Ο Todd Howard υπαινίσσεται ότι ο κόσμος του The Elder Scrolls 6 θα είναι διαδραστικός
Απέραντος αλλά γεμάτος ζωή.
Ο πρόεδρος της Bethesda, Todd Howard, μίλησε για ένα immersive και διαδραστικό open-world, τον οποίο θα εξερευνήσουν οι παίκτες του The Elder Scrolls 6.
Παρόλο που το πολυαναμενόμενο RPG απέχει χρόνια από την κυκλοφορία του, αυτό δεν σταμάτησε τους οπαδούς από το να ενθουσιάζονται. Ο Todd Howard, καθώς μιλούσε στην The Guardian, μοιράστηκε τον ενθουσιασμό του για τον κόσμο του The Elder Scrolls 6, λέγοντας: “Θα ήθελα να δω περισσότερη αλληλεπίδραση στους in-game κόσμους, περισσότερα συστήματα προκειμένου οι παίκτες να μπορούν να εκφραστούν πιο ελεύθερα.”
Ένα πρόσφατο παράδειγμα ενός διαδραστικού κόσμου, είναι το Red Dead Redemption 2, όπου παρόλο που δεν μπορείς να δεις τι γίνεται στο παρασκήνιο, οι άνθρωποι και τα ζώα πάντα έκαναν κάτι. NPCs που αντιδρούσαν στις αποφάσεις σας μέσα στο quest υπήρχαν και στα προηγούμενα Elder Scrolls, ωστόσο στο RDR2 οι αποφάσεις σας μετράνε και εκτός quest. Δεν είναι το μέγεθος του κόσμου που μετράει, αλλά το πόσο ουσιαστικά γεμάτος είναι με δραστηριότητες.
Αν ένας κόσμος είναι τεράστιος αλλά δεν συμβαίνουν πολλά πράγματα, τότε πρακτικά είναι άδειος, ενώ ένας κόσμος όπως αυτός των Yakuza, που είναι σχετικά μικρός αλλά γεμάτος με άπειρες δραστηριότητες, βελτιώνει το immersion. Στην ίδια συνέντευξη, ο Howard δήλωσε ότι ο κόσμος του Elder Scrolls 6 δεν θα είναι μεγάλος για να είναι μεγάλος, αλλά θα έχει αρκετές δραστηριότητες.