Skyrim Designer: “Το The Elder Scrolls 6 ίσως να μην ανταποκριθεί στις προσδοκίες των fans”
Θεωρεί ότι η πρόωρη ανακοίνωση του RPG οφείλεται για αυτό.
Ο Bruce Nesmith, βετεράνος της Bethesda και lead designer του The Elder Scrolls V: Skyrim,
προέβη
σε δηλώσεις που αφορούν το The Elder Scrolls 6.
Ο Nesmith, ο οποίος αποχώρησε από τη Bethesda μετά την εξαγορά της από τη Microsoft, δήλωσε σε συνέντευξή του ότι θα είναι "σχεδόν αδύνατο" για το The Elder Scrolls VI να ανταποκριθεί στο hype. Το πρόβλημα, σύμφωνα με τον Nesmith, είναι ότι η σειρά Elder Scrolls της Bethesda έχει τόσο υψηλή εκτίμηση λόγω των αρκετά σημαντικών εμπορικών επιτυχιών που έχει σημειώσει όλα αυτά τα χρόνια. Η ιστορία της Bethesda στην ανάπτυξη εξαιρετικών games είναι "ευλογία και κατάρα”.
Ο Nesmith συνέχισε αναφέροντας: "Το Elder Scrolls VI θα είναι αναμφίβολα ένα καταπληκτικό video game , αλλά θα συγκριθεί με όλα τα προηγούμενα games της Bethesda. Οι fans που θέλουν να αγοράσουν το Elder Scrolls VI, έχουν προσδοκίες που θα είναι σχεδόν αδύνατο να ικανοποιηθούν. Γιατί, αν δεν είναι τέλειο, αν δεν πάρει πάνω από 95 στο Metacritic, θα θεωρηθούμε αποτυχημένοι." Η Bethesda δεν είναι η μόνη εταιρεία που αντιμετωπίζει αυτό το πρόβλημα, είπε ο Nesmith, επισημαίνοντας ως παράδειγμα τη Larian Studios.
Η εταιρεία κυκλοφόρησε ένα από τα πιο αναγνωρισμένα RPG των τελευταίων χρόνων, το Baldur's Gate 3, και η συνέχεια με κάτι εξίσου μεγάλο θα είναι μια δύσκολη πρόκληση. Ο Nesmith προσθέτει: "Ποιες θα είναι οι προσδοκίες για το επόμενο project αυτής της εταιρείας ανάπτυξης; Η Larian δεν ήταν μια εταιρεία ανάπτυξης που είχαν όλοι στο μυαλό τους, δεν ήταν αυτό που θεωρούσαν όλοι κορυφαία. Τώρα όμως είναι. Είναι στον χάρτη, και αυτό σημαίνει ότι οι προσδοκίες είναι τεράστιες,"
Ο Nesmith είναι γνωστός για τις ειλικρινείς δηλώσεις του μετά την αποχώρησή του από τη Bethesda. Προηγουμένως, είχε πει ότι: “Η Bethesda ανακοίνωσε τόσο νωρίς το The Elder Scrolls VI, το 2018, επειδή οι fans ανυπομονούσαν. Αλλά η πρόωρη ανακοίνωση φέρνει τα δικά της προβλήματα. Οι εταιρείες που προβάλλουν τα games τους χρόνια νωρίτερα; Στην πραγματικότητα, βάζουν τρικλοποδιές στον εαυτό τους."
Όσον αφορά το The Elder Scrolls VI, πολλοί υπέθεσαν ότι η πρόωρη ανακοίνωση έγινε εν μέρει για να διαβεβαιώσει τους fans ότι το RPG ετοιμάζεται και για να βοηθήσει στην πρόσληψη προσωπικού για την ανάπτυξή του (το ίδιο θα μπορούσε να ισχύει και για την πρώιμη αποκάλυψη του Fallout 5). Το 2023, ο διευθυντής της Bethesda, Todd Howard, δήλωσε ότι συχνά αναρωτιέται αν ήταν σωστό να ανακοινώσουν τόσο νωρίς το The Elder Scrolls VI. Ο Howard αναφέρει: “Το έχω σκεφτεί πολλές φορές. Δεν ξέρω. Πιθανότατα θα το είχα ανακοινώσει πιο χαλαρά."
Ο διευθύνων σύμβουλος της Microsoft Gaming, Phil Spencer, ανέφερε ότι: "Οι πλατφόρμες για το The Elder Scrolls VI δεν έχουν αποφασιστεί ακόμα, εν μέρει επειδή η κυκλοφορία του RPG είναι πολύ μακρινή. Με το Elder Scrolls VI, είναι τόσο μακριά στο μέλλον, που είναι δύσκολο να καταλάβουμε ποιες πλατφόρμες θα υπάρχουν μέχρι τότε. Είναι η ίδια ομάδα που ολοκληρώνει το Starfield, το οποίο κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο του 2023. Άρα μιλάμε για ένα video game που απέχει τουλάχιστον πέντε χρόνια." Η Microsoft εργάζεται πάνω σε νέο hardware για το Xbox, και η επόμενη γενιά κονσολών θα μπορούσε να ξεκινήσει το 2028, οπότε είναι πιθανό το The Elder Scrolls VI να εμφανιστεί σε ό,τι νέο κυκλοφορήσει τότε για το Xbox.