είναι τέλειο”.
Ο lead designer του Skyrim, Bruce Nesmith,
προέβη
σε δηλώσεις σχετικά με τα games της Bethesda.
Πιο συγκεκριμένα αναφέρει: “Θα είμαι ο πρώτος που θα πει ότι τα games της Bethesda θα μπορούσαν να είναι καλύτερα”, προσθέτοντας ότι οι παίκτες γενικά δίνουν στην εταιρεία ανάπτυξης κάποια ελευθερία λόγω του πόσα πράγματα μπορούν να κάνουν στα games της. Συνεχίζει αναφέροντας: “Κάποια λάθη μπορούν να συγχωρεθούν. Το να δεις έναν
NPC
να τρέχει στη θέση του μπροστά από έναν τοίχο για λίγο, έγινε αποδεκτό εξαιτίας των 17 πραγμάτων που μπορείς να κάνεις με αυτόν τον NPC”.
Σε ερώτηση για το αν θα ήταν διατεθειμένος να καθυστερήσει ένα game, έστω και για 6 μήνες, για να το τελειοποιήσει, εκείνος απάντησε: “Κάποια στιγμή πρέπει να πάρεις την απόφαση να το δημοσιεύσεις”. Σε ερώτηση για το αν, ίσως, η Bethesda θα έπρεπε να ενημερώσει τους fans για αυτά τα bugs πριν από την κυκλοφορία, ο Nesmith απάντησε: “Είναι ένα ενδιαφέρον πρόβλημα, γιατί όταν είσαι στο μάρκετινγκ, αυτό που προσπαθείς να κάνεις είναι να διαχειριστείς τις προσδοκίες”.
Σύμφωνα με τον Nesmith, οι παίκτες περιμένουν να μην βρουν “κανένα bug”, κάτι που κανείς δεν πρόκειται ποτέ να πετύχει. Καταλήγει αναφέροντας: “Έτσι, αυτό που πρέπει να κάνει το μάρκετινγκ είναι να πει, πώς μπορούμε να πλησιάσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο σε αυτήν την προσδοκία; Πώς μπορούμε να κάνουμε αυτούς τους fans να μην μας μισούν για ό,τι είναι λάθος και να μας αγαπούν για ό,τι είναι σωστό;”.