tonyler wrote: ......Το θέμα είναι μην ξεφύγει όπως γίνεται και με τα PC και πρέπει κάθε τρεις και λίγο για να παίξεις κάτι να πληρώνεις λεφτά για HardWare εκτός από το παιχνίδι...
...
Μα ακριβώς για αυτό θα γίνει. Γιατί σου είναι δύσκολο να το καταλάβεις αμέσως;
Το τελευταίο DOOM ήταν τρανή απόδειξη ότι τα hardware στις κονσόλες μπορούν να κάνουν θαύματα ακόμα με σωστό coding. Παρ' όλο όμως που υπάρχουν αρκετοί αξιόλογοι επαγγελματίες προγραμματιστές. Σπανίως βλέπουμε δείγματα παιχνιδιών, από πλευράς μηχανής σαν του DOOM. Γράφτηκε για PC έγινε port στις κονσόλες και ποιοτικά είναι παντού το ίδιο σχεδόν (αν και λένε ότι χωλαίνει λίγο στο XboxOne). Συνεπώς δεν ενδιαφέρει πολλές εταιρίες να γράψουν σωστό κώδικα ικανό να τρέχει παντού αποτελεσματικά και ομοιόμορφα. Η id ανέκαθεν ήταν σχολείο σε αυτόν τον τομέα. Αρκεί κανείς που γνωρίζει έστω και λίγο προγραμματισμό να ανατρέξει στις open source πια εκδόσεις των παλιών DOOM, για να καταλάβει.H συντριπτική πλειοψηφία των developers/εκδοτών απλά τσεπώνει το παραδάκι, αγόγγυστα πολλές φορές. Γιατί; Μα γιατί έτσι τους έχουν μάθει να κάνουν οι πελάτες τους.